1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot - Sunet neidentificat - Motor si/sau Vibratii la A4 B8 - cauze - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de vik2009, 12 Aug 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Perioada de timp in care face acel zgomot este foarte mica pentru ceva concludent ca sa-ti pui probleme acum. Pe viitor daca acel zgomot devine permanent incepe cu verificarea tuturor rolelor conform cum am mai scris asta pe forum de cateva ori pana acum. Ca sa vedeti de unde face zgomot galagie faceti proba asa:

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie. Bafta.


    Mai este indicat sa verifici si electromotorul daca acel zgomot vine din acea parte. La o masina ce are multi km si electromotorul poate crea acel zgomot la demarare. Bafta.
     
    kojak13 apreciază asta.
  2. Carunt 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2014
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4,2.0 TDI 120 cp,2010
    Salut ,
    Ma poate ajuta cineva si pe mine,
    De un timp masina mea un audi A4 2009 începe sa vibreze in interior foarte rău in timp ce stationez la semafor sau in alta parte unde e trafic si masina nu se misca , asta doar dupa ce am făcut circa 100 de kilometri ,cred ca sunt suporti motor, voi ce părere aveți ?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si du-te la un service sa ii verifice daca sunt scursi. Fa si o diagnoza, in unele cazuri dau eroare pe tester.
    Daca e totul ok, indreapta-ti atentia spre volanta.
    Valorile la injectoare cum sunt ?
     
    Ultima editare: 5 Iun 2016
    Flubber și kojak13 apreciază asta.
  4. 305 DMX 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0tdi 170cp 2011
    sal se poate schimba acea electrovalva ? ai avut acea problema? de unde o pot achizitiona?
     
  5. adry_s91

    adry_s91 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 2.0 TDI quattro, 2014
    305 DMX...eu am schimbat senzorul...si acel zgomot(zornait dinspre pompa/senzor) persista. Deja este foarte enervant.

    Am fost deja la 3 mecanici + reprezentanta(care mi-au luat 300 RON doar pe diagnoza fara sa faca nimic) si au spus ca zgomotul este normal. Dar eu stiu ca nu este normal pentru ca inainte nu se auzea.
    Dupa ce am schimbat senzorul am fost la un an patrulea mecanic care spune ca se aude din pompa si ca o poate duce la reconditionat...dar ca nu stie care ar fi costurile(poate costa 200 RON sau poate costa 2000 RON).

    A rezolvat cineva aceasta problema? Am citit acest thread cap-coada si problema a fost postata de multe ori dar fara raspuns.
     
  6. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Rotitza a dat un raspuns foarte clar la aceasta "problema"

    Stai linistit ca totu-i ok! Si eu mi-am tot facut griji pana am auzit la toate B8 -urile dar si la alte CR din grupul VAG.
     
  7. Alin19 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    A4 b8 2.0 Tdi 2008,85kw
    Detin un a4 b8 tdi 2009,am o problema cand accelerez mai tare (aproape in toate treptele,dar cel mai accentuat in treapta 2 si 3) imi vibreaza masina si foarte tare schimbatorul de viteze (am cutie manuala) .va rog sa ma ajutati sa rezolv problema
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te duci frumos la service si le zici sa iti verifice planetarele/tripodele (partea ce se prinde pe cutie) sa nu aibe joc.
     
  9. Alin19 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    A4 b8 2.0 Tdi 2008,85kw
    Ok..asa am sa fac...revin dupa daca am rezolvat sau nu.mersi
     
  10. Claudiu5 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2016
    Locație:
    Roquebrune Cap Martin
    Masina:
    Audi a5 , 2.0 tdi 2012
    Buna tuturor, am o mare problema, detin un audi a4 b8 din 2012 facelift , 2.0 tdi 177ps cutie automata multitronic, 103.000km momentan. Cam pe la 92.000 km am inceput sa aud un zgomot ciudat la accelerare, foarte incet care aparea rareori. Pe la 97.000km aprox sunetul a devenit mult mai puternic, un sunet metalic doar cand acceleram de pe loc, la turatie mica, cand acceleram mai puternic totul era perfect sau cand rulam indiferent de viteza totul a fost ok, masina era perfecta! Rareori auzeam un zgomot si in spate stanga si un vibrat, locul e f greu de precizat, el disparand repede mereu. M-am prezentat la reprezentanta audi din Franta(locuind aici) pentru un test( masina a fost mereu intretinuta la audi, nu a cunoscut decat reprezentanta audi si piese originale inca de la primul kilometru). Reprezentanta a dat verdictul : volanta !
    Am facut cerere pt reducerea costurilor (1650€) deoarece volanta este garantata 200.000 km. Am obtinut reducere etc. Ieri masina a fost gata, am testat sa vad daca totul e ok...zgomotul metalic a disparut 60% apare doar incepand de la 10km/h iar sunetul de sub masina din spate stanga e mult mai accentuat, se mentine, apare mai mereu, consumul a urcat de la 7,5l/100km la 11-12!, masina vibreaza, motorul se aude mai galagios(urat) iar in relanti aud un zgomot metalic suierand, subtil, care inainte nu era acolo! Turatia in mers e mai crescuta cu aprox 200turatii/min fata de inainte... Ce sa mai zic, sunt devastat, masina nu e aceasi ca ceea pe care eu le-am lasat o in urma cu 3 zile... Nu mai stiu ce sa fac, totusi e reprezentanta care se ocupa de toate audi-urile si lamborghini din Monaco, deci nu e cv garaj oarecare...
    Va rog daca stiti careva vreo rezolvare sau daca puteti sa imi dati un sfat, practic m-am trezit de la o mica problema ce ma afecta strict la nivelul de confort 2-3 secunde in demaraj la o masina care e toata dezechilibrata ...
    Am citit toate mesajele de aici si nu am vazut nimic care sa ma poata ajuta.
    Va multumesc...
     
