Am achizitionat un Audi A6 2.7 Quattro Tiptronic 2005 ( ultimul model ). Masina merge foarte bine, am doar o nelamurire. Pe talon scrie ca masina are 120 KW - adica 163 CP. Am cautat pe net si se pare ca sunt 2 variante de motorizare 2.7 ?? una de 120KW (163CP) alta de 132KW(180)CP ? Este acelasi motor doar ca unul are vreun update de software ? sau sunt doua motoare diferite cu elemente mecanice diferite? Daca tine de soft, cum pot sa-l cresc la 180 CP in modul ortodox? La reprezentanta ? Recomandati un chip-tuning pe langa?
tot nu s-a raspuns la intrebare, adica e acelasi motor sau nu? e aceeasi cutie de viteze sau nu ? ma intereseaza si pe mine .multumesc
discutand cu cei de la superchips, dupa ce au analizat logurile din mers, se pare ca difera turbina. creaza un boost mai mic. probabil ca in 2006 au introdus o turbina noua la motorul de 3.0 care apoi au aplicat-o si la motorul de 2.7
Cred ca da, dar probabil e mai scumpa o turbina noua decat un chip tuning, si cam tot acolo ajungi cu puterea.
A6, 2,7 TDI,2006-sta aprins indicatorul de la motor salut!imi sta aprins indicatorul ce seamana cu pompa,am fost la reprezentanta si mi-au spus ca sunt clapetele de admisie,e posibil asa ceva?altii spun ca e de la motorina,s-a mai intalnit cineva cu problemaa asta?multumesc!
stai linistit n-ai nimic la pompa e clapeta de la motor, o cureti si gata da-mi un buzz pe mess sa ti explic cum sa faci.
Din ce in ce mai multi au problema asta in aceasta perioada a anului. Iti sugerez sa verifici bujiile incandescente. Pana acum a pornit doar din compresie dar cu scaderea temperaturii isi face simtita nevoia "aprinderii" bujiilor incandescente. Ele poate sunt arse de multa vreme dar acum incep sa lucreze pentru ca e frig.
salut. se poate sa-mi spui si mie unde se gaseste asa numita clapeta de la motor, ptr ca si eu am aceiasi problema cu martorul de la motor. id-ul meu e KOsty_paqo, dami si mie un semn te rog.ms mult.
Salut, am fost si eu azi, trebuie curatate clapetele doar mi-a zis mecanicul. Sa cumperi noi clapete (18mil). Multi au problema asta.
La service-ul prietenului meu mi s-a zis sa le curat, se curata usor. La altul, mi s-a zis ca trebuie schimbate ca sa "fim siguri" si costa 18mil, deci.. fiecare cu norocul lui. Nu recomand un DIY la asa ceva.
Mici trepidatii in ambreaj la plecarea de pe loc Am achizitionat de curand un A6 2.7.Azi am observat mici trepidatii in ambreaj la plecare de pe loc.Cineva si-a dat cu parerea ca ar fi ambreajul dar nu m-a convins. In pedala se simte,prea putin se simte in masina.Ma gandeam sa nu fie volanta ca aia e cam scumpa,si totusi am schimbat una la un golf 5 1.9tdi ,dar nu imi aduc aminte sa fi simtit in pedala de ambraj, atat ca ziceai ca fac floricele sub capota. As avea nevoie de cateva idei
Spune-mi..pedala este tare si tine sus? Daca da, atunci sa te pregatesti de kit. Cand este volanta dusa bate tare in pedala.. Tremuratul acela poate fi de la uzura ambreiajului, nu cred ca este volanta de vina.
salut.am vazut ca vb cu un coleg in leg.cu ambreiajul.si al meu tine sus,iar in sarcina mare(rampa) are o usoara trepidatie scurta.intrebarea mea este ce sa schimb,discul,placa de presiune,cam ce se uzeaza cel mai des.sau neaparat kit complet.eu nu am de gand sa mai tin masina mult,dar vreau totusi sa no dau cu probleme.ms
Mici trepidatii... Am mai scris pe aici cum am rezolvat problema. Am schimbat placa + disc + rulment. Rulmentul, pe original, 200 lei. Placa + disc = 300 lei, pe original, cu piesa la schimb in reteaua Porsche Romania. La demontare am verificat cu levierul jocul volantei. Era in limite normale. Dupa cate am observat, primul cade soarele de la placa. De aici incepe agatat la schimbarea vitezelor si "tremurat" la plecarea de pe loc precum si taria pedalei de ambreiaj. Acum e alta viata!
Bun pretul ala..pe mine nu m-a dus mintea sa intreb la Porsche. Eu am dat pe disc/placa/rulment(firma Luk)690 lei.. L-am gasit bine, pe aici se cere si 1000 lei.. Intr-adevar este alta viata acum..