1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Aeroterma se tureaza creste turatie incontinuu de la 5-6-7-8-9-10-11-12 deci creste .
     
    Bocanici Adrian apreciază asta.
  2. Bocanici Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2020
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a6 , 3.0 tdi quattro 225 cai, 2006
    Salut,
    La masina mea un Audi A6 2006 3.0 tdi quattro, trebuie schimbat compresorul de clima. Problema este ca nu gasesc cu fulie de 130 mm ca si cel vechi care s-a stricat. Probabil as gasi direct la reprezentanta Audi dar cred ca este in jur de 1000 €uro. Credeti ca ar fi compatibil unul cu fulie de 100 mm ? Cand caut codul pe siteuri imi da cu fulie de 100 mm mai multe firme si imi scrie ca sunt compatibile cu referinta pe care o caut eu 4F0 260 805S. Multumesc.
     
    Lucian-Arad apreciază asta.
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Bocanici Adrian, codul nou este 4F0260805AG si reprezinta un comprespor cu fulia de 100mm, pe care-l poti monta linistit.
     
    Bocanici Adrian apreciază asta.
  4. Bocanici Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2020
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a6 , 3.0 tdi quattro 225 cai, 2006
    Mersi pt raspuns. Deci sa inteleg ca dimensiunea fuliei nu influenteaza marimea curelei de accesorii? Nu ma pricep si nu inteleg cum ar putea fi schimbat chiar daca fulia este mai mica... Deci pot lua cu incredere orice compresor compatibil cu referinta 4F0 260 805 AG chiar daca fulia este de 100mm??
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Logic ca o influenteaza si iti trebuie alta curea. Mergi la mecanic si lasa intrebarile. Pentru ca tu dupa cum pui intrebarile iti da cu virgula anumite aspecte. Daca apare echivalenta in program ce mai intrebi ? Si iti spun eu ca o piesa SH este tot una SH si poate fi la fel chiar mai proasta decat ai tu. Se gasesc piese noi conform codului avut de tine. Compresorul nu este facut de Audi ci de un producator de piese. Cumperi unul nou AM facut de cei care produc compresoare. Cand te inscrii pe un forum nu incepi cu intrebarile ci incepi cu cititul pentru ca forumul asta nu are mesaje scrise degeaba. Asa ca pune "ochiul" si citeste integral acest topic si nu numai acest topic si lasa intrebarile.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cine ti-a zis ca al tau compresor are fulia de 130mm si altul nu este compatibil ?
    Cumperi compresor sh/nou dupa codul OE sau evhivalenta Denso (acest brand fabrica si compresorul OE).
     
  7. Florinmiron 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2009
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI 125 KW S-TRONIC
    Salutare!
    Am citit pe aici dar nu am gasit un raspuns la problema mea.
    Am observat ca la viteze ridicate (160 km/h) nu mai baga rece, afara fiind temperatura de 35 de grade Celsius. Ca sa incerc sa descriu mai bine problema cu cat viteza masinii creste cu atat aerul este din ce in ce mai putin rece, deja de pe la 120 km sa nu mai fie placut. Cred ca are de-aface cu turatia motorului. In oras la viteze mici aerul e rece, dar nu cum ar trebui, nici cu temperatura pe LO, ca la alte masini. Conducta de Ac de la motor e transpirata (nu inghetata), nu are nici o eroare pe VCDS si instalatia de AC este umpluta cu freon, nu pierde. Masina are AC cu afisaj.
    Aveti vreo idee? Sa fie fulia, compresorul?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La mecanic si electrician profesionist care sa faca niste investigatii ai fost ? Ai verificat compresorul cu VCDS-ul si toata instalatia de AC in blocurile de masura cu VCDS-ul ? Ai verificat presiunile de lucru ale compresorului cu VCDS-ul, presiuni pentru instalatia de joasa si inalta ale sistemului AC ? Ai facut si verificat absolut tot ce este scris aici in topic si in toate celelalte topicuri, despre instalatia de AC, existente pe forum ?
    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.
    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  9. DRAGOS 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    AUDI A 6, 3000 CC QUATRO 2009
    Unde este amplasat acest filtru ? Multumesc.
     
