1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - temperatura apa - termostat la TT Mk1 8N

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de al1n, 13 Sep 2008.

  1. al1n

    al1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi tt, 1,8 l,180 cai, albastru interior-exterior
    nu mi s-a intamplat mie, dar la un prieten care are si el tt.
    o zis ca ii creste temperatura la apa peste 90 de grade si daca o calca peste 150 km la ora ii scade la 90 grade, dar dupa ce o lasa mai moale iara creste de 90.
    ce ar putea face omu ca-i disperat.:(
    la tester se vede?
     
  2. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    aceeasi problema o am si eu...inca nu iam dat de cap,testerul ar trebui sa vada mai ales ca e un model mai tinar cei curios e ca scade la viteza mare...:rolleyes:
     
  3. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Si mie imi cam creste temp la apa in oras in aglomeratii sau cand urc o panta mai mare imi aunge pana la 98-99 de gade nu trece de 100 niciodata,insa nu mi se pare normal sa treaca de 90 de grade
     
  4. clorin

    clorin 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    VW passat variant Comfortline 2.0 TDI 2007
    pai la turatii mai mari se invarte si pompa de apa mai repede si circula apa :-/ poate de asta scade temperatura ... de scazut nivelul scade (asta-i ce-am aflat si eu ca am avut o problema asemanatoare si era fisurata garnitura de chiuloasa)
     
  5. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    pai si nu bolborosea in vasul de expansiune?cum ti-ai dat seama ca era garnitura?
     
  6. Marius

    Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Oraş
    Masina:
    VW 1J5 ATD.
    Trebuie verificat in primul rand daca functioneaza ventilatoarele.
     
  7. al1n

    al1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi tt, 1,8 l,180 cai, albastru interior-exterior
    nivelul apei a scazut dar nu cu mult. bule de aer in borcan nu face.
    ventilatoarele merg.
     
  8. clorin

    clorin 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    VW passat variant Comfortline 2.0 TDI 2007
    nu bolborosea nimic ... dar disparea, cum treceam de 130 km/h incepea sa o consume sau sa o piarda... :-/ in oras mergeam linistit foarte putin consuma/pierdea... dupa ce am schimbat vascocuplaj, senzori, pompa de apa, termostat capac de la vasul de expansiune furtune chestii treburi ... si nu mi-a mai ramas nimic de schimbat :D am schimbat si garnitura de chiuloasa si s-a rezolvat problema...
     
    Ultima editare: 14 Sep 2008
  9. satoshi 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2.0
    Daca ventilatoarele merg inseamna ca motorul merge ok... E dus doar senzorul care trimite informatii la indicatorul din bord. Senzorul care trimite la calculatorul motorului merge ok. La masina mea e senzorul G2/G62, undeva pe circuitul de apa, in spatele motorului, cum privesti de langa capota. La TT habar nu am unde se afla. Senzorul e verde, dublus si are 4 pini. Verifica acest senzor.

    Bafta!
     
  10. bamse

    bamse 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 SB 2.0TFSI DSG
    Daca nu e din senzor ar trebuie verificat bine termostatul.
     
  11. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    pai scade temperatura apei la viteza mare pt ca e mai buna racirea (datorita vitezei)!!!
     
  12. bamse

    bamse 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 SB 2.0TFSI DSG
    Nu are voie sa scada temperatura nici la 300 la ora. Neaparat tester si log in mers, daca nu este senzorul de temperatura este o problema mecanica (cum am spus ... termostatul daca senzorul este ok).
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Poate sunt putin offtopic dar am zis sa va impartasesc si voua ce am patit. Am un A4 de circa o luna, adus din Germania. La prima vedere, totul era ok, pe drum insa apa disparea din vasul de expansiune pe la prea-plin. Mentionez ca temperatura nu urca mai mult de 90 grade.

    La viteze mai mici, tinea mai mult apa in vas (circa 100-130 km). Am schimbat busonul de la vas, am inceput sa intreb disperat ce poate sa aibe, inclinam sa cred ca e garnitura de chiulasa chiar daca nu aveam ulei in apa sau apa in ulei dar mi se tot spunea "Nu se arde garnitura ca e de tabla".

    Dupa ce am primit diagnostice care mai de care de la mecanici de meserie care au venit la masina sa isi dea cu parerea (chiulasa fisurata intre cilindrii, bloc motor fisurat) am reusit sa ajung la un tip care mi-a dat diagnosticul de la o distanta de 50 metri de masina. Intr-adevar, diagnosticul corect era garnitura de chiulasa, ciupita la cilindrul 3.

    Deci vorba unuia - asa "face" toate, nu se aplica general :)
     
    Ultima editare: 20 Sep 2008
  14. m3lc

    m3lc 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2008
    Locație:
    piatra neamt
    temperatura audi TT

    :detective2: am si eu o intrebare.. abia ce mi-am adus si eu din Germania un audi TT din 2001 si dupa ce merg o perioada cu el si ma opresc ma uit la ac si vad ca e peste 90 de grade aproape de zona rosie... iar dupa ce plec de pe loc iarasi revine la normal adica la 90 de grade.. sau daca ma opresc si mai stau ceva timp cu motorul pornit la fel imi revine... dar intrebarea mea ar fi daca acest lucru este normal?
     
  15. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Nu este normal, urgent trebuia sa mergi la un service. Prima data trebuie vazut termostatul care precis nu functioneaza asa cum trebuie. Acul trebuie sa stea fix pe 90 de grade nu trebuie sa oscileze absolut deloc nici in mers cu 250km/h nici stand pe loc.
    Daca verfici termostatul si este ok, (aropo verificarea termostatului se face astfel il pui intr-un vas pe foc si te uiti la el daca deschide -inchide la o anumita temperatura trebuie neaparat ca in vasul respectiv sa ai un termometru, pe termostat scrie valoarea la care se deschide), trebuie sa verifici pompa de apa s-ar putea ca unii din paleti sa fie rupti, iar ea in turatie sa nu faca fata.
     
    Ultima editare: 30 Sep 2008
  16. m3lc

    m3lc 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2008
    Locație:
    piatra neamt
    pai sta fix la 90 de grade.. doar cand opresc masina in parcare si mai stau cu ea pornita vad cum se ridica acul si apoi scade la loc asta in interval de 1 minut cam asa
     
  17. cristi_

    cristi_ Banned

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    București
    Sigur ai o problema, e posibil sa fie de la un senzor ceva. Nu e normal sa fluctueze asa, motorul cand s-a incalzit trebuie sa stea la 90 de grade, nu trebuie sa creasca temperatura cand stai pe loc. Incearca si fa o diagnoza cu vagcomul poate gasesti o eroare ceva. :icon_thumright:
     
  18. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Mie cand mi s-a intamplat asa a fost pompa de apa defecta.
     
  19. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Salut

    Sau...incearca o igienizare a radiatorului,din 2001 pina acum, stii tu musculite,praf etc,cu ocazia asta schimbi si lichidul.Simplu si nu foarte costisitor.Bafta.PS:la camioane e necesara aceasta operatiune o data la aprox.100.000km.
     
  20. m3lc

    m3lc 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2008
    Locație:
    piatra neamt
    mi-am facut programare la cineva care a lucrat in Germania la BMW..si e cam full.. maine ma duc sa o pun pe calculator sa vad ce are.. sunt tare curios.. sper sa nu fie ceva grav..

    si inca o chestie.. fostul propietar a schimbat placutzele si discurile de frana pe fatza si in mers se aude destul de urat.. se poate sa fie din cauza ca sunt noi? are vreo 3000 de km facutzi cu ele ... :notme:
     

Distribuie pagina asta