1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. Marius Pascalau

    Marius Pascalau 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2013 CJCA 143 hp
    Salut.
    Sunt nou posesor de audi A4 B8 FL (cutie automata) de aproximativ 2 saptamani (pana acuma am avut un 2 bmw-uri e46 benzinar+diesel) si as avea 1 intrebare.
    Am citit comentariile voastre, legate de acel termostat nr 2 (cod: 4E0121113a , daca nu ma insel, pentru cutii automate) si am o nelamurire.
    Voi fi foarte scurt, si anume: atunci cand termostatul nr. 2 ramane blocat pe deschis, cum poti sesiza daca este defect in asa fel incat a nu se confunda cu termostatul principal?
    Se va incalzi radiatorul cu furtunele de tur si retur ? Se va incalzi doar radiatorul si furtunul de tur?
    Stiu ca atunci cand returul este cald, in mod normal ar fi termostatul prinicpal.
    Simptomele masinii: creste greu temperatura apei - asa ca am verificat radiatorul si furtunele de tur-retur la temperatura de 60 grade aprox si erau caldute (inclusiv returul).
    Ca idee, termostatul principal/nr. 2 da eroare pe tester ? Am fost sa fac o diagnoza inainte de a cumpara masina si nu am avut nici o eroare, de nici un fel( facuta la Auto Demi Trans-daca are importanta).
    Mersi !
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai citeste inca odata topicul. Va rog eu sa nu reincepeti cu discutiile despre temperatura motor. Aveti suficiente date aici in acest topic si in alte topicuri din alte arii (sunt aceleasi motoare in principiu si pe alte Audi) asa incat sa stiti ce aveti de facut.

    Nu

    Nu poti sesiza asta. Il schimbi cu unul nou si original si gata. Daca nu se remediaza, asta e. Nu esti nici primul si nici ultimul care vei ramane cu problema asta. Incheiem aici discutia despre acest subiect. Multumesc.
     
  3. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salutare, aveti idee la ce nivel in vas ar trebui sa apara avertizarea in bord "check coolant level" ? Pierde antigel pe la pompa de apa si am uitat sa mai verific nivelul. Ieri dimineata cand am verificat nivelul, era 2 degete sub minim si cand am pornit motorul, nu a aparut nicio avertizare in bord.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Avertizarea in bord apare cand vasul este aproape gol.
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  5. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Vine frigul acusi, reinvie si topicul :eyebrows:
     
    Smiley apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu reinvie nimic. Stai linistit. :)
     
    Clauu apreciază asta.
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Eeei ... vin alti membrii noi, care intre timp au deveni posesori de cerculete si nu au chef, sau timp de pierdut pe forum, pentru a vedea daca s-a mai discutat problema temperaturii care nu creste in sezonul rece datorita blocarii termostatelor, s.a.m.d. Aceeasi poveste si cu bateria. Si uite asa ne invartim in jurul cozii cu aceleasi subiecte care au raspunsurile in topicurile dedicate, dar nu pot fi gasite ... din lipsa de timp, sau chef :)
     
    gabi_74 apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O sa le dispara mesajele instant. Am un frigider de mare capacitate. :)
     
    stelian_pop și paulkf apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu sper in fiecare zi sa apara o problema noua, necunoscuta, sa ma imi storc creierul putin si sa caut asemanari pe alte forum-uri. Dar zilele alea s-au cam dus ... incepe sa intervina monotonia. :)
     
  10. Vasiliu Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,CAGA, 2009
    Salutare,
    Astazi am rezolvat problema cu temperatura apei, dupa ce am schimbat 5 termostate pe motor, si 3 termostate secundare de pe ansamblu de furtune care au comunicare cu racirea uleiului din cutie.
    Mentionez ca pe motor am ales cele mai scumpe termostate 100-130 lei ( valeo, mahle, ceva din SUA) si nu am reusit nimic.
    Rezolvare: termostat original cu sigla ww-audi, 140 lei, livrare 1-2 zile la orice magazin de piese auto si termostat secundar mahle cu 110 lei, livrare 1-2 ore.
    Ai grija, ca majoritate te vor pune sa comanzi intreg asamblu de furtune care ajunge 700lei si nu te ajuta cu nimic.
    Bafta!
     
  11. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    Poti posta o poza cu ambalajul, codul termostatului care te-a salvat, are ceva diferit fata de celelalte ?
    Eu l-am schimbat cu unul Behr si nu am rezolvat nimic.
     
  12. Vasiliu Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,CAGA, 2009
    Din pacate nu am ambalajul si nici nu am facut poza. Este pe original OE. Ambalajul in care mi-a venit mie, a fost o punga transparenta cu o eticheta de Audi. Atasez o poza de pe net
    Este diferit fata de restul si anume este mai mic si mult mai calitativ din punct de vedere al materialelor din care este confectionat.
    Mergi cu certificatul la un magazin de piese auto cat de cat cunoscut si comanzi un termostat original Audi dupa seria de sasiu si seria de motor.
    Il diferentiezi de celelalte prin faptul ca are sigla de Audi pe el si mai are un cod care retin din el atat 03L ... ...
    In cazul meu a fost CAGA.
    Al 3-lea pus pe masina de mine, a fost BEHR si nu am rezolvat nimic. Imi ajungea apa la maxim 60 grade dupa care am pus unul second original Audi A6 si imi ajungea apa la 75 maxim in afara orasului si 85 in oras.
    Astazi l-am montat pe asta original de A4 si in 2 km imi ajunge apa la 90 si acolo sta, indiferent ca merg cu 160 km/h sau cobor orice panta cu motorul la relanti.

    3B688830-F49A-4624-96FE-162A43D0F98F.jpeg
     
    flawyl31 și Reviver apreciază asta.
  13. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Buna ziua! Detin un audi a4 b8 2014 2.0 136cp si am completat cu antigel acum 3 luni , si pana in momentul de fata am pierdut cam 1cm din borcan, e normal sa se mai piarda , se poate evapora sau oare pierde antigel? Multumesc anticipat
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E greu sa verifici la un bun mecanic pierderea ? Da, iti pierde, daca iti dispare lichid de racire din vasul de expansiune (asa se numeste acel "borcan"). Bafta.
     
  15. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Salutare,

    Azidimineata cand am ridicat capota sa completez cu lichid de parbriz de iarna am vazut murdarie in vasul de expansiune si cand am desfacut capacul surprize surprize. Garnitura de chiuloasa i-a fost schimbata o data in Germania acum vreo 40 mii de km.... Ce credeti ca poate fi? A4 b8 2.0 tdi CGLC 177 ps. Mersi!
     
    ParadoniX apreciază asta.
  16. Smiley 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 ,2000(Caga) ,143cp,2010
    garnitura mai mult ca sigur la simptomele descrise,poate nu a fost schimbata cum trebuie
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inca odata garnitura de chiulasa (si/sau chiulasa daca nu i s-a facut planeitatea) ori racitorul EGR-ului fisurat si iti gazeaza antigelul.
    Ti-a scazut nivelul uleiului pe MMI ?
     
  18. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Salut Audi 66. I-am schimbat uleiul acum 600-700 km. Parca a scazut putin nivelul.
     
  19. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Salut,

    Am discutat cu un mecanic si sugestia ar fi sa schimbam termoflotul + curatat instalatia. Un cost estimativ de 750 de lei piese + manopera. Daca e garnitura de chiuloasa ma gandesc ca schimbam in Zadar termoflotul asa e?

    mersi!
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact.
     

Distribuie pagina asta