1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Start-Stop la A6 C7 (4G) - cum functioneaza - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de 43DDM, 8 Noi 2016.

  1. 43DDM

    43DDM 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2011
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A6 2013, motor 1968 cm,diesel,automat,177 CP
    Am un audi A6 C7 cutie automata din 2013 cu functia Start-Stop si nu imi dau seama cu pot sa tin mașina pornita la ralanti si stationata. Sa zicem ca dupa ce am mers 5 minute vreau sa cobor din mașina, dar sa o las pornita. Nu reușesc pentru ca in momentul in care deschid usa si cobor se oprește motorul, se inchide display-ul, etc. Am incercat si in modul Parcare si in N cu frâna trasa. Cum pot sa fac asta ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca s-a discutat in topicul dedicat codarilor pentru 4G cum sa dezactivez oprirea motorului la deschiderea usii.
     
    43DDM apreciază asta.
  3. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    stie cineva codarea pentru a activa start-stop indiferent daca ai centura sau nu ? eu cand nu am centura pusa nu se opreste la semafor ... am dezactivat checkul de centura la parking brake dar la start stop nu am gasit inca de unde
     
    Antache Mihai apreciază asta.
  4. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Roby, nici nu stiu de ce ai vrea asta. Functia start-stop mi se pare cea mai proasta inventie posibila intr-un oras aglomerat, mai ales si pe motoarele 3.0
     
  5. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Pe orice motor functia de start-stop e o tampenie, implementata doar pentru a reduce in teorie emisiile si consumul. In realitate nu cred ca este....sau...matematic socotind, in functie de mersul fiecaruia, sa spunem ca motorul ar sta oprit timp de 10 minute pe zi(pentru o persoana care circula ffff mult cu masina prin oras). In 10 minute de mers in relanti motorul consuma cu aproximatie 120-140 ml motorina.
    Raportat la cat consuma motorul respectiv pe parcursul intregii zile, economia de 120 ml este efectiv nesemnificativa. Si sa nu mai pomenim de tot ce este suprasolicitat din cauza opririi si pornirii motorului de "n" ori/zi.
    Si bateria ma gandesc ca ajunge sa imbatraneasca prematur...
     
    Apex apreciază asta.
  6. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    mda...aveti si voi dreptate :D
     
  7. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    La un A6 C7 am dezactivat oprirea motorului la deschiderea usii prin modificarea in modulul 46 a ultimului byte (byte 15) din 0F in 00 conform cum am scris in topicul, din aria asta, despre codari la A6 C7.
     
  8. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    A incercat cineva sa vada daca functioneaza ce face tipul asta ?

     
  9. alyn08 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI (CGLC) , 2012
    Da, functioneaza cu VCDS-ul.
     
    Vetak apreciază asta.
  10. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Si fara nu functioneaza ? Trebuie activat din meniu ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face dezactivarea doar cu VCDS-ul. Altfel nu se poate.
     
  12. Pin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 TDI CAHA 2011
    Salut,
    La un Audi A6 4G C7 2012 - 2.0 Tdi 177cp CGLC se aprinde in bord: Start-stop sistem fault. Function unavailable.
    Cate odata nu se aprinde si merge start-stopul, e in regula, alte ori nu. Pe vcds imi da eroare pe 1.Engine: 17262 - Terminal 30 - Open circuit si 19. Can Gateway: 4224 - No communication with engine control module.
    Masina merge foarte bine, nu are alte erori. Am verificat sigurantele din portbagaj de pe start stop care apar in cartea masinii si sunt ok. Ce parere aveti ? Stie cineva daca este si unde este un releu pentru start stop sau ECU ?

