1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A5 (B8) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si-o face treaba.
    Nu stiu pentru cutia ta, dar la Tiptronic, ZF recomanda oficial ca schimbul de ulei sa se faca prin metoda gravitationala (inlocuiesti cat curge) si nu cu flush sau prin presiune deoarece poti "deranja" anumite depuneri care ulterior pot provoca diverse neplaceri.
     
    al3xb3b3 și Marius! apreciază asta.
  2. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Nu te contrazic, insa Ravenol am inteles ca este agreeat de catre cei de la Audi si tin sa cred ca o cutie de viteze care a avut un istoric sanatos nu ar avea decat cuvinte de lauda despre acest procedeu.

    Practic uleiul vechi este trecut printr-un filtru si curatat de impuritati in timp ce se trece prin toate vitezele timp de aprox 10 minute. Ulterior, in timp ce se introduce noul ulei se scoate si cel vechi.

    Foarte multi mecanici mi-au spus ca acest tip de schimbare este singurul care asigura schimbarea totala de ulei din cutie.

    P.S - Legat de depuneri, ma gandesc ca acele depuneri acumulate in timp nu fac parte din utlizarea sanatoasa a cutiei, nu? Asadar, indepartarea lor din punctul meu de vedere ar trebui sa fie foarte utila (sper)

    Sper si vreau sa cred ca o sa fie totul bine si prin aceasta alegere sa fi dat o reimprospatare sanatoasa pentru cutie.


    Nu degeaba a halit 13l

    Multumesc!
     
  3. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Mai bine te superi si dai cutia jos, asa il schimbi pe tot cu siguranta. Si la bani ajungi tot asa :)
     
    iBacau apreciază asta.
  4. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Nu suna rau! :):p:lmfao::yahoo:
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    asa arata uleiul meu schimbat prin metoda clasica recomandata de ZF la cutia 8HP tip-tronic generic denumita @audi66 ...
    dupa doar 1 an de la schimb si 16.000 km parcursi
    tie ti se pare normal ?
    [​IMG]

    ca mie sincer nu
    convertizorul stocheaza extrem de multi litrii de ulei, ori eu cred ca si ZF cat si Audi doresc sa ne cumparam masini / cutii nu sa le intretinem sa fie fiabile .

    BMW au fost primii care au zis ulei garantat pe viata ... viata insemnand perioada de garantie ca ce se intampla ulterior nu mai este problema lor . Audi ii urmeaza bineinteles

    Va rog frumos cand va dati cu parerea , vorbiti pe ceea ce ati facut voi / testat nu din carti

    Spor !
     
    Marius!, cata181 și AndreiF92 apreciază asta.
  6. marindan1984 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 2.0, 120kw, 2014
    Salut,
    Am un audi A5, 2014, motor 2.0 TDI. De ceva vreme se aude un huruit in partea din fata atat la accelerare cat si la decelerare. Masina are 150.000 de km. Mecanicul imi spune ca este posibil sa se auda din cutie. La cutie am schimbat uleiul la 60 de mii. Masina a fost fost achizitionata de noua, precizez ca nu smuceste, schimba ok. Pareri, idei ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E posibil sa ai rulmentul uzat chiar la flansa de unde se prinde planetara. A mai fost un coleg pe aici pe undeva cu fix aceeasi problema.
     
  8. marindan1984 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 2.0, 120kw, 2014
    Am facut o constatare si este defect variatorul din cutie.
     
  9. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Salutare.
    Inca nu am rezolvat problema cu vibratia fix in momentul opririi (moment care coincide cu schimbarea din 2 in 1, cand tin apasat pe frana) si acum am urmatorul zgomot:
    http://s.go.ro/eczeuwse
    Sunt momente cand nu se aude (spre exemplu ieri nu mi-a facut deloc toata ziua ... seara s-a auzit). Se aude doar cand este in D si pe loc (in N si P sunetul se opreste), pe ambele parti. Cand am ajuns la mecanic cu ea ..... nu s-a mai auzit. Din filmare si din faptul ca exista acea vibratie la oprire mecanicul suspecteaza volanta.
    Peste o saptamana am programat-o pentru schimbul de volanta, voi ce credeti?

    -volanta Luk - 2750 lei, manopera - 500 lei
    Mersi!
     
  10. Sergiu92

    Sergiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2019
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    A5, 3.0 tdi, 2012
    La mine se aude volanta in P si in N, dar si atunci cand masina decelereaza la viteze de pana in 50 km/h.
     
  11. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Se aude la fel ca in video-ul meu ? Probabil e mai "dusa".
     
