1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 2010 - 2.7 TDI quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de turbo_diessel, 9 Mar 2019.

  1. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Nasol, nasol, daca te plictisesti de ele ma ofer voluntar pt donatie.....n-am Audi pe care sa le montez inca dar, cel putin, ma pot juca prin casa cu ele :p
    On topic: :hubbahubba: cam asa arata, felicitari!
     
    turbo_diessel și gabitza121 apreciază asta.
  2. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Va multumesc pentru aprecieri!:)
     
  3. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    De la ultima postare nu am mai facut foarte multe la masina, poate doar km....multi km:)
    La partea estetica am reusit sa cumpar o pereche de jante Rotor de pe un A5 din 2015, 8j ET 35, R18. Jantele acestea aveau cauciucuri de iarna(exact cum cautam) asa ca vechile si "frumoase" jante au primit cauciucurile de iarna iar cele de vara ce le aveam deja pe masina le-am pus pe cele noi achizitionate. Multumesc lui gabitza121 pentru consiliere:friends: char daca nu e fan al acestui model:p insa informatiile lui mi-au prins foarte bine.
    La partea mecanica am facut schimbul de ulei si filtre la motor, la cutie am facut iar schimbul de ulei si filtru chiar daca am mai facut asta anul trecut , pentru ca am vrut sa curat si blocul de valve, se cunoaste diferenta acum. Si pentru ca pierdea ulei pe la semering am schimbat uleiul si in torsen.
    In rest masina s-a comportat exceptional, am facut cateva mii bune de km cu ocazia vacantei, atat prin Romania cat si prin Europa, in drumul inapoi spre Belgia si apoi cateva zile in Elvetia, am incercat un top speed pe Germania dar din cauza traficului mai mult de 247 nu am reusit, insa sunt sigur ca puteam sa ma apropii de 260 ( maybe next time:)). In drum spre Elvetia am reusit sa scot un consum de 6.5 la mers legal pe autostrada. Ma pot declara multumit de softul facut, si top speed mai mare dar si consum mai mic atunci cand vreau sa merg linistit.
    In legatura cu retrofiturile am reusit sa adun o parte din piese insa nu am avut timp sa ma ocup de ele, insa sper ca luna aceasta sa pot incepe macar.
    Lista ar fi cam aceasta:
    -maner cu buton blocare portiera pasager
    -butoane blocare portiere spate
    - mufele si pinii aferenti butoanelor de blocare ( inca nu am pinii ce intra in modulele portierelor, trebuie sa vad cum sa ii caut si pe aia)
    -lampile rosii cu bec pentru fiecare portiera( eu aveam doar niste capace de plastic)
    - lampile din partea de jos a portierelor spate( nu aveam deloc pe spate)
    - butoane geamuri si buton reglaj oglinzi de A6 4G
    - joystick piano black
    - unitate climatronic de Audi Q7 2014 de pe care vreau sa iau doar butoanele de reglaj pentru a completa setul piano black alaturi de padele, butonul de reglaj oglinzi, joystick. Mai trebuie si butonul de reglaj volum tot de pe Q7 facelift
    Sper luna aceasta sa ma pot apuca de treaba:p;).
     
    stefan550, gabitza121, Caprita Emanuel și alți 2 apreciază asta.
  4. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Sambata aceasta am avut ceva timp liber asa ca m-am apucat putin de treaba:). Am reusit sa montez urmatoarele:
    - butoanele de la geamuri si cel de reglaj al oglinzilor ( doar la pasager in dreapta s-a potrivit fara modificari). Sunt putin dezamagit pentru ca nu imi merg butoanele de blocare a geamurilor spate. Eu aveam varianta cu un buton de blocare a ambelor geamuri si credeam ca modelul acesta cu blocare individuala e p&p insa nu e asa. Ma gandesc ca poate trebuie schimbati niste pini. Daca nu gasesc solutie atunci voi cumpara modelul de A4 B8, nu vreau sa le am asa nefunctionale
    - butonul de blocare pe portiera pasagerului. A trebuit sa fac cablajul de la zero si datorita numerotarii gresite a ordinii pinilor la mufele cumparate nu mi-a iesit din prima:banghead:, dar din a treia incercare am reusit sa il fac functional .Ciudat ca modulul avea deja codarea necesara facuta .Am transferat iluminarea manerului si tweeter'ul de pe manerul original pe cel donator, chiar daca ambele arata identice si ambele sunt Made in China, cu toate ca sistemul audio este Bose. In concluzie si ce e OEM tot chinezarie este? Aud frecvent asta: " Nu iau chinezarie, merg doar pe OEM" dar se pare ca nu mai este chiar valabil lucrul acesta. Oricum fac si chinezii lucruri bune, trebuie doar sa stii ce sa cumperi:)
    - lampile rosii de avertizare insa doar pe portierele fata, pe spate nu am mai avut timp pentru ca nu am din fabrica nici macar pe cele albe de la baza portierei, le voi monta pe toate data viitoare ( sper)
    Cand am desfacut fata de portiera la sofer am ramas surprins sa vad incinta de la boxa de bass, (e prima data cand desfac o portiera ce are un sistem audio mai de Doamne ajuta) . Un alt lucru care m-a surprins placut a fost sa vad ca modulul de pe portiera e Made in Romania, deci masina mea are si ADN de roman:)
     
