1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri si Lumini de zi (DRL) la Audi A6 C6 - schimbare becuri - demontare/inlocuire far - etc

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Bogdan, 16 Iul 2007.

  1. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Balastul are un singur rol, acela de amorsare rapidă a descărcării, după aia inchide pur si simplu un circuit, fără efect asupra calităţii luminii. Nu cred că vei obţine nimic.
    De ce nu-ţi pui halogen pe faza scurtă? Te asigur că dintr-o maşină oarbă vei face una cu care chiar se poate circula noaptea fără emoţii.
     
  2. dan_dddxz 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2009
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A6, 2.7 tdi
    Solutia cu stersul lupei nu a functionat.Farul era curat luna. Eu zic ca problema e de conceptie. La masina mea faza lunga si cea scurta sunt pe acelasi bec ,diferenta intre cele doua faze fiind un obturator care la faza scurta obtureaza din lumina becului iar la cea lunga se deplaseaza si lasa mai multa lumina sa treaca. Problema e ca lumina nu e destul de puternica, sau poate e vorba doar de focalizare, dar sincer nu inteleg cum se poate schimba tipul de bec cu un alt tip pentru ca nu se mai potriveste in soclul igniterului.
     
  3. dan_dddxz 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2009
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A6, 2.7 tdi
    Si sa va mai povestesc ca de doua zile am adus din Germania un Peugeot 309 din 1992 pe care am dat 250 Euro, pentru piese.Are un far spart in care a intrat apa si jumatate din oglinda e lipsa.Lumina farurilor chiar in aceste conditii e net superioara Audi-ului meu cu 17 ani mai nou si de vreo 70 de ori mai scumpa.Si cand spun net superioara nu exagerez deloc!!!
     
  4. OvidiuMS

    OvidiuMS 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A6, 2.7 quattro, 2006
    Eu nu mai vreau sa-mi amintesc de fosta mea masina Peugeot 406 cum luminau farurile faza scurta + lunga care erau cu halogene normale, ce sa zic, diferenta foarte mare in avantajul Peugeot-ului, pacat ca cei de la Audi nu au fost mai atenti la constructia farurilor.
     
  5. dan_dddxz 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2009
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A6, 2.7 tdi
    E chiar jenant ca o masina cu pretentii ca Audi nu e nici macar comparabila in ceea ce priveste eficienta luminilor (care sunt si xenon) cu o masina de schrott cu 17 ani mai veche. Si eu zic ca eficienta luminilor e destul de importanta la o masina, pentru ca influenteaza direct modul de deplasare noaptea. Poti sa ai sute de cai putere si o gramada de gadgeturi in masina, ca circulatia in regim de noapte e dezastru, nesiguranta si oboseala din cauza luminii slabe
     
    Dariusik apreciază asta.
  6. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Vad ca se plang in special cei cu xenon OEM de lumina slaba la Audi.
    Din ce am mai auzit eu pare destul de probabil ca odata cu trecerea timpului (si adunarea km) becurile si de ce nu balasturile sa se degradeze si sa nu mai ofere lumina necesara. Stiu ca OEM sunt scumpe, dar a incercat cineva sa schimbe aceste doua componente OEM foarte importante in sistem, si sa revina cu un feedback?
    Nu cred sa fie o problema comuna, dar verificati si daca autoleveling-ul functioneaza, adica daca farurile fac acea cursa sus jos la plecare.
    Verificati si daca becurile sunt asezate corespunzator in soclu...

    Eu la A4 B6 sunt foarte multumit de lumina farurilor, halogen cu lupa oem. Chiar ma gandeam la niste Philips Blue Vision, dar nu le vad rostul mai mult decat pentru aspect.
     
  7. bta007

    bta007 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI Quattro
    Am sa vin si eu cu o reclamatie pt Audi. Nu inteleg de ce se aburesc farurile, in special acelea care sint xenon (din fabrica) cind speli masina sau ploua afara. Am vazut la foarte multe masini, toate numai audi.

    Referitor la aburirea farurilor problema este dezbatuta, dar nu rezolvata. Se intimpla si la masinile noi, si la faruri noi. Este un "bug" al lor. S-a specificat chiar si intr-un manual de service al lor. Am vazut personal cu ochii mei, cum AUDI accepta ca si cum ar fi ceva normal sa abureasca, motivind ca temperatura de afara, in contact cu temperatura interna, bla bla ...si ca nu se repara s-au se schimba decit in cazurile cind "ploua" in fara. Cei care detin astfel de manuale (de garantie ) vor vedea si poze acolo. Cea mai mare tampenie pe care am putut sa o vad la Audi.
     
  8. dan_dddxz 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2009
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A6, 2.7 tdi
    Auto leveling-ul functioneaza perfect. Am verificat si daca nu are erori. Am verificat si pozitia in soclu a becurilor. Becurile cu xenon au acea tija metalica. Ceea ce nu stiu,e daca are importanta faptul ca e cu tija in jos sau in sus.Becul se aseaza in soclu in ambele pozitii.In ceea ce privesc balasturile, eu am inteles ca rolul lor e numai de ignitie si apoi de inchidere a circuitului, fara sa influenteze intensitatea luminii
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Sep 2009
  9. dan_dddxz 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2009
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A6, 2.7 tdi
    Problema luminii slabe se pare ca e doar la modelele cu xenon.Eu mai am un Audi A6 tot 4f dar cu becuri cu halogen, care lumineaza perfect, nici nu se compara cu xenoanele. Am impresia ca xenoanele sunt doar de fitze...
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Sep 2009
  10. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    eu am mers cu un a4 b7 cu 120 mii km si lumina la xenon e foarte ok, parca se face zi in fata.
    becurile xenon se pot si regla fara probleme insa trebuie si un vag com, poate nu sunt reglate bine
     
  11. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Hai sa fim seriosi si sa nu aberam. Nici xenonul aftermarket nu e fitza, ce sa mai zic de cele originale. Referitor la condensul din faruri, intradevar este o problema comuna, din pacate fara rezultat, treaba este ca sunt prea putin ventilate, altfel nu ar aparea fenomenul.
     
