1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierdere ulei pe langa injectoare la A6 C5 cu motoare diesel - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de MariusGG, 21 Aug 2010.

  1. MariusGG

    MariusGG 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.5 V6 TDI AKN 2000
    Salut
    Detin un Audi a6 din 2000 TDI 2.5 AKN si pierd ulei pe langa injectoare, uleiul se scurge pe capac si de aici pe lateralele motorului pana sub motor la baia de ulei. Ce ar tebui sa fac sau daca a mai avut cineva aceasta problema? Am fost la service si au spalat motorul , au inlocuit cureaua de distributie si tot ce tine de role si intinzatoatre, au spus ca sa vedem, vad ca am dat bani si am ramas cu problema nerezolvata. Va rog frumos niste sfaturi.
     
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Am avut si eu problema asta si am rezolvat-o in felul uramtor: din pacate garniturile alea pe unde scapa ulei nu se gasesc separat de cumparat. Am cumparat un silicon negru de la Victor Reinz ce rezista la 300+ de grade, am degresat si curatat foarte bine cu spray pt discuri de frana, si am pus roata dupa fiecare injector silicon, l-am intins cu degetul intr-un strat destul de gros, dar neaparat sa fie bine curatat si sa nu fie urme de ulei cand se pune siliconul. De preferat ii sa faci chestia asta dupa-masa si sa nu pornesti dupa aceea motorul pana a doua zi. Eu asa am rezolvat problema si destul de ieftin. Un tub de silicon costa vreo 40 ron si un spray 20 ron.
     
  3. Adiy_bob 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6, 2.5TDI,2002
    Salut

    Garniturile de pe capac nu se gasesc de cumparat deoarece sunt vulcanizate pe capace.
    Singura rezolvare e siliconul.
    Daca ai cat de cat cunostinte de mecanica si putina indemanare e preferabil sa dai jos capacele, si sa dai cu silicon atat pe interior cat si pe exterior.
    Oricum si pe exterior e suficient, daca ai aplicat un strat mai gros de silicon.
    Aceasta problema apare cam la toate motoarele daca acele capace au fost desfacute, si cine le-a desfacut nu a pus silicon.
     
  4. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Nu are nici un rost sa se dea capacele jos. Pe langa mai multa munca iti mai trebuie sa schimbi si garniturile de la capace.
     
  5. MariusGG

    MariusGG 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.5 V6 TDI AKN 2000
    Multumesc mult. Am sa incerc sa degresez cu alcool 99% si sa etansez cu silicon in weekend-ul viitor.
     
  6. Adiy_bob 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6, 2.5TDI,2002
    Garniturile nu se pot schimba, sunt vulcanizate de capac, ce poate el face e sa dea cu silicon si pe interior.
    Oricum e ceva munca sa dea capacele jos, si daca e pana acolo numai pentru a nu se vedea acel silicon nu se merita.
     
  7. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Asai dar eu in ultimul post ma refeream ca daca se desfac capacele trebuie schimbate si garniturile de la capace nu de la injectoare. Odata desfacute nu se mai pot monta aceleasi garnituri la capace ci trebuie schimbate, si si alea mai costa vreo 60 ron bucata, si trebuie doua. ;)
     
  8. Adiy_bob 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6, 2.5TDI,2002
    Salutare

    De montat se pot monta acele garnituri de pe capace, nu trebuie schimbate numai daca cine a desfacut inainte masina nu a pus silicon gros de 1 cm ;) si a prins garniturile astfel incat sa nu se poata da jos de pe chiuloasa, sau de pe capac.
    Nu e vb de garniturile de chiuloase, ele da nu se pot monta, trebuie altele noi.
    La capace eu am pus aceleasi garnituri, si nu am avut nici o problema cu ele.
    Am schimbat de curand 2 culbutori, si nu am avut inca surprize cu scurgeri de ulei.
     
  9. MariusGG

    MariusGG 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.5 V6 TDI AKN 2000
    Astazi am pus silicon. Am avut de lucru aproximativ 30 de minute. a fosr destul de greu deoarece am avut acces destul de limitat (nu am demontat nimic). Saptamana viitoare revin cu detalii referitor la etansare.
     