    17457932_1279208442157373_1776884915790810078_n.jpg 17457932_1279208442157373_1776884915790810078_n.jpg
    17458343_1279208458824038_7650341804896924935_n.jpg
     
    Emir Geaner și emmi1 apreciază asta.
  13. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Salutare. Azi am facut si eu cateva modificari pe masina din semnatura (A6 4G2 2014 2.0 TDI 190CP) la sistemul start-stop si am intampinat o problema adica:
    Eu nu am folosit "add 32 to the value" adica nu am adunat 32 la valoarea de acolo (la mine era 20 initial) ci am inlocuit valoarea cu 32 si merge perfect, tine minte ultima pozitie. Aici ma gandeam ca pe langa aceasta memorare sa fac cumva sa schimb si semnificatia LED-ului de pe buton, sa stea aprins cand SS este activ si stins cand SS este inactiv. Ma poate ajuta cineva si sa-mi spuna exact cum fac asta, ca nu inteleg cum se foloseste valoarea 64 (gen adun 32 cu 64 si salvez 96 ca valoare sau cum fac ca daca schimb 32 cu 64 banuiesc ca pierde memorarea ultimei pozitii a SS si doar imi schimba semnificatia LED iar eu le-as dori activate pe ambele simultan) ?
    Multumesc frumos.
     
  14. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Salut. Azi mi-am luat inima-n dinti si am modificat valoarea in 96 (32+64) si am obtinut exact ce mi-am dorit: sistemul SS tine minte ultima pozitie iar LED-ul din buton ramane stins cand SS este inactiv sau aprins cand activez SS prin apasarea butonului din bord.
    Pentru cei care nu au gasit inca activarea cu VCDS in topicul dedicat o scriu aici, la indemana:
    Select Control Module “09-Cent. Elect.”
    Apoi click pe “Security Access - 16”
    Introduceti codul 20113 (va arata si programul acest cod intr-o mica fereastra) si apasati “Do it!”
    Apoi selectati “Adaption – 10”
    La “Channel” scrieti 34 si apasati “Read”
    La “New value” scrieti valoarea pentru ceea ce doriti sa obtineti (le-am mentionat mai jos)
    Apoi click pe “Test” si pe “Save”

    Variantele pentru modificari sistem SS (Start/Stop) sunt:
    - scadeti 4 din valoarea care apare in casuta “Stored value” pentru a dezactiva sistemul SS (ex: la mine era 20 initial, scadeam 4 si rezulta ca trebuia sa scriu 16 la “New value” ca sa ramana dezactivat la fiecare pornire)
    - inlocuiti cu 32 valoarea care apare in casuta “Stored value” pentru ca sistemul SS sa memoreze ultima pozitie si s-o pastreze la fiecare pornire
    - adaugati 64 la valoarea care apare in casuta “Stored value” pentru ca sistemul SS sa inverseze semnificatia LED-ului din buton (ex: eu deja modificasem valoarea la 32 sa tina minte ultima pozitie si ca sa-mi schimbe si semnificatia LED din buton am schimbat valoarea la 96 (adica 32+64))
     
    Dr.Sergiu și dentimarius apreciază asta.
  15. cristian bar

    cristian bar 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 c7
    Salut. Ma ajutati si pe mine va rog. Am setat start stop sa ramana memorat la repornirea motorului, dar degeaba nu ramane memorat. ( audi a6 c7 2012 )
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si noi cu ce sa te ajutam ? Reia procedura.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  17. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Sau scrie exact cum ai procedat, fiecare pas ca poate ai omis ceva...

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  18. cristian bar

    cristian bar 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 c7
    In canalul 34 am pus 32. Dar nu ramane memorat detin si un audi a8 la care am facut procedura exact la fel si merge ramane memorat. Un coleg mai sus posesor de audi a6 c7 scria ceva de genu am inteles eu ca, nu i-a mers nici lui pana ce si-a dezactivat centurile. Stiti cumva despre ce este vorba?
     
  19. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Ce valoare initiala aveai pe canalul 34 ? Ai incercat si celelalte doua setari sa vezi daca-ti merge vreuna ?

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  20. cristian bar

    cristian bar 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 c7
    Am incercat mai multe. Se memoreaza in felul urmator. Daca blochez masina si repornesc motorul in 5 monute ramane memorat, daca ma reantorc la masina dupa 10 minute se pierde memoria si, trebuie sa apas manual eu ca sa il dezactivez. Teoretic nu ramane memorat habar nu am de ce.
     

Distribuie pagina asta