1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Studii / Concepte AUDI

Discuție în 'Stiri Audi' creată de Miti Bucur, 23 Iul 2009.

  1. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    2008 - Audi A1 Sportback concept

    :)Paris Motor Show, Octombrie 2008, Audi prezinta "A1 Sportback concept".
    Continuand Audi A1 project quattro, acest concept prezinta o masina cu 4 usi si 4 locuri in clasa sub-compacta, fera a renunta la caracteristicle specifice oricarui AUDI. Vehicolul masurand 3.99 metri lungime si 1.75 metri latime, combina stilul dinamic de ultima ora cu o econimie a spatiului optima si calitatea suprema. Spre deosebire de predecesorul sau sus-aminti ofera un design cu linii pronuntat masculine. In acelasi timp ofera o serie de solutii tehnice vizionare, ce duc pe teritorii cunoscute numai de AUDI eficienta, dinamismul si placerea de conducere.
    Tehnica:
    Motorizare: 1.4 4L TFSI 150 CP + motor electric (la axa spate) 41 CP 200 NM.
    Transmisie: S-tronic, quattro (fara diferential central), diferential fata activ, ESP
    Autonomie full-electric - 100 Km
    Performante: 7.9 secunde 0-100 Km/h, 200 Km/h, consum mediu 3,9 litri/100km, emisii CO2 92 g/km.
    Suspensie: AUDI magnetic ride.
    Alte dotari: All LED, scaune sport cu centuri integrate, MMI, Audi mobile device Mk2 (PDA, GSM, Navigatie GPS, Audio-Video Player, WLAN, cheie de contact, replica MMI).

    Abea astept urmatorul A3 SB...:p
     
  2. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    2008 - Audi R8 V12 TDI concept

    :) Detroit Auto Show 2008 Ianuarie, Audi prezinta R8 V12 TDI concept.
    Audi scrie pagini de istorie lansand prima masina super-sport de strada cu motor diesel de 12 cilindrii! Totul a fost posibil datorita experientei acumulate in motorsport (cursele de anduranta).
    V12 TDI este inrudit cu motorul ce echipeaza Audi R10, castigatorul a doua titluri de campion in cursa de la Le Mans.
    Date tehnice:
    6.0 V12 TDI common-rail (2.000 bari), piezo-injectoare cu 8 orificii, bi-turbo (2.6 bari), raport de compresie 16:1, 2x DPF, AdBlue, EURO6
    putere 500 CP
    cuplu 1.000 NM
    acceleratie 4.2 secunde 0-100 Km/h
    viteza maxima >300 km/h
    cutie de viteza manuala cu 6 trepte
    All LED
    ASF & Audi magnetic ride
    frane carbon fiber reinforced ceramic, etriere 6 pistonase, anduranta 300.000 km

    Asteptam cu drag modelul de serie, dar se pare ca sunt inca probleme cu dezvoltarea cutiei de viteze, manuala la 1.000 NM - nu prea rezista, iar un R-tronic inca nu e dezvoltat complet...
     
    Ultima editare: 24 Iul 2009
  3. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    2008 - Audi R8 TDI Le Mans

    :)Geneva 2008 Martie, Audi prezinta R8 TDI Le Mans, evolutia conceptului prezentat anterior la Detroit. Motorizarea este similara, problemele cu adaptarea cutiei de viteze continua...
    Modelul prezentat se bazeaza in proportie de 80% pe modelul R8 aflat deja in "circulatie", ceea ce ne aduce mai aproape de momentul in care masina v-a fi lansata pentru publicul larg.
     
  4. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Audi A3 TDI clubsport quattro

    :) In luna Mai 2008, cu ocazia "27th annual Lake Wörther Tour" in Austria, Audi prezinta "A3 TDI clubsport quattro".
    Intentia este de a demonstra gradul de evolutie atins de AUDI cu tehnologia TDI.
    Tehnica:
    Motor: 2.0 TDI, 224 CP, 450 NM
    Performante: 6,6 secunde 0-100 Km/h, viteza 240 Km/h
    Transmisie: quattro (Hladex), cutie e viteza manuala cu 6 trepte
    Alte dotari: jante R20, Spoiler / Eleron spate DTM, Sistem de evacuare optimizat cu un sound special "Racing", disucri de frana ceramice cu etrieri 6 pistonase, Audi drive select driving dynamics, Audi magnetic ride.

