1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ventilator - Aeroterma habitaclu la A4 B5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de thegame, 29 Dec 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asa e, dai jos torpedoul, iar la ventilator ai 3 surube, unul e ascuns putin de un manunchi de fire, se poate da la o parte si se desface de pe pozitie, apoi sa ai grija cind il demontezi ca are niste ghidaje acolo, dar cu atentie se poate rezolva. Spor la treaba.
     
  2. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Inlocuiesti. Cumpara una noua sau sh, cu controler nemtesc preferabil. Sau da jos si curata, pune putin ulei mecanic la aeroterma..poate scapi usor.
    Este tutorial la how-to cum sa il dai jos/schimbi.
     
  3. mindsoul

    mindsoul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 model 1996 1,9 tdi
    Stie cineva unde se gasesc carbuni pentru ventilator aer conditionat, in Bucuresti. Pentru un audi a4 b5 1.9tdi model '96? Am cautat pe la targul auto Vitan, dar nimic. Trebuie carbuni ce contin cupru sau ceva de genul sa nu se consume.
     
  4. mircea-teodor

    mircea-teodor Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    A6, 2.0TDI, CAHA, 200CP , 2011 , 4FB , SLine int.
    Am schimbat si eu carbunii la ventiloatorul radiatorului climei, cel di fata.M-a tinut 1 zi.A trebuit sa cumpar unul nou.
    Din cate am mai citit pe forum nu prea tine manevra cu schimbat carbunii, nu stiu de ce !!!
     
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Confirm si eu. Carbunii schimbati nu prea tin.
    Un ventilator nou e 250 ron, un pret rezonabil de altfel avand in vedere ca tine cativa ani
     
  6. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Salut colegi! Am citit topicul pana aici dar nu am gasit raspuns la problema mea. Aseara dupa ce am pornit masina si cand sa dau drumul la aer am constatat ca nu se aude aeroterma. E prima data cand mi se intampla. Dupa circa 5 min. m-am gandit sa incerc iarasi rotita sa dau treptele 1,2,3,4 si atunci a mers. Ce sa fie obosit la el? :friends:
     
  7. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Carbunii sunt uzati si nu mai ating colectorul rotorului. In curand nu o sa mai porneasca.
     
  8. Sever.SVR

    Sever.SVR 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1996, 1.8 ADR 124CP
    Unde gasesc acel tutorial de curatare si gresare ? Ca de dat jos am dat-o , insa nu imi dau seama cum sa o desfac sa ajung, acolo :)
     
  9. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Daca e ca la mine, dai jos torpedoul si o sa vezi acolo ventilatorul.
     
  10. Sever.SVR

    Sever.SVR 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1996, 1.8 ADR 124CP
    Am rezolvat, va multumesc oricum, si am curatat totul cu benzina si cu o pensula mai aspra, apoi carbunii si colectorul cu spray de contacte, am uns totul la loc cu niste vaselina la spray si acum sunt curios cat o sa tina, am testat in casa pe un redresor si merge bine. Daca nu tine am sa cumpar alta noua, am gasit pe un site la 150 de lei, si pentru banii astia nu se merita sa ma mai chinui ori sa iau SH.

    http://www.bestautovest.ro/ventilat...997-2005-audi-80-audi-a4-8a1820021-cu-ac.html
     
  11. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Salutare colegi! Se pare ca m-a lasat astazi de tot ventilatorul.... Exact cand mie "lumea mai draga" la -10 grade.
    Am tot incercat cum am scris in postul 46 si nimic... Are vreo siguranta ventilatorul, ce ar trebui sa o verific, inainte sa demontez torpedoul sa ajung la ventilator, apoi la carbuni?
     
  12. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Siguranta 25, dar slabe sperante sa fie ea. Mai mult ca sigur sunt carbunii.
     
