1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Volanta Masa Simpla - Lightweight Pulleys (fulii usurate) si/sau Ambreiaj modificat - Merita ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Gorobete, 26 Aug 2008.

  1. strumfyspm Guest

    Am mai citit si pe alte forumuri si dupa conversatia pe care am avut-o la telefon cu Zoli se poate.
    Kit-ul vechi se trimite doar pentru a lua dimensiunile.
    Kit-ul nou are sa fie dontr-o volanta custom, facuta de la 0 din otel.
    Placa de presiune, vine una modificata care seamana cu una de la seria 5 (nu retin ce model).
    Discul e cu kevlar.
    tot ansamblu echilibrat si gata de pus pe pozitie.

    Din cate am inteles, cele de la 170CP nu se potrivesc pe cele de 140CP, din cauza dintilor (nu sunt expert in mecanica).

    Ideea este de pret. Undeva la 800 euro ma costa tot, fara transport.

    Alte solutii after market, am cautat, dar nu am gasit nimic. Toti mi-au raspuns ca este numai versiunea standard. (Am fost, sigur, injurat. Am trimis zeci de mailuri la diferite magazine si toti au avut acelasi raspuns)
     
  2. Hexer 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2012
    Locație:
    Bp-Cj
    Masina:
    A4 tdi
    Vad ca vorbiti despre mine si ambreaje ce facem.
    Pun ceva poze sa vedeti cam despre ce e vorba.

    Asta e un race type:

    [​IMG]

    Asta e tot race dar cu 2 discuri pe 215mm pentru motor transversal cutie 6 viteze.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Asta e un street racing, din cauza ca nu is mici pastile puse fix ci un pic mai flexibil e mai usor in oras. Materialul e aceasi, tine aceasi cuplu dar mai usor la porniri. Asta e pe 1.9TDI

    [​IMG]

    Si asa arata cel kevlar, iniante sa ma intrebe cineva, pe ea scrie LUK, dar e unul industrial, nu ca cele stoc.

    [​IMG]
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  4. Hexer 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2012
    Locație:
    Bp-Cj
    Masina:
    A4 tdi
    Asta e problema cu cacaturile chinezesti cumparate din state si facute de prosti.

    Oare la modele vechi de ce nu auzi zgomotul asta ?
    Raspunsul e usor, discul de ambreaj e facut pentru diesel...si nu pentru benzinar, astfel mijlocul permite un joc de aprox 10 grade, exact ca la DMF.

    Numai daca pui cu 2 discuri...dar si atunci pot face combinatie sa aibe arcuri si tipul de placa sa fie pentru diesel.


    Deci, sunetul nui din cauza de SMF, ci din cauza de placa de ambreaj ce nu e pentru asa ceva.

    P.S. Apropo ca idee: aceasi probleme are si TFSI-ul si majoritatea cu injectie directa la benzinare...
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2012
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Tu esti normal omule?Te-am acuzat de ceva?Am spus ca sunt produsele tale?

    Daca te uitai la prezentarea clipului,scria clar ca sunt Helix SMF,o firma din UK.

    Iti recomand sa te calmezi si sa-ti revizuiesti comportamentul daca esti interesat in promovarea produselor tale ;) ;si te rog,fa un efort si scrie romaneste sa se inteleaga ce spui.
     
    Ultima editare: 6 Feb 2012
  6. Hexer 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2012
    Locație:
    Bp-Cj
    Masina:
    A4 tdi
    Nu-s roman, am invatat limba.
    Scuze era greseala de citire, am citit ca aici sunt exemple din produsele mele...my bad.

    Oricum idea ai prins-o, de ce scoate aceste sunete cu SMF, care nu sunt din cauza de volanta.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2012
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Am inteles, a fost o neintelegere, plus ca limba romana nu este limba ta naturala :thumbs-up:
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2012
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Am vazut si eu filmuletele. Acolo pare sa fie o problema a placii si a discului. Nu cred ca are legatura volanta. Asta daca nu cumva e usurata. Multi si-au luat teapa visand ca volanta usurata e o mare smecherie, mai ales la masini de strada si diesel si apoi le vajaie creierii spunand ca kitul e prost. Daca masina e pentru racing, nu deranjeaza pe nimeni acel zgomot daca el vine si cu un spor de performanta adus de un kit de ambreiaj mai usor, insa pe strada cand stai la semafoare in trafic e neplacut. De asta trebuie gandit de la inceput ce vrei sa faci cu masina si ce piese pui pe ea.
    Eu am SMF de 1Z cu kit de 1Z acum si am avut si kitul de S2 mai mare si mai greu (care azi a plecat la Hexer pentru modificari) si nici vorba de astfel de sunete sau altceva.
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Succes Razvane,te asteptam cu poze si impresii ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2012
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Merci Cornele :)
    Pana e gata si pana il pun, mai dureaza vreo 3 saptamani, depinde si de costuri. Treaba e ca sunt si f nerabdator. :)
     
  11. Hexer 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2012
    Locație:
    Bp-Cj
    Masina:
    A4 tdi
    Asa arata renumitul South-Bend folosit de multi, e de pe TFSI. Azi a ajuns la mine, nu e prima care ajunge la mine.

    [​IMG]

    [​IMG]


    Am mai primit ceva frumuseti. In general aceasi calitate, made in china. Cel mai usor se observa din pastile, care au o coeficienta de frecare ca un disc stoc. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Feb 2012
  12. [solo]

    [solo] 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 / 2.0 TDI / 2007 BRE 140 CP
    Salutare, am vazut ca s-a adus in discutie. Exista ambreiaj sport si volanta mai usoara pentru B7 2.0 tdi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Feb 2012
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste tot acest topic de la inceput unde am mutat mesajul tau initial. Bafta.
     
  14. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Am si eu o intrebare am gasit pe magazinul 4 tunning niste kituri sport stage 1-3 complete: volanta, ambreaj, placa, rulment pentru a4 b5 la 2000 si ceva ron, dar erau pentru turbo si altele nu pentru benzinara mea de 1,8.
    Se poate monta un kit asemanator pe a mea ? si 2: ma tine un ambreaj sport mai mult ca unul de serie. Eu sunt la al 2-lea deja in 2 ani (nu fac curse cu ea nu abuzez de ambreaj merg normal cred ca am nimerit eu numai kituri proaste) si se duce foarte repede placa de presiune. De fiecare data cand am schimbat, placa de ambreaj arata foarte bine .
    Motorul meu este un ADR 1,8 benzina fara turbina an fabricatie 96, 125 cai si as vrea un ambreaj sa ma tina gen peste 250 000 km in contitii mixte urbane si extraurbane.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Feb 2012
  15. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu prea exista dar si daca ar exista, sa nu-ti treaca prin cap sa pui volanta usurata. Vezi pe pagina dinainte 2 filmulete cu zgomote scoase de ambreiaje sport, cel mai probabil cu volanta usurata. Oricum sporul de performanta nu este atat de mare insa masina nu va mai putea sa fie utilizata pe strada. Nu poti sta la semafor si sa scoata zgomote si sa vibreze ca un tractor.
     
  17. audi46 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    tg mures
    Masina:
    a4
    Fratele meu a avut montata pe A3, 170 de cai volanta usoara. Mi-a apus ca stie de ce ii spune volanta usoara - te usureaza de cateva zeci de milioane, in rest nimica - o prosteala tipica democratiei.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2012
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
  19. Hexer 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2012
    Locație:
    Bp-Cj
    Masina:
    A4 tdi
    Se poate face pe orice masina orice ambreaj. Idea e daca esti la puteri mari deja volanta bimasica cedeaza, poti pune oricat de tare ambreaj pea ea.
    Volantele bimasice la VAG is un *****, interioul nu are amoritzare, arcuri progresive, fata de bmw care e mult mai performant.
     
  20. strumfyspm Guest

    Hexer, te rog mult, am nevoie de cateva detalii.
    Am vorbit cu tine dar te-as ruga sa scrii.
    Aici este discutia de problemele de la A4 B8 cu volanta bimasica.

    http://www.clubaudi.ro/audi-a4-b8-2008-prezent/10814-a4-b8-volanta-placa-presiune-distrusa.html

    Ce modificari se pot aduce la kit-ul vechi pentru a putea rezista la 200CP si sa tina cate sute de mii de KM.

    Da-mi te rog toate detaliile.

    PS Un prieten care are tot un A4 B8 tot cu volanta facuta bucati.....si vreau sa ii arat ce optiuni are.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Feb 2012

Distribuie pagina asta