1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot - Sunet neidentificat - Motor si/sau Vibratii la A4 B8 - cauze - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de vik2009, 12 Aug 2010.

  1. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Eu am rezolvat prin inlocuirea taponului de la teava finala de la esapament.
     
    Dimancea Paul și palade adrian apreciază asta.
  2. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    sergiu_88, asa arata tamponul ? Imi poti da te rog mai multe detalii cu privire la piesa ? La mine se aude un usor scartait, de abia il sesizezi daca stii ce sa asculti. Se aude atunci cand trec peste drumuri cu denivelari cu viteza mica si medie si doar cand sunt in plan orizontal sau cand cobor, niciodata cand urc.
     
  3. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Salut, da cam asa arata tamponul de pe esapament. Eu am comandat-o de pe net dupa codul ei, alte detalii nu stiu ce pot sa iti mai zic. La mine se auzea de fiecare data la ralanti, sau la turatii foarte joase, dupa ce se incalzea motorul si implicit esapamentul.
     
  4. Flxn 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 177CP, 2012
    ai rezolvat ceva cu aditivul sau in vreun fel problema? ma intereseaza ca am si aceeasi problema ca si a ta. multumesc
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu aditivul e posibil sa rezolvi ceva cand injectorul are debit mai mic decat trebuie, adica e partial infundat.
    In schimb daca injectorul "pisa" in loc sa pulverizeze, ce vreti sa rezolvati cu aditivul ? Cum poate un aditiv sa ii micsoreze debitul ?
     
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Partea asta cu injectorul care baga mai multe motorina e un pic de abureala. Daca nu a demontat injectorul si nu l-a pus pe banc sa il testeze, atunci ai dreptul sa ai mari dubii in ce a zis mecanicul. Din experienta mea cu VCDS nu prea poti idenfitica corect care din injectoare o ia razna. Normal cred ca poti doar atunci cand unul din injectoare sare tare peste valorile normale si celelalte injectoare nu mai pot compensa corect. Eu la mine am valori peste 1.0 doar pe un singur injector, faza e ca de fiecare data cand pun VCDSul sa verific care a luat'o razna, tot timpul imi da injector diferit cu valori in jur de 1.0. Azi imi dadea pe injectorul 3, cu doua zile in urma imi dadea pe injectorul 1, acu o saptamana imi arata injectorul 4...

    ps. discutia despre injectoare cred ca ar trebui mutata in topicul corespunzator.
     
  7. stef30 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 136 hp CJC 2011
    Nu a avut nici cel mai mic efect. Saptamana viitoare o sa merg sa curat si EGR-ul si mai vedem dupa.
    Motorul, la tine, are si acel tacanit la rece?
     
  8. Flxn 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 177CP, 2012
    nu are tacanit, doar ca la prima plecare de pe loc la rece vibreaza si nu se accelereaza mai mult de 3000-3500 de turatii. daca la prima pornire stau cu ea pe loc sa se incalzeasca putin nu mai face nimic, merge normal
     
  9. Dimancea Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4
    Salut.Poti sa ne spui cat te-a costat și codul original la tamponul. Mulțumesc.
     
  10. gonzor

    gonzor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2014
    Locație:
    CV
    Masina:
    Audi A4-B8 2010
    Buna seara.
    Doresc sa vin in ajutorul celor care au avut aceeasi problema cu mine.
    Audi A4 B8. Se auzea un 'tacanit' ca o bataie in fata zona grila radiator. Asta se intampla in sezonul rece cu motorul rece. Dupa ce mergeam aprox 1Km acel zgomot disparea.
    Distributia schimbata cu 1 an in urma.
    Rezolvare: Schimbare curea transmisie.
    Stima.
     
  11. silviu1975 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2010, CAGB
    Ciao
    Am exact acelasi zgomot -> cand am ridicat capota mi s-a parut ca vine de pe langa racitorul de gaze (care a-propos, era ffff fierbinte la doar 2 minute de mers la relanti). Prima data l-am auzit in aceasta dimineata (1 grad afara). Cand se incalzeste motorul nu se mai aude -> verificat dupa 30 de minute de mers. Din ce am citit pe aici, ar fi 2 solutii: cureaua de transmisie (exact situatia din postul 272: distributie schimbata acum 1 and) sau fulia de la compresorul de aer (postul 206 si 223). Care a fost solutia ta?
     
  12. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Am schimbat distribuția și restul de curele! [emoji16]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Salut.
    As vrea sa aud niște păreri despre un zgomot care se aude în zona roților.Am fost la 3 mecanici,unul nu aude nimic altul ca e pompa de ulei (sunet normal) iar celălalt a pus stetoscopul și a spus ca e fulia de la compresorul de aer.
    Din ce am citit pe forum înclin spre volanta însă nu trepideaza deloc la plecarea de pe loc iar la călcarea ambreiajul zgomotul este același. Se oprește 2-3 secunde în momentul când urca acul turometrului la 900 rpm. și dispare când motorul ia temperatura.
    Schimbatorul de viteze vibrează vizibil și pe liber și în viteza iar ambreiajul ține undeva la 70% din cursa. Mentionez ca am schimbat distribuția de curand si inainte de a schimba distribuția am făcut proba cu scosul curelei de accesorii ca sa verific daca vreo rola face galagie iar sunetul era același. Am presupus ca scarțâitul provenea de la vreo rola de distribuție. Am scris în topicul respectiv ce am schimbat. Mulțumesc frumos. Atasez video.

     
  14. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Salutare, cei ce au avut probleme cu zgomotul produs de tamponul de la esapament in turatii joase. Ce ati schimbat si ce cod au piesele pentru a le identifica mai usor? Mecanicul meu imi recomanda schimbarea a 3 tamponi de la esapament. Multumesc!
     
  15. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Salut. Ai un rulment la cutie care face așa. Și eu trebuie să îl schimb în curând. Nu ai volanta la multitronic.
     
  16. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Ba exista volanta la multitronic, am schimbat-o eu. Zgomotul de subturat s-a mai redus dar tot este prezent uneori la 1100-1200 rpm.

    Am avut-o in mana, e volanta exact ca la o cutie manuala, probabil ca difera dimensiunea dar principiul de functionare este identic ca la volanta de cutie manuala.
    Uite asa arata:
    [​IMG]
     
    Bogdan.campean apreciază asta.
  17. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    sandumbogdan Atunci mecanicul pe care l-am întrebat nu știe ce trebuie. Mulțumesc pentru lămurire.
    Cum.verific dacă zgomotul la turații joase este datorat tamponului de la toba sau dacă e din alta cauza fara sa mai plătesc o constatare ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la o rampa si /sau elevator si verifici singur sau verifica un mecanic. Uneori constatarea este gratis sau asa ar trebui sa fie. Cel putin in Bucuresti asta este gratis in multe service-uri. In alta ordine de idei este un asa capat de tara 50 lei ?
     
  19. stef30 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 136 hp CJC 2011
    Problema rezolvata, injectorul numarul 4 era defect. L-am schimbat si acum tacanitul acela metalic la rece a disparut.
     
  20. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    La mine a rămas rulmentul de la planetara intermediara... Face parte din carcasa cutiei de viteze și reparația acestuia, nu "petecire", mă costă în jur de 500 euro.
     

Distribuie pagina asta