1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomote tren rulare - brate-rulmenti-planetare-capete de bara-bare stabilizatoare-diverse !

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de bigarel, 10 Aug 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Dar cu cauciucurile de vara se simteau trepidatiile sau au aparut dupa ce le-ai schimbat? Echilibrarea rotilor cere putina experienta si daca nu e facuta corect apar aceste simptome! Cat despre tacanit, ridica masina pe elevator si verifica jocuri in bucsi, in pivoti, in capete de bara, flanse amortizor,bare stabilizatoare orice poate avea joc sau este slabit (scut, esapament, etc)
     
  2. coshmin

    coshmin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a4 b8, 2.0tdi, 2009
    am avut o problema cu rulmentul stanga fata : roata avea joc foarte mare si tacanitul acela se auzea foarte tare ( chiar si in masina cu geamurile inchise ).dupa ce am schimbat rulmetul tacanitul a disparut de tot.cand am schimbat cauciucurile tacanitul a aparut iar ( dar nu asa tare ca prima data )
     
  3. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    cati km are masina?
     
  4. coshmin

    coshmin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a4 b8, 2.0tdi, 2009
    130.000 reali
     
  5. coshmin

    coshmin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a4 b8, 2.0tdi, 2009
    Am pus masina pe elevator si am descoperit urmatoarele : la roata stanga fata a pus ala prea mult plumb cand a echilibrat-o si atingea discul de frana, iar la roata stanga spate placuta de frana atinge marginea interioara a discului de frana si mi-au zis ca nu au ce sa faca. Trebuie sa astept sa se uzeze de tot placutele de frana si apoi sa le schimb, ca nu are rost sa le schimb acum (mai merg cel putin 10 mii de km).
    Problema cu tremuratul volanului tot nu s-a rezolvat. Adica pe la 130 km/h volanul incepe sa tremure tare. Sa fie oare din cauza problemelor mai sus mentionate ?
    Mentionez ca am echilibrat rotile din nou. Iinca ceva: nu am jante originale de audi. Am jante MAK pe 16".
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Noi 2011
  6. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    poate sa fie si asta problema, jante lovite si descentrate, dar daca zici ca ti le-a echilibrat......
     
  7. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    coshmin, te-am intrebat anterior deca trepidatiile astea le aveai si cu cauciucurile de vara ( banuiesc ca tot pe jantele astea Mak le-ai avut montate) sau au aparut dupa ce le-ai montat pe cele de iarna! E important de stiut daca e o problema mai veche sau aparuta ulterior. Rotile se centreaza bine pe butuc,(nefiind originale au inel de centare sau sunt la cota butucului?), au prezoane originale si de aceeasi lungime si greutate? Placutele de frana trebuie sa atinga strict pe calea de franare a discului iar daca mecanicii au sesizat o problema trebuiau sa remedieze, nu exista "nu avem ce face". Eu as insista sa verifice de ce atinge jos. O alta problema ar putea fi si capetele de planetara, cand sunt foarte uzate produc si vibratii si zgomote ca cel pe care l-ai descris. Eu unul am fost foarte mirat ca la 130 mii de km sa ai joc asa mare ca sa necesite schimbarea rulmentilor, probabil ca si capul planetarei stanga este uzat!
     
