1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat si consiliere achizitie Audi A4 B9 cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de Flo1980, 7 Ian 2017.

  1. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Faptul ca tu ai o masina cu probleme, nu inseamna ca toate masinile de 2 litri cu S-tronic si quattro, au! Sigur ai avut tu ghinion. Eu am masina asta si nu am nici o problema cu vibratiile in Drive sau in Sport. Ele apar in Eco si cred ca e normal sa o faca pana la urma si nu-s chiar vibratii, doar e motorul mai zgomotos.
    Inainte sa iau masina acum cateva luni la fel citeam aici si erau unii care reclamau aceste vibratii, in prezent sunt fericit ca nu m-am luat dupa ei.

    Masina merge excelent iar combinatia s-tronic + quattro e de vis!
     
    Oudi, Gabriel Tudorescu și marcelush apreciază asta.
  2. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Confirm cele spuse de colegul Dumi
     
    dr_dumi apreciază asta.
  3. Guest 114006 Guest

    Mă bucur că îți place mașina, dar nici a mea nu are nici o problemă conform celor 2 reprezentanțe la care am fost, unde au făcut diagnoză și test drive. E normal să facă așa, după spusele lor. Motorul nu este zgomotos la turații mici (mulți mi-au zis că e benzinar la cum se aude), pur și simplu vibrează mașina la accelerări ușoare ca un telefon trecut pe vibrații.
    Îmi place mașina în mare parte, mai puțin cutia de viteze (subturare, smuceli în S), sistemul quattro este superb.
     
  4. Beni Restea

    Beni Restea 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2020
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4, 2.0Tdi 190hp, 2017
  5. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Cheala nu e in nici un caz. E foarte ok masina, asta cu dotările e relativ, pt unii poate fi ok, pt altii (pretentiosi) poate fi slab dotata. Personal ma atrage nr de km (sub 200k), ca este varianta de 190 CP, are navi mare, faptul ca este servisata (numai uleiul în cutie să-l schimbi e în jur de 3000 lei), are virtual cockpit și scaune de tip sport și nu în ultimul rand pretul. La 14000 euro e parfum. Știu ca ăla e prețul net, insa cine stie, cunoaște la ce mă refer.

    Ce nu-mi place e culoarea, vine cu clima aia cu ochiuri de aragaz, ca nu e quattro si ca nu are trapa, însă cum spuneam și la început, asta depinde de gusturile fiecăruia. Îți recomand sa o consideri ca pe o alternativa ok si sa o salvezi.
     
  6. Beni Restea

    Beni Restea 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2020
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4, 2.0Tdi 190hp, 2017
    Ok, m'am interesat si cica astea ar fi problemele, mai merita achizitia dupa parerea voastra? A fost destul de rau lovita in spate..... Si cutia a avut ceva probleme.. Pareri? Multumesc!
     
  7. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Daca minte ca nu a avut accident ce parere mai vrei?
     
  8. Catry86 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    VW CC
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Niste intrebari pentru tine: cu cat crezi ca a cumparat el masina asta din anunt si face si profit ? Sau cati km vrei sa vezi in bord ?
    Vad ca in continuare visati la Zana Maseluta si Mos Craciun este fratele vostru. Bafta sa ai si bani pentru intretinere dar sa nu te prind pe aici pe forum cu intrebari despre problemele avute la masina, de felul celei de mai sus.
     
  10. Catry86 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    VW CC
    Mulțumesc pentru răspuns, apreciez și înțeleg spiritul tau critic. Insă, daca "visam la zâna măseluță" mâine mă duceam și ii plăteam omului banii ceruti și îmi îndeplineam visul, însă lucrurile nu stau chiar asa, tocmai de aceea am incercat sa cer o părere comunității despre mașina în speță.
     
  11. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Și făcut bine ca ai întrebat. Asta e rostul acestei comunități.
     
  12. Guest 114006 Guest

  13. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Si daca ai nevoie de carlig ce o sa faci? Sa il montezi ulterior cam costa .. plus ca ~1000e optiunea de fabrica..

    Eu am masina cu carlig din fabrica si cutia nu are nici o problema, daca va tine mai mult sau mai putin fara reparatii (fata de una fara carlig) nu va putea sti nimeni.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Gabriel Tudorescu = Guest 114006 Guest Presupuneri si atat.
    Poate l-a pus pentru a monta suport de bicicleta sau pentru a proteja bara in parcare, sau cu gandul ca ii va fi folositor candva sau pur si simplu a fost o optiune cadou (da, exista mai in toata Europa, mai putin in Romania).
    E irelevant si nu merita sa nu iei in calcul o masina din cauza ca are carlig.
     
  15. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Prin germania biciclistul face km cu bicicleta... este o observatie foarte buna. Eu am vazut numeroase masini mai mici ca A4 unde la carlig aveau rulota sau remorca in cel mai fericit caz.
     
    Gabriel Tudorescu apreciază asta.
  16. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Eu nu am folosit niciodată cârligul dar mă bucur că e acolo. O singură dată să am nevoie și pentru mine e suficient. Și cel care a configurat mașina, o multinațională din DE, a cărat cu ea, ce? Cartofi? Îmi și imaginez neamțul în costum, suflecat la mâneci descărcând saci de cartofi! :jump:
     
    tox apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti dai seama ca romanul se ia de cea mai mica chichita. :)
    A fost odata un mare tam-tam aici pe forum ca masinile cu acel sticker unde scria 190 sau 210km/h erau puse doar masinilor care au fost la firme de inchiriere.
    Total fals, la fel si cu carligul.

    Biciclistii fac km cu bicicleta.
    Dar ca sa ajungi intr-un mediu forestier, la un concurs, la o intalnire a pasionatilor din alt oras, la o plimbare in aer liber, trimiti bicicleta dinainte cu DHL (ca doar esti in Germania).

    Nu uitati ca va cumparati masini, second-hand, nu nave de plecat in spatiu.

    Intamplarea face sa stau intr-o zona turistica a Italiei si chiar o sa atasez mai multe poze cu masini de Germania, Elvetia si Franta, turisti, care vin cu bicicletele din tara natala.
    Pentru ? Pentru ca bicicleta este un must-have in plin sezon estival in orice tara. Exclus Romania, unde plecam de la hotel la terasa cu masina, sa ne expunem bolidul.
     
    zeratul și tox apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gata, v-ati racorit sau mai facem un dus rece ? Iar incepem cu teoria conspiratiei carligului atasat la masina ?
     
  19. rdy2drive

    rdy2drive 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    A4b9 TFSI
    @Catry86 cand cumperi masina second hand verifici piata si vezi care este pretul mediu pentru modelul pe care tu il tintesti. Masini corecte care au pretul cu mult sub medie sunt foarte rare si in general sunt cumparate de persoane apropiate proprietarului. Tine cont si de manevra pe care o practica multi ''vanzatori auto'' cu TVA-ul. De asemenea la o masina de felul asta este recomandat sa ai asigurat un buget si dupa achizitie pentru reparatile curente pe care le necesita o masina sh.
    Spor la achizitie.
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  20. Catry86 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    VW CC

Distribuie pagina asta