    Ultima editare: 13 Sep 2009
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Intr-un fel ma amuza ce vad aici.
    Daca voi considerati ca xenonul este o fita ma abtin de la orice comentariu.
    Nu stiu daca detineti masinile de noi,sunt multe necunoscute in thread-ul acesta dar sa fim sinceri nu exista termen de comparatie intre lumina data de xenon si cea cu halogen.
    Lupa nu cumva e plina de praf? Becurile sunt noi? Mergeti doar spre Osram cu toate ca sunt mai scumpe durata de viata este mai mare ca unele chinezesti.
    Iar daca nici asa nu rezolvati problema inlocuiti farurile cu unele originale !! Totusi un A6 este o masina cu pretentii care necesita intretinere adecvata. ;)
     
  13. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    E adevarat ca cel putin TEORETIC xenonul OEM nu e o fita (cel AM, mai ales alea albastre nereglate sa bata in copaci sunt montate in proportie de 70% de 'smecheri', pentru fite), insa nici intretinerea adecvata a unui A6 vechi de 3-4 ani nu cred ca presupune schimbarea farurilor...

    Legat de aburirea farurilor, eu nu am aceasta problema decat in sezonul rece, si doar dupa ce stationez o perioada mai mare de 2-3 ore dupa ce in prealabil am parcurs un drum de 50-60 de km. Farurile se aburesc la baza, o suprafata de 1-2cm, dar nu fac condens (bilute de apa). Eu cred ca totul se datoreaza caldurii degajate de motor (care incalzeste si aerul din far) in contact cu aerul rece de afara si incepe odata cu lipsa caldurii provenite de la motor (oprirea motorului) si automat racirea aerului cald din faruri la contactul cu aerul rece din exterior. Altfel nu imi explic.
    Rezolvarea o reprezinta izolarea termina a farurilor fata de motor.
    Masinile Audi sunt predispuse la acest fenomen deoarece motorul este mult impins inspre fata masinii (faruri).
    Am o curiozitate personala...la A3 se aburesc farurile?
    Cel putin asta e teoria pe care merg eu, nu stiu daca e buna in toate cazurile semnalate.
     
  14. dan_dddxz 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2009
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A6, 2.7 tdi
    Eu am facut remarca cu "fitele" pt ca sunt revoltat de cat de prost vad xenoanele mele. Masina am luat-o cand avea 1an si 7 luni, deci nu era chiar atat de veche.Am inlocuit becurile cu Philips made in Germany,nu ieftinituri chinezesti, de intretinut imi permit sa o intretin si nu bag piese ieftine in ea.Am incercat cam tot ce au sugerat cei care mi-au dat sfaturi pe acest thread, si pe altele,dar se pare ca tot degeaba.Am optat si eu pt xenon pt. ca am vazut la alte marci de masini cum merg(si nu vorbesc de cele aftermarket care nu ma intereseaza) si am considerat ca sunt superioare.Am mai avut masini, si nu ieftine, dar la nici una nu a trebuit ca dupa 3 ani sa schimb farurile cu totul(e singura optiune care a mai ramas)
     
  15. traian_gti

    traian_gti 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2008
    Locație:
    torino
    Masina:
    a6 avant 1.8t
    Becurile xenon au o durata de viata medie de 3000 ore,si sunt garantate sa dea 75% din puterea luminoasa pentru 1500 ore dupa care luminozitatea scade vertiginos. Becurile xenon nu au durata de viata infinita dupa cum se crede.
    Lampile xenon au oputere luminoasa de aprox.3000 lumen fata de aprox. 1500 lumen cat are un halogen,de aceea un xenon care nu este ''obosit''trebuie sa faca obligatoriu o lumina net mai mare.
    La masinile cu multi km (dupa 100 de mii)poate apare problema.
    Pentru o lumina puternica(si noaptea pe ploaie)sfatuiesc lumina 4200k(lumina alba) daca se merge mai sus (tip 6000k lumina albastra)scade puterea luminoasa.
    Puteti pune philips sau osram chiar daca costa putin mai mult, si nu chinezarii pentru un lucru garantat.Succes la toti,
     
  16. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Sint in aceasi situatie ca si tine, sant perfect de acord cu cea ce scrii,referitor la pozitia becului, vreau sa precizez ca tija este obligatoriu in jos si locasul ala patrat in sus.
     
  17. dan_dddxz 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2009
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A6, 2.7 tdi
    Asa le-am pus si eu... Dar tot nu am rezultate... Ma gandeam sa desfac iar farul si sa pun ceva adaos in soclul becului ca sa il departez de lupa, poate se intampla ceva...
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu Gabi la A3-uri nu sunt probleme cu aburitul farului.
    Dan cel mai simplu este sa opresti un A6 in trafic si sa faci o comparatie intre masina ta si a lui. Imi este greu sa cred ca daca inlocuiesti becurile vei mai avea probleme. ;)
     
  19. dan_dddxz 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2009
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A6, 2.7 tdi
    Eu le-am inlocuit deja.Mai am doi prieteni cu A6 care au aceleasi probleme.Ei insa nu si-au schimbat becurile. poate dupa aceea o sa pot face comparatie.Merci de sugestie
     
  20. exxon 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2009
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi A6 4G 2016 Avant 2.0 Tdi 190 CP Ultra
    Nimeni nimic ?
     

Distribuie pagina asta