  8. coshmin

    coshmin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a4 b8, 2.0tdi, 2009
    Jantele sunt aceleasi. Am schimbat doar anvelopele. Prezoanele le-am schimbat toate deoarece atunci cand am schimbat rulmentul rotii stanga fata mecanicul mi-a spus ca prezoanele nu sunt bune pentru ca sunt fara saiba si se roade janta ( mi-a aratat bucati mici din janta pe capul prezonului ) si atunci am cumparat un set de 20 de prezoane originale audi cu saiba.
    Am verificat si la reprezentanta istoricul masinii si corespunde cu cel din cartea-service. Nu a fost schimbat altceva in afara consumabilelor obisnuite.
    Nu am avut ocazia sa merg cu cauciucurile de vara in afara localitatii cu viteza mare (peste 120km/h) pentru ca imediat cum am cumparat masina am schimbat si cauciucurile (la o saptamana).
    Prin oras merge masina perfect. Nu are nicio problema iar mecanicul la care am fost mi-a zis ca articulatiile sunt "impecabile" (exact asa mi-a zis).
    Totusi am mai avut un audi A4 modelul tau, iulian72, cu acelasi motor, din 2004 si mergea perfect la 160km/h. Se simtea ca este o masina solida.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Noi 2011
  9. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Asa ar trebui sa mearga si asta. Banuiesc ca problema e mai veche, ma gandesc ca totusi la roti e problema, poate una din ele nu se aseaza bine pe masina si bate in plan vertical (imperceptibil cu ochiul liber) poate chiar prezoanele vechi sa fi cauzat probleme. A nu se confunda echilibrarea cu centrarea rotii pe masina! Daca ai posibilitatea incerca sa faci o proba cu un alt set de roti! O sa ma documentez si mai vorbim.
     
  10. coshmin

    coshmin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a4 b8, 2.0tdi, 2009
    am ascultat iar masina in seara asta.iar tacanitul acela nu se mai aude.banuiesc ca sa tocit marginea de la disc si nu mai atinge.maine plec la bucuresti si voi vedea cum se comporta masina.multumesc mult pentru ajutor si pentru pareri.am sa caut pe cineva care are tot audi si sa-i propun un schimb de "incaltari" intre masini
     
  11. coshmin

    coshmin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a4 b8, 2.0tdi, 2009
    am revenit de la bucuresti.masina s-a comportat bine.pe la 120km/h inca se mai simte acel tremurat al volanului,dar nu la fel de tare ca prima data.maine voi merge sa vad si de geometria rotilor
     
  12. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    salut

    Salutare. Am si eu un audi 80 B3 din 1988 1.8S 90 CP si am o bataie pe dreapta. La o denivelare foarte puternica cand face masina balansul la maxim si cand se apropie de pamanat se aude doar pe dreapta o bubuiala puternica. Flansele de la telescop is noi pe amandoua partile. Telescoapele nu au nici 3 luni.
    Am fost la mecanic si mi s`a spus ca am totul bun. Ma poate ajuta si pe mine cineva. Va rog.
    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Dec 2011
  13. andrei.culmea

    andrei.culmea 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 , 2,5 TDI, 2003
    Salut,
    Am si eu un Audi A6 din 2003, berlina, motor (AKE) 2,5 diesel, 132 kw(180 cp) quattro.
    De vreo luna incoace la drum intins (autostrada Buc. - C-ta., Drajna-Braila) in timpul mersului masina incepe sa vibreze usor la o viteza de peste 100 km/h, daca accelerez pana la vreo 140 km/h si apoi franez brusc pana la 100 km/h vibreaza puternic toata masina. Fac de vreo 3-4 ori schema asta si apoi vibratia dispare.
    Apoi masina merge normal (linistit) vreo 60-70 de km. Dupa care iar apare aceasta vibratie. Iar fac schema cu frana si iar dispare.
    Pe o distanta de 250 de km drum intins imi face de 2-3 ori acesta vibratie.
    Vibratia se manifesta dupa 100 km/h.
    Am mai incercat si fara sa franez, merg vreo 15-20 de km si vibratia dispare singura. Treaba asta am incercat-o acum in week-end-ul ce a trecut.
    Inainte cu o saptamana i-am schimbat kit-ul de suspensie fata(avea unele batai, vibratiile crezand ca sunt de la suspensie) mai putin amortizoarele, discurile si fuzetele. Am mai facut test de ovalizare a discurilor si a iesit ok, am facut unghiul de directie, echilibrat jenti , toate astea intr-un service autorizat al marcii Land Rover & Jaguar (C-ta) ( fratele meu fiind angajat acolo).
    Vibratia era si inainte sa schimb toate alea si este si acum dupa ce am schimbat si am facut ce am scris mai devreme.Am mai discuta cu unii cu altii si nimeni nu prea stie de unde ar putea fi. Par a fi un caz aparte.
    Rugamintea mea la voi daca este cineva care a patit asa ceva sau cei care sunt in masura sa-mi dea un sfat.
    Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Dec 2011
  14. cipriannt 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Azuga
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 TDI , 110cp, quattro
    Salut
    Ceva asemanator se intampla si la mine dar eu banuiesc ca ar fi ceva de la cardan , crucea cardanica sau rulmentii de la cardan . Nu stiu exact dar la asta ma gandesc tinand cont ca masina mea are acum cam 335.000 km si nu s-a schimbat nimic pe acolo. Vad ca si a ta este quattro deci verifica pe acolo. Eu inca nu am cum sa ajung la service ca ar insemna sa stam fara '' sarbatori'' daca dau banii la service. Poate mergi tu si imi spui si mie.:)
    PS. te macina rau problema asta ca vad ca nu ai somn la 3:30 :)
     
