1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ventilator - Aeroterma habitaclu la Audi A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de norocosu, 31 Mar 2009.

  1. men_battery 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2010
    Locație:
    amara
    Masina:
    audi a4 2.5 aym 2003
    salut

    Eu am schimbat condensatori si degeaba, a picat de tot. Acum trebuie sa imi cumpar altul. Decat sa cumpar dupa e-bay mai bine iau unul nou de la Valeo cu 650 ron.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Feb 2012
  2. audi4my 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2011
    Locație:
    dr tr severin
    Masina:
    audi a4,19 tdi ,2004
    Motor aeroterma!!

    Salutare tuturor.
    Am si eu o problema cu aeroterma interioara la un audi A4 B6. Problema este ca in momentul cand aprind clima, indiferent ca e pe rece sau cald, aeroterma interioara face un zgomot destul de urat.
    Este un zgomot ca al unui motor si cu cat dau sa dea aer mai tare mai mult, cu atat zgomotul este mai accentuat si parca vibreaza tot interiorul, parca as mai avea un motor acolo in habitaclu. Problema e clara de la motoru ala de la aeroterma.
    Intrebarea este daca trebuie schimbat sau numai desfacut si curatat. A mai intalnit careva problema asta ? De suflat aer sufla pe orice treapta dau, numai ca face zgomot si e deranjant. Trebuie dat tot torpedoul jos ca sa ajung la aeroterma aia ?
     
  3. bz58bcr

    bz58bcr 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Avant 2013, Audi A4 1.9 tdi 131cp 2002
    Voi nu aveti problema cu pornitul aerotermei, ci doar cu zgomotul sau tremuratul boldului,nu?
    Eu cand am schimbat-o, prima data cei de la magazinul sh imi daduse una cu elicea stramba si dardaia bordul in ultimul hal,apoi mi-au dat alta buna si merge beton.
    Deci la voi nu e motorasul ci doar elicea aerotermei. Acea elice se prinde in 4 cleme de motoras. Daca aveti alta, e super ok, o schimbati si gata,motorasul ramane acelasi. Dar tot trebuie dat torpedoul jos,aeroterma si montat.
    PS:aveti grija la acele 4 cleme. Se rup foarte usor .
     
  4. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Am revenit cu noutati pentru cei care nu le porneste ventilatorul la temperaturi scazut cum a fost cazul meu (ptr ca intre timp am schimbat ventilatorul ) , se poate face o diagnoza cu vagcom pe masina in 08 AUTO HVAC--------Meas. Blocks 08----------Group018,Go---------(4)Ultima ,,casuta'' trebuie sa indice intre 45..54% la mine este acuma intre 49... 51% deci este ok .Eu al sfirsitul lucrarii i-am facut si un Basic Settings 04. Am alegat si 3 pdf .Pentru cei care au probleme de zgomot la ventilator trebuie oricum dat jos si vazut care este cauza zgomotului .
    P.S. Diagnoza (ptr cine dispune de cablu vagcom)ar fi bine facuta si dupa inlocuirea ventilatorului ptr a nu avea surprize mai tirziu.
     
    Ultima editare: 26 Feb 2013
  5. bogstegol

    bogstegol 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4,19tdi,2002
    Am mai dat torpedoul şi mai mult de 10 min nu durează.când porneşte zici că intră combină în lanul de grâu.sper să fie ăla..că şi când îl opresc face că un şuierat înecat..zici ca îşi da oful de mparte.ms pt indrumare
     
  6. bogstegol

    bogstegol 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4,19tdi,2002
    am gasit rezolvarea,motorasul care deschide cele 2 clapete cu exteriorul( dedesubt la filtrul de polen) nu mai facea tot circuitul si deschidea doar una din clapete iar cealalta ramanea blocata,neavand aerul necesar sa faca presiune la gurile de aerisire
     
  7. bhanzi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2001
    Aeroterma

    Salut,
    Am avut aceiasi problema.Am rezolvat prin inlocuirea unui condensator de 10mF/25v.
     
