1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 131CP - " Santier in lucru, se lucreaza ca in Romania "

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Francisc98, 8 Sep 2019.

  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    IMG_20200701_193725.jpg
     
    ianculets, Oudi și Francisc98 apreciază asta.
  2. Francisc98

    Francisc98 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.9 AWX
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pret , detalii. :):p:laugh:
     
    cristian_61, Francisc98 și DonDoneL apreciază asta.
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Poze a pus, detalii, canci :)

    Deci. Din experienta noastra, este un never again.

    Se demonteaza tot, se decoperteaza plafonul, se curata de burete (am folosit spaclu, dupa, perie de sarma la bormasina, apoi degresat cu alcool tehnic).

    Se deseneaza un sablon estimativ cu 5-7 cm mai lat decat este materialul vechi (da, am folosit materialul vechi pe post de sablon). Dupa care se incepe lipirea materialul propriuzis, pe cartonul plafonului.Am folosit prenadez de la Sticky (gasiti in orice Dedeman, Leroy, etc). Am inceput din mijlocul plafonului, pe lungime iar la final ne-am ocupat de margini. Prenadezul se intinde cu o pensula, se lasa aproximativ 10 minute dupa care se lipseste progresiv materialul. Dupa alte 30 minute, puteti sa va luati adio de la ideea sa mai dezlipiti vreodata materialul.
    Acum legat de stalpi, ei bine aici exista o problema. Materialul vechi este relativ imposibil de eliminat. Probabil inmuiat cu clor sau mai stiu eu ce, se poate, asa ca noi am lipit peste. Poate nu este cea mai buna varianta dar sa va explic cum am facut. Am dat un strat de prenadez, dupa care am astepatat cateva minute si unde am vazut ca acesta a fost absorbit, am mai dat putin surplus astfel incat sa am o pojghita de prenadez peste tot. O alta greseala pe care nu o recomand, este folosirea materialului cu burete si pe stalpi. Astfel totul se ingroasa iar imbinarile sunt mai greu de facut (stalp - plafon, etc). Dar pentru ca asa a vrut domnul francisc sa fie tot cu model, asa l-am facut.
    In legatura cu plasticele. Smirghel de 800 pe toate, degresate, plastic primer (inclusiv pe parasolare), negru mat si lac mat. Pe parasolare poate sa tina, poate sa nu tina, dar pe manerele sigur o sa fie totul ok.

    Vreo doua zile de munca, bani putini, cine are chef si vointa, go for it.

    Cat despre material, JENI TEXTILE PLOIESTI (nu stiu sigur daca fac si livrari prin curier), este un depozit de materiale textile (vinil, piele, perdele tot ce vrei si nu vrei)
     
  5. marius_r

    marius_r 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2018
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B6, 1.9TDI AVF, 2004, Audi A3 8P BKC 2004
    Materialul ales mi se pare putin ciudat, pe vechiul Opel Astra F aveam asa ceva, dar pana la urma e masina lui si trebuie lui sa ii placa, nu noua. In rest, ce sa zic, faina treaba faceti.
     
    Francisc98 și DonDoneL apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si data viitoare folositi prenadez/adeziv la spray nu cel la sticla/cutie pensulabil pentru ca se ingroasa prea mult locul unde se da cu el. Cei care repara si confectioneaza plafoane folosesc prenadez la spray deoarece este mult mai manevrabil si nu raman / se fac "bile" cand se foloseste cel la sticla / pensulabil. Il gasiti la spray (asta l-am folosit eu pentru diverse) la toate magazinele pentru bricolaj sau la butelie de 5 - 10 litri dar pentru asta iti trebuie compresor cu aer. Dar asta o sa invatati voi pe viitor. A iesit cum trebuie pentru niste amatori si tinand cont ca ati facut asta pentru prima data.

    Tesa spray prenadez 500 ml.jpg
     
    CVasi23, lowlife, stefan550 și alți 5 apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    La prima proba avem așa
    Doua finale sport cu tips de 100mm

    IMG_20200811_182755.jpg

    IMG_20200811_180354.jpg

    IMG_20200811_161013.jpg

    Nu este reglajul final dar... To be continued
     
    stefan550, arazvan2002, Oudi și alți 2 apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Proba 2 ?

    90mm ar fi perfect.
     
    Francisc98 apreciază asta.
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Da, ușor supradimensionate . Cum spune și colegul 90mm ar fi ce trebuie :icon_thumright:
     
    Francisc98 apreciază asta.
  10. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Gusturile nu se discută :))
     
    Francisc98 apreciază asta.
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Mie imi plac!

    Ce sa mai spun de altii ca isi bat joc de ele din fabrica?!

    stelvio.jpg
     
    Francisc98 și DonDoneL apreciază asta.
  12. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ne dam și noi cu părerea...
    Avem binecuvântarea ta ?
     
    gabitza121 și Francisc98 apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Binecuvântare, cred ca exagerezi
     
    Francisc98 apreciază asta.
  14. Francisc98

    Francisc98 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.9 AWX
    Daca are Gaura de 120 cum sa pun de 90?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca are gaura de 120 cum ai pus de 100 ?
     
    Francisc98 și cipri29 apreciază asta.
  16. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    :))))))))
     
    Francisc98 apreciază asta.
  17. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    90mm ...
    Mie mi se pare ca se integreaza bine ...
    IMAG2188.jpg IMAG1228.jpg IMAG1229.jpg IMAG2189.jpg
     
    Francisc98 apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt perfecte, dar nu se pot pune. :)))))
     
    Francisc98 apreciază asta.
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Voi comparați bara de s4 cu bara standard :)
     
    Francisc98 apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In afara de design-ul fustei, n-are absolut nici o legatura asupra tips-urilor, e acelasi lucru.
     

Distribuie pagina asta