De un pic de timp nu imi mai merge ventilatorul ce baga aer pe gurile de aer din habitaclu.Am desfacut filtrul antipolen,am ajuns la ventilator si langa el e un modul de comanda electronic.Am scos mufa ce duce la ventilator,l-am alimentat la 12V si merge.Am masurat tensiunea ce intra in acel modul cu contactul pus si am 12V.Am dedus ca acel modul ar trebui sa fie de vina si l-am inlocuit cu unu nou,am incercat sa sterg eroarea ce mi-o da cu VAG-ul insa nu se sterge si nici nu porneste ventilatorul.Aceasta e eroarea ce mi-o da VAG-ul: Address 08: Auto HVAC Labels: None Part No SW: 4E0 910 043 B HW: 4E0 820 043 D Component: KLIMAAUTOMAT 016 0400 Revision: 00000030 Serial number: 00000000066341 Coding: 0002123 Shop #: WSC 02311 785 00200 1 Fault Found: 01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 176 Mileage: 162526 km Time Indication: 0 Date: 2012.02.10 Time: 20:53:22 Freeze Frame: Temperature: 16.0°C Speed: 0.0 km/h (no units): 65.0 (no units): 171.0
Nu cred ca trebuie scimbati carbunii pentru,ca,repet am alimentat ventilatorul direct la 12V si se invarte perfect.
Atunci ..... e clar unitatea de comanda. Scuze nu am citit cu atentie, am mai auzit cazuri care s-au intamplat dupa ce a aparut temperaturi cu -grade.
Pai am schimbat si acea unitate care comanda ventilatorul cu una noua si tot degeaba,eroarea persista si nu porneste.Vag-ul imi spune ca nu are semnal de comunicare din unitatea de clima ceea ce inseamna ca ori e vreo siguranta responsabila de asta ori computerul de clima nu mai da comanda la acel modul.Ramane sa mai scotocesc prin ELSA,poate ii dau de cap.
Pazzo la audi A8 nu este doar un motoras si un ventilator, ci mai multe. Nu mai tin minte exact cate sant la nr dar le-am schimbat pe toate la A8ul meu. Nu ai precizat unde nu i-ti mai baga aer. Lasa-mi un PM cu nr tau de tel.
Efectiv nu mai baga aer deloc. Si ma refer la ventilatorul ala mare de sub filtru antipolen. Daca imi lasi un nr de telefon te sun eu chiar acum ca nu sunt in tara. Asta e ventilatorul cu pricina. In stanga e acel modul inlocuit cu unu nou.
salutare si eu am ceeasi problema de ieri. nu imi mai baga aer deloc in masina. cum ai rezolvat problema?
Daca nu mai baga deloc .. se schimba ori aeroterma ori modul de comanda a sa .. depinde de la caz la caz ..
Eh,nu am mai avut nici timp si nici chef sa ma ocup mai ales ca a fost o perioada in care nu prea am mai mers cu ea,insa am recurs la un artificiu si am aer in masina.Greseala mea e ca am schimbat acel modul fara sa controlez daca motorul mai are carbuni si,totusi alimentat direct,mergea.Insa dupa ce am pus un modul nou,dupa cum am relatat mai sus,tot nu a plecat ventilatorul.Cand l-am demontat,am vazut ca partea unde frecau carbunii avea un sant de cca 1.5 mm si din carbuni nu mai ramasese nimic,ba mai mult,suporturile de metal in care erau fixati carbunii erau aproape complet tocite;practic au frecat de rotor si cred ca mi-a ars si modulul nou .Prin urmare,daca ai aceeasi eroare cu ce am postat mai sus,inainte de a schimba modulul,pune si un ventilator nou sau macar unu bun gasit pe la dezmembrari.Eu am schimbat dupa aia ventilatorul dar tot degeaba.Si ca o solutie de moment,am montat un releu de 40 de amperi pe contactul masinii si motorul cuplat la 12V prin contactele acelui releu si uite asa am aer in masina,artificiu facut de ceva vreme si merge perfect.Computerul de clima regleaza temperatura insa ventilatorul merge la maxim.
salutare din nou In mod ciudat, azi de dimineata mi-a pornit ventilatorul si baga aer fara probleme. sa fie vb de vreun contact imperfect?
salut baieti am si eu aceeasi problema ca poke2011 nu mia functionat cateva ore aeroterma(ventilatorul).iar erorile care mi lea dat cu vag-ul sunt:01087 basic setting not performed. 01844 control module for fresh air blower imi puteti da un sfat,ce ar trebuii sa fac sa nu ma ase?unde sa umblu(pot fi carbunii?)