1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Parbriz sau Luneta - ciobit sau spart la A4 B9 (8W) - diverse probleme- reparatie sau inlocuire.

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de lukearh, 16 Sep 2020.

  1. lukearh 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B9
    Salutare,
    Zilele trecuta am luat o piatra in parbriz si acum sunt in situatia in care trebuie sa il schimb.
    Am deschis dosar pe Casco si am aflat ca am o clauza care nu imi permite reparatia in reprezentanta ci in service-uri partenere.
    Din ce am citit, schimbarea parbrizului implica si o eventuala calibrare a camerei, poate si alte operatiuni.
    Pot cei din service-urile partenere sa faca si operatiunile respective?
     
  2. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Sigur ai inteles bine ? Nu au cum sa iti impuna ei sa schimbi parbrizul intr-un service anume, chiar daca poti alege oricare alt service decat reprezentanta.
     
  3. lukearh 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B9
    Am trimis nota de constatare la Porsche Vest pentru programare si mi-au raspuns ca nu au reusit sa preia dosarul de dauna intrucat reparatia nu se poate face in reprezentanta.
    Am sunat la Allianz si mi s-a confirmat ca as avea o clauza care nu permite reparatiile in reprezentatele de marca, ci doar in service-uri partenere.

    Intre timp am sunat la unul din ei - AGER si mi-au spus ca nu e nici o problema cu camera, senzori etc deoarece nu se demufeaza. Doar ca ei au parbrizul fara sigla audi. (de la acelasi fabricant - Saint Gobain si cu aceleasi caracteristici). Presupun ca acelasi lucru imi vor spune si ceilalti.

    Nu stiu daca are rost sa ma zbat pentru a face totusi inlocuirea in reprezentanta.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ba au, daca ai prevazuta clauza in polita Casco. Si el are clauza asta. Cand nu stii = nu te pricepi sa iti faci polita Casco asta patesti: ti se impune unde sa iti repari masina.

    lukearh si daca nu are sigla e vreo problema ? Iesi cu el de la inlocuire si se sparge din nou peste 500 metri. Asta este orasul si astea sunt drumurile. Daca vrei neaparat cu cerculete si sigla Audi cei de la Autoglas = A.G.E.R. iti pot aduce si din ala.
     
  5. lukearh 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B9
    Nu vreau sigla Audi decat in cazul in care vorbim de alt standard de calitate. Si de asemeni de o operatiune de inlocuire facuta corect.

    Constatatorul a insistat mult sa ii trimit o poza cu stanta de pe parbriz.
    Nu cred ca daca ar fi fost invers, mi s-ar fi aprobat montarea unui parbriz cu sigla Audi daca nu as fi avut unul, chiar daca in service-ul partener ar fi existat posibilitatea. Cei de la service mi-au spus ca doar in reprezentanta se poate monta parbrizul cu sigla.

    Asa este. Si din pacate nu este primul (si sigur nici ultimul) lucru defavorabil prevazut intr-o polita incheiata de mine si constatata ulterior.
    Vreau doar sa stiu daca sigla Audi este intr-adevar singura diferenta.
     
  6. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Da, este acelasi lucru. Cu sigla sau fara se sparge oricum. Conteaza doar piatra ce vine spre geam :)
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se poate monta oriunde pentru ca piese OE vand si alti furnizori de piese nu doar reprezentantele. La depozitele la care au acces reprezentantele au acces si alti furnizori de piese din afara retelei fabricantului marcii auto.

    Sigla aia nu reprezinta nimic la un parbriz. Eu iti recomand sa il montezi pe cel mai ieftin. "Maine" se sparge din nou. La masina mea am schimbat parbrize aproape la fiecare 2 ani. Si stiu sa conduc, nu merg in "fundul" masinilor, evit drumuri in constructie si asa mai departe. Asta este tara pe unde circulam si astea sunt drumurile pe care circulam.
     
  8. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    @lukearh Prin faptul ca ai acea clauza platesti mai putin pentru asigurarea Casco. Aici esti in avantaj, piesa care va fi montata pe masina are aceeasi calitate.
     
  9. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    "Intre timp am sunat la unul din ei - AGER si mi-au spus ca nu e nici o problema cu camera, senzori etc deoarece nu se demufeaza. Doar ca ei au parbrizul fara sigla audi. (de la acelasi fabricant - Saint Gobain si cu aceleasi caracteristici). Presupun ca acelasi lucru imi vor spune si ceilalti."

    Asa mi-au spus si mie, ca nu e problema ca etc la vechiul A8. Vreo doua saptamani nu a fost problema, dupa aceea a inceput sa faca figuri pornirea luminilor pe AUTO, sa se aprinda ciudat luminile din bord si eventual eroare de senzor lumina/stergator. La reprezentanta mi-au spus ca e alta culoare parbrizul si trebuie recalibrat senzorul. Nu mai aveam factura sa ma duc inapoi sa imi rezolve problema deoarece am facut o favoare cuiva si am trecut operatiunea pe firma lui si i-am dat factura.

    Sfatul meu: schimba-l unde vrei, important e sa stai cu ei acolo sa vezi ce fac, la A8-ul vechi aveam incalzire in parbriz (nu stiam) si cel nou nu avea, au taiat firele respective. Faci toate probele posibile si imposibile cu stergatoarele si luminile pe auto, eventual daca ai vreun tester portabil gen OBD11 il iei la tine si verifici ca nu ai erori permanente pe undeva. Tine factura bine si daca ai probleme cu senzorii te duci inapoi la ei sa ti le rezolve.
     

Distribuie pagina asta