1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Diagnoza la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - cum procedam - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Modele clasice' creată de caruntu, 6 Dec 2007.

  1. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    salutare, merge testul si la b4 cod motor abk, benzina?
     
  2. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    downloadeaza din pagina 4 fisierul pdf pus de fagarasan si citesti in el tot ce te intereseaza.ar trebui sa mearga;)daca nu merge poti verifica daca ai mufa obd pt o diagnoza cu vag-com.tot in topicul asta scrie si despre ea,unde e,ce si cum.bafta:friends:
     
  3. cicatrice 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2010
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    19 tdi tip 1z 1993
    frate am facut punte aia intre cei doi pini si mi se aprinde check sta aprins si daca o scot se stinge nu palpaie de patru ori
    asta ce inseamna?
     
  4. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    in pagina 4 postul #35 este documentul .pdf,il descarci si urmezi exact instructiunile acelea.fa testul cu motorul pornit,ia un led leaga-l intre cei 2 pini specificati in document etc.stii engleza nu?ca daca nu....degeaba discutam.daca stii,urmezi exact pasii aceia,led,punte 4 sec,iei puntea,blinkuie ledu,notezi codul dat,stergi eroarea prin punte 10 sec sau ceva de genu etc numai bine:hi:
     
  5. cicatrice 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2010
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    19 tdi tip 1z 1993
    ma ajuta si pe mine cineva cu codu asta 2323 deci sa explic face de 2 ori check o pauza scurta dupa de 3 ori iar o pauza scurta si iar de 2 ori tot o pauza scurta iar de 3 ori dupa care ramane 4 secunde aprins si o ia iar de la capat
     
  6. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    2323 Mass Airflow Sensor - Check sensor and wiring for breaks.deci debitmetrul si instalatia aferenta tb controlate(fire rupte,debitmetru bușit etc).succes,ai vazut ca se poate:)
     
    Ultima editare: 30 Iul 2010
  7. cicatrice 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2010
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    19 tdi tip 1z 1993
    deci debitmetru e terminat si unde sa caut la instalatia electrica
     
  8. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Arunca un ochi aici: http://www.frwilk.com/the944/afm.htm , e de porsche debitmetrul dar tot bosch ca la audi.unul nou te scapa de vreo 450 de euroi din buzunar, la electrica verifica priza sa nu aiba papucii indoiti, largiti, oxidati si cam atat poti verifica la electrica (eventual fire rupte, dupa cum zicea si Tavi), dar mai e o siguranta care daca e dusa sau lipseste nu iti alimenteaza anumiti senzori.
    In tabloul de sigurante e una de valoare mai mare si e langa randul acela de sigurante multe (scuze,nu mai stiu din cap ce nr e siguranta). Daca o scoti iti anuleaza debitmetrul, s-ar putea sa fie arsa. Sper ca stii mecanica si la electronica cat de cat, daca nu, cheama un mester...Spor!

    P.S.

    Debitmetrul nu e terminat, se repara...rabdare si tutun pe langa.

    Inca ceva foarte util ce trbuie precizat referitor la diagnoza:Se face din nou contact ,poate mai are vreo eroare,pot fi memorate pana la 5 erori.Daca de ex a dat eroare 2323,mai faci inca o data operatiunea inca o data.S-ar putea sa mai ai erori stocate.Ideea e ca dupa 2323 mai faci de cate ori este nevoie pana cand face becul check 4444.Doar dupa aceea poti sa stergi eroarea.Pana atunci nu.Sigur ai si alta decat 2323.Cand nu mai are erori e 0000,adica palpaie de 4 ori lung.Pare complicat,dar nu e.:idea:
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2013
  9. cicatrice 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2010
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    19 tdi tip 1z 1993
    Dupa 2323 mi-a dat 4444 si iar incepe sa dea 2323. Erorile cum se sterg ???
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2013
  10. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    repet,fara vag-com si ma gandesc sa i trag un buton in bord de la priza pentru a face autodiagnoza cand vreau eu din interiorul masinii.

    Buna seara!
    Daca reusesti si montezi un astfel de <sistem> de diagnoza,te asteptam cu un tutorial detaliat,ca si restul de pana acum,pentru care eu spun multumesc frumos!
    Sunt multi posesori de B4 ( primul sunt eu ),care,din lipsa timpului sau din nestiinta amana efectuarea unei diagnoze la masina si merg pe mana unor mecanici care,chiar daca sunt de buna credinta,isi fac meseria dupa ureche!
    Marele nostru avantaj ar fi ca,atunci cand te duci intr-un service,sa stii din start ce sa le ceri sa verifice,ce sistem nu lucreaza in parametri,etc.,si nu sa mergi pe metoda eliminarii cauzelor defectului sau pe ghicite,cum mai fac unii <mecanici> din anumite service-uri!
    Inca o data multumesc anticipat!
    O seara buna!
     
  11. cicatrice 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2010
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    19 tdi tip 1z 1993
    Am gasit problema: imi trebuie doar mufa de la debitmetru. E intrerupt un pin la ea.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2013
  12. ticut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2009
    Locație:
    comanesti
    Masina:
    audi 80 B4
    Am si eu o problema cu un audi B4 motor 1.9 TDI din 1993, se aprinde becul "chec engine" si motorul nu mai trage constant si as vrea sa fac un test cu "agrafa". Masian mea are doua mufe, una alba si una neagra. Cum trebuie sa procedez? Trebuie facut testul cu un LED sau doar cu doua fire cu un intrerupator? E posibil din cauza scurtului sa se arda ceva in ECU?
     
