1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire stationara = Webasto / Eberspacher / Sirocou la Audi A8 D3

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de djlex, 25 Aug 2008.

  1. djlex 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    2014 Audi A5 2.0 TFSI CPMB
    Salutare,

    Stie cineva cum se programeaza incalzirea auxiliara pe un a8 din 2004? ca nu am controler in usa din dreapta, si nici in meniu nu mi vede optiunea...
    Unitatea webasto este prezenta fizic, la fel si panoul solar din trapa...
    Multumesc
     
  2. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    Salut,
    sunt trei tipuri de incalzire auxiliara:
    - 1 - cea care porneste din telecomanda,
    - 2 - cea care porneste din MMI cand o programezi tu,
    - 3 - cea care porneste automat la o anumita temperatura ( din pacate nu stiu exact la cat, dar cred ca sub +5 grade) pentru a incalzii habitaclul mai repede si a ajuta la dezaburire/dezghetare.

    Daca o ai pozitionata sub farul din dreapta, atunci este modelul 3
     
  3. djlex 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    2014 Audi A5 2.0 TFSI CPMB
    Pai trebuie sa ma mai uit odata ca nu mai retin exact unde e. Telecomanda nu am, deci cade varianta aia. La mmi, imi lipsesc o multime de chestii din meniu (coding) si ma gandeam ca probabil si a/h are aceeasi problema.
    Acum pe mine ma interesa altceva, a/h stiam ca face si frig vara :D de aia ma interesa mai mult ca la 5 grade....
    Si oricum nu e convenabil sa porneasca automat, ca din cate stiu ia cam 0.9 l de combustibil si n-am chef sa mi manance benzina aiurea daca eu nu merg cu masina 2 luni si e parcata in curte in aer liber. :(
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2012
  4. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    djlex, modelul cu pornire "automata" functioneaza numai cand motorul este si el pornit. La fel porneste automat si unul din celelalte doua tipuri in cazul in care nu este programat altfel. Si de obicei, cel care se programeaza din MMI are si telecomanda.

    Oricare din sistemele de incalzire auxiliara, au cateva protectii pentru a nu duce la situatii neplacute. Se opresc singure daca:
    a) carburantul a intrat pe "rezerva" (indiferent daca esti in mers sau stationezi, motorul este pornit sau oprit)
    b) curentul din baterie scade sub 11V
    c) apare o eroare de functionare la una din componente sale

    Cel cu "pornire automata" (adica cel fara programare), porneste in urmatoarele conditii:
    a) motorul masinii este pornit
    b) mai putin de +5 grade afara

    In concluzie, chiar daca stai cu masina 2 luni parcata in curte, tot nu vei ramane fara carburant.

    Referitor la faptul ca "face frig vara". Imi pare rau sa te dezamagesc dar nu face asta. La fel ca si trapa solara, sistemul "auxiliary heating" are functie de recirculare pe perioada calda a anului. Asta inseamna ca primeneste (recircula) aerul din habitaclu, inlocuindu-l cu aer proaspat de afara. In zilele toride de vara, aceasta nu va face rece in masina dar va impiedica formarea efectului ala de "sera" (sau de cuptor) in care aerul inchis in masina este incins la maxim. Din propria experienta iti spun ca este totusi diferent foarte mare chiar si asa. Racirea ar fi presupus pornirea instalatiei de clima si a compresorului a carui angrenare se face de catre motor. Cu exceptia situatiei in care iti instalezi o alarma cu modul de pornire programata de motor, nu stiu sa existe vre-o varianta in care clima sa porneasca cu motorul oprit.
     
  5. djlex 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    2014 Audi A5 2.0 TFSI CPMB
    intr adevar, nu face frig, la modul de aer conditionat. e acelasi lucru ca si functia restore, cu motorul oprit. normal ca e diferenta, pentru ca in masina mea, niciodata nu e cuptor...:) si in 2 minute de la pornirea climei devine perfect :D multumesc pentru ajutor.
    In privinta a/h, o sa verific exact pozitia unitatii. eu am masina de la un prieten si s ar putea sa nu mi fi dat telecomanda...sau sa o fi pierdut si eu. voi sapa mai adanc.
     
  6. pni 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A8 4.2L
    Eroare la Incalzitor 02551

    Stie cineva cum se rezolva aceasta eroare.
    Pot sa o il deblochez eu daca ma conectez cu cablu si soft.?
    Mai precis eroarea este:
    02251 - Heater Unit Locked
    Cum se face Unlocked, daca stie cineva este super.
    Posed soft si cablu VAG-COM
    Silviu
     
    Ultima editare: 14 Dec 2008
  7. djlex 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    2014 Audi A5 2.0 TFSI CPMB
    Pentru silviu, Locked, poate insemna Component protection. Asta daca ai schimbat unitatea de climatronic. Altfel, poate fi motorasul blocat, sau clapetii ramasi inchisi...deci nu soft :) Pentru CP, doar la Audi se rezolva.

    Pentru cel cu aer rece ;), verifica ti termostatul. Sper ca nu ai ventilatorul sudat, ca atunci sigur nu mai baga. Ai clima? A/c? sau ce sistem. Poate e unitatea centrala defecta. Apa la ce valoare iti sta?
     
  8. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    incalzitorul se blocheaza ca si protectie in diferite cazuri ( incalzire prea puternica...etc ). Este o procedura simpla de deblocare :
    intrii in meniu si ii dai "on now", apoi trebuie scoasa siguranta principala ( mai are una secundara care trebuie sa ramana conectata ) a incalzitorului pentru 5-10 secunde. intrii in meniu opresti incalzitorul si apoi il pornesti si ar trebui sa mearga.
    Siguranta principala este de valoare mai mare - 20 A iar cea secundara de valoare mai mica , cred 5-10 A
    Incearca si asa - la mine a mers.
     
