1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    CAGA / CAGB / CAHA / CAHB / CAHC / CMEA au aceleasi injectoare cod 03L 130 277.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Diferenta intre motoare e facuta doar de turbo si soft, injectia e la fel mecanic.
     
  3. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Salut,
    La masina din profil Audi A4 B8 cod motor CAHA, la diagnoza, mi-a aparut codul 5174, adica regulatorul de presiune din rampa. M-am uitat pe valori si as vrea sa va intreb, inainte de a schimba regulatorul, daca valorile sunt ok ?
     
  4. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Este ok, o fluctuatie de +/- 2 bari cum este in cazul tau, este chiar ok.
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca ti-a aparut eroarea e clar ca ceva nu e ok. Poti astepta sa vezi daca mai apare sau poti verifica pompa de, un eventual, span.
     
  6. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Problema este ca nu ai de unde sa fii sigur ca este fix regulatorul, mai exista si un senzor si de regula cam ala o ia pe aratura cu eroarea aia. Ce comportament are masina cand primesti eroarea aia?
     
  7. Radu Ionita 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2020
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B8, CAGB, 2010
    Daca scoate mufa de la senzor cu motorul deja pornit si dispare trepidatia atunci clar e vina lui si trebuie schimbat ?
     
  8. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Nu am nici un fel de trepidatii, doar ca o data mi-a intrat in limp-mode si la diagnoza mi-a dat eroarea cu 5174 regulatorul de presiune. O singura data s-a intamplat de cand am masina si atunci cand mi s-a intampat am tras pe dreapta am oprit motorul dupa care l-am repornit si eroarea (spirala) a disparut.
     
    irirat apreciază asta.
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Mai e diferenta de ambreiaj/marime vibrochen.
     
  10. alinbum 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a4 2002 1.9tdi
    Salutare. Am schimbat si eu regulatorul de presiune de pe rampă. Am inteles ca dupa schimbare ar trebui resetat cu vcds. Ma poate ajuta cineva cu procedura de resetare regulator presiune rampă??? Mulțumesc
     
  11. Stancu

    Stancu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDCI 170 CP
    Salut,
    Am si eu o problema asemanatoare cu cele descrise de cei dinaintea mea.
    Audi A4 B8 - CAHA , 2.0 TDCI 170 CP
    Pe loc daca turez motorul pe revenire turometrul o ia razna urca si coboara intre 750 si 1000 turati singura si se misca motorul incat zdruncina putin masina .
    Initial cand am sesizat problema a inceput brusc cu un tremurat continu al motorului pe liber oricat de putin atingeam acceleratia incepea sa intre in stop cardio parca atragea sa moara .

    Martori in bord care imi apareau in bord de vreun 1 / 2 ani inainte sa ma apuca de ea (recunosc nu avea nici un simtom si nu am vrut sa schimb cai verzi pe pereti si nici nu prea aveam incredere intr-un service si nici timp)
    - Martor Motor - s-a remediat prin inlocuire pompa recirculare apa defecta - eroarea a disparut definitiv .
    - Martor Spirala intermitenta ( cea care se aprinde si pentru bujii doar ca la mine era intermitenta doar cand era frig si doar la prima pornire a motorului , disparea daca opream si reporneam motorul imediat ) - s-a remediat dupa inlocuirea racitorului de gaze .

    Primele intervenitii in incercarea de a remedia problema :
    - Revizie completa schimb filtre /ulei motor - Intrucat eram programat sa le schimb .
    - Schimbare Clapeta acceleratie intrucat mecanicul a spus ca are eroare - inlocuit cu clapeta noua identica cu cea de pe masina .
    - Problema persista la fel de grav trepideaza incontinu pe liber , in mers nu face , doar stand pe loc la relantai
    - Schimb Senzor pompa de inalte - mecanicul indicand ca asta ar fi solutia si pentru a fi siguri intrucat cu o zi inainte ca nu mi-au bagat benzina in loc de motorina au golit si rezervorul just in case.
    - Problema parea sa fie rezoltata .
    Am mers cu masina ziua urmatoare si am observat ca problema persista, doar ca mai usor si doar daca atingeam eu acceleratia ca in filmuletul atasat mai jos:



    Mecanicul spune sa vin cu masina si ca o rezolvam .
    Programez peste 2 zile sa schimb si tampoane motor si cutie intrucat erau de schimbat, spart unul dintre tampoanele motorului .
    -Schimbare Tampoane motor / Cutie - intrucat erau necesar de schimbat inca mai demult
    -Schimbare una din pompele de recirculare care aparea ca era defecta - eroare
    El spune ca asta a fost, altceva nu mai are, ca e gata.