    Ultima editare: 10 Feb 2014
  8. marcel_dany75

    marcel_dany75 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2009
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A.4 ,1,9 TDI(131 CP) an 2003
    Salutare prieteni
    Am si eu probleme cu aeroterma de habitaclu. Am cumparat una de pe masina de Anglia si as vrea sa îi schimb paletele. Are cineva cunostinta de asta?
    Multumesc anticipat
     
  9. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Pai paletele s au defectat ? Ai tocat crengi cu aeroterma aia ?
     
  10. marcel_dany75

    marcel_dany75 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2009
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A.4 ,1,9 TDI(131 CP) an 2003
    nu, am topor pentru asta.
    Paletele de la masinile de pe anglia sunt cu paletele orientate in alt sens si nu baga aer pe tubulatura.
    Multu pentru intelegere
     
  11. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Am si eu aceeasi problema expusa mai sus de alti colegi si anume cand au fost -15 grade afara ba mergea aeroterma, ba nu mergea. Intrebare: Cei care ati schimbat condensatoarele ati luat normale de poliester, sau cu low esr?
     
  12. Florin Balba 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 b6 8e, 1.9 tdi awx 96kw, 2001
    Salut. Am si eu o problema cu al meu a4 1.9tdi awx din 2001. Cand sunt afara sub -5 -5.5 ℃ nu imi porneste ventilatorul, insa pe la gurile de ventilare se simte cum iese caldura. Daca sunt cel mult -4 -5 ℃ porneste ventilatorul. Precizez ca in mers cateodata mai porneste si functioneaza pentru maxim 20 secunde apoi se opreste din nou. Care ar fi problema si ce remedii sunt necesare? Multumesc.
     
  13. alexr15 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 , 2.0i, 2003
    salutare!

    cand pornesc aerul conditionat dupa a 4-5-a treapta de viteza incepe sa se auda un zgomot destul de deranjant ca de ventilator stricat ( din interiorul bordului de pe centru se aude). Baga rece fara probleme totul pare a functiona normal mai putin acel zgomot. Cu cat cresc treapta de viteza cu atat creste si zgomotul.

    Ma intereseaza in mare cam ce ar putea fi ca sa imi fac o idee asupra costurilor de reparatie inainte de a o duce la un service.
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cu problema asta imi bat si eu capul acum. Ori a intrat la ventilator murdarie, frunze, ori s-a depus praf de la carbuni. Sau poate sunt doar terminati carbunii. Singura solutie este demontarea acestuia, iar apoi mai departe vezi ce se poate face.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    alexr15 daca o sa citesti intregal acest topic unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii cred ca sigur o sa stii ce ai de facut. Bafta.
     
  16. vivi966 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    mizil
    Masina:
    audi a4 1,6 alz 2002
    Se potriveste ventilatorul dupa masina cu volan pe dreapta pe a mea cu volan pe stanga?
     
  17. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Nu se potriveste !
     
  18. vivi966 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    mizil
    Masina:
    audi a4 1,6 alz 2002
    Multumesc.
     
  19. SilviuB6

    SilviuB6 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a4 B6
    Am citit toate sfaturile de aici si am facut-0 .... am scos de pe pozitie aeroterma am dat-o cu un spray pt contacte electrice, a iesit ceva negreala, l-am uscat si inapoi pe pozitie. Curios dar a mers la fiecare pornire, afara fiind -10 grade , Am dat deja comanda de unul SH la 200 lei pentru ca viata lunga sigur nu mai are o data ce apar problemele. Deci functioneaza treba ... dar pentru cat timp ? asta urmeaza de vazut.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca dupa ce ai curatat ungeai cu o vaselina hhs2000 de la Wurth sa stii ca pe o bucata aveai liniste.
     

Distribuie pagina asta