1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata la A6 C6 - yala / broasca usa - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de silvio, 30 Noi 2010.

  1. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut,
    La un Audi A6 C6 (4F) din 2006 se pot inchide usile automat cu cheile in contact sau fara ? intreb deorece am observat ca daca o deschid din telecomanda si nu deschid nici o usa, se inchid automat dupa 2-3 minute si cam am de obicei sa las cheile in contact. Oricum am cheie de rezerva dar as vrea sa stiu. Multumesc
     
  2. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    se incuie automat daca nu sesizeaza ca s-a deschis vreo usa.
    e conceputa asa pt cazul in care o descui accidental,
     
  3. florinirimia

    florinirimia 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2009
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 131CP, 2002
    Am o mare problema . Am luat un A6 din 2006 dar am usa dreapta fata blocata, nu se poate descuia nicicum. Ma poate ajuta cineva cu ceva idei?? Am pus-o pe tester si apare cum ca ar fii intrerupt curentul in ea. Vre-o idee?? Va multumesc anticipat
     
  4. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Un amic are un audi a6 din 2005. Problemele au inceput atunci cand nu se deschideau usile din spate, cateodata de afara, alta data din interior. Acum nu se mai deschid nici cele din fata, doar rar, chiar cu cheia e destul de greu de deschis. Nu a mai patit nimeni asa ceva ? Ce ar fi de facut ? La service Audi spun ca trebuie schimbate toate inchizatoarele de la toate usile. Intreb asta pentru ca i se cer foarte multi bani, fiind patit in trecut cu stopurile : nu ardea un bec si au vrut sa-i schimbe tot stopul, desi era vorba doar de un contact oxidat.
    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O diagnoza la masina s-a facut ? Pe ghicite este greu de dat un raspuns. Pot fi fire intrerupte, centrala de comfort defecta sau are contacte oxidate in centrala de comfort, etc. ..
     
  6. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    am pus aceasta intrebare aici deoarece, zice amicul, este o problema destul de raspandita la acest model de audi.
    ma gandesc ca s-au lovit mai multi de ea si rezolvarea poate e una simpla care nu implica schimbarea tuturor incuietorilor, ci doar anumite piese.
    diagnoza i-am recomandat si eu acum...
    astept rezultate din ambele parti.
     
  7. blinki2009 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi A6 motor 2.0 TDi 140CP an 2005 motor tip BLB
    am si eu un audi a6 an 2005 140cp, nu se mai deschide usa soferului decat cu cheia ,de inchis se inchide.restul usilor merg ff bine,daca stie cineva cam ce s-ar putea face mi-ar fi ff folositor
     
  8. Secondself

    Secondself 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 3.0 biTdi 2014
    blinki2009 Aceeasi problema o am si eu cu un A6 C6 2.7 tdi din 2010. Saptamana viitoare la revizie o sa vad ce se intampla.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Sep 2013
  9. Katya 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi a6 2.4 benzina an 2005
    inchiderea centralizata

    Buna! Ai mai rezolvat cumva cu inchiderea centralizata? Si eu am aceeasi problema..usa de la sofer cand se deschide , cand nu se deschide, restul sunt in regula. Astept un raspuns, te rog. Multumesc!
     
  10. blinki2009 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi A6 motor 2.0 TDi 140CP an 2005 motor tip BLB
    inchidere usa dreapta fata

    Buna ziua, sper ca postez unde trebuie, am o problema cu deschiderea usi sofer: din telecomanda nu se deschide, o deschid doar cu cheia, de inchis se inchide normal din telecomanda. Am fost la un mester si a pus VAG-ul pe masina, din punct de vedere electronic functioneaza totul dar ca trebuie shimbata yala, dupa spusele lui.
    Intrebarea mea este: nu se poate repara yala respectiva fara a fi schimbata dupa modelul inchizatorii din porbagaj cu care de asemenea am avut probleme si am rezolvat-o prin intinderea unui arc dupa indicatiile citite pe forum ? (va multumesc pt aceasta, super treaba cu forumul am schimbat pompa ulei la timp datorita voua, lantul era aproape rupt, am deblocat coloana volan fara sa fiu nevoit sa o duc la reprezentanta la strasbourg, etc ):beerchug:
    Masina este A6 an 2005
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Noi 2013
  11. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    si eu ma confrunt acum cu problema asta. la mine in schimb am eroare pe modulul comfort si in principiu cam stiu ce sa verific. daca esti sigur ca Vag-ul nu spune nimic...nu stiu ca sa zic dar eu tot as da fata de usa jos, macar sa vad ce si cum
     
