1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 TDI la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gheara, 10 Iul 2009.

  1. gheara

    gheara 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    2005 Audi A6 2.7 Quattro
    Am achizitionat un Audi A6 2.7 Quattro Tiptronic 2005 ( ultimul model ).
    Masina merge foarte bine, am doar o nelamurire.

    Pe talon scrie ca masina are 120 KW - adica 163 CP.
    Am cautat pe net si se pare ca sunt 2 variante de motorizare 2.7 ?? una de 120KW (163CP) alta de 132KW(180)CP ? Este acelasi motor doar ca unul are vreun update de software ? sau sunt doua motoare diferite cu elemente mecanice diferite?

    Daca tine de soft, cum pot sa-l cresc la 180 CP in modul ortodox? La reprezentanta ?

    Recomandati un chip-tuning pe langa?
     
    GABRIEL ST apreciază asta.
  2. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    tot nu s-a raspuns la intrebare, adica e acelasi motor sau nu? e aceeasi cutie de viteze sau nu ? ma intereseaza si pe mine .multumesc
     
  3. cabrio_xx

    cabrio_xx 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 b8 s-line,audi b4 cabrio
    cred ca numai softul difera cutia sunt la fel si motoru
     
  4. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    crezi ? asa cred si eu dar nu ma ajuta decat daca cineva stie sigur. multumesc oricumm
     
  5. gheara

    gheara 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    2005 Audi A6 2.7 Quattro
    discutand cu cei de la superchips, dupa ce au analizat logurile din mers, se pare ca difera turbina. creaza un boost mai mic. probabil ca in 2006 au introdus o turbina noua la motorul de 3.0 care apoi au aplicat-o si la motorul de 2.7
     
    Brinvilliers apreciază asta.
  6. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    Deci la o adica se poate schimba turbina si ajungi la 180 cp fara alt chiptuning ?
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Oct 2012
  7. gheara

    gheara 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    2005 Audi A6 2.7 Quattro
    Cred ca da, dar probabil e mai scumpa o turbina noua decat un chip tuning, si cam tot acolo ajungi cu puterea.
     
  8. beadrian 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    CALARASI
    Masina:
    A6,2,7 TDI,2006
    A6, 2,7 TDI,2006-sta aprins indicatorul de la motor

    salut!imi sta aprins indicatorul ce seamana cu pompa,am fost la reprezentanta si mi-au spus ca sunt clapetele de admisie,e posibil asa ceva?altii spun ca e de la motorina,s-a mai intalnit cineva cu problemaa asta?multumesc!
     
  9. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    stai linistit n-ai nimic la pompa e clapeta de la motor, o cureti si gata da-mi un buzz pe mess sa ti explic cum sa faci.
     
  10. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Din ce in ce mai multi au problema asta in aceasta perioada a anului.
    Iti sugerez sa verifici bujiile incandescente.
    Pana acum a pornit doar din compresie dar cu scaderea temperaturii isi face simtita nevoia "aprinderii" bujiilor incandescente.
    Ele poate sunt arse de multa vreme dar acum incep sa lucreze pentru ca e frig.
     
  11. KOsty_paqo 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6, 3000, 2005

    salut. se poate sa-mi spui si mie unde se gaseste asa numita clapeta de la motor, ptr ca si eu am aceiasi problema cu martorul de la motor. id-ul meu e KOsty_paqo, dami si mie un semn te rog.ms mult.
     
  12. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Salut, am fost si eu azi, trebuie curatate clapetele doar mi-a zis mecanicul. Sa cumperi noi clapete (18mil). Multi au problema asta.
     
  13. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    ar trebui cine stie sa posteze un tutorial aici, ca sa nu fim fraieriti de vreun mecanic smecher
     
  14. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    La service-ul prietenului meu mi s-a zis sa le curat, se curata usor.
    La altul, mi s-a zis ca trebuie schimbate ca sa "fim siguri" si costa 18mil, deci.. fiecare cu norocul lui. Nu recomand un DIY la asa ceva.
     
  15. Cservice000

    Cservice000 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 2.7 2006
    Mici trepidatii in ambreaj la plecarea de pe loc

    Am achizitionat de curand un A6 2.7.Azi am observat mici trepidatii in ambreaj la plecare de pe loc.Cineva si-a dat cu parerea ca ar fi ambreajul dar nu m-a convins.

    In pedala se simte,prea putin se simte in masina.Ma gandeam sa nu fie volanta ca aia e cam scumpa,si totusi am schimbat una la un golf 5 1.9tdi ,dar nu imi aduc aminte sa fi simtit in pedala de ambraj, atat ca ziceai ca fac floricele sub capota. As avea nevoie de cateva idei
     
  16. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Spune-mi..pedala este tare si tine sus?
    Daca da, atunci sa te pregatesti de kit.
    Cand este volanta dusa bate tare in pedala..
    Tremuratul acela poate fi de la uzura ambreiajului, nu cred ca este volanta de vina.
     
  17. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    salut.am vazut ca vb cu un coleg in leg.cu ambreiajul.si al meu tine sus,iar in sarcina mare(rampa) are o usoara trepidatie scurta.intrebarea mea este ce sa schimb,discul,placa de presiune,cam ce se uzeaza cel mai des.sau neaparat kit complet.eu nu am de gand sa mai tin masina mult,dar vreau totusi sa no dau cu probleme.ms
     
  18. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Daca desfaci ambreiajul ar fi indicat sa schimbi tot chitul de ambreiaj.
     
  19. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Mici trepidatii...

    Am mai scris pe aici cum am rezolvat problema.
    Am schimbat placa + disc + rulment. Rulmentul, pe original, 200 lei.
    Placa + disc = 300 lei, pe original, cu piesa la schimb in reteaua Porsche Romania.
    La demontare am verificat cu levierul jocul volantei. Era in limite normale.
    Dupa cate am observat, primul cade soarele de la placa. De aici incepe agatat la schimbarea vitezelor si "tremurat" la plecarea de pe loc precum si taria pedalei de ambreiaj.
    Acum e alta viata! :)
     
  20. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Bun pretul ala..pe mine nu m-a dus mintea sa intreb la Porsche.
    Eu am dat pe disc/placa/rulment(firma Luk)690 lei..
    L-am gasit bine, pe aici se cere si 1000 lei..
    Intr-adevar este alta viata acum..
     

Distribuie pagina asta