1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Pana la urma am luat o decizie..
     
    Chriss_Deejay și F33lings apreciază asta.
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Dupa aproximativ 10 ore de "munca" (adunate), ornamentele OEM de S4 sunt montate pe masina... mea.

    Da,... probabil ma plang spunand cat timp am "pierdut" facand un lucru ca la carte. In jur de 6 ore mi-a luat sa curat banda aplicata pe ornamente.. e greu, nici o solutie nu si-a facut efectul: benzina, alcool, spirt, ceva solutie pt indepartate etichete (e precum WD-40). A inmuiat doar la suprafata, dar jos nu... si am razuit la greu, am indeparat pana la urma urmei, banda si lipiciul buclucas.

    Apoi am demontat ornamentele de pe pragurile mele:

    - am luat un cutter, l-am introdus in coltul ornamentului, am facut cateva miscari sa tai banda pe alocuri

    - am introdus levierul de plastic pt demontare elemente interior si am incercat sa ridic usor ornamentul in sus. Am reusit fara prea mari probleme sa-l demontez complet. Am repetat procesul pentru restul ornamentelor

    - am inmuiat o laveta cu benzina, am "tamponat" resturile de banda ramase pe caroserie, apoi cu spatula de plastic m-am pus la razuit.. cu rabdare, fara graba am indeparatat in linii mari banda

    - dar totusi tabla nu a ramas curata.. am gasit solutia: inmuiam banda ramasa cu benzina pe o suprafata relativ mica (aprox 5-10 cm) si razuiam cu racleta. Rezultatul se vede in poza nr. 3. Curatam 5-10 cm, stergeam cu laveta, puneam benzina pe urmatoarea suprafata, razuiam, curatam, repetam procesul..

    - am aplicat banda dublu adeziva Bison verde (aceasi banda pe care am folosit-o la numere)

    - le-am pozitionat si montat


    Am facut acest lucru pentru mine, intr-un final pot spune ca a meritat. Existau variante, nu curatam nimic (sau doar superficial) si aplicam asa ornamentele cu banda sau silicon.. deoarece nu vine nici naiba sa ridice ornamentele sa vada ce e sub..

    Multumesc pentru sfaturi celor doi, Ovidiu (TM) si Bogdan (AR).

    Inca nu stiu daca pot spune "sper sa nu mai fiu nevoit sa fac treaba asta vreodata". A fost o munca grea, un chin deoarece se indeparta banda ca naiba de greu de pe ornamente dar am reusit sa fac ce mi-am propus si satisfactia e pe masura deoarece nu am renuntat.


    [​IMG]
     
    Ultima editare: 4 Apr 2020
    stefan550, Caprita Emanuel, Iulian06 și alți 7 apreciază asta.
  3. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Trebuia sa incerci "mecanizat", ar fi mers mult mai usor.
    La demontare eu am folosit un pistol/foehn cu aer cald si guta/fir de pescuit.
    Iar curatarea inainte de montare, atat a caroseriei cat si a ornamentelor (in cazul in care nu sunt noi) le-am facut cu pistol cu aer comprimat (merge si o bormasina) la care montezi o guma/pila/perie/clenear cu o abrazitate moderata.
     
    lowlife apreciază asta.
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Da @waf de acord, dar asa mi-am propus.. daca au reusit altii, trebuie sa pot si eu. In schimb, pe perioada asta te plictisesti daca nu faci ceva sa-ti ocupe timp.

    Apar cu o noua "modificare": am relocat comutatorul ESP. Am vrut sa fie la indemana.. am gasit un inlocuitor: comutatorul de avarie. L-am avut pe cel care-l schimbasem pe acasa si stiam ca se aseamana mufa destul de mult. L-am probat (comutatorul avarii pe cablajul ESP) si dezactiveaza/activeaza ESP-ul fara probleme.

    Am cautat variante unde sa-l montez, dupa cum am spus am vrut sa fie la indemana (de aceea si AUDI l-au pozitionat pe consola centrala si nu in torpedo spre exemplu). I-am gasit locul perfect, am facut masuratori, am decupat plasticul, l-am montat, l-am probat si cam atata tot. E micut, discret, poate fi apasat cu usurinta.
     
    Ultima editare: 5 Apr 2020
    George Stoica și DonDoneL apreciază asta.
  5. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    De ce nu i-ai lasat si capacul?
     
  6. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Ce ai de gand sa montezi in locul butonului? Al doilea suport de pahar?
     
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Exact @waf

    Donel, se vede ca ai fusarit ce am scris. Am spus ca am testat un comutator de avarie pe cablajul de ESP. Functioneaza. Am pus comutator de avarie pentru functia ESP OFF/ON. Face acelasi lucru. Nu e la vedere, nu are sens sa pun butonul ESP sau chiar cel de avarie sa-l las, deoarece mai si ocupa spatiu aiurea. Iar asta de avarie e putin mai "low profile" fara capacel.
     