  12. blinki2009 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi A6 motor 2.0 TDi 140CP an 2005 motor tip BLB
    Mai are cineva o parere daca se poate face ceva in privinta inchideri centralizate?
     
  13. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    eu am rezolvat problema. broasca cu actuatorul facea probleme. am desfacut fata de usa.pfiu...treaba complicata si de finete. pentru a ajunge la actuator am fost nevoit sa dau geamul jos care iese cu tot cu rama superioara a usii. torxuri speciale si diferite marimi, atentie la cleme si la modul cum se desface izolatia fonica a usii, etc. sincer daca nu ai scule si n-ai mai mesterit multe lucruri nu te sfatuiesc sa te bagi singur. m-am chinuit o zi intreaga si daca nu-mi facea zeci de draci as fi facut un tutorial dar aproape mi-a fost imposibil de unul singur sa mai fac si poze. legatura broasca-actuator e facuta de un sistem de parghii destul de nenorocit si daca ajungi la ele sa le cureti si sa le gresezi trebuie mare atentie sa la pui in aceeasi pozitie caci ele actioneaza excentric niste microcontrolere. in sfarsit daca pe viitor mai intampin probleme JUR ca pun totul nou indiferent cat costa. la cat de dificil e de ajuns acolo, nu mai risc pe viitor.
     
    Ultima editare: 14 Noi 2013
  14. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Hary, am umblat la încuietoare delapidare portbagaj. Am luat poze dintr-un tutorial, dar mecanismul era un pic diferit, masina din poze era mai noua. Din aceasta cauză, nu am reușit să desfac acea cutie de la mecanism, nu mai dai detalii aici de ce. Ideea e la temperaturi negative, inchiderea portbagajului făcea figuri. Când închideam/deschideam, ciocul ăla de papagal se mișca mai...soft așa, fără zgomot, înțelegi tu.
    Am spălat efectiv partea mecanică cu un spray de curarat/degripat/lubrifiat....iar acum aștept iarna sa vad dacă mai face figuri. Acum acel "cioc" se mișcă mult mai repede (liber) și face la finalul curselor un sunet specific.
    Am spus asta ca sa fac o legătură cu portierele.
    Aveam eroare în portiera dreapta, am schimbat modulul, totul e ok, d. p. d. v. electronic.
    Totuși mai e ceva, portierele de față tot mai fac figuri și uitandu-mă la încuietori,,problema e cam ca la portbagaj.
    Eu nu mai țin minte cum mai e încuietoarea în portiera, dar dacă spăl tot cu spray, este vreun pericol sa ajungă lichidul pe undeva prin portiera și sa facă vreun rău? Vreun contact, ceva.
    Te întreb pentru ca ai totul proaspăt în minte și nu as mai desface iar portierele.
    Nu știu cine a vrut sa greseze încuietorile cu ceva aiurea și a făcut mai mult rău. Am verificat acum și tot ca la portbagaj, ciocul ăla se vede ca se mișcă mai greu. L-am prin de vreo doua ori ca se intepenea când verificam si-l "deschideam" cu mana.
     