  11. Stefan Dobra 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2016
    Locație:
    Londra
    Masina:
    A4 B8, 2.7, 2008
    Salut,

    A mai auzit cineva zgomotul asta din filmulet ?



    Din cate imi dau eu seama (si inca vreo 2 persoane) zgomotul vine de afara de la roata fata dreapta.
    Apare si la viteze mici si la accelerari, dar niciodata in primele 2-3 minute de condus sau in timpul stationarii.
    Am virat maxim si stanga si dreapta si m am invartit pe loc si nu e nici un zgomot. Daca apas frana, sau doar o ating nu se aude deloc. Mentionz ca sunt afon in domeniul asta :)

    Multumesc.
     
  12. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Salut!

    Am si eu o problema cu masinuta, Audi A4 2.0 TDI 120cp, 2010.
    Se aude un zazait/vajait care acopera sunetul motorului cand ajung la peste 70km/h . Pe masura ce creste viteza zgomotul se intesifica.
    Cum accelerez asa tot zazaie mai tare sau mai incet ca si cum pedala de acceleratie ar mai actiona un motoras electric separat,las pedala tace iar daca accelerez iar incepe zzzazzzzaaiala,in principiu de la treapta 3 in sus
    Sunetul pare sa vina din zona motorului . Ar putea fi vreun rulment de la rotile din fata sau credeti ca e altceva?
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca e rulmentul la una din rotile fata trebuie ca sunetul sa se amplifice in intensitate in viraj.
     
    marian344 apreciază asta.
  14. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Daca este rulmentul unei roti ar trebui sa se auda zgomotul si atunci cand masina este la liber, nu doar cand o accelerezi.
     
  15. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Azi dimineata dupa pornire la rece se aude un scartait, frecare fier pe fier, rulment uzat din zona fuliei alternatorului. Oare de acolo provine acel zazait ascutit la accelerare dupa depasirea vitezei de peste 70 km/h? Din lipsa de timp inca nu am fost la mecanic pentru un diagnostic precis
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E posibil si de acolo. Fa-ti timp si mergi la verificari, nu mai sta asa.
     
  17. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Am fost azi la mecanic pentru test, totul e Ok pe tester. A sesizat ca intinzatorul curelei alternator se misca tare si cica e dus. Urmeaza sa il schimbam luni inpreuna cu cureaua de la alternator si totodata vedem si starea fuliei alternator. Cica acel zzazait provine de la unul din motorasele care actioneaza clapeta de acceleratie, clapete admisie sau EGR. Pe tester nu poate sa descopere care ar fi, dar pana nu functioneaza Ok si nu ma deranjeaza acel sunet sa il lasam asa.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate face Output Test si actionezi motorasele din VCDS cu motorul oprit, asa iti dai seama daca e acelasi sunet sau nu.
     
    nae77 și marian344 apreciază asta.
  19. stef30 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 136 hp CJC 2011
    Am achizitionat un audi A4, B8, an 2011, 190.000km, 100kw, si am urmatoarea problema:
    La accelerare, in orice treapta de viteza, dupa 2000 rpm, se aude un rontait la motor. Zgomotul e mai puternic cand e motorul rece, dar nu dispare nici cand motorul e cald, desi se aude mai incet. In schimb acesta dispare complet cand ploua sau e umezeala afara.

    A mai intalnit cineva problema asta?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rontait la motor poate fi din 100 cauze.

    In primul rand ar trebui sa iti completezi profilul, noi habar nu avem ce motorizare si cod motor ai tu.
     

Distribuie pagina asta