  9. pni 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A8 4.2L
    Am rezolvat cu A8-ul am fost la service si mi l-a deblocat.

    Am rezolvat cu A8-ul am fost la service si mi-a deblocat vebasto.
    Nu a pornit de 3 ori si masina a oprit sistemul.
    daca aveam soft si cablu atunci reuseam sa fac singur treaba asta si nu mai bateam un drum la Iasi.
    In fine astazi revin cu o oferta SOC.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Oct 2009
  10. pni 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A8 4.2L
    Ianuarie 2010 iar s-a oprit Webasto.
    Acum iarasi caut modalitatea de deblocare.
    Se pare ca am uitat data trecuta sa notez pe forum e am scris in agenda.
    Asta e, mai bat un drum la Iasi.

    Am deblocat la service vebasto anul trecut pe vremea asta.
    Nu era defect hardware, nu aportnit de trei ori la rand din cauza frigului, motorinei, etc si l-a blocat.
    Anul asta la fel iarasi s-a blocat.
    Am uitat unde am notat procedura de deblocare, o are cineva?
    02251 - Heater Unit Locked

    Daca ai VAG-COM

    Eroarea este:
    3 Faults Found:
    02251 - Heater Unit Locked
    000 - --
    01407 - Flame Extinguished
    000 - - - Intermittent
    01406 - No Flame
    00 - - - Intermittent


    Solutia:

    Heater 18 Select
    Adaptation 10 Select
    Select channel 42
    Set value to 1!
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2012
  11. pni 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A8 4.2L
    La alte masini solutia este:
    Solutia:

    Heater 18 Select
    Adaptation 10 Select
    Select channel 07
    Set value to de la 0 la 1 sau invers

    Succes
    La mine a functionat.
     
  12. Mihai Margi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 3.0, 2004, tiptronic.
    Hello guys,

    Masina mea are in MMI optiunea de programare a incalzirii. Intrebarea este daca pot sa o pornesc si de la o telecomanda. Am vazut ca exista un modul pentru o astfel de telecomanda, are cineva idee cum se face retrofit-ul pentru asa ceva? Nu stiu locul unde sa verific daca exista deja instalat pe masina acest modul. Poate imi lipseste doar telecomanda care nu mi-a fost furnizata de fostul proprietar.
     
  13. pni 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A8 4.2L
    Siroco Audi A8

    3 Faults Found:
    7 - Flame Extinguished
    000 - -
    6 - Data Bus for Comfort System

    004 - No Signal/Communication
    6 - No Flame

    000 - -
    000 - -


    Mentionez ca l-am curatat, mai trebuie sa-l deblochez si parca nu m-as duce la Iasi sau la Bucuresti pt. asta.
    Ma poate ajuta cineva?
     
  14. Radupoi 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A8 ASB 2006
    Salut!
    Stie cineva daca exista vreun meniu ascuns pe la modulul climatronic din care sa se programeze Webasto?
    Am gasit pe Okazii.ro un anunt in care un tip din Bucuresti spune ca poate sa activeze din soft optiunea de a putea programa din MMI ca Webasto sa porneasca si sa se opreasca singur cand vrei, fara sa fie necesara pornirea motorului.
    Ma refer aici la masinile care au Webasto fara telecomanda...
    Daca stie cineva cum se face, va rog spuneti-mi si mie.
    Multumesc!
     
  15. Radupoi 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A8 ASB 2006
    Am rezolvat, simplu si rapid. Daca are cineva nevoie in Iași, lăsați un mesaj.
     
  16. djviper1981 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    Q7
    Radupoi Cum ai rezolvat ? Ai si probat functionarea lui ? Din ce stiu eu degeaba activezi functia ca va merge 5 minute si se opreste daca nu are pompa de recirculare montata. Asadar nu e suficienta codarea ci mai trebuie adaugata si o pompa.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Oct 2012
  17. Radupoi 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A8 ASB 2006
    Din câte am citit, nu scrie nicăieri ca merge doar 5 minute si se opreste. De probat, nu l-am probat încă, pentru ca nu a fost destul de frig. Legat de pompa aia de care zici tu, nu e o piesa fara de care sa nu meargă. O sa mă documentez mai in detaliu, dar poate se face si un pic frig si va anunț dacă merge sau nu.
     
  18. djviper1981 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    Q7
    Nu e interesul celor ce fac modificarea asta sa spuna.Important e banul si atat.
    Am un client care la fel si-a activat pornirea din mmi si nu intelegea de ce dimineata cu toate ca era programat, webasto nu mergea decat foarte putin si nicidecum sa incalzeasca motorul sau habitaclul in perioada funtionarii.
    Dupa ce am studiat un pic problema am vazut ca de fapt cele simple nu au pompa si ca atare apa nu circula si webasto intra in protectie.Rezolvarea a fost doar prin a-i monta o pompa auxiliara.
    Asadar inainte de a cheltui niste bani inutil cereti explicatii celor ce va promit minuni.
     
  19. Radupoi 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A8 ASB 2006
    Asa o fi, nu te contrazic. Cand o sa-l programez o sa vad daca merge normal sau doar 5 minute cum spui tu. Iar referitor la partea cu datul banilor pentru niste simple promisiuni, nu am dat nimanui nimic, mi-am facut singur treaba...
     
  20. Radupoi 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A8 ASB 2006
    Se pare ca doar acea codare nu e suficienta. O sa-i fac o diagnoza sa vad daca apare vreo eroare, daca nu trebuie de vazut ce e cu pompa aia...
     

Distribuie pagina asta