    stefan550 și smurff apreciază asta.
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La capitolul butoane avem deja un pionier care a facut asta.... @Megatron. Tin minte ca el a polizat putin de pe lateral ca sa le adapteze, dar de cel pentru blocarea usilor din spate, nu tin minte. De ce nu ai pus cele dedicate A3/A6/Q7 din acea perioada cu banda cromata la varf?
     
    stefan550 apreciază asta.
  6. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Pai el este sursa mea de inspiratie in privinta acestui retrofit:) dar diferenta era ca el avea deja din fabrica optiunea de blocare individuala a geamurilor spate.
    Nu am vrut sa pun pe cele dedicate pentru ca imi place mai mult modelul acesta, intinereste putin interiorul. Plus ca imi place ideea de a monta/adapta piese de pe generatiile mai noi:), pe tema asta incerc sa merg pe cat mai mult posibil. Chiar in seara aceasta m-am urcat intr-un A6 4G si ma gandeam ce se mai poate "fura" :eyebrows:
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Bordul... cu MIB2. :)
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  8. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    @MarianMaxx: eu am pus modelul de butoane de care spui tu de la chinezi, pentru ca aveam semi-defect butonul de la geamul soferului, trebuia sa stii cum sa apesi pe el ca sa se inchida...in fine, ideea era ca am cautat mai apoi sa schimb si celelalte butoane ca sa nu fie doar cele de la sofer cu varful cromat, dar crezi ca am gasit?!

    @turbo_diessel: vezi ca butoanele de pe aliexpress (sau cel putin cele comandate de mine) vin fara acea membrana dintre buton si baza. Pe mine ma deranja initial ca noile butoane nu aveau acelasi feeling si erau usor mai zgomotoase la apasare, dar dupa ce m-am prins care era problema si am mutat acea membrana de cauciuc de pe butoanele OEM pe cele noi, nu mai am de ce sa ma plang de "chinezisme", se comporta exact ca cele originale.

    Cat despre butoanele de blocare a geamurilor spate, vezi daca nu poti sa pastrezi baza + butonul respectiv de pe modulul OEM, si sa transplantezi doar butoanele efective, cele noi cromate, pe modulul vechi. Eu dupa faza cu membrana, am ales sa pastrez baza de la butoanele originale si sa folosesc doar butoanele efective de la chinezi, pastrand de rezerva baza chinezeasca in caz ca se intampla ceva si o sa mai am nevoie de ea...
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @seba18 eu le-am cumparat din reprezentanta. Cel singur parca costa in jur de 8€/buc. Nu am avut probleme cu functionarea lor deoarece erau originale.
     
  10. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Sincer nu merita sa le iei de chinezi, diferența de preț nu e foarte mare, iar calitatea e incomparabila. Se vede diferența la partea de crom și la iluminare după ce le-ai montat și se zgârie destul de repede. Mai bine le iei OE sau Metzger, Topran.
     
  11. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    @seba18 m-am gandit si eu sa fac asa cum spui tu insa nu eram sigur daca erau compatibile si nu voiam sa risc sa mai rup ceva pe acolo si in final nici sa nu se potriveasca, insa daca spui ca se potrivesc butoanele noi pe baza veche atunci voi incerca si eu. Voi transfera si membrana la celelalte butoane de la pasager si in spate. Multumesc pentru sfat:friends:
    @Sergio deocamdata le las pe astea sa vad cum se comporta, daca nu sunt multumit voi trece la celelalte variante:)
     
  12. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    @turbo_diessel nu stiu daca in cazul tau se vor potrivi, fiind usor diferite butoanele ca forma, dar merita incercat. La mine butoanele erau identice, singura diferenta fiind varful cromat. Ca sa nu le rupi, ia o surubelnita mica si departeaza usor baza butonului pe una din parti, o sa vezi ca se declipseaza foarte usor.
     
  13. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Cand le-am analizat si le-am pus una langa alta am vazut ca erau identice, singura diferenta fiind la butoane. Chiar si butonul de reglare al oglinzilor este exact la fel.
    Cu prima ocazie ma voi ocupa de ele:)
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am luat butoanele de la sofer de pe Aliexpress. Au venit cu varful vopsit, nu din crom.
    Am cumparat butoane OE de C6 si am terminat balciul.
    Cele de B8 nu imi plac, e prea mult crom imprejurul butonului.
     