    Iulian06 apreciază asta.
  8. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Personal. treaba asta cu doi suporti pentru pahare pe B6 mi se pare o chestie inutila, prin prisma amplasarii acestora raportat la configuratia bordului. Voi aveti curaj sa puneti paharul de cafea sau cola in suport si sa ramana acolo la drum? Ca eu il vad direct peste toate butoanele de la navi si clima la prima curba.
    Si daca totusi vreti aceasta modificare, mutarea in cele mai ciudate locuri a butonului de ESP mi se pare iar o munca in zadar si care lasa "urme" ce mie mi-ar deranja piticii de pe creier. Pana sa faceti aceasta modificare, de cate ori ati apasat butonul de ESP in toata perioada de utilizare a masinii? Eu cred ca singura data a fost atunci cand l-am inlocuit cu unul cu linie cromata si am vrut sa il testez daca functioneaza :)
     
    AlexPTB apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iarna de iarna.
     
    Chriss_Deejay și AlexPTB apreciază asta.
  10. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Eu am un pahar special pentru masina, are un inel cauciucat la baza si practic sta fix fix in suport. L am luat din jumbo
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si te duci cu paharul tau in peco cand iti iei cafea ? :)))
     
    AlexPTB apreciază asta.
  12. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Finally, credeam ca doar eu sunt anti suporti de pahare in masina. Ori conducem, ori bem cafea... si mai ales cum sunt pozitionate la noi, deasupra tuturor butoanelor, nici sa nu aud. Imi este de 10 ori mai folositor sertarul pentru carti de vizita unde tin un pachet de guma si bonurile la parcarile cu plata. Iar treaba cu butonul ESP bagat acolo... fiecare cu piticii lui. Eu nu am inteles oricum mutarea si de ce nu ii pui o fata ceva.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Am cafeaua mea mereu, nu degeaba am dat o căruță de bani pe expresor :))
     
    stefan550, Chriss_Deejay și audi66 apreciază asta.
  14. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ce bine ca nu beau cafea :)) Sunt scutit de asemenea probleme.
    Sucul sau apa stau in sticlele lor, acum ca nu mai incap nici in fata de usa (nici macar cele de 0,5, deh, botoane in plus in buzunar) le arunc chiar pe pres pe jos, in spate.
    La mine sertarasul de langa butonul de ESP gazduieste SD cardurile pentru RNS-E.

    Nu spun ca uneori nu simt nevoia sa am unde pune un pahar cu ceva, in siguranta. Am mai cochetat cu ideea de consola centrala de US pentru asta. Insa e acul in carul cu fan una in stare buna.
     
  15. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    La autototal se găsește noua, dar e goală. Undeva până in 1000 lei parcă.
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Da, aproximativ 1000 lei e noua. Cheala. Dar nu stim cu siguranta daca ornamentul spate de sub scrumiera si scrumiera in sine se vor potrivi pe ea (de pe modelul european). Plasticul din jurul manetei franei de parcare.. aceasi situatie.

    https://www.auditeam.pl/forum/topic/1904-montaz-tunelu-us/


    Apropo, vad ca am iscat o disputa aici.. de mult mi-am dorit sa pun al doilea suport. Cautasem consola de SUA dar nu am gasit sa fie completa (frana de parcare, scrumiera spate).

    Daca va cumpara cineva consola si va incerca potrivirea elementelor de Europa pe aceasta, sa ne anunte si pe noi.

    Suportul de UK il am cumparat de dinaintea Craciunului. A zacut in cutie pana duminica.

    Nu pun sticle de 0.5 in suport. Nu pun pahare foarte mari in suport. Nu pun sticle de 0.25 sau 0.33 in suport. Doar anumite tipuri de pahare cu cafea si anumite doze (energizant, suc).

    Pana acum nu mi s-a intamplat sa patez ceva cu continutul a ceea ce ar fi fost in suport. Scrumiera, navigatia, climatronicul sunt curate. Am o grija deosebita de cand am pus aceste elemente noi sau ca noi, dupa caz. Daca iau pahar de 150ml cafea, am in el cafea de 50. Nici macar la jumatate nu ajunge, sa nu existe riscul de a zbura peste pahar la o denivelare.

    Am ascuns butonul, nu e un lucru permanent. Poate obtin un capacel plat pentru acesta. Oricum e la indemana. Altii decupeaza spatiul de langa comutatorul de lumini si lista continua.
     
    mirceacml apreciază asta.
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Adunate din ultimele doua saptamani.

    In imagine aveti oglinda cu capac rosu (Anglia) iar cealalta (gri) este cew de Europa.

    Jos, iti poti da seama daca este de uk sau nu, inspectand atent bratul si unghiul ei.

    Sau pe scurt, pe cele de Europa scrie R1.. iar pe cele de UK scrie R2..