  10. MariusGG

    MariusGG 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.5 V6 TDI AKN 2000
    Am mers aproximativ 150 km si curge din nou. Voi incerca din nou sa pun dar de data asta cu capacele date jos. Mai am o intrebare: se formeaza cumva presiune in capac? si daca da cat de mare ar trebui sa fie aceasta? Exista vreo supapa care deschide si elimina aceasta presiune?
     
  11. MariusGG

    MariusGG 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.5 V6 TDI AKN 2000
    Alaturat sunt cateva poze cu problema reparuta dupa ce am pus silicon. Am ales silicon rosu deoarece oricum este sub capac si nu se vede daca ridici capota si se vede mai bine daca problema reapare. Ma gandesc sa dau jos siliconul, sa incerc sa indes cate un oring intre injector si garnitura de la capac si sa pun din nou silicon peste.
     
    Ultima editare: 30 Aug 2010
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Eu am folosit silicon de la Victor Reinz ce rezista la 300+ grade, si am mai mers 50.000 km si nu am mai avut probleme. Si foarte important inainte sa pui silicon sa fie bine curatat si bine degresat.
     
  13. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Eu am pus fix cat incape un oring,in jurul injectorului,siliconul viktor reintz e de culoare inchisa si daca dai finut,mai ca nu se cunoaste.
     
  14. a6vip96

    a6vip96 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi Q5 2015 190cp.audi a7 2013 245cp
    exact aceeasi problema o am si eu nu curge tare dar ma deranjeaza, este cumva de cumparat nou nu second doar capacul ? daca da de unde ? thxx all
     
  15. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Este de cumparat,la magazin,in jur de 80-100lei un capac,oringurile din jurul injectoarelor nu se gasesc separat.
    Totusi cu un silicon bun-35lei iti faci treaba foarte bine,doar sa degresezi bine inainte de aplicare si sa lasi masina nepornita macar 12 ore..de preferat pornirea sa fie a doua zi.
     
  16. Omleta 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6 2,5 L 2001
    eu am comandat asa ceva capac cu garnituri e 540 ron si vine in 7 zile , doar original se aduce .. deci mersi de sfat bag si eu silicon .tocmai acum :) mers
     
  17. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Am avut si eu aceasta problema, a curs uleiul pe le garnituri. Cu ocazia schimbului de distributie si a setului de axe, am rezolvat in felul urmator: problema este ca garnitura de la capac a pierdut elasticitatea si nu mai strange pe injectoare. Am cumparat de la magazin instalatii electrice, nu stiu cum se numeste exact, teava de izolare care de la caldura se autostrange. Teava a fost de 20 mm si perete de 1 mm, cred ca injectorul e de 18 mm.
    Se taie fasii de 20 mm si asezate pe injector apoi incalzite usor si uniform, cu pistol de aer cald. Se poate monta si cu capacele montate, cu putina vaselina intra si de la caldura motor se autostrange. Am facut aproximativ 18.000 km de la lucrare si capacele sunt perfect uscate.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2012
  18. algocalmin77 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6/2,5 tdi/2000
    Uhm... zic si eu... te-ai uitat sa nu curga motorina pe la surubu de la retur? :) sau sa nu fie un furtun ciupit,fiind asa inghesuit si aproape de inelu din juru injectorului,ai putea zice ca e din inel in loc sa fie de la 2 saibe amarate. eu asa am patit. schimbat saibele de la retur,strans bine surubu' si e uscat. acum depinde daca esti sigur 100% ca e ulei si nu motorina.
     
  19. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    Se gasesc la toate magazinele de piese auto oring-ri de cauciuc cu diametrul de 18mm. Se scot oringurile de retur de la injectoare si apoi se preseaza oringurile de cauciuc cumparate cu ajutorul unei prese (tabla cilindrica cu guler), la o adancime de 3mm. Inelul de cauciuc de pe capacul de la culbutori are pe interior (la 3mm de capac) o degajare, care pozitioneza oring-ul de cauciuc. Important este sa aveti o presa cilindrica din tabla de 1mm cu guler la exact 3mm. Cu acesta ocazie se verifica si saibele de etansare de la oringurile injectoarelor , precum si furtunele de retur.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Curatat cu spray de discuri, degresat si silicon Victor-Reinz... O lasi nepornita o zi si o noapte si garantat numai curge nimic.
     

Distribuie pagina asta