  15. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Astazi am reusit sa fac ce a spus colegul @seba18 ( multumesc pentru sfat:friends:), am pastrat baza butoanelor originale ale masinii si am transferat doar butoanele in sine de la varianta A6 4G. Intr-adevar, butoanele din china nu au acea membrana si cand am comparat ca si sunet la cele din china e deja suparator pt urechi:banghead: , insa acum e cum trebuie, se simte ca si cum ar fi OEM. Si ca si bonus, acum am functionala din nou blocarea geamurilor din spate:).
    Am mai reusit sa mai fac o modificare si anume sa cobor nivelul de zero al suspensiei, acum e cu 15 mm mai joasa in toate pozitiile. Pe Dynamic e mai dura acum si mai stabila in viraje, exact cum doream.
    Ce ma supara e ca de o vreme nu imi mai merge cum trebuie Mirror dipping atunci cand o bag in retur, coboara doar foarte putin. Am incercat sa dezactivez functia si sa o activez inapoi insa la fel face:banghead:. Daca o dau manual din buton oglinda coboara pana jos de tot, deci nu e blocata, e ceva legat de soft.

    @audi66 cele cumparate de mine sunt cromate nu vopsite, s-a vazut clar cand le-am polizat pe margine. Ca si calitate sunt aproape ca cele OEM, singurul inconvenient fiind ca nu au acea membrana fiind astfel mai zgomotoase insa s-a rezolvat usor si problema aceasta:p
    Nu am mai vrut cele OEM de C6 pentru ca nu imi mai place design'ul lor, e acelasi de la B6/C5 incoace, am vrut ceva mai fresh:) insa e o parere/preferinta personala, sa nu fiu inteles gresit, nu am am nimic cu cei ce prefera asa cum a iesit masina din fabrica.:hi:
     
    stefan550, Mocanu.adi, seba18 și alți 2 apreciază asta.
  16. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Salutare tuturor!
    Zilele acestea am mai completat "pachetul piano black" ca sa zic asa, schimband buoanele de reglaj de la climatronic de pe o unitate de Q7 2014 si joystick-ul.
    Joystick-ul a fost foarte usor de schimbat dar la clima ma temeam sa nu fac vreo bucurie. Am preferat sa desfac complet panoul de Q7 sa vad cum sunt prinse butoanele ca sa nu risc sa le stric. Cele de pe masina pur si simplu le-am scos cu grija cu un patent, dupa ce am protejat foarte bine butoanele, se scot relativ usor.
    Acum mai lipseste butonul de reglaj al volumului, din fericire se gaseste si separat de cumparat, spre deosebire de cele de pe panoul de clima.
     
    Ultima editare: 31 Dec 2019
    stefan550, gabitza121 și Caprita Emanuel apreciază asta.
  17. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Astazi am montat si butonul de reglaj volum in culoarea piano black. Nu am cumparat unul de Q7 facelift( fiind singura varianta disponibila in nuanta aceasta) ci am cumparat unul de C6 si am vopsit partea centrala. Nu prea sunt multumit de rezultat pentru ca la dezasamblarea butonului am fortat putin , nestiind cum vine fixata partea centrala neagra de cea argintie exterioara si acum cand am montat pe masina am observat ca merge putin greu. Insa nu e grav pentru ca si-a indeplinit misiunea si anume de a face un test pe el, ma voi apuca sa il fac pe cel original al masinii care sper sa imi iasa mai bine:) dar intre timp ramane acesta pe care l-am vopsit.
     
    bobalex18 și gabitza121 apreciază asta.
  18. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Daca îți mai rămâne niste vopsea,eu zic că ar fi păcat să o arunci și mai bine faci consola aia tot negru lucios;) iar daca dupa asta inca mai ai vopsea eu zic sa te apuci de rama IC:arco:
     
    turbo_diessel și bobalex18 apreciază asta.
  19. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Rama de la IC ar fi urmatoarea in vizor, dar cred ca o voi duce la un profesionist:)
    M-am gandit si la consola, dar daca o fac si pe ea atunci vor trebui facute si ornamentele tot piano black, dar ornamentele mele sunt brushed aluminum si nu cred ca ar da bine fara marginea cromata asa ca la cele din lemn. M-am uitat de curiozitate dupa ornamente dar ba nu este ornamentul cu quattro, ba nu au locasul pentru butoanele de memorie la scaun sofer si pasager si tot asa.
    Pe de alta parte ma gandesc cum va arata consola dupa anumita perioada, cat de reziztenta va fi impotriva zgarieturilor....
    Inca mai studiez problema:)
     
  20. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Cred ca poți in prima faza, sa le colantezi negru pe toate.
     

Distribuie pagina asta