  13. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    Cu un led sau un bec obligatoriu,altfel nu poti sa-ti dai seama de codul erorii aparute!
    Citeste de la inceput si vei vedea de ce este necesar sa ai led !
    Bafta!
     
  14. ticut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2009
    Locație:
    comanesti
    Masina:
    audi 80 B4
    fagarasan Am reusit sa fac si un test cu agrafa si mi-a dat acelas cod 2131 dupa care urmatorul a fost 4444. In tabelul de la pagina 4 nu apare acest cod.N-am inteles cum trebuie procedat pentru stergerea erorilor?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2013
  15. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Revin cu informatii utile si clare:Daca ai bec Check engine(becul cu motorasul galben) NU trebuie LED!Varianta cu LED e pentru B3 sau toate modelele care nu au becul Check(galben) aprins sau functional.Cititi cu atentie discutiile si vedeti ca s-a discutat clar unde trebuie led si unde numai agrafa.

    2131 inseamna senzorul de la pedala dereglat sau defect,si la mine a fost la fel,daca calcam pedala se stingea,si la mine nu mai tragea numai cand vroia.Reparatia:dai panoul de sub volan jos si o sa vezi 2 intrerupatoare pe pedala de frana.La mine erau de 2 culori:unul alb si unul negru.Cel alb e pt becurile de frana iar cel negru a trebuit dat jos,desfacut,armate contactele,uns,montat sus si verificat la aparatul de masura cu pedala apasata si libera.Cu pedala apasata face contact cu pedala libera NU.Se demonteaza,regleaza si monteaza prin insurubare.Nu e mare lucru.Doar migaleala.Trebuie neaparat aparat de masura.Altfel nu faci nimik.

    Pentru stergere:faci scurt pentru a vedea codurile de cate ori e nevoie pana ce apare 4444(asta inseamna ca a ajuns la capat cu cititul).Dupa 4444 iei contactul faci scurt pui contactul tii 10 secunde lasi firul si mai faci o data scurt.Voila!Mai faci o data scurt ca sa verifici daca mai are erori.Fara erori ar trebui sa dea 0000,adica 4 flashuri lungi.Nu stiu cum sa fiu mai clar.
     
    Xtremer apreciază asta.
  16. ticut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2009
    Locație:
    comanesti
    Masina:
    audi 80 B4
    Multumesc! N-am folosit led, am tras doua fire cu un intrerupator din tabloul cu sigurante in interior. Am reglat mai demult contactul de la pedala de frana dar a ramas inregistrata eroarea. Am incercat sa o sterg dar nu stiu daca am reusit avand in vedere ca de cate ori pun contactul se aprinde becul Chech si ramane asa pana la pornirea motorului. E normal sa stea aprins avand in vedere ca celelalte becuri din bord se sting dupa cateva secunde de la punerea contactului (cu exceptia celor de la baterie, ulei si sistemul de racire care in mod normal se stiung dupa pornirea motorului) ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2013
  17. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    e normal sa stea check aprins pana la pornirea motorului
     
  18. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Subscriu la ceea ce a zis Nelutu,in legatura cu faptul ca nu stii daca ai sters eroarea,nu ai citit cu atentie ceea ce am scris mai sus:mai fa o data testul si daca iti da 0000 ai sters-o,daca mai e,mai insista.Poti descrie ce ai facut mai exact la contact?cand se aprindea becul check si daca se stingea daca apasai frana?Ai facut de mai multe ori testul pt a vedea alte eventuale erori?Pana ce nu o stergi sau daca nu e reglat bine contactul iti va reaparea si nu ai facut nimic.
     
  19. coman ionel

    coman ionel 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2010
    Locație:
    BISTRITA
    Masina:
    audi 80 B4 1,9 TDI 1993
    Intrebare

    (cu o agrafa in cei 2 pini si te uiti de cate ori palpaie becul check in bord).
    salut oare unde vine facut scurtul cu agrafa?
    am atasat poze cu tabloul de sigurante si ca sa nu fac o prostie mai bine intreb
    sa fie vorba de cele doua cleme din poza?
    Multumesc anticipat
     
  20. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    Buna seara la toata lumea!
    Dupa ce am citit tot topicul,m-am decis sa verific daca becul meu -check- se aprinde sau nu la pornire si surpriza...desi in ceasurile de bord am acel locas pentru bec,acesta nu se aprinde cand pun contactul! Demontat ceasuri bord,schimbat bec,dar tot nu se aprinde!
    Mentionez faptul ca celelalte becuri-temperatura apa,presiune ulei,frana mana,baterie,bujii,se aprind normal la contact,iar dupa pornire se sting imediat!
    O alta nelamurire,becul de temperatura apa palpaie cand pun contactul si se stinge dupa pornire-este singurul care palpaie,restul stau aprinse pana la pornire!
    Este normal asa sau e defect sau sunt legate ceva fire aiurea de se comporta asa!
    Multumesc pentru raspunsuri!
    O seara buna!
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2013

Distribuie pagina asta