    In cazul meu cea de UK nu a fost comoda, abia daca se vedea coltul masinii (vedeam mai mult daca ma intindeam inspre pasager). Am incercat cu distantier sub motoras, era mai bine insa sticla era prea scoasa.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Aviz amatorilor de retrofit la rabatabile electric :)) (retrofit inutil oricum din punctul meu de vedere, singurul care merita este cel cu electrocrom)

    Din cate stiu, si sticla diferă de la anglia la europa, ai încercat sa spui sticlele de europa? E o îmbunătățire?
     
  19. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ai exagerat putin cu unghiul in care tii in mana oglinda gri raportat la caroserie, dar intr-adevar, in cele de UK nu se vede bine din cauza inclinarii bratului. Multi refuza sa accepte asta sau au intentii ascunse si afirma ca oglinzile nu difera prin prisma faptului ca nu mai au dimensiuni diferite stanga dreapta, cum era la B5 de exemplu.
    Sticla, cu exceptia faptului ca unele pot avea sau nu unghi mort, este absolut identica la UK si restul EU (de exemplu am vazut masina LHD cu ambele oglinzi cu unghi mort conform VIN iar oglinda dreapta are acelasi cod cu cea de pe o masina de UK montata pe acceasi parte a caroseriei).
    Insa analogia cu acele inscrisuri R1 R2 pe zona precizata de tine, din punctul meu de vedere nu se aplica. Sau cel putin nu poate fi extrapolata si pentru oglinda de pe stanga. Iti atasez cateva poze, trage tu concluziile.
    Ce indiciii iti pot da: oglinzile sunt stanga si dreapta, provin de pe aceeasi masina si au aceeasi data (luna/an) de fabricatie.

    PS1: Nu de alta, dar s-ar putea ca cineva sa o ia razna cautand oglinda de stanga LHD cu inscriptia L1 F3. :)
    PS2: Oglinzile cu functie de rabatare sunt precablate pentru antiorbire, deci presupunand ca masina are deja oglinda centrala din parbriz heliomata, mai ai nevoie doar de sticlele laterale cu aceasta functie si cate 2 fire trase din calculatorul de usa la oglinda centrala si voila !
    PS3: Nu e inutil, mai adaugi o pictograma in plus pe maner :))
     
    Ultima editare: 18 Apr 2020
    stefan550 și AlexPTB apreciază asta.
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Sticla nu difera.

    Conform seriei de sasiu, pentru masina mea, sticla de fabrica pe stanga e asferica iar pe dreapta convexa.

    Am verificat doua serii de B7 cu oglinzi stoc de fabrica, ambele masini au sticle asferice, atat pe partea stanga cat si pe dreapta.

    Sunt masini si masini..


    Acestea ar fi diferentele la sticle.

    Am inlocuit oglinzile deoarece asa mi-am dorit, sa am altele..


    Sticlele mele au fost montate. Am montat sticla oglinzii in cauza, am montat o alta sticla imprumutata de la un alt B6, acelasi rezultat. Stai linistit ca am verificat tot ce se putea verifica.

    Si eu consider unele lucruri inutile pe anumite masini insa ma abtin in a le spune in topicul altuia deoarece fiecare individ isi personalizeaza masina dupa bunul plac.


    Am patit-o si asta e, nu pot acuza vanzatorul ca ar fi dat cu buna stiinta oglinda repsectiva sau nu, important e ca i-o voi inapoia si imi va returna ceva bani.


    Da, am exagerat putin cu oglinda pe care am tinut-o in mana (fiind de EU) insa am vrut sa para mai concludenta diferenta. Bun spirit de observatie ai Gabi (@t_qua77ro) :)

    Oglinda de pe stanga tot inscriptie R1 are.

    Oglinda pe partea dreapta (de Europa) are R1. Aceasta inscriptie se gaseste in spatele motorasului de reglare a sticlei (luati jos sticla, mutati putin motorasul si gasiti codul).

    Explicatiile tale sunt perfecte.


    Unii fac compromis cu oglinda de UK:

    - probabil oamenii de rand, nu stiu diferenta (jos, fizic), merg la mecanic, platesc manopera apoi vad diferenta.. se gandesc, asta e, macar nu e rupta, tot vad ceva in ea. Dau 100-150 pe oglinda, mai un 50 pe schimbat,.. apoi daca trebuie sa o schimbe, iarasi manopera si iar alta oglinda cautata

    - altii nu fac diferenta (greu de crezut dar e posibil)

    Dar nu doresc sa intru in detalii, nu e vorba de noi, membrii forumului.


    Am gasit oglinda pe partea dreapta de Europa, l-am stresat pe vanzator sa-mi dea dovezi concrete ca oglinda e ceea ce caut. M-a suportat, m-a ajutat, m-a lamurit si nu m-a mintit.

    Acum e ce trebuie, oglinda pe partea dreapta e cea de Europa, cum ar trebui sa fie de altfel.


    Pana la functie electrocrom, mai ar fi de munca (oglinda din parbriz, cablaj, s.a.m.d.).


    Astazi s-au montat anvelopele de vara, Conti PC6. Am schimbat si carenajele de noroi la rotile spate.
     

Distribuie pagina asta