1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My evil - Black B6

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Chriss_Deejay, 14 Apr 2016.

  1. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @alanb1 : Cu putina improvizatie, a iesit.
    Este chiar o idee mai mic decat cel stock.
    Am folosit buretele cu care vine pentru a etansa extremitatile radiatorului efectiv.
    In partea unde vin cuplate conductele, am folosit burete destinat etansarii ferestrelor (are o parte adeziva).
    Other than that, nu am intampinat alte dificultati.

    @lowlife : cred ca ai o senzatie de suspensie pneumatica ... pana la prima curba. :))
     
    lowlife apreciază asta.
  2. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Fie ploaie, fie vant ... fie frig de-ngheata apele, noi facem curat :
    IMAG4036.jpg IMAG4037.jpg

    :arco::arco:
     
    MRR apreciază asta.
  3. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare.
    Nimic nou sub soare, doar momentul pentru o noua revizie, la aproape un an de la cea anterioara.
    Ce am folosit acum :
    Ulei : Ravenol VMP 5w30 USVO
    Filtre : Hengst - cu filtru de ulei mare (echivalent 950/4 de la Mann)
    Km de la revizia anterioara : ~13k
    Km actuali : 288078
    Consum de ulei intre schimburi : ~1.2l - a crescut simtitor dupa 7-8k, moment in care ar fi trebuit sa fac deja revizia.
    Ulei anterior : Ravenol WIV III 5w30

    IMAG4712.jpg IMAG4714.jpg

    Abia astept sa vina primavara, for good, sa pot renunta la rotile de iarna. :))

    Toate bune ! :-)
     
    Kspic, AlexPTB, MRR și alți 2 apreciază asta.
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Dupa aprox.3 ani si ~30-35k, this s**t happened (curea Contitech) :
    IMAG4832.jpg

    Asa ca am procedat la inlocuire.
    Am mers acum pe curea Gates, sa vedem cat tine.
    IMAG4851.jpg
    New one :
    IMAG4852.jpg
    Cea veche (Contitech ) :
    IMAG4855.jpg IMAG4857.jpg IMAG4858.jpg

    Sa ne auzim cu bine.
    Be safe !
     
    AlexPTB, George Stoica și DonDoneL apreciază asta.
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. Nu blama firma. Nu cureaua in sine e de vina. De cele mai multe ori.. nu e cureaua de accesorii, ci rolele angrenate de ea: rola fixa ghidare, rola intinzatoare (sau intinzatorul), fulie compresor, fulie alternator, fulie pompa servo. adica ceva de pe sistem. Iti spun din experienta, in special din experienta proprie pentru ca m-a dus cureaua Conti de accesorii 60 000 KM si nu a avut rupturi/fisuri.

    Nu intru in detalii, am schimbat distributia si nu am schimbat cel putin intinzatorul si rola de ghidare.. dupa 20 000 auzeam ceva, am schimbat ambele piese (nu am lasat sa se agraveze) si n-am avut probleme la curea.

    Mai si lucrez "in domeniu" si cunosc acest lucru pe care-l repet clientilor: cat timp angrenatele sunt in stare buna, nu e voie sa apara fisuri pe o curea sau chiar sa se rupa cureaua.

    De cele mai multe ori nu cureaua in sine e problema.. si nu, nu iau apararea firmei ca nu am nici un interes. Nici sa ridic in slavi, nici sa arunc cu noroi.
     
    Beetle94 și Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e voie, dar totusi apar.
    Tot mai multa lume se plange de Conti (crapaturi, scartaieturi, etc.).
    Gates si Dayco sunt de prima echipare acum.
     
    DonDoneL și AlexPTB apreciază asta.
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cureaua accesorii OE gasita pe masina unui prieten a fost Gates.
    Cureaua OE distributie am inteles ca e Conti. Ma astept ca unii producatori sa fi scazut calitatea mai mult decat altii.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu folosesc Gates de multi ani, fara probleme. Cu toate ca Dayco si Conti sunt mai ieftine.
    P.S In kit-urile Gates, gasiti rolele si intinzatoare de producatori OE (intinzatoare gen rola Litens, intinzatoare cu piston INA, role simple SNR si/sau INA).
     
    lowlife și Chriss_Deejay apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gresit. Este orice marca montata de fabrica in functie cu cine are contractul la acea data. Poate fi oricare marca: Gates, Continental, Dayco, Hutchinson, etc. si asa mai departe. Incheiem aici dezbaterea despre asta pentru ca nu aici este locul acestei discutii.
    Chris doar ne-a informat si atat. Noi nu trebuie sa comentam ci doar sa avem grija sa controlam cat mai des distributia demontand capacul. O treaba de 5 minute pentru cei care nu au doua maini stangi si mai ales mare atentie la montarea inapoi a capacului adica la punerea lui in pozitia corecta pentru etansare.
     