  13. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Ms campary! Ai perfecta dreptate cu siguranta... nu e ea.
    "Carbunii masii" de ventilator :) Am fost plecat toata dimineata cu masina, nu a vrut sa porneasca ventilatorul. Acum a pornit :)
    Ieri dupa amiaza am tinut ventilatorul numai la treapta 3 si se mai intampla asa sa nu mai porneasca dupa aia dar parca prea mult m-a tinut astazi dimineata fara sa porneasca.
    De acuma il tin numai la treapta 1 si 2 pana se mai incalzeste afara si ma apuc de el, nu il mai las deloc
     
  14. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Al meu, dupa ce a inceput sa-mi faca fite.......a inceput sa nu mai mearga :( . Am cumparat unul sh de pe forum, si am scapat de grija ....frigului. Problema la mine a fost ca trebuia sa scap de grija condensului de pe geamuri, ca mi s-a defectat in toamna cand erau ploi. Am incercat si varianta cu schimbarea carbunilor, insa nu am gasit carbuni dintr-aceia "rosii". Cu cei din grafit negru nu am facut mare branza, nu mergea ventilatorul corect si am renuntat la varianta cu repararea. Am schimbat motorul cu totul.
     
  15. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    Dupa cum observ, cam majoritatea ventilatoarelor crapa iarna la temperaturi cu minus. Astazi cand am plecat dimineata la servici, canta muzica iar pe fundal se auzea un suierat...opresc muzica si apoi aud ca se auzea de la ventilator...dau mai tare, se auzea si mai tare, cand se auzea, cand nu...evident, erau -14 grade. E prima oara cand il aud sa faca asa, banui ca frigul le cam omoara. Oricum, am gasit pe net nou cu 150 ron, nu cred ca merita reparat. Cat sa tina cativa ani buni, e ok.
    Intrebarea mea este...pentru modelele cu clima, ventilatoarele sunt identice si la primele modele 95-96 cu cele facelift?
     
    Ultima editare: 7 Ian 2015
  16. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    imi raspund singur la intrebare. Nu, nu sunt la fel, se pare ca difera regulatorul ala de turatie. sunt 2 tipuri. Cred ca ma paste si pe mine un schimb de ventilator in curand pentru ca la viteze mai mari, gen de la 6 liniute in sus parca incepe sa fluiere.
     
  17. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Un cod la carbuni se poate? Daca nu cer prea mult... sau
    Sa cumpar alt ventilatorde la dezmembrari? Sa nu ma mai complic cu schimbul carbunilor...
    Ce componenenta de la ventilator au acei carbuni mai exact?
    Scuzati ca tot insist, dar mai bine intreb pe forum decat sa ma prosteasca cei de la dezmembrari :)
    Multumesc! :friends:
     
  18. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Mai elegant schimbi motorasul si scapi de bataia de cap. Carbunii sunt din aia rosii, nu prea se gasesc oriunde si de regula, se uzeaza si colectorul astfel incat daca schimbi carbunii, te lasa colectorul in viitorul apropiat. Pentru masina ta, un motoras la dezmembrari costa 50 lei.
     
  19. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Salutare la toata lumea! Multumesc in primul rand tuturor pentru sprijin!
    Ieri fiind un pic mai cald am urmat sfatul lui campary si m-am pus serios pe treaba cu doi prieteni. Am scos ventilatorul de pe masina, am descoperit ca era Valeo (suruburile erau intepenite, tind sa cred ca era de la mama lui). Am cautat sa cumpar doar motorasul dar cei din dezmembari vindeau doar ventilatorul cu totul si am gasit unul cu 150 lei tot Valeo iar carbunii erau doar un pic stersi in comparatie cu ce ventilator aveam eu (scuze ca nu am facut macar o poza si cu noul ventilator, m-am trezit dupa ce l-am pus).
    Am atasat si doua poze cu ventilatorul vechi, se observa si in una din poze ca nu mai erau carbuni acolo aproape deloc (masurat cu sublerul si era dus 3,5 mm din carbuni.
    O zi buna tuturor :friends:
     
  20. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    Pentru cine are probleme cu reglajul turatiei aerotermei, pentru modelele cu clima, piesa asta este responsabila.
    Se poate inlocui simplu, ca e prinsa doar intr-un holsurub, dar trebuie dat torpedoul jos.
    Sa specific...se potriveste pe modelele cu clima anii 95-97, si probabil si 98, dar nu bag mana in foc.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Ian 2015

Distribuie pagina asta