1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Service sau mecanic Auto in Pitesti - recomandari

Discuție în 'Service' creată de Cristi Saioc, 11 Noi 2008.

  1. Cristi Saioc

    Cristi Saioc 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 - 1.9 TDI, 2002, 131 CP
    Salutare tuturor posesorilor de audi. Fratilor, verau sa va zic ca aecst service este cel mai prost din tara. Pe langa faptul k te tin juma de an, iti mai pierd si propriile piese.Chiar si cheile de la masina. Apoi au dat vina pe niste pusti care faceau practica la ei in service. Eram in faza de ai da in judecata.. Pana la urma am rezolvat prin alte interventii. Drumuri bune si linistite! Respect
     
  2. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    Hmmmmm...pai astia sunt calificati sa repare LOGAN:)
    cred ca era ultimul servis din pitesti unde mergeam sa repar masina
    cei mai multi din pitesti pe care ii cunosc si au audi merg la NURVIL-vilcea;)
    acum depinde de ce bani dispui si ce anume vrei sa faci la masina
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Noi 2010
  3. aysmen 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4
    Si prietenii de ai mei tot la Nurvil Rm valcea se duc ..recomand ,apropo la ce Iatsa ai fost in pitesti?cel din stefanesti,sau fostul Iatsa din Bascov?
     
  4. Cristi Saioc

    Cristi Saioc 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 - 1.9 TDI, 2002, 131 CP
    Service iatsa Stefanesti

    Salutare! E vorba de IATSA Stefanesti. Acolo am patit-o..
     
  5. khryss7790 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi a4,1.9-2004
    cristi te rog da-mi si mie un raspuns.pina la urma ai rezolvat lucrarea acolo?daca da spune-mi si mie daca esti multumit de cum ti-a iesit masina si cam ce ai facut la ea pentru ca nici eu nu stiu in ce parte sa ma duc sa incep sa-mi repar si eu masina.:think:
     
  6. Cristi Saioc

    Cristi Saioc 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 - 1.9 TDI, 2002, 131 CP
    Salve.
    Ce ss zic, toata lucrarea aa fost dezastruasa. Am avut o problema, un mic accident pe zapada si am lovt un stalp. Am avut de schimbat far, capota, bara spoiler si rezultatul a fost nasol. Capota imi sta de parca e trasa, nu se inchide bine, farul e pus stramb si pa deasupra au umbalat si la celalat, se misca, nu mai sta bine fixat... Am platit mai bine de 45 milioane numai manopera, care a inclus si vopsitul. Mai mult de atat..... Trebuia sa refuz lucrarea dar bine ca am scapat si asa. K nu mai imi gaseau nici cheia de la masina. De rezolvat cu ae pana la urma am mers la un mecanic-prieten de fam care lucreaza in particular acasa. are service. Am mai tras de ea acolo. acu e ok. Bafta
     
  7. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    ma si gandeam acum ... dupa atata gandit, nu imi vine in minte un service bun!

    trebuie sa recunosc ca pe parte de tinichigerie/vopsitorie, Skoda si VW sunt serviceurile cele mai ok din pitesti!
    am lucrat cu ei, scumpi pe masura, dar fac treaba buna!
     
  8. khryss7790 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi a4,1.9-2004
    multumesc pentru informatii.cred ca am sa merg tot la un particular si sper sa o rezolv bine.astazi imi incerc norocu.:meeting:
     
  9. paul88 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    reno megane 2
    sa va spun ce mi sa intamplat ..

    am cumparat un renault megane 2 din 208 si am vrut sal urc pe elevator , sa vad daca km sunt realit etc..

    acest service iatsa mi la recomandat un pr care se duce mereu acolo cand are probleme .

    mi'au zis ca km sunt reali . am cumparat masina .. peste 2 luni am fost sa schimb uleiul filtrele , placutele de frana etc ..

    mecanicii ( tot aia care au zis ca sunt km reali ) spun : sigur sunt km reali ? ca la 30 de mii nu ar fi trebuit sa schimbati placutele , tin cam 60 de mii ..