    De remarcat bara fata ce prefigura look-ul celei de pe TT RS...
     
  5. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    2008 - Audi TT clubsport quattro

    :) Mai 2008 cu ocazia evenimentului "Wörthersee Tour", sub deviza "Purism at a premium level", Audi prezinta "TT clubsport quattro".
    Un cockpit deschis, un motor de peste 300 CP 2.0 TFSI la care se adauga o serie de tehnologii "imprumutate" din lumea motorsport-ului, TT clubsport quattro dezvaluie o masina ce livraza fara compromisuri placearea de a conduce.
     
  6. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    2009 - Audi Sportback concept

    :) Ianuarie 2009, Detroit NAIAS, Audi dezvaluie "Sportback concept".
    Prin evolutia sistematica ale elementelor de design specifice AUDI, acest model ne ofera o idee asupra "vocabularului" de design ce urmeaza a fi abordat in urmatorii ani.
    Design-ul Audi Sportback concept poate fii caracterizat astfel: eleganta sportiva a unui coupe, versatilitatea unui model cu 5 usi, tehnologie sofisticata si sportivitate pronuntata.
    Motorizarea conceptului este deja cunoscutul 3.0 TDI EURO6, cutia de viteze este S-tronic cu 7 trepte, transmisia quattro, "asezonate" cu o suspensie adaptiva ale carei componente sunt realizate exclusiv din materiale ultra-usoare.
    Conceptul a castigat voturile citiorilor “Auto Bild Design Award 2009”...
    Masina prefigureaza viitoarele AUDI A6, A7 si A8...;)
     
    Ultima editare: 24 Iul 2009
  7. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    AUDI concept / studiu

    :) Cam acestea ar fii datele la zi privind coneptele/studiile facute publice de AUDI...
    O parte dintre acestea au mai fost prezentate in topicurile acestui forum, si doresc sa-mi cer scuze pentru "dublarea", dar am considerat oportun sa le unific intr-un singur thread.
    Astept cu interes comentariile voastre si eventualele imbunatatiri ale informatiilor postate. Pentru cei interesati, pot furniza imagini la calitate mai buna...:p
     
    Ultima editare: 24 Iul 2009
  8. iCODY 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2009
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    BKE, 1.9 TDI, 2005
    E un cocept frate de a lui Bugatti Veyron de la VW. Seamana foarte tare.
     
  9. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Felicitari Miti
    Un thread informativ f util pt cei pasionati, si foarte tare, de altfel
     
  10. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Multumesc pentru aprecieri!
     
  11. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    2009 - AUDI e-tron concept

    :) AUDI e-tron, oficialii Audi sustin ca acest concept reprezinta un pas istoric cu o semnificatie similara cu cea a conceptului quattro...
    Comunicatul oficial este prezent atasat in limba engleza.
    Sinteza:
    09.2009 la Frankfurt – Audi prezinta "piesa de rezistenta" a expozitiei IAA: conceptul "e-tron", o masina super-sport cu un sistem de propulsie pur electric. Patru motoare, cate unul pentru fiecare roata, cu functie de distributie a cuplului "torque vectoring" ducand conceptul in zona suprema quattro. Producand 230 kW (313 CP) si 4,500 Nm (!!!:wtf:!!!) de cuplu, masina cu 2 locuri accelereaza de la 0 la 100 Km/h in 4,8 secunde, iar de la 60 la 120 Km/h in 4,1 secunde. Viteza maxima este limitata la 200 Km/h. Pachetul de baterii lithiu-ion (racite cu apa) asigura un flux de curent constant in valoare de 42,4 kilowatt, oferind o autonomie de aproximativ 248 kilometri. Alimentarea / Incarcarea completa dureaza intre 6 si 8 ore de la o sursa de curent comuna (220V cu 16 amperi) sau 2-3 ore de la o susrsa de curent furnizand 400V cu 63 amperi. Una din inovatiile aflate in premiera pe o masina electrica e reprezentata de pompa de caldura (inexistanta pe TESLA Roadster) necesara climatizarii interiorului.