  15. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Gabriel...n-ai nici o sansa sa ajungi la actuator, broasca, etc prin pulverizarea cu spary. de ce? pentru ca n-are nici o treaba butucul yala, cu actuatorul. legatura intre cele doua e facuta de o amarata de parghie care n-are nici o influenta asupra ceea ce ai tu de facut. problema la mine era la sistemul de comanda a celor 2 microcontacte care actioneaza broasca pe inchis - deschis. in interiorul actuatorului am gasit capatul unei parghii rupte si am improvizat ceva cu un surub bagat la cald, gresat sistemul de parghii-motorasele actuatorului, curatat si gresat broasca. lucru dracu in general...greu de demontat si mai greu de montat. o zi intreaza am injurat. ca sa ajungi la broasca iti trebuie cam tot arsenalul de scule: torxuri, imbusuri. asa numitul torx ''triple square '' chei etc. eu cu garaj destul de utilat zic eu, incalzit, aprox. 500 w lumina si cam toate conditiile, am reusit sa-mi ''pierd o zi intreaga'' pentru nenorocirea asta. daca te hotarasti sa demontezi, atat tie cat si celorlati le ofer din mica mea experienta tot sprijinul meu. in principiu, nu va apucati de mesterit daca n-aveti scule potrivite si mai ales n-aveti suficienta rabdare si indemanare. sincer, regret enorm ca n-am facut niste poze si un tutorial dar cand am desfacut si am vazut ce ma asteapta m-au apucat toti dracii din lume plus mainile murdare. a culminat totul cand am vazut ca pentru a ajunge la actuator trebuie sa dau geamul jos, geam care nu iese decat cu rama superioara. asta inseamna ca trebuia reglat pe mulajul chederului, altfel riscam sa nu se mai inchida usa in veci-amin
     
    Ultima editare: 16 Noi 2013
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Știu faza cu rama geamului...
    Știi ce cred eu ca e la mine? E doar imbacsit "ciocul de papagal" din încuietoare.
    Se "vede" ca merge mai "soft", încetinit.
    Pana sa fac portierele bucăți, încerc să degresez partea văzută, accesibilă a încuietorii și poate am noroc sa se miște la fel ca la portbagaj, mai cu viteza și cu sunetul specific de capăt de cursă.
    Încerc să nu dau cu prea mult spray, sa inund prin usa una alta. Asta mă interesa deocamdată.
    La mine merg, doar ca mai fac fițe când ti-e lumea mai dragă. Cred ca de stat...
     
  17. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    cum crezi...incercarea nu omoara, nu ai ce sa strici pulverizand ceva spary de lubrefiere. dar nu prea mult pentru ca daca se aduna praful si mizeria deja existenta in usa obtii efectul invers. personal nu cred sa rezolvi mare lucru pana nu-ti bagi ''putin'' falangele la o curatare temeinica
     
    georgedpn apreciază asta.
  18. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Am dat cu spray și...nimic. Mă refer la portiera cu probleme, dreapta - față.
    După ce o închid "din cheie" (telecomanda) si-i dau apoi deschidere, când trag de manerul exterior, "ciocul" ăla de papagal din yala e ținut blocat pe închis de ceva mecanic, deci nu ca ar fi imbacsit. Dacă deschid portiera din interior, deci mecanic, se deschide fără probleme.
    Deci dacă după schimbarea modulului nu mai am vreo eroare, acum a rămas problema mecanică.
    Cert e ca acel "cioc", la portiera stanga-față, se deschide mult mai repede și cu zgomot specific.
    Dar dacă va spun ca și asta, astă vara, rar, dădea sa facă aceleași figuri, mă credeți? Vad ca totuși i-a trecut.

    Deci.... :)
    Neavand vreo eroare, nu cred ca trebuie sa ajung la acel actuator (nu stiu amănunte despre el), ca Hary.
    Înclin sa cred ca este o chestie pur mecanică și trebuie sa schimb yala.
    Dacă trebuie s-o schimb, va rog, se poate sa-mi dați codul de piesă? Dacă sunt diferite (e foarte probabil),...as dori codurile pentru ambele uși față. :)
    Mulțumesc.

    (Blinki2009, nu ai mai scris dacă și cum ai rezolvat-o...)
     
    Ultima editare: 9 Dec 2013
  19. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pleaaaaaase, please-please-please-please.... :)
    Rog un deținător de ETKA, atunci când se hotărăște sa caute ceva în program,...poate arunca o privire la codurile inchizatorilor de la portierele față și mi le comunica.
    Săr'na...
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @G@bryel
     

Distribuie pagina asta