1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor la A4 B9

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de lsc05, 19 Feb 2018.

  1. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Stiu ca ai zis de zeci de ori, dar nu am vazut pe nimeni pe net sa se planga de consumul de ulei la B9 2.0 TFSI. Chiar ma intereseaza cum evolueaza treburile si daca sunt aceleasi probleme cu pistoanele ca la b8.
    @Cosmin Anghel ai procedat corect la verificarea nivelului?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate se pare ca sunt aceleasi probleme. Si 99 % din proprietarii de Audi A4 B9 nu sunt membrii pe forumuri (si nu au ei timp de forumuri) pentru ca fiind masini scumpe si noi achizitionate, apartin in marea majoritate unor firme = persoane juridice. Nu va spun chiar tot aici pe forum. Dar va spun ca la Porsche Pipera sunt cateva masini care asteapta remedierea pe garantie, la unele bineinteles se face reparatia in urma unor scandaluri cu avocati si tot tacamul.
     
  3. Mamu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 Quatro Avant 190CP 2017
    Este adevarat ca atunci cand se apropie de schimb, incepe sa manance uleiul?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu il mananca, il consuma.

    Si asta deoarece cand te apropii de schimb, uleiul ala si-a facut treaba deja, numai are proprietatile necesare pentru a mai fi tinut in motor.
     
  5. Mamu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 Quatro Avant 190CP 2017
    Am inteles. Deci e ok sa scada nivelul.
     
  6. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Cu alte cuvinte, cand incepe sa consume ulei, e clar momentul sa fie schimbat uleiul :)
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu chiar, motoarele in 4 cilindri consuma oricum. Depinde cat ... eu oricum recomand schimbul la 10.000 km indiferent de motorizare.
     
  8. Mamu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 Quatro Avant 190CP 2017
    Eu la 10000 l am schmbat la toate masinile. Mai ales cu praful de la noi.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Praful este important pentru filtrul de aer (implicit durata de viata a turbinei si a debitmetrului) si filtrul de polen (calitatea si cantitatea fluxului de aer).

    Pentru ulei avem topic dedicat (atat pentru motoarele diesel, cat si pentru cele pe benzina) care recomand a fi citit integral de toti userii forum-ului care vor sa isi intretina motorul cat mai ok.
     
  10. Mamu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 Quatro Avant 190CP 2017
    Ok. Multumesc.
     
  11. LoCkEd

    LoCkEd 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, B9, 2.0 TDI
    Buna seara. Am si o o mica intrebare in legatura cu nivelul uleiului de la masina mea (Audi A4 B9 2.0 TDI 150 hp). Am luat masina din Germania cu 48.000 km si cand am verificat nivelul la ulei din setarile navigatiei era undeva cam pe la jumatate. Recent am facut 53.000 km si cand am verificat astazi am vazut ca a scazut destul de mult. Este normal sa scada asa de mult in 5.000 km (dintre care 3.300 km in Bucuresti si in afara orasului)? La reprezentanta mii s-a spus sa fac revizia urmatoare la 60.000 km.
     
    Ultima editare: 10 Ian 2020
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intre MIN si MAX este diferenta de 1l. Ti se pare tie ca "a scazut asa mult" (la tine initial nivelul nefiind la MAX).
    2.0 TDI si TFSI-urile consuma ulei, scrie si in manual daca l-ai citi.
     
  13. ovidiubi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    a3 alh 2002
    După cum explici ai un consum de ~200ml la 5000km
    Eu zic ca e ok


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca i-a intrat in cap de la vanzatorii de pe OLX gen “nu consuma gram intre schimburi”. :)
     
  15. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Depinde cum privesti problema, eu pana la 2.0tdi de la Audi nu am completat niciodata la nici un motor ulei intre revizii, si asta pornind de la batrana dacie. Eram plecat din tara si m-a sunat sotia ca i-a aparut in bord ca trebuie sa completeze minim 1l de ulei si initial mi s-a parut un pic ciudat. Am studiat un pic problema, mi-am dat seama ca am cumparat masina cu revizia facuta si nu verificasem nivelul de ulei si m-am linistit. Mecanicul meu pune tot timpul un pic mai mult ulei sa se duca spre nivelul Max ca sa nu fiu nevoit sa fac completari intre schimburi.
     
  16. tatimeu

    tatimeu 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2020
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Megane RS3 302 CP/2014; A4 B9 190 CP/2019 Quattro, Led si Virtual cockpit (DETA)
    Salut
    Eu pana acum nu mi-am pus problema de temperatura ulei. Acum am vazut ca am in bord si aceasta informatie. Cam pana la ce temperatura maxima ar trebui sa ajunga temperatura uleiului astfel incat sa nu avem probleme ulterioare cu motorul, etc. Multumesc
     
  17. kimdiesel

    kimdiesel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2016, cod motor DETA
    Vara poate sa depaseasca 100 de grade. Pana la 102 grade este ok. Eu mai mult nu am vazut la diesel.
     
  18. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Am vazut pana la 112 pe skoda octavia de serviciu (1.6 tdi) - masina e ok - e noua - nu sufera de nimic
     
  19. tatimeu

    tatimeu 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2020
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Megane RS3 302 CP/2014; A4 B9 190 CP/2019 Quattro, Led si Virtual cockpit (DETA)
    Am vazut ca indicatorul e pana la 150 grade si e doar alb nu are portiune rosie de avertisment. Aceasta e chestia care m-a facut sa intreb.
     
  20. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Pai e normal ... daca se incinge motorul o sa iti fiarba apa/antigelul - nu o sa fiarba uleiul. Uleiul unge mecanismul si previne uzura - apa si antigelul au rolul de a raci motorul
    Premisa de la care ai plecat e gresita - indiferent de temperatura uleiului, cauza este alta. Temperatura uleiului este doar o consecinta a unei probleme pe care o ai cu motorul. Ce vreau sa spun este ca nu uleiul incins deterioreaza motorul, ci invers - un motor cu probleme determina incalzirea uleiului.
     
    Mihaiu600 și bobalex18 apreciază asta.

Distribuie pagina asta