1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A5 (B8) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu avem de unde sa stim.
     
  2. CM 5

    CM 5 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2020
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi quattro.
    Salutari la toata lumea,
    Sunt nou pe forum.
    Am achizitionat recent un Audi A5 3.0 tdi Quattro 2014 facelift. 245 cp. Ca peste tot unde este prețul bun, trebuie sa fie si un conpromis.
    Baiatul de la care am cumparat masina mi-a zis ca a schimbat mecatronicul din cutie si automat si uleiul.
    Mai având cutie automata pe A4 si pe A6 am insistat mai mult pe test drive. Omul m-a lasat sa fac ce doresc. Am facut diagnoza si mai multe teste, etc. ..
    Dupa aproximativ o luna am observat ca atunci cand mut levierul schimbatorului de viteze din P in D si accelerez usor sa plec, smucește foarte tare si se aude si o trosnitura ca o lovitura metalica, ca si cum ar intra fortat in viteza. M-am uitat in bord si cand se intampla chestia asta, am observat ca apare doar D si la interval de 1, 2, 3 secunde apare 1. Adica masina cred ca nu intra in viteza. Iar cand este ok apare direct D1. Nu face tot timpul dar a inceput sa faca tot mai des. Pe diagnoza nu imi da nicio eroare. Cutia schimba perfect. Ma aflu in Germania si o sa merg la un service autorizat sa vad ce imi zic. Inainte de asta aș fi foarte recunoscator pentru un raspuns. Multumesc.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Diagnoza pentru cutie automata, nu avem de unde ghici si nici nu este obligatoriu ca problema altui user sa aibe aceeasi cauza ca si problema ta.
    Du-te la service.
     
    CM 5 apreciază asta.
  4. Sergiu888

    Sergiu888 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2019
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0 tdi 2010
    Cutiile astea sunt mereu cu probleme, eu cred că este tot din mecatronic problema sau mai au o problemă cu senzorul care vede treptele pică pur și simplu, dacă ai una din astea 2 probleme nu e de bine, dar astea sunt doar părerile mele, dacă ajungi cu ea la service să ne spui și nouă de la ce a fost
     
  5. Lucian17

    Lucian17 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5, B8, 2.0, 2014
    Salut.
    Aseara am lasat si eu masina la mecanic pentru a se raci cutia sa poata fi schimbat azi uleiul din cutie. Masina mea Audi A5 2.0 Diesel Quattro, cutie S Tronic 178.000 km si s-a facut schimbul anterior la cutie la 119.000, deci era momentul pentru schimb. Ideea e ca in momentul cand am parcat masina cu spatele la poarta mecanicului, usor de tot in panta, mi s-a aprins martorul in bord Gear Malfunction you can continue driving. Pana in acel moment masina nu a avut niciun fel de problema sau vreun simptom. Mecanicul a zis ca ii face azi diagnoza. Cum ati rezolvat problemele cu acest mesaj ? Multumesc anticipat pentru raspuns.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intai diagnoza si dupa aia pareri.
     
  7. Mihnea.Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5, 2015, WAUZZZ8R8FA079146, CNHA 2.0 TDI
    Cu respect. Eu am o curiozitate care e mai mult de dragul discutiei si nu pentru a rezolva ceva. Cutiei mele va trebui la un moment dat inlocuit mecatronicul si poate inlocuit ambreiaje datorita simptomelor care le prezinta NUMAI in marsarier la urcarea unei borduri, pante sau parcare laterala cu volan maxim stanga/dreapta (nivel plan): iese din viteza + moare motorul, uneori erori in bord etc. Zic la un moment dat pentru ca in rest nu are absolut nimic si daca tot trebuie refacuta cutia o folosesc pana isi da duhul, asa mi s-a recomandat si la service-urile la ca am fost. Acum, ceea ce ma frapeaza pe mine este faptul ca, cu cat o folosesc mai mult in sport pe parcus devine din ce in ce mai agresiva cu schimbatul vitezelor, nu mai are finetea unui DSG si parca e o cutie robotizata care te smuceste la fiecare schimb de viteza. Totul e progresiv si niciodata instant.
    Am mers cu ea o saptamana pe sport, schimba parca eram incepator cu manuala si incepea sa se balbaie cand retrograda in treapata 2, parca nu era sigura. Dupa ce am inceput sa folosesc iar drive incetul cu incetul totul era perfect, asemanatoare unei cvt, nu simteam nimic si in niciun caz nu se balbaia in a 2-a. De ce s-ar schimba asa nu inteleg, pentru ca pe sport doar tine viteza mai mult pentru o turatie mai ridicata. Sunt deschis parerilor voastre.
     
