1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A6 C6 diesel - schimbare - martor bujii aprins in bord - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de andrei_hbi, 4 Apr 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lichidul de frana nu m-a dezamagit niciodata. :)
     
    Tudor.chirila apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    2+2 sau Berner sau cel de la Wurth (Rost Off). Dar de obcei las multa motorina sau lichid de frana in jurul bujiei (daca vad ca nu iese din prima) cel putin 24 ore.
     
    Tudor.chirila și silvio apreciază asta.
  3. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut și sărbători fericite,
    De câți va ani, aveam erori pe bujiile incandescente. Mașina pornea foarte bine. Dar cu 3 zile în urma, am hotărât sa înlocuiesc bujiile. Am mers la mecanic,ei au și magazin de piese, și mi-a pus în loc de Beru, NGK cu aceleași cod. Bujiile au ieșit foarte ușor. Am observat ca a scos și conectori de la injectoare. După ce a terminat lucrarea mașina a pornit greu.. La a doua încercare a pornit normal. Dar problema e ca volorile la injectoare au luat-o razna. Înainte sa demonteze bujiile, mecanicul a pus VDCS sa vadă eroarea la buji si a văzut și valorile la injectoare. Toate erau cu 0 în față. Mașina pornește de multe ori greu, are niște vibrați la relanti, întreruperi. Pot fi conectori de la injectoare ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Sigur s-a intamplat ceva pe acolo. Desfa din nou capacul si verifica / strange mufa aia care intra in injectoare verifica si cabaljul. Asta se pateste cand se lucreaza pe graba sa termine ei mecanicii lucrarea repede. Mama ei de meserie.
     
  5. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Am comandat azi un cablu nou. O să-l schimb eu.. Are cineva schema cum se schimba sau e la fel ca la 1.9 ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu iti trebuie schema. Il scoti din chiulasa cu atentie pentru ca acolo mufa risca sa se sparga din cauza vechimii si caldurii. Iti "spune/arata" cablul singur cum trebuie asezat = pozitionat. Fa o poza (mai multe) inainte, la cablul vechi, sa vezi traseul.
     
  7. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Multumesc mult. Sărbători fericite. Și mulți km fără evenimente.
     
  8. Valentin Stefanescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2019
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6, 3.0 tdi, 2006
    Buna ziua grup,
    Dupa ce mi-a aparut in bord semnul de verificare bujii am fost la mecanic.. Se pare ca 5 bujii din 6 numai functioneaza, iar in timp ce mecanicul scotea 1 bujie sa vada modelul, fisa a produs scantei. Mentionez ca masina nu avea contactul pornit.

    Are voie sa trimita curent spre buji fara contact ? Cand a masurat fisa, ii arata 10 V
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Din cite stiu, la C6 cand ai bujie arsa , in bord nu ai nimic aprins.
     
  10. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Aurel G nu arata nimic în bord, daca 1 sau toate bujiile incandescente sunt arse. Spirala îmi stătea aprinsa, când se stricase întrerupătorul de la frână, switch. Doar pe VAS, VDCS, etc., arata ca ar putea fi arse.
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Silvio exact, si eu aveam 5 din 6 arse si nimic in bord.
     
  12. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Valentin Stefanescu, n-ar trebui sa fie tensiune pe fisele bujiilor fara contact. Verifica modulul de comanda al acestora.
     
    Valentin Stefanescu apreciază asta.
  13. Valentin Stefanescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2019
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6, 3.0 tdi, 2006
    Salut,
    Azi m-a chemat mecanicul sa mi arate cauze problemei de mai sus. Cand am ajuns mi-a aratat in carcasa unde este ECU, era plin de apa.. Toate releele si ECU erau inundate si nu am habar de unde putea sa intre apa acolo, totul fiind sigilat.
     
    Mazilu Cristi apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimbi toate releele inundate si oxidate obligatoriu cu unele noi si originale plus sigurantele de pe acolo si schmibi carcasa cu una noua si originala indiferent cat costa acea cutie unde stau releele si ECU. Apa intra din mai multe motive. Exista topic dedicat despre asta si pe care nu l-ai citit. Bafta.
     

Distribuie pagina asta