Salut, Schimba supapa magnetica (pompa de racire ulei cutie) care are codul 4H0121671D si ai scapat de problema garantat. Daca este necesar schimba si mufa + pini cablaj pompa de racire ulei cutie. Bafta.
Salut! Am un A7 3.0tdi, 326 cp, 2015, 130.000 km, cumparat in urma cu aproximativ 1 an. Pana acum nu s-a schimbat niciodata uleiul in cutia de viteze. Masina schimba foarte bine, doar ca se cam impiedica la schimbarea treptelor 1-2 si 3-4 dar numai atunci cand turatia e la 1100-1200 rpm. Peste 1200 rpm masina schimba foarte lin...am intrebat la reprezentanta daca trebuie sa schimb uleiul dar ei mi-au spus ca la tiptronic nu se schimba, desi pe forumuri vad ca se recomanda schimbarea uleiului la fiecare 60000 km. Ce sfat imi puteti da? Am un sevice marisor in apropiere, Bosch, de incredere, unde am si o cunostinta care m-a asigurat ca pot face schimbul la ei fara nici o problema...
Salut colegi Am facut acum 2 luni schimb ulei motor + cutie la Bucuresti. Masina a mers pana ieri nu am avut probleme Ieri mi a aparut in bord Gearbox Mailfunction ( You can continue driving) , am pus tester pe masina si zice ca este o valva care trebuie schimbata O sa o duc pe platforma maine la Bucuresti A mai patit cineva ? Merci
Banu Eduard Daniel Salut, Acum o saptamana mi-a aparut si mie eroarea asta. Aparea si disparea, intermitent. Problema e ceva valva pe la care se pierde antigel. Antigelul a ajuns la ceva mufa care intra in mechatronic si din cauza asta eroarea. Se schimba valva aia si ceva cablaje pe acolo, la reprezentanta mi-au dat pret 2.800 lei Bafta
Se poate. La mine inca mergea bine, schimba vitezele ca si cum nu s-ar fi intampla nimic. Dar e destul de nasoala treaba. Cei de la Audi ziceau ca daca nu e rezolvata rapid problema poate strica conectorul de pe mechatronic si atunci singura varianta e un mechatronic nou. Fiindca nu se poate schimba conectorul ala. O piesa de cateva sute de lei duce la dauna de 10.000 lei +. Sper sa ai noroc sa nu fie cazul.
Salutare. Am observat ieri in treapta 1 cand ma opream in spatele cuiva , masina se oprea , dar pe urma zici ca o impingea ceva din spate. Ma opream si zici ca incerca sa plece. Nici nu stiu cum sa explic. Uleiul a fost schimbat de 3000 km. A facut asa primele 5 min de la pornire si pe urma si-a revenit. Nu apare nici o eroare nimic. Ce ar putea fi? 3.0 tdi s-tronic 2011 a7
Eu am dat un reset la cutie si nu mai face ce iti face tie. Si a mea facea la fel. Plus ca se simtea ca schimba in viteza 1 si 2. Pentru a reseta cutia procedeaza astfel: Calca pedala de acceleratie pana la fund. Apasa butonul de pornire si pune contactul (nu porni motorul) bineinteles cu piciorul pe acceleratie. Las-o asa vreo 20 de secunde. Cu piciorul pe acceleratie ia-i contactul. Ia piciorul de pe acceleratie si asteapta vreo 2 minute. Porneste motorul si mergi lejer (nu o brusca) vreo 10 minute. Gata. Mentionez ca dupa ce am facut treaba asta nu mai are niciun sut. Si mi-a dat-o automat pe sport cand am pornit-o dupa reset. Sper sa ai rezultate. Spor.
Salutare, dețin un Audi A7 3.0 quattro 2011. In treapta 5 dacă o calc mai tare îmi apare eroarea: Clutch 1, slippage too high. Poate fi problema doar de la discuri sau și din mecatronic ?
Salut. Am un A7 2018 BiTDI 326cp tiptronic 8+1. 80.000km.Masina merge perfect ,dar am o eroare pe cutie : P060A Internal Control Module Monitoring Processor Performance. Multumesc
Ai cautat si tu raspunsuri pe net inainte de a scrie aici pe forum ? Eu cred ca este o eroare data de ECU sau calculatorul cutiei. O stergi si daca reapare mergi la un bun diagnostician care are interfete originale pentru diagnoza si nu clone mizerii chinezesti. Uite aici ceva care chiar daca se refera la alta marca auto se aplica si la tine. Verifica tot ce este mentionat in link-ul de mai jos: https://www.autocodes.com/p060a_ford.html sau aici: https://www.obd-codes.com/p060a Si conform Ross-Tech adica celor care au inventat diagnoza VCDS: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16985/P0601/001537 sau http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16990/P0606/001542 se poate sa fi avut o cadere de tensiune si asta inseamna ca bateria ta poate prezenta probleme. Cand ne inscriem pe forum nu incepem cu intrebarile ci cautam sa citim si in primul rand mentionam ce am facut la masina adica un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
Va salut, Am un Audi A7 din 2011 245 cp si de ceva timp imi vibreaza, pe la 800-1000 ture in momentul in care da sa treaca din treapta 2 in 1. Dupa ce trece de 1200 ture nu se mai simte nimic. Cand plec cu ea de pe loc si schimba din 1 in 2 nu se simte nimic, schimba ok, doar invers din 2 in 1. A mai intalnit cineva problema asta ? Nu am nicio eroare nimic si mi "s-a recomandat" sa schimb un ambreiaj. Va multumesc.