  8. CM 5

    CM 5 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2020
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi quattro.
    Salut,
    Am dus mașina in reprezentanța la Audi.
    Mi-au facut băieții toate verificarile ce se puteau face + diagnoza, inafara de a desface cutia, dar problema nu au gasit-o.
    Au zis ca ambreiajul nu este problema pentru ca au verificat calitatea uleiului si cica daca era ambreajul "dus" se cunoștea in ulei.
    Au facut diagnoza pentru mecatronik si nu au gasit nici-o eroare. Au verificat cardan + axe si tot ce este acolo si iarasi nimic.
    Uleiul este la nivel si nivelul de calitate al uleiului este in parametri de masurare.
    Mi-au zis ca daca vreau sa desfaca cutia ma costa o gramada de bani. Costurile de verificare au fost de (192 €uro, daca intsreseaza pe cineva).
    Mi-au zis sa merg cu ea asa si daca observ modificari sa merg din nou la ei.
    Apropo, azi dimineata cand am plecat la lucru am pornit masina si am vrut sa plec. Am pus-o in R sa ies din parcare si dupa in D si surpriza ... ca nu a vrut sa intre in viteza si se auzea o bataie in cutie sau in zona cutiei. Mi-a dat eroare. Am oprit masina si am repornit-o si a mers normal. Am facut o scanare si am dat stergere din greseala fara sa salvez eroarea .
    Am fost in Romania si am fost in Timisoara la un renumit meseriaș in cutii automate (Arab, sau ceva de felul). Asta inainte sa merg la reprezentanta Audi. Si el mi-a zis ca cica ar fi ambreiajul. Voi ce parere aveți ? Multumesc frumos.
     
  9. Mrzee 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2014
    Eu as incerca si la Automatico, sa iti faca o diagnoza si acolo. Nu e reclama mascata, doar ca am un prieten care si a reparat cutia acolo si a fost multumit.
     
    CM 5 apreciază asta.
  10. CM 5

    CM 5 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2020
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi quattro.
    Salutare!
    Azi dimineata când am plecat la lucru, efectiv nu a intrat in viteza. Sa auzit ca o bataie de 2× si dupa a aparut D2. Am mers mai departe 100-200m si am vazut ca nu mai schimba in treapta 3. Am oprit si repornit si totul a fost ok.
    Am facut o scanare si mi-a dar eroarea:18011-gangsteller 2. Diagnoza e in germana.
    Poate sa imi zică cineva mai exact despre ce este vorba. Am cautat pe net, dar am dat peste 100 de tâmpenii. O sa merg in reprezentanta dar doar saptamana viitoare. Data trecuta la reprezentanța nu au gasit nicio eroare pe cutie.
    Mulțumesc.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu poate. Cand iti cumperi masina ce are cutie automata (o mizerie in opinia mea) trebuie sa ai bani multi pentru intretinere pentru ca sigur nu stie nimeni o rezolvare fara sa demonteze. Si ca sa demonteze tu trebuie sa platesti o manopera si asa mai departe.
     
    CM 5 apreciază asta.
  12. CM 5

    CM 5 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2020
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi quattro.
    Ok, am ințeles. Dar dupa codul de eroare imi da o gramada de kit-uri de reparație. Infine, mersi pentru raspuns. O sa gasesc eu o soluție. Cât despre cutiile automate ca sunt o mizerie eu nu sunt de acord cu tine. Am avut si manuale si automate iar pentru mine diferența este uriașa.
     
  13. Bogdan - Nicu POPA 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2019
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A5, 2000cmc, 2010, diesel, automata
    Salutare,
    Am cumparat si eu un A5, 2010, 2.0 litri, diesel, automata 8+1. La cumparare avea 141.000 km, la revizia de 98.000 km s-a schimbat si uleiul de la cutie. Acum am 165.000 km si in ultimii 2 ani de cand o am, o data mi s-a oprit motorul la plecarea de pe loc intr-o panta foarte abrupta si alta data de 4-5 ori la plecarea de pe loc pe suprafata dreapta, pret de cateva secunde masina a smucit rau. Poate fi de la uleiul din cutie sau inceputul sfarsitului pentru cutie ? Multumesc
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate fi orice. Inainte de a scrie pe forum ai facut ceva in privinta asta adica ai schimbat ulei in cutie, ai facut niste teste la cineva care repara cutie automata aici in Bucuresti (si nu numai) si asa mai departe ?
     
    Ultima editare: 7 Dec 2020
  15. TheCrow 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A5 Sportback, 2.0 CNHA, 2016, Multitronic 8+1
    Exista vreo codare pentru t a afișa treapta de viteza ? Pe afișaj apare doar D sau doar cand este cutia in mod sport apar vitezele D1 - D8.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La multitronic nu afiseaza in D treptele de viteza pentru ca practic nu sunt. In S doar simuleaza acele trepte de viteza.
     
    TheCrow și nucugheri apreciază asta.
  17. StefanS.

    StefanS. 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2020
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A5 Sportback,2.0TFSI 211Hp, 2011, CVT
    Salut,
    La masina mea un Audi A5 ce are cutie automata multitronic când sunt in D după 1800rpm smuceste tare. Cand cutia este in S după 3000+rpm a făcut doar odata iar in M1 am urcat pana la 5000 rpm si nu smuceste deloc. Menționez ca am făcut schimbul de ulei și filtru acum 4 zile. Am fost la service, mi-a pus testerul și a găsit doar presiune slaba și voltaj mic, doar atât. Poate să-mi zică cineva ce poate sa aibe, sa fie din cauza la presiune ?
     
  18. Mar Audi A5

    Mar Audi A5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI Quattro
    Salut @StefanS. ,
    Dacă a făcut diagnosticare trebuia sa verifice live și presiunea, in afara de citirea erorilor. Sau dacă nu merge după ștergerea codurilor trebuia sa facă o readaptare la cutie.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Crezi ca o adaptare rezolva presiunea slaba si low voltage ?
    @StefanS. Posteaza erorile exacte.
     
  20. Mar Audi A5

    Mar Audi A5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI Quattro
    Voltaj scăzut este pe o valva de acolo și presiunea slaba.
     

Distribuie pagina asta