1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nu mai porneste masina A6 C6 - relee defecte in compartimentul ECU sau ECU defect

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de skorpion2009, 4 Aug 2016.

  1. skorpion2009

    skorpion2009 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2012
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 4f / 2007 ; BRF 2.0 / 136 cp
    Totusi, ma gandesc eu, ca nu are cum sa fie ECU defect, pe circuitul pompei de combustibil, fiindca daca era asa, ne dispera defectul si in mers, oprindu-ne alimentarea cu motorina. Problema apare strict la pornire, odata pornita, merge perfect, ca si cum nu ar avea nimic. Cand am patit-o ultima oara, am pus contactul de 10 ori la rand, la intervale diferite de timp, piuia in draci si nu se alimenta, am desfacut capacul de la relee, le-am zgaltait puternic pe acolo cu tot cu socluri ( in nervii pe care-i aveam), nici nu am mai pus capacul si am urcat sa dau la cheie, surpriza....a pornit imediat.
    ECU, cand se strica se strica....a picat si gata, e piesa electronica, nu negociaza cu tine disponibilitatea de functionare...altul si gata
     
    Catalin820304 și rexy apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu a spus nimeni ca se opreste in mers. Nu se opreste in mers. Nu mai porneste la prima cheie. Sunt defecte sporadice de comunicare prin magistrale (fire electrice de transmisie a informatiei) a initializarii pornirii. In momentul ala ECU blocheza prin acel releu tot ce controleaza acel releu incepand cu pompa de alimentare, frana, ESP, electroventilatoare si asa mai departe. ECU se defecteza si pe anumite parti nu numai in intregul lui. Nu este asa usor de inlocuit ECU sunt chiar mari probleme daca nu are exact acelasi cod si exact aceeasi versiune de software si hardware identica cu ai tu initial pe ECU-ul masinii. ECU-ul tau nu se potriveste cu ECU-ul meu sub nici o forma. Iti garantez eu asta. Crede-ma ca am aprofundat problema. Bafta.
     
    adii apreciază asta.
  3. skorpion2009

    skorpion2009 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2012
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 4f / 2007 ; BRF 2.0 / 136 cp
    Cristi, ai mai descoperit ceva in leg cu defectul? Eu dupa ce am schimbat releul din poza de la inceputul topicului nu am mai avut probleme, porneste perfect
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Acum nu mai face. :) Porneste fara alte probleme. Asa cum am repetat pana nu pica de tot nu-i mai fac nimic.
     
  5. andrei.ene

    andrei.ene 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, 103 kw, 2007, cod motor BRE, cutie Multitronic JZJ
    Salut!
    Postez aici problema mea, sper sa nu gresesc.
    La un anumit interval de timp imi apare eroarea din pozele de mai jos, licare PRNDS, iar daca vreau sa pornesc motorul invarte pentru aproximativ 3 secunde dar nu porneste. Dupa cateva puneri si luari de contact, motorul porneste si sta aprins martorul ESP pana la urmatoarea pornire a motorului cand totul este ok. am facut o scanare si surprinzator nu am gasit nici o eroare. Are cineva idee care ar putea sa fie cauza?
     
    Pongo Bogdan apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul asta integral si aplica ce scrie in el. Intai citim si pe urma scriem, daca mai este cazul. Bafta.
     
  7. dorujoita

    dorujoita 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2016
    Locație:
    germania
    Masina:
    a6 c6 quatro... 3000 cc.....2006 nov
    Am avut aceeasi problema si am schimbat releul respectiv. Acum merge perfect. Se aprindea P R N D S cu rosu si nu mai pornea. Dupa 1 minut aproximativ se stingeau si pornea dar ramaneau multi martori printre care: frana mana, ABS, reglare automata lumini, etc. Daca o opream si o porneam din nou dispareau. Caut factura si pun codul de la releu.
     
  8. andrei.ene

    andrei.ene 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, 103 kw, 2007, cod motor BRE, cutie Multitronic JZJ
    De 5 zile am schimbat releul cu cel ce are codul 4H0 951 253, pret 87 lei la Midocar, unde l-am si gasit pe stoc. Pana acum nu am mai avut nici o problema.
    Pentru cei ce au capacul cutiei de relee prins in 6 suruburi, se poate schimba releul desfacand cele 4 suruburi la care este acces si fortand capacul fara a desface masca stergatoarelor.
     