    Am mers cu masina zilele urmatoare si am observat ca problema persista doar ca mai usor si doar daca atingeam eu acceleratia ca in filmuletul atasat mai jos:



    - acelasi ca dupa prima interventie asupra clapetei de acceleratie si senzorul acela de la pompa de inalte care spune el ca l-a schimbat .
    - Eroarea de spirala de bujii care se aprindea intermitent la rece pana la urmatoarea oprire / pornire de motor INCA ERA ACOLO la fel si balbaiala motorului .

    Am mers de data aceasta la un alt mecanic cu un alt tester nu ma pricep , omul era expert pe VAG pe recomandare am mers ,
    I-am spus de problema si a inceput verificarea pe tester :
    - injectoare parametri - OK
    - problema ceva la motorasul de la capacul de motorina
    - probleme ceva la inchiderea usii stanga
    - aparea o problema ceva de actuatorul de turbo , de care mi-au mai spus alti mecanici pe unde am fost dar cand aparea cand nu - iar simtome nu aveam in mers la turatii sa imi taie acceleratie sau altceva .

    El a concluzionat ca poate fi din turbina si ca trebuie verificata intrucat are si un zgomot pe revenire al turbinei , cel mai probabil geometria turbinei si daca trebuie schimbat ceva , se curata se schimba, ce este de schimbat, daca nu are nimic turbina , putem ulterior sa schimbam actuatorul turbo, asta a fost propunerea lui .
    Turbina era intacta - doar funingine care a curatat-o si avea ceva umblat pe la ea de la vechiul proprietar dar nu am inteles prea bine , el spune ca apus turbina pe pozitiile cum trebuia inapoi.

    - racitorul de gaze infundat motivul de la care se ineaca masina la ralanti.
    Am pus link cu pozele racitorului pe care l-am inlocuit cu unul nou.
    https://easyupload.io/wyltlq
    Am luat masina totul parea ok , nu am insistat nici eu prea mult sa o testez parea ok fara martorul de bujii.

    A doua zi seara cand am ajuns in parcare am inceput sa o accelerez pe loc si surpriza am insistat putin si face la fel se balbaie turometrul intre 750 si 1000 , parca mai putin ca inainte dar tot face .
    De data aceasta racitorul de gaze a stins senzorul de bujii care se aprindea intermitent .

    Avand in vedere cele relatate , aveti o alta idee ce ar putea provoca aceasta problema ?
    Din ce am mai citit pe aici , singurele lucruri ramase de verificat: ar fi clapeta de admisie si curatarea instalatiei de evacuare gaze cu EGR cum am vazut ca au mai scris cativa pe aici care relatau probleme asemanatoare.

    Ma gandesc :
    -inlocuire clapeta de admisie sau verificare / curatare
    -curatarea instalatiei de evacuare gaze cu EGR , cum am vazut ca au mai scris cativa pe aici care relatau probleme asemanatoare .

    Ceva idei ce as mai putea sa fac ?
    Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. Admisie
    2. EGR
    3. Injectoare (nu verificate cu VCDS, ci pe banc de proba)
    4. DPF
    5. Senzor presiune combustibil
    6. Log in mers
    7. Luat bine la purificat Engine cu VCDS in timp ce se balbaie, imposibil sa nu iti dea un punct de plecare

    Toate astea ar trebui sa le faca un mecanic ce cunoaste VCDS.
     
    Stancu și Bogdan123 apreciază asta.
  13. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Eu as loga cu un manometru presiunea la intrarea in pompa de inalta presiune, sa fie cam 6 Barr. Daca este 6 Barr trebuie logata presiunea in rampa comuna astfel:
    cerut/facut/diferenta. Presiunea facuta trebuie sa fie cit cea ceruta ( approx 230 - 300 Barr in ralanti ) cu diferente mai mici de 10 -12 Barr. Daca diferentele de presiune sint mari si presiunea facuta are fluctuatii mari (mai mari de 20 Barr ) trebuie verificata valva de relief, poate sa aibe span microscopic. Cam asta zic eu sa faca tehnicianul de diagnoza la care vei merge.
    Bafta!
     