    Video de prezentare pt. presa: http://www.youtube.com/watch?v=Mb0tOIYb3rY
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Sep 2009
  12. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    2009 - AUDI e-tron concept - interior

    :) hmmm... mai bine tac...
     
  13. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    2009 - AUDI e-tron concept - exterior static

    :) & the rest...
     
  14. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Ce stii despre E1?

    un simplu search pe google images cu Audi E1 da cateva rezultate...
    audi e1.jpg audi e1 2014.jpg audi_e1.jpg
     
  15. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    wow, 4500 Nm ... impresionant

    autonomia e destul de mica, si presupun ca pretul unui astfel de model nu il face inca fezabil. sau s-a anuntat ca nu va ramane doar in stadiul de concept?

    observ ca nu are oglinzi exterioare ci niste camere.
     
  16. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Oficial, pentru AUDI nu exista aceasta masina. Imaginile postate de tine apartin unui ziarist ce "cauta" vanzare de noutati. Te rog sa nu te superi, dar astfel de imagini (cum crede un ziarist ca v-a arata un nou model al unui costructor) polueaza acest thread, unde am dorit sa existe doar "conceptele" oficiale AUDI, nu "impresiile" culese din alte surse.:asskicking:
     
  17. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Nicio problema, dar ca nu stiam ce e cu el. De fapt pe calculator se pot inventa modele noi in cateva ore. Intr-adevar nu am verificat autenticitatea informatiilor. Ma gandeam ca o da si Audi pe ecologice, masinute cu baterii si telecomanda
     
  18. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :)Din pacate, vrem - nu vrem, viitorul este fara combustibili fosili, acum se amana inevitabilul, inca mai este petrol... dar sunt sigur ca la viitoarele masini electrice se v-a putea comanda optional "sound" (benzina 4L, benzina V6, benzina V8 si diesel):banghead: cel putin pana la schimbul de generatii...
     
  19. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    nu este ceva extraordinar seamana cu R8 sau TT-ul
    Iar interiorul nici ca se putea ceva mai "plictisitor" noroc ca au pus cerculetele pe volan,ca altfel o confundam cu cine stie ce model japonez:)
    ....limitata electronic 200km/m......hmmmmm masina viitorului:think:
    Cu siguranta va fi foarte plictisitor sa conduci aceste masini!!!!!
     
  20. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    2010 - AUDI e-tron concept - Detroit showcar

    :) Din filmul "Audi e-tron revine", la Detroit a fost prezentat al doilea concept e-tron.
    Highlights:
    - motorizare electrica (2 motoare amplasate in spate)
    - dimensiuni 3.93 lungime / 1.78 latime / 1.22 inaltime (metri)
    - greutate 1.350 Kg (caroserie ASF din aluminiu)
    - distributia greutatii 40:60 fata:spate -> comportament de Go-Kart
    - putere combinata 204 CP, cuplu 2,650 NM
    - performante: 0-100 Km/h in 5,9 secunde, repriza 60-120 Km/h in 5,1 secunde, viteza maxima 200 km/h limitata electronic
    - autonomie 250 Km
    - timp de incarcare baterii 11 ore la retea de 230V/16A, 2 ore la retea de 400V/32A
    - reincarcarea se realizeaza si prin sistemul de recuperare al energiei de franare prezent pe modelele actuale
    - incalzire habitaclu cu pompa de caldura electrica, racire cu un sistem de control climatic responsabil si de managementul temperaturii bateriilor; in stationare, cu vehicolul conectat la sursa de curent cele doua sisteme climatizeaza interiorul (functia clasica a incalzirii stationare)
     
    Ultima editare: 12 Ian 2010

Distribuie pagina asta