    cosmo22 apreciază asta.
  9. rexy

    rexy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2012
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    A6 C6 3.0 BMK quattro 2005
    Va salut . Ieri sa oprit motorul in mers , nu a mai pornit . Ma uit in bord cutia in avarie (icadrata cu rosu ) , ESP fault , toate mesajele in fault . Am impins-o pe locul de parcare , am luat VCSD si nu am putut sterge nimic din erori . Bateria o afisa 10% , am pus-o pe redresor 24 ore Varta 110 ah , 2015 . Am pus bateria inapoi , acelesi mesaje , ECU nu comunica . Am scos ECU , la PILOT Pitesti si Ecu este prajit total si procesorul , nu se poate repara . Dilema este care ar fi cauza de sa prajit ECU ? Inainte de asta nu am avut probleme cu masina .
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu as incepe prin verificarea tuturor sigurantelor si releelor (din compartimentul motor), alternator, releul de incarcare, BEM, etc.
    Mi se pare ciudat sa se fi copt ECU irecuperabil in mers. Un contact rece, un circuit intrerupt pe placa il intelegeam, dar prajit te pune pe ganduri. Teoretic, ai toate sansele sa patesti acelasi lucru dupa ce pui alt ECU.
    Sfatul meu este sa cauti un bun electrician si intai sa stabiliti cauza, abia dupa aceea sa te pui pe cheltuit bani si inlocuit piese.
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @rexy Ai dat pagina in jos si exact pe 01-engine nu se vede status-ul
     
  12. rexy

    rexy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2012
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    A6 C6 3.0 BMK quattro 2005
    Va salut .

    ECU se prajea continu cat era alimentat , parca ii dadusem 380 v .

    Am gasit senzorii suport motor in scurt. Am taiat firele si anulat din soft. Un fir din cabalj usor deteriorat, nu rau. La ECU abia am reusit sa ii salvez setarile, se incingea foarte tate. Am pus bateria pe tester. A avut o cadere de amperaj de 200 din 850. Am incarcat-o iar, nu a mai avut.
    Am pus alt ECU, softat cu setarile salvate din cel prajit, a pornit perfect, au disparut toate erorile de baterie.
    Azi ma duc sa cumpar alta baterie, o suspectez ca are caderi si de la asta sa intamplat. Nu o sa cumpar baterie cu cod BEM. O sa iau tot de 110 Ah si ii bag cod de la alta baterie .
     
    Ultima editare: 13 Ian 2018
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    ????
    "ECU se prajea continuucat era alimentat , parca ii dadusem 380 v "
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  14. rexy

    rexy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2012
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    A6 C6 3.0 BMK quattro 2005
    Am pus o baterie Rombat Premier 110 Ah cu 950 la pornire . Am bagat codul din poza si mi-a dat cod OK. Ramane de vazut in timp .
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai si ce ai vrea ca ECU sa nu fie alimentat?
     
    nae77 apreciază asta.
  16. Mccatalin007 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6,2000,2005
    la mine se oprea motorul din mers cand se aprindea P in bord
    am rezolvat problema cu un releu pe contact scrie pe el 370
     
  17. Sorin13andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    12051
    Masina:
    Audi a4 b7 motor 2 an 2007
    Salutare,
    Dimineata cand sa plec la munca mi-a aparut asta in bord (conform cu poza).I-am dat cheie si nu a vrut sa porneasca Am citit topicul si am aflat ca tebuie schimbat releul 614. Daca am inteles bine .. fiind situat in cutia neagra de langa motor si stergatorul din dreapta .

    L.E.:

    Am schimbat releul acuma totul ok, porneste. Multumesc tuturora, mi-ati fost de ajutor. O zi frumoasa
     
  18. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Astăzi ma sunat electronistul in legatura cu al meu ecu si mi-a spus că si al doilea ecu pe care l-am adus are acel cip prăjit!
    Problema a început de cand mi-a apărut martorul esp in bord si intra cutia in avarii, am luat totul la rând relee, fire etc si nu am gasit nimic pana in momentul in care am desfăcut ecu si am gasit pe el un cip puscat.
    Am lasat calculatorul la mecanic am luat alt calculator identic nedefacut si la desfacerea lui a sesizat acceasi problema iar el mi-a spus că este o problema la ele, se găsește cipul de cumpărat vreo 400 de lei și se schimba, cică ar fi fost o serie care avea probleme astea după cei de la audi au schimbat.
    Precizez ca la am meu ca sa ii faci soft nu merge prin mufa trebuie facut direct pe ecu!
    Sa fie asa cum spune mecanicul, a mai avut cineva problema asta? Am mai citit dar majoritatea au au probleme cu releee fire etc

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De 3 ori ti-am zis in topicul despre ABS/ESP ca e posibil sa ai ECU defect, acum tu intrebi daca a mai avut cineva problema asta ?
    Da, mai multe persoane au avut problema asta si au inlocuit ECU.

    P.S La masina ta se face soft prin mufa OBD, nu stiu ce "destept" ti-a spus altceva.
     
  20. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Băiatul a găsit acel cip de cumpărat si l-a schimbat

    [​IMG]

    Dragos de la Completchip
     

Distribuie pagina asta