    DeViAnS, rotitza, Horatius și încă o persoană apreciază asta.
  14. Stancu

    Stancu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDCI 170 CP
    Voi incerca o verificare mai amanuntita si revin cu info .

    Multumesc
     
  15. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Schimba ambii senzori de pe rampa.
    Senzoul de presiune si electrovalva.
     
    DeViAnS apreciază asta.
  16. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    @Stancu salut,

    Nu am mai intrat de mult pe forum.

    Eu am avut problema cu turații fluctuante la ralanti si dădea in nas la mers constant. Mașina Audi A4 B8 2008, prima generație de fabrica, motor CAGA 143 cu aproximativ +300.000km.

    Încearcă cu o diagnoza sa citești valorile de la senzorul de presiune de pe pompa si respectiv senzorul de presiune de pe rampa si vezi cat fluctuează/variază.

    Eu am schimbat așa:

    - Clapeta accelerație - noua;

    - EGR - nou;

    - Senzor presiune rampa;

    - Regulator presiune rampa;

    - Regulator presiune pompa;

    - Pompa înalta presiune, vechea pompa reconditionata si remontata;

    - Verificat injectoare pe banc;

    Am reușit sa ii dau de cap, sa nu mai fluctueze, după ce am schimbat cele doua regulatoare de presiune pe original (cu alte cuvinte am cumpărat de doua ori acele piese).

    Adaptarea / resetarea acestora (regulatoare de presiune) mă ajuta doar pentru o perioada scurta de vreme.
    Recomand prima data regulatorul de pe pompa de înalta presiune, adaptare (resetare valori) si proba.

    Sper sa te ajute experiența mea.
     
    flavius89 apreciază asta.
  17. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    Buna seara! La multi ani! Stie cineva ce tacheti vin pe original la un 2.0 tdi CAGA din 2009?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde cu cine a avut fabrica contra in momentul respectiv. Pot fi mai multi producatori.
     
  19. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Buna ziua
    Aseara am pornit masina (A4 B8 2009 2.0 tdi cod motor CAGA) si dupa aproximativ 30 secunde am cuplat treapta 1, am virat rotile pentru a pleca de pe loc si cand am eliberat pedala de ambreiaj am reusit sa parcurg maximum 2 metri si a murit motorul. Nu a mai vrut sa porneasca.
    Am verificat pompa de motorina din portbagaj si functioneaza, am dat jos regulatorul de presiune de pe rampa si totul este curat, am amorsat din VCDS la loc.
    Dupa o inspectie vizuala, distributia este ok, nu este sarita de la punct, nici slaba etc. Singurele erori erau 1 pe motor, valva egr (in urma cu 700km era luata eroarea) si inca una la capacul de la rezervor. Am sters erorile, am incercat sa dau la automat, dar dupa 3 secunde se opreste din a da la automat.
    Presiune pe pompa am intre 27800-34000 kPa cand incerc sa o pornesc. Singurul lucru care mi s-a parut interesant este crankshaft rpm care urca pana la 250-270 iar camshaft pana la 164, dupa care primul scade la 0, acesta din urma ramane blocat pe 164.
    Ati intalnit situatia in care senzorul de la axa cu came este defect dar nu da eroare ? Daca scot mufa senzorului de la axa cu came si dau la automat, porneste motorul (ca la alea mai vechi) ? Masina are 170.000 km, este la mine de la 0 km. Distributia a fost schimbata la 120.000 km in reprezentanta pe original.
    Sunt programat la Reprezentanta abia joi. Orice sfat pana ajung la reprezentanta este folositor.

    Mersi frumos.
     
  20. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Neata, revin cu update. Problema pornirii se datoreaza senzorului ax came (cel din zona distributiei) care a fost inlocuit pe original si masina a pornit la sfert.
     
    topaul apreciază asta.

Distribuie pagina asta