1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot in zona admisiei la A8 D2

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de marcelinobsr, 18 Feb 2012.

  1. marcelinobsr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2011
    Locație:
    madrid
    Masina:
    audi a8, 2.8 V6 30v, 1997
    Buna,
    In urma cu 3 zile a aparut un zgomot asemanator cu sunetul unei pompe de directie fara ulei, putin mai subtire. Sunetul e constant si se accelereaza odata cu motorul. Sunetul vine din zona admisiei sau din spatele motorului.
    Nu poate fi de la pompa de directie sau alternator sau compresor de aer conditionat pentru ca am demontat cureaua ce le antreneaza si am pornit motorul fara ele. Am schimbat uleiul si filtrul pentru ca aveam deja aproape 11.000 de km de la ultimul schimb.
    Masina e la un service de doua zile dar nici cei de acolo nu stiu ce poate cauza acest sunet. Ei zic sa o folosesc asa pentru ca nu se poate intampla nimic si ca e posibil sa fie din cauza acceleratorului.
    Sper sa fie careva care sa stie ce poate avea. Va multumesc.
    Masina este un Audi A8 2.8 v6 30V 193 cp
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2012
  2. marcelinobsr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2011
    Locație:
    madrid
    Masina:
    audi a8, 2.8 V6 30v, 1997
    Am incercat sa circul asa cu masina dar dupa cateva sute de metrii am simtit ca nu schimba vitezele bine si m-am intors la atelier. Pierde mult ulei din zona imbimarii cutiei cu motorul. Sunetul de pompa fara ulei se aude mai tare de sub masina deci se pare ca ar fi vorba de la pompa de ulei din cutie. Totul duce acum la cutia de viteze (tiptronic). Reparatul complet al cutiei aici ar costa in jur la 1500 €. Nu stiu daca e posibil sa se rezolve problema cu schimbul pompei si al semeringului care pierde ulei, nu stiu nici daca e complicat schimbul pompei din cutie.
     
  3. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Cauta un atelier specializat pe cutii automate,pompa de ulei a cutiei este chiar in spatele simeringului de la priza, pompa este in carcasa ambreaj cum o denumim de obicei,deci se inlocuieste partea din fata a cutiei care este din aluminiu si se zgarie in dreptul pinionului ,la fel este inlocuita si tulumba daca a ramas fara ulei pentru ca se gripeaza cuzinetul pe el si distruge simeringul prizei,de aici apar zgomotele si scurgerea mare de ulei.Dar i-ti recomand sa o faci la cine se pricepe fiinca mai sant si alte piese care se inlocuiesc obligatoriu dupa anumiti km. si asta o stiu cei care repara cutii automate.
     
  4. marcelinobsr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2011
    Locație:
    madrid
    Masina:
    audi a8, 2.8 V6 30v, 1997
    Reparatia costa 1800€ + tva cu o garantie de un an. In final cred ca renunt pt ca e prea mare cheltuiala si nu cred ca merita facuta pt o masina care are deja 15 ani si la care te poti astepta sa mai apara defectiuni oricand. Va multumesc pt suport.
     
  5. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Eu zic sa cauti o cutie sh la dezmembrari si iese treaba sub 1000 de eu.
     

Distribuie pagina asta