    AlexPTB și Chriss_Deejay apreciază asta.
  10. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Nu s-au mai intamplat (chiar asa de) multe ...
    Pe la mijlocul lunii Aprilie, in plina pandemie, am demontat interiorul.
    Root-cause : suport filtru polen -> apa in interior ... lac cu apucaturi de mlastina.
    Mocheta a stat doua zile, la soare, timp in care s-a uscat complet (dupa ce a fost stoarsa in prealabil).
    During : IMAG4938.jpg IMAG4939.jpg
    Afterwards : IMAG4941.jpg IMAG4942.jpg

    Ieri mi-am facut curaj (timp) si am incercat tool-ul pentru firmware patch la RNS-E.
    Concluzie : merge brici ! :)

    Patch:

    IMAG5247.jpg

    Update:

    IMAG5249.jpg IMAG5250.jpg

    Result:

    IMAG5251.jpg

    Daca mai este cineva interesat, procedura se gaseste aici : https://www.digital-eliteboard.com/threads/rns-e-brenner-compatibility-wizard-fw-patcher.452132/
     
    paul14, mirceacml, AlexPTB și alți 2 apreciază asta.
  11. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Just a quick wash :

    IMAG5265.jpg IMAG5266.jpg IMAG5267.jpg
    Știu ca soluția de la Sonax este dedicata pentru jante însa, am constatat, ca înlătură foarte bine și depunerile din evacuare. :):):)
     
    DonDoneL, Caprita Emanuel și Oudi apreciază asta.
  12. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Parca e marmelada de cireșe....:)
     
    Chriss_Deejay și DonDoneL apreciază asta.
  13. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Au ajuns și "jucăriile" :

    IMAG5331.jpg
    - Brate inferioare (TRW)
    - Bielete stabilizatoare (LMF)
    - Capete de bara (1BV)
    - Sonda Lambda - after CAT (NGK/NTK)

    Recent au apărut erori, pasive ce-i drept, pe heater-ul de la sonda și, extra, catalyst below efficiency.
    Sper ca cea din urma sa fie doar un side-effect al sondei imbatranite.

    Sa aveti o saptamana faina. :)
     
    AlexPTB, lowlife și alanb1 apreciază asta.
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  15. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    ... work in progress :
    IMAG5686.jpg IMAG5687.jpg IMAG5688.jpg
     
    mirceacml, DonDoneL, lowlife și încă o persoană apreciază asta.
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    MEGA LIKE :) :) :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  17. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Sa fie oare sindromul post-pandemie ?
    Nu stiu insa m-a luat valul din nou :
    RNS-E_AMI_interface.JPG
     
    AlexPTB apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sper ca n-a fost mai mult de 50-60€. :)
     
  19. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
  20. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutari,
    Stiu ca nu este un "upgrade" OE insa am ales un producator consacrat : Osram
    724988_LEDriving LG LEDDRL102.jpg

    Am ales modelul acesta pentru look dar si pentru faptul ca lampile sunt omologate la nivel European (vin si cu instructiuni de montaj pentru ca omologarea sa fie valida).

    Rezultatul :
    IMAG5860.jpg IMAG5862.jpg IMAG5863.jpg
    Au fost montate asa de "sus" pentru ca ... suspensii sport + inaltime minima de montaj. :))

    Saptamana aceasta este programata la schimb de intercooler (inceput de leak) si, daca tot se demonteaza bara, inlocuit radiator clima, supapa control compresor, supapa expansiune si uscatorul ... sa fie rece asa cum trebuie.

    O zi faina.
     
    paul14 și AlexPTB apreciază asta.

Distribuie pagina asta