1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot - Sunet neidentificat - Motor si/sau Vibratii la A4 B8 - cauze - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de vik2009, 12 Aug 2010.

  1. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Salutare,
    Azi mi sa inlocuit fulia alternator, intinzator curea alternator si o rola dar acel zazaaaait, sunet de avion sau polizor persista. La service a fost disponibil doar interfata KTS 540 cu care s-a facut test complet si egal cu zero Am incercat sa facem un Out-put test pe motorasele care actioneaza clapeta de acceleratie, clapete admisie sau EGR de unde se banuieste ca ar provenii acel sunet dar fara rezultat, cu acea interfata KTS nu a avut acces la acele motorase. Voi cauta pe cineva care are VCSD si se si pricepe. Am postat o mica filmare facuta azi dupa iesirea din service unde se aude clar acel zazaiit cum accelerez asa se intensifica sunetul. Bine inteles in masina se aude mai tare acel sunet decat pe inregistrare, mai pe la sfarsit ma joc si cu pedala de acceleratie sa se auda acel zazaittt de motoras electric ( care imi aduce aminte de vechea Dacie 1310 la care in difuzoare (boxe) se auzea sunetul motorului sau acel zazaiit preluat de la alternator. Am rugamintea sa ascultati cu atentie si poate cineva recunoaste misterul :) Multumesc.

     
  2. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    @marian344 cel mai fericit caz rulment.... Dar pe loc daca accelerezi pe la 2000-2500 rpm se aude la fel? lasand viteza la o parte , intensitatea zgomotului e dependenta de turatie, apare cumva de la 2000 rpm in sus in trepte de la a 3-a in sus?
     
    Ultima editare: 31 Oct 2016
  3. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    ilky pe loc turata nu se aude ,sau probabil putin dar nu neaparat e acel sunet ,dar intradevar intensitatea zgomotului e dependenta de turatie, apare de la 2000 rpm in sus in trepte de la a 3-a in sus
    Dar totusi rulmentul ar face galagie si daca nu asi accelera,La mine cum se aude e doar cand apas acceleratia asa cum se aude si mai pe la sfarsit unde accelerez o las accelerez o las.
    Dar mai sant curios daca o ridic pe elevator si ai dau treapta 1-2-3-4-5 tot se aude?
     
    Ultima editare: 31 Oct 2016
  4. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Ridica masina cu 2 cricuri de fata , baga in trapta 5 si debraiaza si vezi daca se aude la vreo roata zgomotul ala . Si eu cred ca ar fi rulmentul.

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
  5. stef30 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 136 hp CJC 2011
    Am achizitionat un audi A4, B8, an 2011, 190.000km, 100kw, si am urmatoarea problema:
    La accelerare, in orice treapta de viteza, dupa 2000 rpm, se aude un rontait la motor. Zgomotul e mai puternic cand e motorul rece, dar nu dispare nici cand motorul e cald, desi se aude mai incet. In schimb acesta dispare complet cand ploua sau e umezeala afara.
    Se aude in dreptul motorului, si sunetul e mai ascutit. Calitatea inregistrarii nu e cea mai buna.
    Am atasat mai jos si un filmulet:

     
    Ultima editare: 1 Noi 2016
  6. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Pe mine ma duce cu gandul la toba de esapament.
     
  7. stef30 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 136 hp CJC 2011
    Nu cred, pentru ca se aude din zona motorului, ca o bataie metalica
     
  8. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Cred ca amandoi aveti teama de o eventuala problema la motor mai degraba. Eu acum o sa va spun cum fac eu cu zgomotele sa depistez cam de unde vin. In primul rand , sunt sigur ca aveti o aplicatie pe mobil care masoara nivelul in decibeli. In mod normal la mine la un CAGA, zgomotul la relanti e undeva la 60 db in medie , nu sare de 62, nu zic , ca e un standard dar de cand o am e la acelasi nivel, ma refer cu capota deschisa cu telefonul deasupra motorului, in accelerare nu am masurat recunosc .
    Acum daca gasiti un VCDS ca parametrii ai motorului sunt de urmarit :

    002 Absolute intake pressure 101 kPa abs - cand intra turbina la mine sare de 180
    010 Camshaft speed (RPM) 416.3 /min - la relanti turatia axei cu came
    049 High fuel pressure; specified value 250000 hPa - pentru CP4.1 trebuie sa fie peste 250.000
    050 Injection amount deviation cylinder 1 0.15 mg/stroke - compensare injector 1
    051 Injection amount deviation cylinder 2 -0.15 mg/stroke - compensare injector 2
    052 Injection amount deviation cylinder 3 0.25 mg/stroke - compensare injector 3
    053 Injection amount deviation cylinder 4 -0.29 mg/stroke - compensare injector 4
    063 Main injection; start of activation -4.04 ° - avans injectie principala - de obicei dupa ce ajunge temperatura la peste 70 de grade mie-mi sta fix la -4
    068 Oil fill level 49.908 mm - nivel ulei , daca fluctueaza foarte mult, gen ai 49 apoi 59 iar 49 iar 59 apoi 40 clar ai o problema cu presiunea la ulei.
    143 Fuel high pressure; actual 266200 hPa - foarte important - presiunea furnizata de pompa de inalte, pentru CP4.1 trebuie sa fie peste 250.000 sau macar sa nu scada sub 200.000, in mers variaza, mie-mi scade cand decelerez la semafor uneori si in 200.000 , de crescut pe la 4000 rpm ajunge si la 1.500.000
    179 Vehicle speed 0.00 km/h - viteza , e importanta ca sa va ajute sa determinati concordanta cu modul de condus zic eu :)
    516 Oil ti Lvl Raw mp 656.9 ms - aici nu am o explicatie foarte clara,, Oil vine de la ulei ti de la time lvl de al nivel raw de la brut sau prima, cred ca reprezinta timpul unei "curse de ulei" adica zic eu " cand se reface nivelul de referinta. el depinde de cat e la nivelul uleiului, adica , de exemplu daca eu am 45-46 la nivel aici o sa am peste 700, la 59-60 sau peste , in momentul cand schimb uleiul am si sub 600 ms.
    Toate astea sunt de pe Engine > Adv Meas Blocks >
    Acum pe Engine > MEas blocks la 115 parca e turbina cu presiune in mbar, nu zic ca e zgomot de turbina dar daca e sigur apare acolo o fluctuatie sau poate sa fie si capsula aceea vacuumatica, sunt mult care pot da zgomot asemanator.