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Se afla in tubul subtire de tur, pe unde se incarca instalatia cu freon.
     
  11. Florinmiron 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2009
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI 125 KW S-TRONIC
    Revin cu problema mea! Am fost la service, au schimbat supapa N280 de pe compresor, a inceput sa bage putin mai rece, dar peste 2000 rpm tot se declupeaza intermitent compresorul. La relanti face presiune, in turatie scade presiunea dupa ce incepe sa decupleze intermitent compresorul cu mesajul pe VCDS, in M.B.: 12. Comp. off: request from engine control module (CAN). Mecanicul a zis ca urmatorul pas e schimbarea uscatorului, apoi schimbarea radiatorului, apoi schimbarea fuliei si daca nu schimbarea compresorului. Cam multe de schimbat la ghici. Pe clima nu e nici o eroare. Cuplul absorbit de conpresor e intre 1,5-4 NM in turatie si intre 12-20 NM la relanti. Atasez niste poze cu valorile din HVAC. Ce valori ar mai trebui sa citesc poate imi dau seama ce piese e defecta?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta este procedura. Nu este nimic la ghici. Pana nu se iau prin eliminare nu se remediaza.
     
  13. Bogdan C 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2011
    Locație:
    Sfantu Gheorghe
    Masina:
    A6 2.5tdi quattro Av 2001
    Salutare audisti! Nu reușesc sa ii dau de cap climei! Respectiv, nu mai cuplează compresorul! Precizez ca:
    1.nu am nicio eroare în vcds
    2. presiune in instalație între 8-10 bar
    3.curent in compresor ajunge 9v
    4.electrovalva are și ea curent 0.650
    5. Compresorul când dezactivez econ se duce în 13nm (deci el ar vrea)
    6.ventilatoarele merg
    7. Senzor presiune radiator.. Indica cred ca ok, I am scos și mufa și s a dus în 50bar, conectat între 8, 10
    8.instalatia e încărcată cu freon
    Habar n am ce sa I mai fac.
    Vreo idee?
    Mulțumesc!
    3.0 tdi asb 233
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Prima data schimba senzorul de presiune existent (pozitionat lateral) pe radiatorul de AC cu unul nou si original = OE in mod obligatoriu si dupa ce faci asta rescrie aici.
     
    Bogdan C apreciază asta.
  15. Valentin19832

    Valentin19832 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, CAHB, 163CP, Multitronic
    I-ai dat de cap Florin? Am si eu aceeasi problema si mi s-a spus direct ca trebuie inlocuit compresorul, pentru ca "asta e marea problema la masinile astea (modelul asta)". Fara test, fara nimic. Am facut stranga-imprejur, dar greu se gaseste un specialist in Bucurestiul asta. Daca imi puteti recomanda pe cineva in PM, va multumesc anticipat.
     
  16. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Dacă nici în București nu găsiți mecanici pricepuți pe VAG, noi cei din provincie ce să mai zicem?
     
  17. Florinmiron 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2009
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI 125 KW S-TRONIC
    Pana la urma am rezolvat problema.
    Am mai schimbat calculatorul de clima, uscator, filtrul de pe conducta si nu au avut nici un efect. Am schimbat apoi compresorul si problema s-a rezolvat instant. Toata “afacerea” m-a costat cam 3000 lei.
     
  18. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    a facut cineva gresare la ventilatoatele din fata motor?unu e un pic galagios.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inseamna ca este "pa". Nu ai ce gresare sa faci unui rulment sau lagar capsulat fara gresor cu supapa de retentie (element pe unde se poate baga vaselina sau ulei). Bafta.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce inseamna unpic ?
    De obicei galagia vine la pachet cu joc in elice, caz in care trebuie inlocuit electroventilatorul respectiv deoarece nu se poate schimba si gresa rulmentul.
     

Distribuie pagina asta