1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning la motorul 1.8 Turbo

Discuție în 'Motor' creată de A3quattro1.8t, 3 Apr 2008.

  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Ce temperatura in admisie daca lui ii pisa injectoarele ca la nebuni acolo. Ori mai dai niște aer, ori mai tai de benzină. Mergi prea bogat, e ok ca să ții temperatura jos, dar nu e eficient din punct de vedere al puterii si consumului.
     
    phaeton_89 apreciază asta.
  2. phaeton_89 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 1.8T 2001
    Precizez ca log am facut cu o mufa KKL 409.1 cu VCDS Lite (si nu am lbl file pentru motorul meu AVJ), interfata cealalta mi s-a stricat. A fost citirea corecta daca nu am avut fisierul pentru motorul meu ? Ce ar trebui sa fac, sa mai tai din benzina ?

    Dupa cum am zis in prima mea postare, harta e facuta de un tip din Germania si de asta am intrebat aici daca e ok cum ruleaza masina. Eu o folosesc ca si mers zilnic cu ea, doar ca vroiam un pic mai multa putere (cel putin in ture mai mici) si sa ramana totusi in zona safe. Tocmai din acest motiv ma intrebam daca e ok sa raman pe harta asta sau sa revin pe cea stock ? Va multumesc mult pentru raspunsuri (am mai invatat cate ceva noutati). :)
     
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cred ca labelurile sunt pt nume de groupuri si coloane. Par ok.

    Am atasat aici niste loguri de-ale mele (Ginel): https://mega.nz/folder/dcZXyQ7Q#93H_PRPGyZFOqln1NYfy2Q
    Cred ca sunt pe injectoare stock de 150hp, fpr stock. Adica masina doar softata si cred ca nici FMIC n-aveam, doar evacuare fara catalizator.

    AFR nu cred ca are sens sa fie mai mare de 14.7, adica lambda factor sub 0.8. Tu ai deja 0.7x. Nu stiu daca benzina in exces se arde, se poate infunda catalizatorul?

    Edit: s-ar putea sa fi gresit numerele. Uite niste resurse: https://forums.vwvortex.com/showthread.php?6031782-Best-AFR-for-1-8t-engines, http://blog.innovatemotorsports.com/lambda-vs-afr-whats-the-difference/
     
  4. phaeton_89 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 1.8T 2001
    Atasez un log cu softul original de pe masina ( si cu debitmetrul nou)
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    In ce treapta erai? sigur e softul original? si tu ziceai ca nu prea simti diferenta intre asta si softul nou?! e imposibil sa ceara 0.3 bari - penultima coloana banuiesc ca e boost request/specified si ultima e boost actual.
     
  6. phaeton_89 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 1.8T 2001
    Eram in a 3 si este softul original...si eu țineam minte ca imi cerea 1600mbar...nu inteleg valorile astea noi...si fata de softul celălalt...acum da am simtit diferente destul de mari(parca mergeam fara turbo)
     
  7. Razvanburc

    Razvanburc Banned

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.8t , 2004
    Salutare
    Aveți idee dacă pe mașina mea 1.8T cod motor BFB pot monta o turbina k04, este plug&play sau este nevoie de modificări sau ce turbina să aleg ? Nu îmi spune-ți ca s-a mai discutat pentru ca am citit toate postările și nu am găsit răspuns. Mai întrebase cineva cu același cod motor dar nu a primit răspuns. Am nevoie de 25-35 cp
     
  8. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Ce model de k04 vrei sa pui? Cea de pe BAM, AMK, APX nu se potriveste din cauza pozitiei motorului, transversal vs longitudinal
     
  9. Razvanburc

    Razvanburc Banned

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.8t , 2004
    Am găsit de BAM. Ce turbina sa caut ? Ideea este ca nu vreau să fac modificări, vreau doar s-o montez fără a fi nevoie de modificări
     
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Plug and play sunt doar K04-015 sau K03s: k03-073 de BEX, cica s-a pus si pe unele BFB.

    Ai nevoie de 25-30 peste cât?
     
  11. Razvanburc

    Razvanburc Banned

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.8t , 2004
    Am înțeles , mașina are de fabrica 163 și as vrea s-o aducă la puterea de 190-200

    Cum verific ce turbina am ?
     
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pai nu ai nevoie de alta turbina, 200 face si un K03.

    Cum verifici - scrie pe ea sau rogi pe cineva in topicul cu coduri si piese sa iti spuna.
     