    Eu am avut zgomote ba de cauciuc, ba de pivot , ba chiar de curea de accesorii care la rece facea un mic carait pana se incalzea , dar nimic asemanator, nu depindea de turatie, daca depinde de turatie e o sansa sa fie chiar din compoenente de alimentare/evacuare etc. Zgomotul de avion stiu ca e de obicei de la rulment dar in viraje creste intensitatea si nu e dependenta de turatie, e dependenta doar de viteza.


    Dar la trenul de rulare e simplu, masina pe elevator si se invarte de roata sau o statie ITP unde se poate testa si mai bine sau chiar si cu cricul poti verifica , o ridici pe cric si sunt destule filmulete pe youtube care te invata cum sa verifici un rulment /pivot chiar cap de planetara dinspre roata uzat.

    Bafta!
     
  9. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Dupa verdictul a mai multor mecanici si electricieni care au facut teste electrice si fizice pe masina au ajuns la concluzia ca acel zazaait ascutit care apare la mine la viteze de peste 50-60 in sus si la turatii de peste 2000 in sus provine din cutia de viteze Discutia va continua in topicul despre cutia de viteze manuala la tipul asta de masina. Multumesc pentru raspunsuri.
     
  10. Manea Bogdan

    Manea Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Va salut,
    De cateva zile m-am "pricopsit" cu un zgomot mai ciudat la motor, as vrea o parere. Maine o ridic si pe un elevator, insa m-ar ajuta si o parere de-a dvs. Va multumesc anticipat!

     
    Ultima editare: 8 Noi 2016
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pare o rola sau fulie dusa.
    Cere verificarea tuturor rolelor, intinzatorului si fuliilor (alternator, AC, servo).
     
    Manea Bogdan apreciază asta.
  12. Manea Bogdan

    Manea Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Multumesc pentru promptitudine. Va tin la curent
     
  13. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    @Manea bogdan.
    in filmul tau se aude un zgomot care ar veni si din zona clapetei de admisie. poate gresesc, este doar o parere.
     
    Manea Bogdan apreciază asta.
  14. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Zgomotul acela care se aude la ralanti, care parea sa provina de la esapament, confirm ca se rezolva dupa inlocuirea tamponului de la.toba finala.
     
  15. stef30 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 136 hp CJC 2011
    Revin cu simptome suplimentare la acel tacanit la rece peste 2000 rpm. Dimineata, de cand temperaturile sunt mai mici (0-3 grade), dupa ce pornesc, cand turez maina la ralanti trepideaza de parca s-ar intrerupe alimentarea(isi revine dupa 10-15 secunde). Dupa plecare, cand accelerez masina trage, dar pe la 3000-3500 rpm se plafoneaza, nu se tureaza mai mult. Dupa 10 min de mers, cand temperatura motorului creste, masina nu mai are nici zgomot la accelerare, nici trepidatii, si se tureaza normal. Aveti idee ce ar putea fi?
     
  16. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Erori pe VCDS ai? Martori in bord aprinsi? apare spirala cand se plafoneaza?
     
  17. stef30 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 136 hp CJC 2011
    Nu, nu si nu. Am intrebat un mecanic si mi-a sugerat sa curat EGR-ul.
     
  18. Manea Bogdan

    Manea Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salutare !
    Astazi am facut schimbarea kitului de distributie si astfel am scapat de zgomotul deranjant.
     
  19. stef30 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 136 hp CJC 2011
    Salutare!

    Dupa cateva investigatii la un service destul de decent, mecanicul a precizat ca injectorul 4 baga prea multa motorina. Mi se pare ciudat, un injector sa bage prea multa motorina doar cand motorul este rece? In final, pana sa ma apuc sa schimb injectoare mi-a recomandat un aditiv de la Duralube. Revin cu detalii dupa ce folosesc acest aditiv.
     
  20. palade adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi 1968 2010
    Salut,
    Am un audi A4 B8 multitronic. Poate cineva sa imi spuna daca a rezolvat problema cu zgomotul de zbarnait intre 1.100-1.300 ture ? Am aceeasi problema si fiecare mecanic spune altceva (unul cutia, unul volanta, unul galeria, unul suportii- suportii sunt noi). Multumesc.
     

Distribuie pagina asta