1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Volanta Masa Simpla - Lightweight Pulleys (fulii usurate) si/sau Ambreiaj modificat - Merita ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Gorobete, 26 Aug 2008.

  1. ionut_mdln1

    ionut_mdln1 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2012 S-line
    Nelu Patrascu
    De cateva zile tot intru si sper sa imi raspunda cineva.
    Multumesc frumos de raspuns, ma ajuta foarte mult. Am sa trec pe volanta cu masa simpla pe Valeo, singurul producator care da pe masina mea, dar deocamdata mai astept putin sa treaca sarbatoriile si sa iesim din iarna.
    Multumesc inca odata de raspuns!
    Sarbatori fericite!
     
  2. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    Asa este cum a spus si colegul,dar de adaugat ca este posibil sa fie si mai zgomotoasa la relanti.Eu am avut masa simpla pe doua masini,un passat 2003 pe care nu era deloc zgomotoasa si un a6 2005 2.0 tdi pe care era zgomotoasa.Toate piesele inlocuite au fost noi si marca valeo(mai putin rulmentul care era sachs).
     
  3. ionut_mdln1

    ionut_mdln1 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2012 S-line
    audia6tdi
    Si eu tot noi le pun bineinteles. Dupa diverse discutii cu mecanicii si cu diverse persoane de pe forumui am ajuns la concluzia ca zgomotul mai accentuat la trecerea la volanta cu masa simpla apare in principal la diesel deoarece vibratiile la motor sunt mai accentuate, nu este exclus sa mai apara si la benzinare daca nu este bine echilibrat kitul din fabricatie.
    Am sa revin cu un rewiev dupa ce am sa fac conversia, dar asta peste vro 2-3 luni maxim sau mai repede daca ma lasa ambreiajul.
     
  4. Adytzone

    Adytzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI 8E 140 CP Multitronic,2005
    intrebare : pe modelul meu din semnatura merge sa pun volanta fixa in locul celei elastice ? un raspuns sincer din partea celor care au cunostinta de cauza m-ar ajuta sa investeghez mai departe.
    multumesc&sarbatori fericite tuturor :) !
     
  5. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Stiu ca este cam vechi topic-ul, dar am o intrebare legata de ambreiaj, daca e cineva care imi poate spune o parere de ambreiaj cu masa simpla Valeo montat pe 1,9 Tdi motor AWX.
     
  6. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    va smuci putin la schimbarea treptelor in special 1 si 2, in rest numai de bine. Dupa ce te obisnuiesti cu pedala va fi mai bine.
     
  7. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Salut, mai este de actualitate topic-ul? A facut cineva modificari pe b8?
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu cred ca exista volanta cu masa simpla pentru B8. Cauta la Valeo.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  9. RD_369

    RD_369 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI 16V
    A facut cineva asa ceva? Am aflat ca exista kit-uri de conversie dar nu am gasit nimic despre A3 2.0 TDI.
    Din ce am citit pe un forum VAG nu este recomandat pentru cutiile cu 6 viteze din cauza ca se transmit vibratii in cutie si produce un zgomot neplacut. Desigur, exista si alte explicatii pe care eu le consider aberatii. Oamenii tind sa abereze doar de dragul conversatiei.
    Prefer sa comenteze cei care au avut experiente cu asa ceva, nu vreau teorii si idei.
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Am un unchi cu un A3 8p 2.0tdi din 2004 și tot s-a stricat cutia cu ambreiajul original pe ea. S-a distrus un rulment și nu mai putea scoate din a 1-a pe loc... Am înțeles ca ar fi boala la ele. Deci nu prea as recomanda la alea masa simpla, sunt prea fragile.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  11. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Salut,
    Am cautat pe tot forumul si nu am reusit sa gasesc nicio discutie satisfacatoare pentru mine, legata de trecerea de la un ambreiaj cu volanta DMF la un ambreiaj cu volanta SMF.
    Am gasit cateva discutii/raspunsuri rapide, in care lumea zicea ca e ok, ca odata facuta conversia nu mai are ce sa se strice, si atata tot.
    Ma intereseaza experienta celor ce au facut-o si au parcurs un numar semnificativ de km de atunci.
    Plusuri si minusuri. Mai ales aspecte legate de fiabilitate.
    Exista cineva pe forum care a facut acest lucru ?

    Background: situatia mea e urmatoarea: in Februarie 2015 am inlocuit kitul complet de ambreiaj (cu tot cu volanta) cu un Sachs nou nout, cumparat de la AutoKarma Bucuresti. Azi volanta mea e ferfenita, maine masina merge la demontat, cel mai probabil ma vor scoate in afara garantiei pentru defect de utilizare necorespunzatoare - inteleg ca asta e practica obisnuita in bransa, chiar daca piesa e defecta se respinge garantia ca deh, e mai simplu si mai banos (decat sa inlocuiesti o piesa gratis mai bine fortezi clientul sa ia una noua cu bani). Nu vreau sa mai aud in viata mea de ambreiaje noi, daca nu fac conversia la masa simpla o sa iau o volanta din dezmembrari si aia e.

    Voi ce parere aveti ? E ok conversia asta ? Vreun utilizator prin zona cu experienta personala ?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  13. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Multumesc Cristi, il citisem deja, dar nu mi se pare suficienta informatie pentru a lua o decizie. Speram sa existe utilizatori care au facut modificarea de ceva vreme, pe fix acelasi model si motorizare de Audi cum trecusem la titlu (pentru ca nu are rost amestecam dieselurile cu benzinarele, prea mari diferente in vibratii si comportament) si sa vina acum cu informatii de genul "dupa n zeci de mii de km .......", de aici si aparitia topicului nou si dedicat.
    Multumesc si pentru al doilea topic, pare mai stufos.
     
  14. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Salut. Ambreiajele de 2.0tdi PD 170cp si cel de 2.5 AKE sunt la fel cu cele de 1.9 AVF? Sunt interschimbabile? Care are fi cel mai rezistent?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce ai vrea sa faci asta si nu cumperi dedicat pentru masina ta ? Vrei sa-l modific pentru tuning ulterior ?
     
  16. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Ptr ca nu imi rezista la cuplu. Si cele doua variante ar trebui sa reziste la mai mult. Unul intarit si cu kevlar poate avea probleme, fiind destui care s-au plans si un ambreiaj sport sachs performance sau clutch masters fx300 sau orice alt model costa cat jumatate din masina. Am nevoie de ceva care sa suporte 450+ N/m.
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pe topicul masinii mele (si chiar in acest topic) am explicat deja povestea asta. :)
     
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Ma poate lamuri cineva daca sachs este una si aceeasi cu sachs performance? Sau daca Sachs performance este acelasi lucru cu Sachs SRE? Am sunat pe la cateva magazine auto si mi-au dat o oferta de sachs performance, nu au stiut sa-mi zica coduri decat pt tot kit-ul ca asa vine, cand le ziceam de organic mai ca primeam un telefon in nas.
     
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Sachs sunt cele normale, sachs performance sunt cele pentru masini modificate. Pretul la performance e de cel putin 2 ori mai mare decat la cele normale, daca nu mai mult.

    Multi care fac conversia de la masa dubla la masa simpla uita un lucru... echilibrarea dinamica a motorului. Acesta se echilibreaza pe stand, cu volanta, bloc ambielat si fulie arbore. Daca se face echilibrarea fara unul din elemente deja nu se mai poate numi motor echilibrat.
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @kng_bv are dreptate in ceea ce spune si este valabil inclusiv in cazul inlocuirii kitului de ambreiaj ... teoretic. Faptul ca nu se intampla si in viata reala este altceva. In mod normal dupa inlocuirea kitului de ambreiaj ar trebui refacuta echilibrarea ansamblului motor/ambreiaj. Similar ca in cazul echilibrarii rotilor dupa inlocuirea anvelopelor.
     

Distribuie pagina asta