1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare si/sau Modificare Motor Diesel 2.0 TDI la A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de cristea, 2 Noi 2014.

  1. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    Salutare,
    Stiti careva cam cat ar costa o resoftare pentru un A6 C7 2.0 TDI 177 cp, cam cat ar costa si daca se face numai la reprezentanta? Intreb pentru ca nu stiu. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Noi 2014
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca te referi la resoftare pentru a avea mai multi cai, reprezentanta nu o sa faca asa ceva niciodata.
    Ia contact cu firme specializate in asa ceva pentru a iti face o idee asupra pretului.
     
  3. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    audi66 mersi oricum,am zis reprezentanta ca o ultima posibilitate!eu sunt din Oradea,din cate am auzit aici in oras nu prea sunt experti sa zic asa(adica mai mult probeaza pe masina ta).......
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt sigur ca la Arad sau Satu Mare gasesti colaboranti ai firmelor mai serioase de tuning. Trebuie doar sa te pui pe dat telefoane.
    Oricum, reprezentanta iese din discutie.
     
  5. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    "cristea" - vezi ca in oradea sunt cei de la revo, chiar la tine acasa, cum de i-ai ratat? :)
     
  6. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Am resoftat eu masina mea. A dat rezultate impresionante.
    235 cp si 467 Nm ( e manuala) baietii spuneau ca la automata au obtinut 215 cp.

    Eu mai am si un sistem evacuare cat-back pe ea de 65mm, poate a contat si asta.:beerchug:
     
    Marco_audi apreciază asta.
  7. zanety22

    zanety22 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    RM.VALCEA
    Masina:
    AUDI A6 C7 4G 2.0 TDI CGLD 20111
    Salut sunt nou pe aici as dori sa montez si eu un cip tunning am motorul CGLD 163 CP AUDI A6 C7 4G 2011 sunt din Rm.Valcea stage 1.
    Trebuie neaparat sa schimb evacuarea ?
    Dauneaza ?
    Va multumesc
     
    Adygrigosss și Pometcu cristian apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu trebuie sa schimbi evacuarea. Daca dauneaza sau nu, conteaza unde il faci si cum mergi cu masina dupa aia.
     
  9. zanety22

    zanety22 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    RM.VALCEA
    Masina:
    AUDI A6 C7 4G 2.0 TDI CGLD 20111
    Tcm tuning sunt ok ?
     
  10. robust 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a6 avant 2.0 177hp 2012
    salut, ne poti spune cu cat s-a marit consumul fata de stock ? si cat a costat ?
     
  11. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    @cristea in Oradea ii ai pe băieții de la REVO, din 2.0 TDI de 177cp scoți in jur de 215cp la ei cu stage 1. Prețul este de 400€.
     
  12. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    stiu stiu,m-am informat deja la ei....ms oricum:)
     
  13. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Scuze de intarziere, abia acum am vazut.

    Nu am sesizat o diferenta din punct de vedere al consumului. Daca este, este undeva sub 0.5l/100km.
    Am facut la Revo Oradea. ar trebui sa fie undeva la 400-450 euro. Recomand! E a 3a masina pe care o fac la ei si nu am avut niciodata probleme.
     
  14. RazvanTM

    RazvanTM 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 177HP
    Salutare,

    Are idee cineva care e diferenta dintre motorul 2.0 TDI 163 CP (120KW) si 2.0 TDI 177 CP (130KW)?
    Am vazut masini de vanzare cu varianat de 163 CP, cautand mai multe info multi spun ca e defapt cel de 177CP doar din soft
    e modificat sa aiba 163 CP pentru taxe (in Olanda,Belgia ei platesc taxe in functie de puterea motorului).

    O fi mare diferenta intre 163 si 177 CP? nu am gasit specificati despre cuplu.
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Amandoua motoare au acelasi cuplu.
    - 120 Kw (163 CP) - 380 Nm (din 2012)
    - 130 Kw (177 CP) - 380 Nm (din 2012)

    Gli step dei motori TDI della A4 B8 (attualmente in produzione) sono:

    2.0 TDI 120 - 88 Kw (120 CP) - 290 Nm
    2.0 TDIe 136 - 100 Kw (136 CP) - 320 Nm
    2.0 TDI 143 - 105 Kw (143 CP) - 320 Nm (pana 2013)
    2.0 TDIe 163 - 120 Kw (163 CP) - 380 Nm (din 2012)
    2.0 TDI 170 - 125 Kw (170 CP) - 350 Nm (pana al 2012)
    2.0 TDI 177 - 130 Kw (177 CP) - 380 Nm (din 2012)
     
  16. RazvanTM

    RazvanTM 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 177HP
    Multumesc MarianMaxx
     
  17. ChristianB

    ChristianB 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2017, 2.0 TDI 190, Quattro, S tronic.
    Este adevarat ca sunt probleme la softarea motorului 2.0 TDI pe cutie automata ? Sau e la fel de fiabil si lipsit de probleme ca pe cea manuala
     
  18. SIMINISCHI IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    AUDI A6 2000 , 2013
    Salut , am achizitionat de curand un A6 2.0 177 cp 2013 si as dori sa resoftez masina la REVO , a avut cineva probleme dupa ce a resoftat , chiar se simte diferenta ?

    Se poate monta si la colaboratorii lor din Bucuresti (care apar pe site-ul oficial) sau trebuie sa merg la Oradea ?
     
  19. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Am avut eu soft Revo. Eu zic ca se merita, este diferenta mare intre 100-180km/h.
    Cu siguranta se poate la Bucuresti insa nu cred ca la Bucuresti iti pot face Dyno. La Oradea iti fac si Dyno.

    Ca sa iti faci o idee a mea a scos 235cp pe dyno. Insa am avut manual si cu evacuare dubla goala de la mijloc in spate. Mi-au spus ca toate celelalte scoteau in jur de 215cp.
     
  20. SIMINISCHI IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    AUDI A6 2000 , 2013
    Multumesc clauuualc , am vorbit cu baietii de la MUU RACING si pot face modificarea Revo la ei si Dyno . Maine duc masina la sala de forte
    :)
     

Distribuie pagina asta