1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ventilator/ Aeroterma habitaclu la Audi A4 B8 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de lile, 4 Sep 2012.

  1. gabi79

    gabi79 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,2TDI-CAGA,2010
    Ventilatorul este inaintea filtrului de polen.Frunze(frunzulite) sigur ai in paletele ventilatorului.
    Vezi in aria de prezentare a catorva colegi modalitatea de a scapa de problema asta.Uni au scapat prin montarea unui material (cred ca vatelina-se pune la filtrele de hota) sub grilajul de plastic din fata pasagerului(admisia aerului proaspat in habitaclu).
     
  2. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Salut baieti, am citit tot ce ati scris, pare sa am aceeasi problema, numai ca eu am impresia ca se aude in partea stanga, la sofer, si este un scartait metalic aproape, intradevar face numai daca este pornita aeroterma de aer, asta ma face sa cred ca de la ventilator ar fi...ps: se aude exact ca o curea de accesorii uzata, sau rola. Ms
     
  3. Luci 8 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2016
    Locație:
    Munich - Germania
    Masina:
    Audi a4 b8 2009
    Salutare tuturor!Am si eu o problema cu ventilatorul nu mai merge deloc nici cu Ac nici fara. Am facut o desinfectie de klima cu spuma si ma gandesc Sa nu fi intrat spuma in ventilator. A4 b8.Parca sufla Putin vreo 20 secunde si atat.ms

    Gesendet von meinem D6603 mit Tapatalk
     
  4. Vladut Rojnita 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 b8,motor 2.9 tdi,2008
    Salut.cum ai rezolvat problema cu ventilatoru..aceiași problema am și eu de o săptămână.
     
  5. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Inca nu am gasit o solutie. Se aude foarte rar si am reusit sa-mi impun sa ignor problema. As vrea sa gasesc o rezolvare insa lenea e mare.
     
  6. Vladut Rojnita 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 b8,motor 2.9 tdi,2008
    Pe mine ma streseaza orice sunet straniu. Eu mâine încerc sa o dau jos poate reușesc sai fac ceva.
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Din informatiile ce am reusit sa gasesc, se pare ca de vina este praful de la carbuni, si carbunii in contact cu rotorul, datorita uzurii. In viitor, cand se incalzeste, am sa incerc sa desfac aeroterma. Daca intre timp se face cineva inainte, asteptam un raspuns. La Q7 se face asa, nu stiu pe A4 cum este.

     
  8. Vladut Rojnita 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 b8,motor 2.9 tdi,2008
    Eu m-am uitat un pic sub torpedou da e divers fata de Q7..revin mâine cu răspuns dacă am rezolvat ceva.
     
  9. Vladut Rojnita 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 b8,motor 2.9 tdi,2008
    Am rezolvat problema, 30 minute mi-a luat pentru demontat-montat și o ora sa curăt.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Doar curatind praful si ce mai era acolo, si ai scapat de greierasi? Nu ai facut din greseala ceva poze? :)
     
  11. Vladut Rojnita 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 b8,motor 2.9 tdi,2008
    Era plin de praf (negru). Am curatat bine tot praful cu un degrasant, am suflat bine cu aer, am uns rulmenți cu vaselina. Incerc sa pun foto dacă reușesc.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deci, se poate. :)
     
  13. Florea Mihai

    Florea Mihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2016
    Locație:
    Paris
    Masina:
    a4 B8 ambition luxe, 2.0 TDI, 2010
    Buna tuturor
    Cam de o saptamana de cand a inceput sa fie putin mai rece am o problema cu ventilatorul (cred). In mod normal cand pornesc motorul se porneste ventilatia automat in treapta 11, dar de o saptamana porneste doar cand vrea el. De exemplu pornesc motorul iar ventilatorul nu porneste numai dupa un anumit timp si se simte un miros putin ciudat in masina atunci cand nu porneste ventilatorul. Sunt momente in care porneste atunci cand pornesc motorul si merge totul ok pe tot parcursul deplasari indiferent de calitatea drumului (gropi ,denivelari), dar si momente cand porneste doar pe parcursul deplasari(practic cand vrea el) . Daca stie cineva ce as putea face pentru a elimina aceasta problema va rog sa ma ajutati cu un sfat. Sa aveti o seara frumoasa
     
  14. Vladut Rojnita 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 b8,motor 2.9 tdi,2008
    E posibil sa fie foarte multa mizerie sau e posibil ca s-au dus carbunii. Trebuie demontat si curatat bine cu solutie.
     