    Ultima editare: 14 Dec 2011
  15. andrei.culmea

    andrei.culmea 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 , 2,5 TDI, 2003
    Salut cipriannt!
    Iti multumesc pentru sfat, dar am o intrebare : Tie de cat timp iti face acesta vibratie si daca este vreo problema grava daca merg cu ea asa ? Ce consecinte poate avea?
    Masina mea are 240 000 km.
    O sa merg iar week-end-ul asta cu ea la un prieten care este mecanic priceput sa ii explic problema si sa vad ce imi spune, de la ce-ar putea fi.
    Este o problema care nu imi creaza o stare de siguranta in timpul mersului.:)
    Si nu as vrea sa raman cu ea in drum. Decat sa dau banii pe platforma , mai bine bag banii in masina si stau linistit.
    P.S. Pe la ora aia am reusit sa fiu si eu liber sa scriu pe forum. :) si de acum o sa scriu ceva mai devreme :)
     
  16. adicon91 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2011
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi a6,allroad,3.0 tdi,2007
    Salutare,
    Am si eu o problema. Imi bate ceva pe partea stanga fata si nu pot sa-mi dau seama ce are sau ce se aude.
    Am fost de doua ori la un stand de verifcare jocuri si amortizoare si nimic.
    Sa fie de la perne ? un sfat va rog. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Dec 2011
  17. woulf 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi b4 aaz 1993
    Am un audi 80 B4 1.9 td 1993 si de ceva timp se aude un huruit la viraj drepta la peste 20 km la ora.
    Ce poate sa fie?
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Dec 2011
  18. Teia 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi B4 Avant
    huruit la viraj dreapta

    Poate sa fie o bucsa anti rul sau un pivot, etc. Cel mai bine, te duci cu masina la un service mai de cartier, sa nu fie scump si-l rogi pe baiatul de-acolo sa se uite; sa dea roata jos; poate sa fie chiar un capat de bara cum am eu si trebuie s-o duc cat de curand. Treaba este sa nu faci miscari bruste sau viraje stranse si in viteza.
    Noroc si du-te s-o vada cineva totusi!

    SARBATORI FERICITE!

    Teia
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Dec 2011
  19. X e r o x u

    X e r o x u 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    passat b5--1.9 tdi 110cp-afn-1z-syncro--1998
    Andrei, sa ne spui cum au procedat la verificarea sistemului quattro , si eu am ceva zumzete la viteve mari(peste 90km/h), am pus mana pe cardan si nimic, un amic zicea ca ar fi difentialul din cutie, dar am si directia praf.
    In curand o sa intre la mecanic pentru mai multe treburi, va voi tine si eu la curent cu ce am rezolvat.

    Spor
    p.s. pentu un control minutos si obiectiv(sa fie si cu rotile jos) mergeti la o statie ITP si cereti sa va faca testul de brate, sistemul acela care se misca cu rotile pe el. Acest test este cel mai bun, dupa mine.
     
    Ultima editare: 8 Ian 2012
  20. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    La masina din semnatura, am un huruit/vajait la rotile din fata, cel mai probabil de la rulmenti; initial l-am asociat cu cauciucurile de iarna, dar zgomotul se aude si cu masina ridicata pe elevator la 30 la ora.

    Cam cat costa un rulment? ce marca ma sfatuiti sa cumpar? se schimba pe ambele parti in acelasi timp?

    Multumesc.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta