1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot si Trepidatii motor la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de marius78, 9 Mar 2008.

  1. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    In primul rind,daca ai observat ca unul dintre tampoane e scurs,schimba-le amindoua.Sigur poate fi una din cauza vibratiilor.
    La fel cum alta cauza poate fi bimasa

    Enviado desde mi SM-G955F mediante Tapatalk
     
  2. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    DMF-ul e ok, am schimbat ambreiajul recent.
     
  3. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Atunci schimba neaparat suportii motor
     
  4. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Am schimbat si tampoanele motorului, dar respectivul zgomot a ramas prezent.
    Asa cum am mai spus-o, daca obturez putin admisia, dispare acel zgomot gros.
    Doua intrebari:

    1) zgomotul gros poate veni de la turbo?
    2) la 1.9 TDI priza de aer de pe trager ar trebui sa aiba o sita, asa cum e la 2.5 TDI?
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    1. Putin probabil dar asa cum a demonstrat practica de atatea ori, nu imposibil .
    2. Nu.
     
  6. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    salut colegii , sper sa gasesc rezolvarea aici : Audi a6 c5 2.5TDI, 180CP Quattro 2003 . Venind de la un ''drum lung'' , aproximativ 800km ( cu o singura oprire scurta de alimentat combustibil) , in ultima suta de km, a aparut un zgomot exact ca in video urmator , la ralanti nu se aude , cum accelerez chiar si cateva sute de rot/min incepe zgomotul, cu cat cresc rotatiile, cu atat zgomotul devine mai proeminent (foarte asemanator cu zgomotul produs de superchargere) mentionez ca nu ar fi problema de presiune turbina sau alte simptome, masina se comporta normal, accelereaza, schimba treptele fara zgomote, zdruncinaturi etc. ( automata p.s nu ma pricep la multitronic, cvt , s-tronic etc ) , nu pierde randament . Careva o idee despre ce ar putea fi? sau....s-a mai confruntat cineva cu problema asemanatoare ? multumesc
     
  7. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Buna
    În prima fază verifica turbo, joc ax vag com. Iar când mai faci drumuri lungi chiar Si la peco când te oprești lasă mașina pornită încă 1-2 minute face bine la turbo
    Numai bine!
     
    kojak13 apreciază asta.
  8. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    am cumparat turbo nou, problema rezolvata, dupa cara, acum 20min venind pe drum, fara zgomote speciale absolut nimic, am ramas fara directie dintr o data,s a aprins martorul de acumulator, cureaua de acessorii rupta, am oprit masina, iar in cateva minute am repornit o (pentru ca inainte sa o opresc, scotea un zgomot ciudat) acelasi zgomot si trepidatii, ce ar putea fi ? (bateria cu probleme, amperaj mic ...71Ah) ceda repede . Posibil din cauza asta sa apara trepidatiile? gen...pompa de injectie neavand suficient curent nu baga destula presiune in injectoare ..drept urmare apar trepidatiile?
     
  9. Costycosty 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    Audi a6 2.5 tdi an 2004
    Am si eu un A6 C5 din 2004 motor 2.5 tdi care trepideaza foarte tare si pe loc si in mers. Cineva zicea ca ar fi pompa de injectie. Am verificat injectoarele sunt ok, suportii schimbati si cutie si motor.
     
  10. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Volanta verificat ?
     
  11. Costycosty 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    Audi a6 2.5 tdi an 2004
    Nu am verificat-o dar am tot fost cu ea la service-uri si nu ia dus capul sa verifice. Sincer nici eu nu stiu cum se verifica. Imi mai aprinde cand si cand martorul de la motor iar la tester apare ceva cu senzor injectie cel din fundul pompei iar ala nu il gasesti decat cu tot cu pompa. Totusi nu cred ca de la ala sa trepideze asa tare mai degraba de la volanta.
     
  12. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Verifica în prima fază volanta. Senzorul se poate inlocuii dacă e dus scoți pompa trimiti la reparat Si se înlocuiește nu cred ca trebuie sa cumperi o pompă pentru un senzor . Numai bine
     
  13. Costycosty 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    Audi a6 2.5 tdi an 2004
    Ok multumesc
     
  14. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Salut! Am un A6 1.9 TDI 131cp din 2004. Ieri am luat masina din service, unde i s.a schimbat distributia, un suport de motor si 2 planetare ( capul exterior). Totul e ok masina merge foarte bine dar are la relanti o vibratie mai mare decat cand am dus.o la ei, defapt chiar ei au mai tinut o zi in plus masina ca au spus ca are o vibratie la relanti. Am ridicat turatia de la 882 la 903 dar nu s.a modificat vibratia. Cine ma poate ajuta cu un sfat ceva?
    Va multumesc!
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tampoanele motorului se schimba mereu impreuna si obligatoriu noi OE.
    Daca pui Febi, Swag, etc. risti sa ai aceste trepidatii la ralanti din cauza rigiditatii acestora.
     
  16. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Multumesc mult de tot. O sa intreb la service ce firma au pus si o sa il schimb si pe celalalt. Dar in urma cu un an am schimbat cel din partea cealalta tot asa singur si nu am avut problema aceasta. Posibil ca firma sa fie o cauza. Ce firma recomanzi sa pun ?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este deja scris. Doar cele originale si atat indiferent cat costa.
     
    paul.alexandru apreciază asta.
  18. Marin22 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2018
    Locație:
    Lodra
    Masina:
    Audi
    Este din volanta
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sigur din 2014 pana acum a rezolvat problema. :) Multumim oricum pentru raspuns. Data viitoare verifica si tu data la care a fost scris mesajul pentru care vrei sa raspunzi. Bafta.
     
  20. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salutare membri
    Dumineca am luat mașină de la mecanic după o revizie consistenta. Am înlocuit toți rulmenții, amortizoarele cu toate cele pe lângă ele, și pentru ca pierdea ulei a desfăcut și garnitura de chiuloasa pentru a fi înlocuită. Mașină după aceasta revizie se comporta foarte bine, din interior ai senzația ca mergi cu o mașină nouă, nici un zgomot, din interior pentru ca de afara când sta la relanti se aude la un interval de 20 secunde aproximativ un pufait lung (5sec) care da senzația ca eliberează o presiune acumulata în zona dreapta fata. Nu se aude mereu, o zi face doua nu și tot asa. Mașină se comporta bine adică trage cum trebuie. Consider ca sunetul vine din filtru de aer dar nu sunt 100% sigur. Am citit pe forum ca ar putea fi din tacheti dar înclin sa cred ca nu din ei poate face acest pufait lung, dacă o supapa ar rămâne deschisa sau închisă cred ca ar fi ceva mai scurt și cu ceva bătaie la motor. A mai pățit cineva? Ma puteți ajuta cu un sfat ce sa verific?
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta