1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de al1n, 6 Ian 2009.

  1. cosminm

    cosminm 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 V6
    si eu am avut aceeasi problema cu senzorii la ambele usi. i-am schimbat pe garantie acum un an jumate la PBV si n-am mai avut nicio problema de atunci :) lucky me
     
  2. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    am mai citit si eu pe-aici despre diverse probleme la A5, fiind masina spre care as vrea si eu sa migrez anul acesta si nu-mi vine sa cred ce citesc... treaba asta cu senzorii cel putin este extrem de dezamagitoare, am un coleg de munca cu un amarat de Yaris care costa de 6-7 ori mai putin decat un A5, are keyless go si n-are nicio problema cu el. Cred ca voi lua pana la urma o masina fara aceasta optiune... :(
     
  3. Tibanu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    BMW 320 e46
    si eu am citit tot ce tine de a5 de pe forumu asta si si eu vreau in vara sa-mi iau masina asta. cu toate ca sunt destul de dezamagit cand citesc de anumite probleme, eu tot la asta raman.
     
  4. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Prima data :HRISTOS A INVIAT! Din tot ce ai citit aici,5-ul are intradevar mici probleme,care sunt nesemnificative,per-ansamblu! La general, dupa mai bine de doi ani,de cand o am,pot sa spun cu TOATA CONVINGEREA ca,este si am, o masina grozava! Crede-ma pe cuvant:sunt mandru de si cu ea!Pentru asta,ii dau si primesc::respekt:!:hi:
     
  5. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Adevarat a inviat ! De acord cu tine. A5 este o masina excelenta ! Chiar daca stiam ca o sa aiba atatea chestii, tot aceeasi alegere o faceam :P Am mai condus si alte masini in mod regulat, dar nici una nu se compara cu feeling-ul din Audi. E.. ceva special :P
     
  6. Ranko

    Ranko 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 3.0 TDI QUATTRO
    salut, pana la urma se mai aude,simte ceva la masina ta? ai aflat concret despre ce era vorba?
    la mine se aude un huruit dupa ce o turez la 2000/3000 ture(pe loc) ,sa fie de la turbina sau nu , pana acum nu l-am mai auzit sau poate nu i-am dat atentie . ar fi binevenita o parere. multumesc !
     
  7. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    @Ranko Salut, zgomotul este exact la fel ca si la inceput :P Dupa 2 luni de nervi mi-am dat seama ca nu merita sa mai imi fac griji pentru asta atata timp cat masina merge foarte bine la 64k km. Zgomotul la tine se manifesta tot cand apesi ambreiaj cand e turata masina? Sincer, si uitasem de el, mi-am amintit cand ai scris u postul :))
     
  8. Ranko

    Ranko 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 3.0 TDI QUATTRO
    Salut ! nu , nu , fara ambreiaj accelerez si apoi o las la relanti , de la 2000 cand scade se aude "huuurrr" , sa fie zgomotul normal de la turbina si sa nu-i fi dat eu atentie pana acum?
     
  9. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C2 1,9 tdi (BKC) 2006 + VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007
    zgomot ambreiaj

    Am citit si eu de la inceput. Inca odata se adevereste problema ambreiajelor VAG (volanta + placa + ambreiaj + rulment) la motoarele amplasate longitudinal. Ba tampoane distruse, ba zgomote si jocuri in transmisie, etc. Solutia asta cu totul fata si motor longitudinal, nu e asa fiabila. Cred ca asta este si motivul principal pentru care MB si BMW nu au adoptat aceasta solutie (dealtfel scumpa si greu de intretinut in timp). La Passat (modelul nou) nu stiu daca sunt atatea probleme la capitolul asta ? Solutia cu motor transversal, totul fata (parerea mea !) este mai reusit ca cel longitudinal. Sa si motivez : am avut un Seat Toledo 1,9 tdi (ALH-2003) luat nou din DE, cu, care am facut ceva km. in doi ani si nu am avut nicio problema (:) parca nici nu era acolo!) cu ambreiaj, volanta, rulment, trepidatii, etc. Lafel cu VW G4 (ALH-2002) tot doi ani, ceva km. facuti fara nicio problema de asa natura. E, de trei ani de cand am A4 (BKE- 11.2004) parca simt ca :) am ambreiaj. L-am schimbat dupa doi ani de RO (trepida la plecarea de pe loc!). Daca o fugaresc putin, simt si volanta ca este acolo! :). Am condus un an MB 240D, un an si jumate MB E200, tot cu motoare longitudinale si nu am stiut daca are ambreiaj :) asa de bine lucrau. Solutia clasica, lafel parerea mea, cred ca ramane standardul de fiabilitate (motor fata cu tractiune spate). Urmatoarea sigur va fi asa!
     
  10. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Turbina nu cred ca face 'hurr'... mai degraba un 'wheeeeeeeezzzzee' :)) @Ranko take it from me, daca incerci sa-i gasesti toate defectele o sa innebunesti :)) cel mai bine bucura-te de masina si de motorul excelent (si zambeste cand faci o depasire care parea imposibila initial :)) ) si pastreaza-ti nervii, grijile si banii pentru atunci cand chiar pica ceva la masina. Cand ma gandesc cati bani am cheltuit cu masina pentru niste chestii care 'mi se pareau' imi dau seama ca imi luam lejer un AMI pentru iPod.
    Deci.. Best of luck si have phun!
     
  11. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    sal,in legatura cu scartaitil,daca te opresti se aude sau si la viteze mici,daca esti in stationare si tragi tare dreapta,sau oricare directie,si se aude scartait ,atunci ai un intinzator la curea,la pompa servo,si cand este sub sarcina maxima nu intinde destul si aceasta se aude,nu cunosc modelul dar la modele anterioare asta se aude,in legatura cu huruitul la schimbarea vitezelor dupa cun zici nu are ce sa fie altul decat rulmentul de presiune,vezi incearca sa bagi in viteza stationand,sau daka nu ai vreun suport slabit,desi imi vine greu sa cred la o masina la atatia km,:sadlike:,si lasa tu reprezentente,la aia cade o roata"e normal asa dom'le",sa iasa din garantie,apoi iti dau ei tie,acum oricum esti nevoit sa te duci la ei daca masina zici ca e in garantie,de observa ca sa umblat la ea altundeva pierzi garantia
     
  12. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    a A3 am avut aceeasi problema cu huruitul sa zic asa la schimbatul vitezelorsi a fost rulmentul de presiune.Acesta se aude si cand esti in punctul mort calci pedala de ambreajusor in jos pana la fund si vezi daca se mai aude mult noroc
     
  13. SBU

    SBU 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0TDI 2017
    Ambreiaj picat la 20000km A5 Cabrio 2.0 TFSI cutie manuala

    Cum e posibil sa iti patineze ambreiajul la 20000 km la o Masina de aproape 3 ani cu care s-a circulat doar vara,cu foarte mare atenție fără nici măcar o "liniuță" ca sa ii zic asa?
    Evident deși Masina este in garanție după ce a fost demontat discul de ambreiaj si placa de presiune eu sunt cel vinovat pentru modul de exploatare si mai mult sau mai puțin "nu stiu sa conduc".Este al treilea A5 cu același motor si aceeași cutie doua dintre ele luate la 0 km.toate costurile le voi suporta deoarece ambreiajul este o consumabila la fel ca plăcuțele de frâna.
    Ramân cu un gust amar si nu stiu daca sa fac o plângere la audi germania sau pe la OPC.Este frustrant sa plătești un sac de bani pe o Masina si la 20000 km sa iti pice o piesa ce in mod normal ar trebui sa țină de
    10 ori mai mult.
     
  14. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Plangere in Germania, si in scris si telefonic. Cu OPC-ul nu rezolvi nimic fiindca aici este o problema tehnica iar cei de la OPC sunt foarte usor de aburit.
    Bafta!
     
  15. SBU

    SBU 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0TDI 2017
    Am facut plangere nici un raspuns,in schimb uzina s-a ineresat la dealer-ul respectiv ce s-a intmplat insa nu au luat nici o masura.
     
  16. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Daca ai facut plangere in Germania trebuia sa-ti dea un tiket (echivalentul nr. de inregistrare a plangerii la noi) pe care sa il poti urmarii, sau cere informatii cu privire la stadiul de solutionare a respectivei reclamatii.
     
  17. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Tatal meu a avut o problema similara la un Ford Mondeo, pe la 70.000km. Desi masina mai avea cateva saptamani de garantie, iar ambreiajul nu intra in categoria pieselor ce se schimba pe garantie, cei de la Ford i-au schimbat atat kitul de ambreiaj, cat si volantul, stiind ca asta e un defect al masinii si nu a fost vina proprietarului.
    Ca masura de protest, iti recomand sa nu mai cumperi Audi! E penibil sa schimbi ambreiajul la 20.000km, am un prieten cu un B6 cumparat de nou din tara, masina are 230.000km si ambreiajul original. Am mers cu un Logan pe care s-a facut "scoala", avea cca 55.000km si ambreiajul original...
     
  18. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Audi este in cunostinta de cauza la multe defecte de fabricatie si tace malc in continuare. Nu este o problema numai la Audi, toti au cate o buba sau doua sau trei ... La altii se rupe motorul si de 8 ani tot asa este. Culmea e si cel mai vandut motor care echipeaza cele mai multe modele. S-au facut petitii online cu mii de useri in cauza si degeaba. Cainii latra, caravana trece ...
     
  19. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Mii de useri din vreo 10milioane de masini echipate cu N47 nu e o problema. Daca masina are istoric la reprezentanta, reviziile in regula, in cazul nefericit al unei probleme producatorul suporta mare parte din costuri. Si la o masina cu distributia pe curea platesti o gramada de bani sa o schimbi daca mergi pe piese originale si reprezentanta, iar costurile la N47 nu sunt iesite din comun pentru a sta linistit.
     
  20. SBU

    SBU 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0TDI 2017
    Mare fas si cu plangerea in geramania,s-au interesat la dealer ce s-a intamplat si au pasat cazul catre Porsche Bucuresti Nord care la randul lor dupa o verificare minutioasa mi-au reamintit ca masina nu are nici un viciu de fabricatie si ca prostul ce nu stie sa conduca e in spatele volanului.
     

Distribuie pagina asta