Nu suntem la ghicitoare aici pe forum. Ai mers la reparatori pentru cutia automata ? Ai cautat tu singur alte cazuri asemenatoare pe net ? Ai cautat prieteni / cunostinte cu acest fel de cutie automata si sa vezi daca face la fel si la ei ? Ce ai facut tu concret in sensul asta in afara de a intreba pe forum ? Daca nu este scris nu s-a mai intalnit nimeni cu problema asta pentru ca nu ghicim ce au patit altii la masinile lor. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
Salut băieți, Recent am cumpărat un Audi A7 2012, 3.0 245 cp și am făcut 600 km cu el, când au început problemele: anume de fiecare data când opresc la semafor, când mașina schimba din 2-1, după 1 secunda da un șoc, ca și cum m-a împins cineva de la spate asta este singurul gest pe care cutia îl face, in rest schimba ireproșabil pe dinamic/confort. După câteva runde de șocuri am început sa sun la service-Uui sa se rezolve problema. Am ajuns la Planet Tronic Suceava și mi-au spus ca este de vina blocul de valve. După schimbul lui și o calibrare a ambreiajelor mașina o sa și revină, ok, am lăsat mașina acolo, m-au chemat a doua zi și surpriza ... după 50 km a început iar cu șocul din 2 in 1, după fiecare oprire. (Mașina face asa doar după ce apa ajunge la 90 grade, după 15-20 de mers, la rece nu face niciodată). Eu nefiind din Suceava, am întrebat pe toată lumea și mi-au sugerat un service de la mine din Iași. Am dus mașina la ei, le-am explicat problema, au zis sa le o las acolo. Le-am lăsat-o, mi-au ținut-o 2 luni și 2 săptămâni, am achitat 21.500 lei si au zis ca au schimbat: - ambreiaj multiplu cutie automata - garnituri - filtru cutie automata - kit reparație transmisie - ulei cutie de viteze Elemente enumerate de pe factura. Surpriza este ca, după 2 luni și 2 săptămâni, m-au sunat ca mașina este gata, am luat-o și după exact 80 km a început iarăși sa dea acel sut când schimba din 2 in 1. Totul este facturat și am garanție 2 ani dar am obosit sa ii mai văd, sa ma mai cert cu ei. Inainte de a merge înapoi sa le arat am zis sa scriu aici, poate îmi sugerați voi de la ce ar putea fi problema, poate a mai întâlnit o cineva. Este foarte deranjanta problema, tremura toată mașina când da șocul acela. Cutia este “DSG DL 501 STRONIC”
https://at-manuals.com/manuals/dsg-7-dl501-0b5-s-tronic/ Din ce scrie în acest manual de reparații se pare că anumiți solenoizi sunt consumabile, iar unul dintre ei se ocupă și de răcirea uleiului și posibil de aici să fie cauza. Citește manualul și vezi ce au schimbat pe factură, oricum du-te peste ei și nu lua mașina până nu ți-o repară. Baftă.
Va salut, Detin un Audi A7 din 2012, 3.0 Tdi Quattro 204 cp. In timp ce mergeam pe autostrada, la întrarea în parcare am simțit o smucitura puternică în treapta 2 si 1. Am parcat masina dupa care mi-a apărut Eroare cutie viteza, verificați ambreiajul și nu mai intra marche-arriere. Iar la plecarea de pe loc in treapta 1 si 2 smuceste, plus îmi oscilează turometru de la 2000 imi scade brusc la 1200. Am dus-o in service si mi-a dat Eroare pe Ambreiaj 1 si 2. Mi s-a făcut o evaluare la 1.080 euro ambreiajul 1 si 2 si ma sfătuiește sa schimb si Volanta care costa 1.580 Euro, piese originale. Sa fac mai întâi un schimb de ulei (a fost făcut in urma cu 40.000 km), sa schimb doar ambreiajul 1 si 2 fara Volanta ? Mulțumesc anticipat.