1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire stationara independenta - Webasto/Sirocou sau Eberspacher la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de zydaru, 3 Iun 2014.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauta colegi in aria de prestari servicii sau vino vineri la intalnire si poate are cineva VCDS-ul la el. Bafta.
     
  2. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    Multumesc colegului Cata. Din pacate telecomanda nu este compatibila si nu se poate coda deoarece este T90 si mie imi trebuie T91. :(
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Oct 2015
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Zenix și Ciprian.Mod apreciază asta.
  4. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    Revin. T90 are 2 coduri sau mai simplu sa fie cu baterie rotunda. Aceasta este pentru A4.
     
  5. dRN

    dRN 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 Avant, Quattro , 2.0 TDI, 2016
    Salutare, ca tot a venit frigul, m-am gandit sa testez si eu webasto... si se pare ca nu merge ( am modelul care poate fi actionat din telecomanda si din mmi )

    Problema e ca apas pe telecomanda , becul clipeste verde , in bord se aprinde semnul de incalzire auxiliara , dar merge 2 min si dupa dispare.

    Am facut un test si am urmatoarele erori :

    01414 - Combustion-Air Blower (V6)
    003 - Mechanical Failure
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100011
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 116
    Mileage: 176662 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.10.11
    Time: 20:02:17
    Freeze Frame:
    Temperature: 30.0°C
    Temperature: 66.0°C
    Voltage: 10.20 V
    Start
    Count: 61
    Temperature: 9.0°C
    RPM: 0 /min
    No

    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
    013 - Check DTC Memory - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101101
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 156
    Mileage: 176662 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.10.11
    Time: 20:01:37
    Freeze Frame:
    Temperature: 33.0°C
    Temperature: 66.0°C
    Voltage: 10.60 V
    Start
    Count: 45
    Temperature: 9.0°C
    RPM: 0 /min
    No

    Aveti idee de la ce ar putea fi ?
     
  6. dRN

    dRN 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 Avant, Quattro , 2.0 TDI, 2016
    Sorry pentru repost , am aflat intre timp ca e posibil sa fie ventilatorul defect, revin cu rezolvarea.
     
  7. bongdan

    bongdan 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Praga
    Masina:
    A4 Avant B8 2.0 TDI -- A6 Avant 1.8T 110kw, 2001 -- A4 1.9TDI 81kw 2000
    Problema Webasto ?

    Salutare,

    Am optiunea cu webasto ventilare/incalzire pe masina dar am observat cateodata nu vrea sa porneasca.
    A mai patit cineva ?
    Apas pe butonul de incalzire de pe telecomanda si ar fi trebuit sa clipeasca ledul verde pentru confirmare dar clipeste doar acela rosu repede. Sunt in raza semnalului, masina e jos la 20 metri.
    Nu se intampla tot timpul dar se intampla exact cand e nevoie mai mare, incerc sa depistez problema.
    Nu am vag com. Pot cumva sa vad erorile de pe vag com in displayul din bord ?
    Tine cumva cont de cata motorina am in rezervor ?

    Multumesc
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si crezi ca daca le luam pe ghicite aici afli mai repede decat daca te-ai duce sa faci o scanare cu VCDS ?
    Nu, nu poti sa vezi erorile pe bord.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Noi 2015
    Ionell apreciază asta.
  9. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Daca ai becul aprins la motorina nu porneste Webasto. Asta este valabil la orice masina cu incalzire stationara. La cat costa o clona VCDS, parerea mea este ca oricine detine o masina VAG ar trebui sa aibe in posesie. Toate codarile si problemele rezolvate cu ajutorul VCDS sunt la vedere si publice. Forumurile sunt arhipline de proceduri si coduri de eroare. Pentru a lucra cu interfata nu ai nevoie de 3 facultati. Este user friendly si exista sute sau mii de filmulete pe youtube.
     
  10. bongdan

    bongdan 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Praga
    Masina:
    A4 Avant B8 2.0 TDI -- A6 Avant 1.8T 110kw, 2001 -- A4 1.9TDI 81kw 2000
    audi66 : iti recomand sa nu mai intri pe forum nervos, nu am nevoie de raspunsul tau arogant. Daca nu ai webasto si nu te pricepi te sfatuiesc sa te abti.
    Folosesc forumul de multi ani si persoanele ca tine nu ajuta cu absolut nimic, din contra, creeaza stare de nervozitate.

    Am pus niste intrebari simple si mi se pare normal sa poti vedea erorile de pe vag-com pe displayul din bord. La ce sa cumpar alt display cand am unul acolo....am cablu si soft vag-com pe toate masinile dar la modelul nou inca nu am cumparat, nici nu stiu daca e mufa la fel. Oricum era foarte simplu sa arate erorile pe display(parerea mea)

    wug : Multumesc de raspuns, am fost si am alimentat si webasto functioneaza
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce imi recomanzi tu si ce fac eu sunt 2 lucruri diferite.
    Ti s-o parea tie normal, inginerilor de la Audi nu li s-a parut normal ca erorile sa apara pe displayul din bord.
    Nu trebuie sa cumperi alt display, trebuie sa cumperi doar un cablu si sa ai un laptop, dar aici este alta discutie. Se vede ca nu esti in tema, ce cablu si soft Vag-Com ai tu pe toate masinile ? Se foloseste o singura interfata cu un singur soft pe toate masinile, inclusiv cele noi.
    Daca citeai cartea masinii vedeai ca Webasto nu porneste daca nu ai combustibil indeajuns.
    Webasto poate sa nu functioneze din "x" motive, crezi iti sugeram sa schimbi bujia sau sa ii faci o curatare ma ascultai ?
     
    Zenix apreciază asta.
  12. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Ma bucur ca am putut fi de folos. :)

    Ai aici detalii despre interfete VCDS.
     
    Ultima editare: 13 Noi 2015
  13. Leonidas

    Leonidas 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2015
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 125 kw 170 CP 2010
    Am si eu o problema.
    A4 B8 din 2010, cu incalzitor auxiliar de tipul Eberspacher. Functioneaza OK, doar programat din MMI. Telecomanda primita nu a functionat de cand am luat masina. Telecomanda nu era sincronizata(recunoscuta).
    Am incercat o sincronizare - nu s-a putut face nici din VAGCOM, nici manual.
    Am incercat mai intai la reprezentanta Eberspacher, pentru ca ei ar trebui sa fie primii la reparat asa ceva, nu? Dar cei de la reprezentanta Eberspacher din Cluj au spus ca nu se leaga, pentru ca doar Audi au exclusivitate in interventii pe soft, bla,bla, bla.
    La reprezentanta Audi din Cluj nu au putut sa imi sincronizeze telecomanda, si solutia lor a fost sa cumpar o telecomanda noua.
    Zis si facut, - am cumparat telecomanda noua, aceeasi problema, telecomanda dadea aceleasi semnale ca si cea dinainte> deci, telecomanda era buna (apropos, a costat 1.364 de lei, fara posibilitatea de returnare).
    Urmatoarea propunere a fost schimbarea modulului de receptie al telecomenzii- bineinteles, nu am fost de acord sa-l cumpar si pe acesta, (costa peste 2.000 lei!), fara sa am nicio certitudine. In schimb, am facut rost de un alt modul imprumut, ce functiona, dar care, pe masina mea, nu schimba situatia-deci, nici acel modul nu este buba.
    Toti dau din umeri, pe VAGCOM nu apar erori. Reprezentanta Audi m-a expediat scurt, nedorind sa isi piarda timpul cu probleme de genul acesta. Propunerea lor a fost de a tot schimba piesa dupa piesa, pana schimbam toata masina.
    Intre timp, cei de la Eberspacher m-au contactat si mi-au oferit o alta varianta de pornire a incalzitorului de la distanta, mai moderna, prin telefon (Sistemul Easy Start Call, original Eberspacher, la un pret de vreo 400 de euro cu TVA). Problema este ca nu mi-l si monteaza pe masina, ar trebui sa imi gasesc pe cineva dispus sa faca asta.
    Problema mea este urmatoarea:
    1. Merita sa mai dau 400 de E pe acest sistem?
    2. Mi-l poate cineva monta, si cat este de complicat? (banuiesc ca va veni si cu ceva schema da montaj, fiind produs dedicat pentru modelul A4 B8)-dar cei de la Audi nu au mai facut asta si sunt evazivi.
    3. Ar mai fi o varianta de sincronizare a telecomenzii cu masina, alta decat acea cu VAGCOM-ul ? poate, poate, ii gasim o solutie cumva.
    Daca are cineva rabdare sa citeasca postarea aceasta si poate sa-mi raspunda, ii sunt indatorat.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Noi 2015
  14. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Raspund in ordine cronologica:

    1. Nu.
    2. Suna la numarul de telefon postat de mine mai sus. Poate exista sanse.
    3. Slabe sperante.

    Audi sa faca bine sa returneze banii pe o piesa sugerata de ei ca ar fi buba. Cum vine treaba asta "nereturnabil"? Este vina exclusiv a dealerului Audi, nu a ta. Mergi la Protectia Consumatorului si nu te lasa cu una cu doua.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Noi 2015
  15. Ion94 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B8 2008
    Buna, am si eu o intrebare. Am un A4 B8 2008 si fostul proprietar mi-a dat 3 chei 2 normale 1 falsa(aia cu cheita din plastic + o telecomanda pentru incalzire auxiliara, dar oricat am incercat nu am reusit sa o pornesc (incalzirea auxiliara). Mai jos o sa las o poza cu telecomanda.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In MMI ai meniul respectiv ?
    Stiu ca suna aiurea dar, esti sigur ca ai aceasta dotare ?
    Cheia poate crea probleme din mai multe motive, o scanare cu VCDS te va lamuri exact.
     
  17. Joedow 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 B8, 2.0, 2011
    Salutari, am chei/ telecomenzi la fel ca si Ion94. Imi functioneaza telecomanda de webasto (sau incalzire aux sau cum se numeste..) doar ca, dupa cateva minute de la pornire iese fum cenusiu de sub masina.
    Ce ar trebui sa fac?
     
  18. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Nimic, este normal sa scoata fum. Porneste-o cu motorul rece din telecomanda sau MMI ( daca ai bateria incarcata si combustibil in rezervor peste minim), da clima pe AUTO, seteaza temp. la 20- 23 grade si urmareste daca face cald. Daca scoate prea mult fum, fa o diagnoza sa vezi daca ai erori stocate pe modulul de incalzire stationara. Mai devreme sau mai tarziu va trebui facuta o revizie la webasto fiindca fum mult inseamna o ardere incompleta. Responsabile de asta pot fi aprinzatorul, injectorul de motorina sau ventilatorul de aer.
     
    Joedow și nucugheri apreciază asta.
  19. iarko_iuras 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2009
    Locație:
    alesd
    Masina:
    audi A3 ,19.tdi ,1999
    Vă salut colegi ..Am și eu nevoie de ajutorul vostru..dețin un audi a4 2013 și nu mai pornește încălzirea auxiliara..pe tester am următoarea eroare:. .am atașat o poza..Va mulțumesc frumos pentru ajutor..sper sa nu fie ceva grav
     
  20. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    01490 Flame monitor -G64-
    t Implausible signal / SP
    t Open circuit / short to positive / SP
    t Short to earth / SP

    Possible cause of trouble:
    1. Fault in wiring between auxiliary heater control unit -J364- and flame monitor -G64-
    2. Flame monitor -G64- contaminated or defective

    Fault rectification:
    1. Use current flow diagram to locate and eliminate open circuit or short circuit in wiring.
    Check auxiliary heater electrical components
    2. Remove flame monitor -G64-, check for contamination and replace if necessary

    Note
    t The auxiliary heater does not start up in the event of the fault Flame monitor -G64-. The auxiliary heater cannot be re-started until the fault is no longer present.
    t The flame monitor -G64- is a phototransistor. The flame monitor -G64- switches as soon as it is exposed to the brightness of a flame. The switching status of the flame monitor -G64- is displayed in the measured value block of the auxiliary heater control unit -J364- (display group “004”).
     
    Ionutdbs apreciază asta.

Distribuie pagina asta