    schimb placutele si filtrele , uleiul si mai baga odata laptopul sa vada km ...

    surpriza . in loc de 30 000 km .. erau 56000 km .. imi venea sai strang de gat pe nenorocitii aia . incercau so dreaga . ca e buna masina ca nu are erori . imi aratau pacolo . intradevar masina este buna nu am probleme cu ea . dar jegosii aia sunt prea prosti. dupa ce leam dat 150 ron so verifice ...

    si inca ceva :( azi sa dus tata la renault sa schimbe o siguranta , si a zis sa cumpere 1 l de ulei , sa mai completez .. ia din masina bidonul de elf ,,se duce la baietii aia si au zis ca nu e bun pt motorul meu , trebuia altul elf turbo diesel . ei bagasera unu care era si pt benzina si pt motorina . si unu care nu era sintetic .

    sunt niste prosti . nu va duceti la ei . o sa ma duc sapt asta sa ma iau de ei .
     
  10. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    in prinvinta km, stai linistit, la 56.000 nu ai de ce sa-ti faci griji pentru masina...schimba-i uleiul ala cu unul pentru motorul tau si da-i in goarna ca merge :box:
     
  11. paul88 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    reno megane 2
    da. e buna masina . dar nu se face asa ceva . dar ce sa la ceri :) sunt vechii mecanici de dacia 1310, aia de foloseau ciocanul ca scula de baza .
     
  12. GBR_06

    GBR_06 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2012
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9 TDI,2003
    Salut.
    Imi puteti recomanda si mie un mecanic bun din pitesti si nu asa scump ca unul de la reprezentanta?:hi:
     
  13. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
  14. GBR_06

    GBR_06 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2012
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9 TDI,2003
    mersi :D
     
  15. ryuryu2999 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2013
    Locație:
    arges
    Masina:
    audi q5 3.0tdi automata 2010
    sal....sunt nou pe forum dar mor de nerabdare sa va zic ce-am patit eu cu cei de la reprezentanta pitesti...
    am cumparat un audi q5 si ca tot omul serios am bagat masina in test la "ei acasa", ca sa constat ca tot ce mi a trecut pe fisa de servis sa nu fie real...baiatul se pare ca a fost pe mana cu cei de la reprezentanta si m-au inselat...nici prin cap nu mi a trecut sa mai intreb in alta parte"greseala mea"..
    astfel am luat o masina de 80000 in bord cu una de 180000...
    o fi un d-zeu si pt acesti infractori?or mai fi si oameni in tara asta fara sa ne fure in functii?
    NU RECOMAND LA NIMENI REPREZENTANTA EURO GRUP PITESTI
     
  16. andrey_tia

    andrey_tia 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2013
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    audi a6 1.8T 1998
    si eu recomand celor din Pitesti www.service-pitesti.ro . oameni seriosi, in frunte cu doamna Ioana. Nu s-au lasat pana ce nu i-au dat de cap masinii. Corecti si ca bani, si ca timp si mai ales profesionalism.
     
  17. andrey_tia

    andrey_tia 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2013
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    audi a6 1.8T 1998
    din pacate ma vad nevoit sa revin cu detalii...fac un mic rezumat, ca sa nu fiu inteles gresit. cand m-am dus la ,,La service,, cu masina, prezenta 3 probleme : baga fum in masina si la motor, consuma 25-30% si se ingatuia rau la relantiu. Primul post de mai sus a fost dupa ce mi s-a rezolvat prima problema, cea cu fumul, cu un cost de 330 ron total (240 ron in prima faza apoi inca 90 ron mai pe seara, dupa ce au observat c anu se remediase complet problema. Pana aici toate bune si frumoase. A doua zi am fost sa repar si celelalte probleme. Doamna Ioana mi-a spus ca ma costa aproximativ 1300 ron piesele si 90 ron manopera, piesele insemnand debitmetrul si 2 valve, N75 si N80. Bun, ii duc mai intai eu un debitmetru luat de la cineva cu maxima incredere si il schimba. Surpriza, dispar erorile, mi-au spus ca este bun debitmetrul (aveau temerea ca fiind de la dezmembrari, era posibil sa fie defect) dar nu mai pornea masina de nici o culoare. Programul se terminase, asa ca le-am lasat masina pana a 2-a zi. Ma suna a 2-a zi si imi spune ca de fapt era un senzor de la filtrul de aer???? Curios e ca doamna Ioana mi-a zis la telefon ca nu a fost bun de la inceput, dar nu era montat cand a venit masina la ei in service si nu au stiut. Cand am ajuns acolo, mecanicul a spus ca ,,ghinion, a crapat tocmai acum. Dar bine ca nu mi-a crapat pe drum, si mai bine ca s-a intamplat la ei,, Trecand peste aceasta nesincronizare a minciunilor, am mai scos din buzunar 220 de lei pentru greseala lor la urma urmei. Au reusit sa faca masina sa porneasca, dar atentie: numai daca o acceleram foarte repede la cheie, altfel mi se oprea motorul. Ceea ce bineinteles ca nu se intampla inainte. Pana al urma, zic las-o naibii de masina si plec cu ea asa, dar cu mufa la debitmetrul scoasa, pe motiv ca debitmetrul este defect pana la urma. Eu plecam din tara cateva zile, si ramasesem sa ne auzim cand ma intorc pentru comanda de piese, in valoare de 1300 ron dupa cum am spus mai sus. Norocul meu a fost sa ma mai duc la un alt mecanic (nu are site asa ca ii multumesc doar in gand :) ) sa se uite si el la masina, asta la recomandarea unui bun prieten. Se uita si el, face cruce cand vede consumul, pune diagnoza, vede aceleasi erori ca si doamna Ioana cu cele 2 valve si debitmetrul, dar i se pare ceva dubios (nu retin acum sa va reproduc, erau niste termeni tehnici). Ideea e ca se apuca omul de masurat fiecare valva separat inclusiv debitmetrul, ajungand la concluzia ca erau alimentate de numai 5 Volti cu aproximatie, in loc de 12 parca. Astfel ca nu functionau in parametri normali. Si ca sa nu o mai lungesc, aveam un scurt undeva pe fire (asta a vazut dupa ce a verificat tot sistemul electric normal) respectivele piese fiind in perfecta stare. Si cireasa de pa tort, eu aveam turbina nefunctionala (doar intepenita bine, nu infundata) de mult timp. Dar cei de la ,,La Service,, nici nu s-au sinichisit sa imi spuna. asa ca in loc sa platesc 1400 ron (paisprezece milioane de lei vechi!!!) la doamna Ioana Cotolan si ai ei mesteri (ne)priceputi am platit fabuloasa suma de 120 ron(1 milion si doua sute de mii de lei vechi!!! ), m-am ales cu cele 2 probleme rezolvate (consumul si ingatuirea la relantiu) plus ,,bonusul,, primit de dincolo, cu pornirea doar din acceleratie ultra rapida + turbina + inca o problema minora, dar care imi iese acum din minte. Imi pare rau daca v-am plictisit, dar am considerat ca merita toate detaliile cat de cat, pentru a va face o parere cat mai buna despre ,,LA SERVICE,, , reprezentanta din Pitesti mentionez. Nu am nici o legatura cu cei din Bucuresti, specific clar sa nu se faca nici o confuzie. Sper sa nu mi se stearga postul totusi.
     
    Ultima editare: 1 Mar 2014
    s3fu0ra5ului apreciază asta.
  18. TiTina

    TiTina 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    audi TT, 1.8, 224cp, 6+1, 4wd
    Dreptul la replica

    Ziua buna domnilor,
    Cu maaaare intarziere imi exercit dreptul la replica (abia acum am vazut postarea).

    Masina, un Audi A6, 1.8T din 1998 a intrat in service in data de 10 feb 2014.

    1. problema cu gazele: toata galeria de evacuare era afumata grav, s-a schimbat garnitura de la galerie, dupa care (astupandu-se "gaura" principala) s-a vazut ca pierde gaze si la iesirea spre catalizator. Suruburile care nu fusesera stranse, masina mergea asa de-o vesnicie, se cocsasera in pozitia "labartat" si a trebuit sa le taiem, de unde diferenta de pret. 330 lei pentru piese si manopera la etansarea galeriei de evacuare la acel motor... o fi mult, o fi putin, va las pe voi sa evaluati.

    2. cand spune ca "se terminase programul si a trebuit sa lase masina" omite ca era ora 20.00 si bezna afara, in conditiile in care programul oficial se termina la ora 18.00. Oricum asta cu lasatul masinii a fost o alegere personala, putea foarte bine sa o ia acasa ca doar venise cu ea pe roti.

    3. masina avea mufa de la senzorul de pe carcasa filtrului de aer scoasa, cand i-am pus mufa (ce greseala, uite-asa te-nveti sa nu-ti mai pui mintea cu toate improvizatiile) motorul nu mai pornea. I-am sugerat sa schimbe senzorul - daca alegea sa nu-l schimbe, scoteam din nou mufa si ar fi mers ca inainte. Cu noul senzor motorul a pornit la prima cheie.

    4. Toate devizele pe care le fac sunt in varianta cea mai neplacuta, pe principiul ca daca ti-am zis ca o sa coste 250 si costa 200 te bucuri, daca-ti zic 150 si costa 200, te superi... de platit tot 200 platesti da-n primul caz ii dai bucuros, in al doilea caz ti se pare ca "te-a tepuit service-ul". Asta i-am spus si lui: "in cazul nefericit in care-s toate praf, te poate costa 1300 lei" si de-atunci nici nu l-am mai vazut, nici nu l-am mai auzit... asa ca sa nu intelegeti cumva ca a platit banii aia si a ramas nerezolvat :-).

    5. Mult ma minunez cum a avut turbina blocata cand noua ne-a spus ca trage de rupe, singura problema fiind consumul... da-i plina de mistere lumea auto si nu-mi propun sa le dezleg eu pe toate.

    O zi faina va urez.
     
  19. andrey_tia

    andrey_tia 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2013
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    audi a6 1.8T 1998
    in mod normal, v-as fi lasat in pace si nu as mai fi comentat, dar la o asemenea rautate si nesimtire nu pot sa nu raspund.
    1 in legatura cu problema cu fumul masinii, cititi cu atentie postul meu. Asta daca sunteti in stare sa cititi corect un abecedar in limba romana: NU am spus ca am fost nemultumit de acest lucru. Ca sa ma repet, ,,pana aici toate bune si frumoase,, !!!
    2 eu am plecat de la service la ora 6 seara nu la ora 8!!! mintiti cu nerusinare! Si cum mama naibii sa mai iau masina de acolo, din moment ce ea nu mai pornea din momentul in care si-a bagat nasul mesterul dumnitale? da, ati spus bine. AM VENIT CU EA PE ROTI! si dupa ce s-a uitat nea` mecanicul din curtea scolii la ea, surpriza: nu mai pornea masina! Asta va amintiti doamna Tontolan?? De ce nu specificati tot adevarul in postul dumneavoastra?
    3 o alta miciuna gogonata. M-ati sunat la 9 dimineata sa imi spuneti ca ati schimbat deja acel senzor, fara sa ma intrebati inainte, cu motivul ca l-ati avut prin service ramas de la o alta masina de nu stiu cand. Al naibii coincidenta asta nu? si mai grav, cum naiba aveti tupeul nesimtit sa spuneti ca masina a pornit la prima cheie apoi? nu va amintiti ca masina nu mai pornea decat daca ii dadeam intr-o fractiune de secunda o acceleratie puternica? mai babeste, eu trebuia sa dau la automat si la o fractiune de secunda trebuia sa calc acceleratia peste 3000 de turatii, altfel motorul murea. Asta nu va amintiti, nu-i asa? probabil asa este la batranete, am auzit ca se raspandeste destul de repede si Alzheimer. Explicatia dumneavoastra la momentul respectiv a fost: ,,mai mult de atat nu am avut ce sa ii facem, dar nu are cu ce sa te incomodeze prea tare, macar porneste,, . astea au fost cuvintele dumneavoastra, va mai amintiti??
    4 la ultima noastra intalnire fata in fata adica dimineata, cand v-am spus ca trebuia sa plec in Viena, am luat masina acasa asa cum mi-ati ologit-o in stil de nepriceputi si ne-am inteles ca dintre cele trei piese enumerate mai sus, valva n75, n80 si debitmetrul dumneavoastra presupuneti ca ar fi bine sa cumpar prima data valva n75, si apoi restul in cazul in care nu se remediaza problema. costul celor trei piese ar fi fost de aproximativ 1300 ron, dupa spusele dumneavoastra de asemenea. Si ramasese stabilit sa va sun cand ma intorc in tara sa va dau acceptul pentru comanda, ca sa nu mai vin pana la service cu masina degeaba decat dupa ce ar fi venit piesa (piesele). Ceea ce as fi facut pana la urma resemnat si suparat recunosc, daca nu aveam norocul sa ajung intr-un service cu mecanici adevarati, nu ageamii.
    5 normal ca va minunati ca a avut turbina blocata. Din moment ce matale ai declarat cu gura ta ca ai vazut cu ochii tai ca valva era crapata si trebuie schimbata musai, iar ea saracuta nu avea absolut nimic, nici n75 nici n80, si nici macar debitmetrul. Repet, nu am schimbat nici o piesa din tot ce mi-ai spus dumneata, si nimic altceva. Toata problema era un scurt circuit care ducea la intreruperea curentului, nemaifiind alimentata cu suficient curent (nu mai retin valorile exact acum, plus ca nu sunt nici mecanic de meserie...dar daca e nevoie sa iti eu, bucatar, lectie de mecanica, iti dau cuvantul meu ca fac un efort si mi le amintesc si ti le spun pe de rost!). Sau si mai simplu, dau un ,,copy paste,, la toata explicatia mecanicului respectiv, desi sunt sigur ca nu o sa intelegi o iota! P.S cel care a declarat ca fuge de rupe e tocmai mecanicu lu peste, adica al lui matale, care dupa ce a ,,reparat,, masina a dat o tura cu ea. Iar dumneata l-ai intrebat cum i se pare, daca s-a remediat. Poate acum iti revine si tie memoria la loc.


    Nu am dat acest raspuns ca sa fac reclama altui service, de asta am evitat sa dau vreun nume. Dar nu imi doresc sa mai pateasca si altii ca mine, incepatori in ale mecanicii, sa fie inselati asa pe fata de unii care se cred mari mecanici peste noapte. Daca ai un restaurant, nu inseamna ca esti bucatar bun. Daca ai un service, e valabil acelasi lucru: nu e obligatoriu sa fii un mecanic bun. Asa ca dragi pitesteni, mare atentie la asa zisul ,,LA SERVICE,, si la teparii care lucreaza si detin acel loc. Numai bine va doresc, si sper sa mi se lase acest post, asa e frumos si corect, sa lasi omul sa se exprime liber.
     
  20. TiTina

    TiTina 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    audi TT, 1.8, 224cp, 6+1, 4wd
    Stimate domn, in primul rand nu ne luam la per-tu ca n-am mancat dintr-un blid impreuna.
    In al doilea rand, avand in vedere limbajul folosit prefer sa nu continui polemica pentru ca ar insemna sa cobor la un nivel suburban.
    In al treilea rand, eu am inregistrarile camerelor de luat vederi... o chestie care cred ca v-a scapat :-)
     

Distribuie pagina asta