  13. Razvanburc

    Razvanburc Banned

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.8t , 2004
    Turbina la mine cred ca este pe ducă. Am schimbat distribuția și am găsit ulei pe traseu la turbina, dacă tot va ceda am zis s-o inlocuisec cu una mai performanta, cei 25-30 cp ii vreau safe. Am sa caut modelele ce mi le-ai scris, multumesc pentru informație
     
    lowlife apreciază asta.
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Depinde in cat timp s-a strans uleiul si cat ai gasit. Pana la urma e normal, vaporii de ulei se recircula (?), eu am gasit ceva ulei la toate 1.8t unde am desfacut tevaraia. Ceva, nu baltoi.
    Daca nu vezi pe joja cum scade uleiul, n-are nimic.

    Mai poti sa faci un log in mers sa urmaresti cat de repede face presiune: boost request si boost actual. Dupa aia comparam cu o turbina sanatoasa.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Razvan referitor la ce ai mentionat mai sus observ ca descoperi apa calda cand tu pui o asemenea intrebare:
    Iti spun eu ca tu te-ai apucat sa faci ceva ce nu intelegi si nu stapanesti. Si tot eu iti spun ca inainte de a mai te repeta aici pe forum cu intrebarile te rog (de data asta) sa citesti integral toate topicurile despre motorizarea 1.8 Turbo si cele referitoare la upgrade penru putere, existente pe forum.
     
    lowlife apreciază asta.
  16. Razvanburc

    Razvanburc Banned

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.8t , 2004
    Nu este chiar așa. Urmează mai multe modificări. Am nevoie de 0-100 sa am ce accelera. Proba la turbo o voi face mâine. Multumesc pentru răspunsuri .
     
  17. Radu105 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 1.8T AGU 1998
    Salut,
    Am un Audi A3 8L 1.8 turbo cod motor AGU și am luat ECU și instalație de pe un cod motor BAM cât și alte piese pentru a ajunge la o putere mai mare. Întrebarea mea este dacă pot pune un MAF de pe alt cod motor cu norma E4 și să functioneze (după soft) cu calculatorul de BAM. Eu am admisie siliconica si kit ramair pe 70 mm si nu le-as schimba. Instalatia de la motorul cod BAM are 4 fire din ce am vazut la debitmetru, deși conectorul este de 5 pini. Altă nelămurire ar fi cu senzorii de detonație, se pot păstra și schimba mufele pentru a fi ca cele de pe instalație sau trebuiesc schimbati ? (aceștia sunt chiar ieftini deci nu ar fi problema)
    Mersi si scuze daca s-a mai vorbit despre asta.
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Poti sa pui orice MAF vrei, atata timp cat tunerul tau este in stare sa il calibreze si electric, caracteristicile sunt similare.
    Senzorii de detonatie teoretic pot fi folositi cu oricare dintre mufe, dar recomandarea mea ar fi sa pui senzorii corecti (probabil ai cei cu mufa dreptunghiulara si va trebui sa-i pui pe ceilalti).
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ultima editare: 10 Sep 2020
  20. 69JBB 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2020
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T Quattro 1996
    Salut, am recitit tot topicul asta de 2 ori si tot nu am gasit ceva concret s-a sarit de la un subiect la altul instant. Sunt proaspat posesorul unui Audi A4 B5 1.8T Quattro(AEB cu ecu M3.8.2) masina o folosesc daily as vrea sa scot undeva la 300cp din ea, inainte am fost posesor de diesel modificat(din 1.6 109 cp stock s-au scos 210cp la roata) deci sunt nou in lumea 1.8T(Masina din copilaria mea A4 B5 1.8T) de aici si achizitia si am niste nelamuriri poate unele mai stupide si tin sa-mi cer scuze dar nu m-am putut lamuri din acest topic
    -Am inteles ca trebuie sa fac swap la ecu de euro 4 ME7.5 de pe ce masina le pot lua si ce-mi trebuie mai exact sa ma apuc sa fac swap-ul
    -As vrea sa schimb turbo din ce-am citit K04-15 e pocnitoare ce-mi recomandati pentru 300cp safe?
    -Injectoarele tot nu am inteles exact ce-mi trebuie(Codul) am salvat codul celor de la Bosch Green
    -Cand am cumparat masina mi s-a zis ca masina are un ambreiaj Sachs performance intrebarea mea este deajuns pentru cuplul care il v-a dezvolta la 300cp?
    -Se merita sa-i fac swap la VVT ? MAFFLESS sau sa pastrez MAF?
    -Din ce am inteles masina nu are MAP ? sau gresesc cu asta nu m-am lamurit exact
    -As vrea sa-i fac evacuare pe ce dimensiune sa o fac? In momentul de fata masina are de la racord pana in spate pe 63 cu intermediara Turbo works si finala,
    -Pentru launch control si no lift trebuie pastrata intermediara sau anulata?
     

Distribuie pagina asta