1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia viteze manuala - Volanta - Ambreiaj la A4 B7 - diverse probleme si remedieri

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de aljivan, 10 Iun 2009.

  1. SYYCA 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2015
    Locație:
    TARGOVISTE
    Masina:
    AUDI A4 1986 cm 170 CP 2007
    Salut am un audi a4 cu motor de 2.0 170cp si de cateva zile pedala de ambreiaj nu mai revine la pozitia normala si dupa ce schimb viteza o salt cu picioru si cand accelerez tinde sa coboare iar.
    Am inlocuit cilindru hidraulic de pe cutie si tot asa face. Mecanicii cu care am vb au tot felu de pareri . A mai patit cineva chestia asta
     
  2. mariusg77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2007
    Salut prieteni,azi am intampinat o problema la b7 2.0 tdi si incerc sa va explic cat mai pe inteles ca nu stiu cum sa descriu problema....azi in timp ce mergeam cu masina nu numai ca parca pierdusem din sprint dar cand sincronizam acceleretia cu ambreiajul pentru schimbarea treptei imi dadea in nas(trepidatie+shoc)schimbam treapta la 2300-2500 turatii...imi poate spune cineva cam pe unde este problema??eu sunt in Italia cu probleme medicale si imi este teama sa nu ma jupoaie astia....va multumesc anticipat...
     
  3. Adytza0909

    Adytza0909 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Malmö
    Masina:
    audi 6 c7 2.0 ,2014
    Salut,
    Va scriu si eu in speranta rezolvarii unei probleme de care nu imi da nimeni de cap. Detin un audi B7 1.9 115 cp si la schimbarea treptelor, in special 1, 2, 3, (masina turata normal pana la 2.500-3.000 ture) la ridicarea piciorului de pe acceleratie face un zgomot ca un carait infundat. Daca o turez pe loc nu face. Acest lucru il face in special dimineata, la prima plecare. Deci plec, dau treapta 1-a, turez pana la 2000 de turatii, ridic piciorul de pe acceleretie si clanc. Am incercat sa sincronizez sa apas pedala de ambreiaj ca si acum as vrea sa schimb trepta si face la fel. In rest masina se comporta ok. Orice sugestie e bine venita.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iun 2015
  4. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Suport de motor uzat...parere proprie
     
  5. Adytza0909

    Adytza0909 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Malmö
    Masina:
    audi 6 c7 2.0 ,2014
    Asa sa faca un suport?pe tester nu dadea nimic,ideea este ca le banuiesc si eu deoarece am facut un test simplu,am pornit ,am tras frana de mana,si am incercat sa plec(treapta 1) pana in punctul cand dadea sa moara motorul si un prieten se uita cu capota ridicata la motor.Cica se misca ff tare.Este normat?pot fi uzate tampoanele fara sa dea pe tester?
     
  6. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    Din cate tin minte doar unul are senzor sau varianta 2 poate au fost schimbate si a pus fara sennzor (asta daca ei sunt problema)
     
  7. emilliano90210 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 ,2,7 d,2007
    Salut,
    Am un audi A4 B7 motor 2,7 cu cutie manuala. Cand plec usor merge bine cand ii dau demaraj incepe sa tremure rau. I-am schimbat kitul de ambreiaj, planetare, tampoane cutie, i-am schimbat sateliti din cutie si tot tremura. Stie cineva ce are va rog ? Am intrebat 50 de mecanici si au 1000 de variante.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iun 2015
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Volanta, injectoarele, in ce stare sunt ?
     
  9. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    A folosit cineva Castrol Syntrans Transaxle? Vad ca acum are pe bidon certificare VW G 052 911.
    Stie cineva cum este cu aceste certificari trecute pe bidon?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu faci un efort si iei de aici cu 122 ron/l, la reprezentanta costa 125 ron/0.5l.
    Nu faci schimbul in fiecare zi, macar fa-l cu un ulei original.
     
  11. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Multumesc pentru sfat, dar totusi repet întrebarea - certificarile pentru uleiuri sunt date de producătorul uleiului, de producătorul masinii sau de o institutie independenta specializata in testarea uleiurilor?
     
  12. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Daca are certificare de la VW e bun. Pune linistit.
     
  13. mechea.adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 BPW, 2007
    Salut,
    Am un audi A4 B7 cod motor BPW si am o problem la cutia de viteze: daca las masina la umbra (la rece) de pe o zi pe alta schimbatorul merge perfect, intra usor in viteza si revine la punctul mort, dupa ce merg aproximativ 30 de minute prin oras schimbatorul incepe sa mearga din ce in ce mai greu (nu caraie, nu agata in vreo treapta, doar ca merge greu si nu mai revine la punctul mort, de exemplu daca scot din viteza a 2-a schimbatorul ramane acolo, trebuie sa il dau eu manual la punctul mort, adica pe centru. :)
    Uleiul din cutie a fost schimbat la reprezentanta, dar fara nici un efect, ambreiajul a fost testat tot la reprezentanta, nu are nici o problema, timoneria la fel nu prezinta nici o problema, mai ramane ceva din cutia de viteze (sincronul banuiesc). Sa fie dus tot sincronul care schimba treptele sau doar o anumita piesa din acel sincron ?
    Totusi nu inteleg de ce la rece merge ? Daca aveti vreo idee este bine venita. Multumesc. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Aug 2015
  14. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Salutare colegi. ce producator recomandati la kit complet ambreiaj pentru masina din semnatura?se pare ca incepe sa patineze in depasirile mai rapide (in special in trp4). Multumesc.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sachs sau LuK. Astea vin si OE.
     
  16. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Multumesc!
     
  17. mariusg77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2007
    Problema rezolvata...suportii motor si cutie erau terminati (varza)..
     
  18. Davqt 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 2008 2.0 TDI 140CP
    Zgomot ciudat in treapta a doua si a treia (1700 rpm)

    Salut. In treapta a treia daca las masina ''sa curga'' (fara sa o accelerez) cand turatia scade la 1700 se aude un zgomot de parca ar fi pietre intrate pe undeva..parca si in a doua se aude dar mai putin. la 2000+ ture n-are treaba. de obicei nu o tin subturata insa din intamplare am auzit zgomotul.

    i s a mai intamplat cuiva?

    am incarcat si un clip pe youtube ca sa va lamuriti in leg cu sunetul.
    https://www.youtube.com/watch?v=gowqMCeNG80
     
  19. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP
    Salut,

    Am si eu o problema, am schimbat tot kit-ul de ambreaj inclusiv vonata. De cand am schimbat-o am ceva mici problema. Cand schimb viteza un pic mai energic se aude un carait ca si cum nu as calca bine ambreajul(in viteza a 4-a cel mai des). Daca schimb usor nu este nici o problema.

    Am fost la service si mi-au scus ca atunci cand calc ambreajut ii trebuie o secunda sa se alinieze in cutie, eu schimband mai repede, nu sunt aliniate si imi da acel carait.

    Inainte nu facea asa.

    Imi puteti spune daca sunt ceva reglaje? O solutie sa se rezolve.

    Multumesc
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Aeriseste ambreiajul. Dacă nu se rezolva, ceva e în neregula.
     

Distribuie pagina asta