  15. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Eu am desfacut si inlocuit ventilatorul, am incercat sa desfac arcul de la carbuni in ideea sa impinga mai bine carbunii pe rotor, insa fara rezultat, imi pornea cand voia si se auzea si un scartait. Am vorbit cu un elecrician auto daca se pot schimba doar carbunii, raspunsul fiind ca difera duritatea acestora si se consuma repede, bineinteles cei cumpatati trebuie si adaptati sa intre in locasul acela, deci munca de chinez batran. Bafta
     
  16. Mih4i

    Mih4i 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    a4 b8,1.8 T CDHA 2009
    Salut,din pacate pentru mine cred ca trebuie sa schimb si eu ventilatorul,am aceeasi problema ca multi de aici si anume ca porneste ventilatorul cand vrea el.Am incercat cu solutia gasita aici,adica desfacut,curatat,dar fara nici un rezultat.
    Ma bate gandul sa-mi iau unul nou de la Hella parca pe la 450 Ron,decat sa caut pe la dezmembrari si peste putin timp sa patesc la fel.
    Ma poate ajuta cineva cu codul acestei piese pentru masina din semnatura?
     
  17. Mih4i

    Mih4i 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    a4 b8,1.8 T CDHA 2009
    Salutare din nou,m-am decis sa mai dau o data ventilatorul jos pentru ca nu eram sigur daca am curatat ce trebuie la el si de data asta l-am facut sa mearga.O sa va spun exact cum am facut si poate va ajuta pe viitor pe cineva.
    Pasul 1:sunt 6 suruburi de desfacut pentru a da torpedoul jos,unul este in partea din dreapta bordului unde sunt sigurantele,2 sunt dedesubtul torpedului,iar celelelte 3 se afla in partea de sus din interiorul torpedoului,eu m-am chinuit putin sa desfac cele 6 suruburi cu cheia de 8,nu am avut toate sculele necesare.Pe langa cele 6 suruburi de la torpedou,eu am mai desfacut 3 suruburi sau cleme din plastic,nu stiu cum sa le zic care se desfac manual si se afla sub torpedou in capat spre motor,ele se desfac pentru a mai da jos un capitonaj si a avea acces mai bun spre ventilator si totodata spre filtru de polen.
    Pasul 2:dupa ce am dat torpedoul jos a mai trebuit sa desfac un surub cu cap torx care lega tubulatura de ventilator si inca 2 suruburi tot cu cap torx de la rezistenta.Apoi am scos mufele de la rezistenta,am dat-o jos iar apoi am rotit ventilatorul in partea stanga si l-am scos.
    Am curatat acea rezistenta cu un spray de contacte si totodata cu ceva ascutit am dat jos piatra formata pe acea rezistenta.
    La baza ventilatorului este o carcasa neagra care trebuie data jos,se desfac inca 2 suruburi cu cap torx pentru a avea acces la carbuni.La mine era foarte mult praf negru,probabil de la carbuni,am curatat foarte bine cu foarte mult spray de contacte de jur imprejur si in capetele ventilatorului am dat cu spray WD40.Am observat ca aveam si un arc care nu mai statea pe pozitie si nu mai impingea un carbune cum trebuie si l-am indreptat si pe acela.Apoi am pus totul la loc si de atunci cred ca am vreo 30 de porniri la activ si vreo 300 km facuti si nu mi-a mai facut nici o figura.
    O sa pun si cateva poze facute la ventilator pentru a vedea unde trebuie curatat.
    Si pentru cei care nu stiu cum sa dea torpedoul jos pe mine m-a ajutat videoclipul de mai jos.
    Sper sa va ajute.

     
    Ultima editare: 19 Mar 2017
    D@ny și apetrei florin apreciază asta.
  18. dinti

    dinti 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CAGA 143cp 2011
    Mersi de tutorial mih4i, categoric merita cumparat si montat filtrul: OEM: 8KD819441
     
  19. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Buna dimineata.
    O intrebare se poate seta din meniul ascuns puterea ventilatorului din interior?
    Am pe cineva cu o masina ca a mea si pe treapta 12 lui ii bate mult mai tare fata de masina mea,si imi e sa nu fi modificat pe acol din greseala cand am umblat.Sau poate am stricat la ventilator ceva mecanic..
     
  20. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Nu exista setare, e blocat mecanic. Scoate filtrul de polen si o sa vezi ce tare iti baga. Cel mai probabil e infundat si trebuie inlocuit. Daca si cu filtrul de pole n scos nu iti baga, e defect ventilatorul.
     
    alecs.ro apreciază asta.

Distribuie pagina asta