  12. Sergiu92

    Sergiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2019
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    A5, 3.0 tdi, 2012
    Are un cloncănit, dar ce e ciudat e ca cel de la care am luat masina a zis ca a schimbat-o. Din ce am citit pe net, volantele astea nu au viata asa lunga pe o cutie S-tronic. Am vorbit sa o schimb si am gasit-o cu 3.000 de lei si 400 lei manopera.
     
  13. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    La cati km ti a zis ala ca a schimbat?
     
  14. Sergiu92

    Sergiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2019
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    A5, 3.0 tdi, 2012
    Nu mai retin
     
  15. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Prb rezolvata prin inlocuirea volantei. Data jos de pe masina si "scuturata" se aude sunet metalic din interior.
    Pare rezolvata si problema vibratiei in momentul opriri, nu am mai simtit pana acum. De altfel masina schimba si mai lin decat inainte, nu simt nimic la schimbatul vitezelor, nici macar in modul sport si accelerat puternic (nici inainte nu simteam ceva semnificativ.....dar acum nu sumt deloc).
    Multam
     
    iBacau, Marius! și MarianMaxx apreciază asta.
  16. Victor@95 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2019
    Locație:
    Baile Herculane
    Masina:
    Audi a 5 3.0
    Salut ai rezolvat problema și cât costa ?
     
  17. Aragea Cornel 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2018
    Locație:
    Cataloi
    Masina:
    AUDI A5, 2.0 TDI, 150CP
    Salut!
    Detin un Audi a5 2.0 tdi multitronic, 180k km. Atunci cand pun o frână mai brusca, mașina rămâne turata pentru încă o secunda după ce se oprește din mers, ca un zvac la oprire (acul se treaza pana pe la 1000-1100 ca și cum as da treapta inferioara).
    A mai întâlnit cineva problema asta?
     
  18. BenDover66 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2019
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 2015
    Salut citind topicul observ ca deseori apar probleme la schimbul de ulei chiar si la reprezentanta. Detin un A5 2015 2.0 tdi 216k km toate schimburile de ulei au fost facut in reprezentanta in Germania si acum are in jur de 60k de la ultimul schimb(acum aprox un an). M-am interesat de uleiurile de la noi si am ajuns la concluzia ca sunt contrafacute, cu o clasa inferioara celor de la mama lor. Cutia nu are probleme schimba perfect vreau sa fac un schimb doar pentru linistea mea insa mi-e putin teama ca vad tot mai multe probleme dupa schimburile efectuate la noi. Stiu ca orice ulei isi pierde din proprietati dupa 5 ani m-as baza mai mult pe asta la o eventuala revizie. Un sfat?
     
  19. raz123van456 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi a5 2016 sportback 2.0 TDI 190 HP
    prima problema intampinata la a5-u din dotare, am schimbat locu unde il parchez,acum sta parcam cam toata ziua pe o panta destul de inclinata,iar cand pornesc motorul si vreau sa plec de pe loc "la rece" imi moare motorul, se tureaza putin in gol ca si cum ar vrea sa plece de pe loc, apoi moare si apare in bord un mesaj de eroare de la start stop..
    cutia este multitronic,masina are 156.000KM
    este de la plecarea la rece sau este ceva mai grav?
    Nu am sesizat pana acum probleme la plecare in D sau in R, masina chiar inainteaza fara picior pe acceleratie.
    ceva pareri?
     
  20. Mihnea.Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5, 2015, WAUZZZ8R8FA079146, CNHA 2.0 TDI
    Salutare tuturor,
    Detin un A5 cu cutie S-Tronic. Dupa ultimul schimb de ulei la cutie am observat ca pana se incalzeste motorul, respectiv cutia, in treapta intai pe la 1500-1600 de ture simt ca si cum ceva imi agata pedala de acceleratie pentru o secunda. Cam aceeasi senzatie/vibratii cand intra abs-ul in pedala de frana, desigur pentru un moment. Nu stiu cum as mai putea descrie senzatia. Precizez ca in acel moment cutia nu schimba viteza ci doar merge in treapta intai la turatiile precizate. Am tot vazut pe forum fenomenul de "agatat" la aceste cutii dar aparea la schimbarea treptelor.
    Totodata am vazut oameni care se plang de smucituri. Personal nu stiu sa cuantific o smucitura. Este aceeasi senzatie ca atunci cand masina "da in nas" sau pur si simplu simti cand masina schimba treptele.
    Multumesc pentru ajutor.
     
    matei eduard nicusor apreciază asta.

Distribuie pagina asta