1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 4F Avant Daytona Grey

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Ursachi Catalin, 13 Iul 2021.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    @Peto
    Nu știu să îți zic. Nici cel dinainte, cel crăpat nu era cel din fabrica.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Guardian sau Pilkington.
     
    lowlife apreciază asta.
  3. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Azi am schimbat si nuca selectorului. Imi place mult mai mult modelul acesta. E mai micut si arata mai sportiv. E putin de furca cu rotirea tijei, dar nu au fost probleme.
    IMG_0823.jpg IMG_0822.jpg IMG_0818.jpg

    Am achizitionat si un alt set de trimuri pe care vreau sa le laminez in fibra de carbon autentica. Sper sa imi iasa. Momentan le-am desfacut bucati si urmeaza sa imi iau materiale: fibra si rasina.
    IMG_0808.jpg

    La momentul asta, cu tot cu cele de fabrica sunt la al treilea volan, al treilea selector, al treilea se de trimuri :blush:
     
  4. Andu333

    Andu333 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7.5 2017 3.0 TDI -CRTD- 272 CP
    Arata foarte bine;)
    Poti sa mi lasi un link de un ai cumparat nuca schimbatorului?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca foloseai un "papagal" mic, intorceai tija in 3 minute.
    Cu surubelnita bagata in "gaica", ma mir ca n-ai rupt tija.
     
  6. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    @Andu333
    L-am luat de pe olx, second hand. Ideea e ca majoritatea vanzatorilor cer de la 600 lei in sus pe el, sh. Zici ca e din pietre pretioase. Am tot cautat, nu m-am grabit si am am luat 2 bucati la 250 lei bucata. Si pentru un prieten. Ideea e ca sa cauti ca sa iei la un pret decent. Poate sunt eu absurd dar 600+ lei mi se pare bataie de joc.

    @audi66
    Tija trebuie incalzita si rotita usor. Cea de plastic se intoarce. Nu ai ce papagal sa folosesi ca o rupi. Uite cum arata. Trebuie intoarsa 90 grade. Cea metalica trebuie sa ramana la fel pentru ca selectorul are niste ghidaje

    for-audi-A6L-C6-C6-C7-A4B8-Q5-A5-Q7-shift-gears-core-rod-core-white.jpg_Q90.jpg_.jpg

    Zilele trecute i-am facut o decontaminare cu argila, i-am dat un lustru si o ceara. Aveam si un stop matuit pe care l-am rezolvat cu ocazia asta.

    IMG_0775.jpg
     
    Ultima editare: 14 Sep 2021
    George Stoica, bobalex18, Chriss_Deejay și alți 3 apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am intors-o la 7-8 masini pana acum. :)
    Stiu ca trebuie incalzita, dar cu un papagal mic ai o suprafata buna de prindere si rotesti usor in timp ce incalzesti.
    Tu ai bagat surubelnita intre cele 2 urechi de plastic subtire si ai invartit.
    Exista riscul de a rupe sau deforma urechile si nu vrei sa stii ce implica a schimba acea tija.
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  8. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Am inteles ce vrei sa zici acum. Am fost atent, chiar nu a fost risc pentru ca am dat usor. Chiar ma gandeam daca merge sa schimb tija mai degraba ...
     
  9. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Daca tii neaparat sa fie OE, probabil ca merita cei 600 lei pentru un SH ... altfel, e plin Aliexpress-ul de ele, la preturi de la 30-40 de euro in sus. Multi dintre cei care le vand noi pe olx, tot de acolo si le procura.
     
  10. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Sunt OE și ce am luat eu
     
    seba18 apreciază asta.
  11. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Intinereste mult interiorul modelul acesta de nuca, e ceea ce trebuie;). Si eu sunt surprins ca nu ai rupt tija, tot un papagal mic am folosit si eu, metoda cu surubelnita nu prea imi inspira incredere, dar bine ca ai reusit sa faci modificarea fara surprize neplacute.
    Astept sa vad cum vor arata trimurile, poate vei prezenta si procedeul:)
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  12. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Am reușit să schimb stropitorile de parbriz cu unele tip perdea. Am luat OE. Cele de fabrica de pe A6 C6 cu 3 gauri sunt o gluma. Aveam in plan sa le schimb de mult timp dar am tot amânat.

    F06196AE-697B-461E-897C-C0B10965311A.jpeg
     
    Peto și seba18 apreciază asta.
  13. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Am reusit intr-un final sa fac proiectul cu laminarea trimurilor in fibra de carbon. Intregul proces a durat in jur de 1 saptamana. Este destul de migalos si pretentios. Fibra este foarte sensibila si se deformeaza foarte usor. Ca si materiale aveti nevoie de fibra de carbon, rasini epoxy (3 tipuri), vreo 6 pensule, pahare de plastic, cantar digital, smirghel, hartie mascare. Suprafata trebuie pregatita bine ca rasina basecoat sa prinda bine. Fiind trimurile maro, rasina basecoat am pigmentat-o negru. Se aseaza fibra si de aici urmeaza mai multe straturi de rasina cu pauze de cateva ore, apoi finisare, nivelare, alt strat de rasina gloss, smirghel ud, polish. Cam asta e in mare. Trebuie respectati foarte bine timpii de uscare, timpii de aplicare al altui strat, cantarirea exacta a rasinii cu intaritorul, conform fisei tehnice. Per total ma declar multumit de cum au iesit. Probabil mai bine de atat le ies celor consacrati in domeniu care folosesc procedee de vidare,infuzie. Consola a fost destul de anevoios de facut, de decupat, cele 2 usite,etc. Inca nu le-am pus pe masina, vreau sa le pun o folie ppf peste pt protectie la zgarieturi si UV. Fata de cele facute hidrotransfer este diferenta enorma. Mult mai glossy, mult mai 3D. Sunt ce trebuie. Acum ramane de vazut cum se vor mentine in timp. Atasez cateva poze din timpul procesului si cu ele final.

    IMG_1024.jpg IMG_1028.jpg IMG_1030.jpg IMG_1056.jpg IMG_1063.jpg IMG_1070.jpg IMG_1111.jpg IMG_1116.jpg
    IMG_1122.jpg IMG_1124.jpg
     
    stefan550, soulwise, George Stoica și alți 12 apreciază asta.
  14. Cosmin Cercel

    Cosmin Cercel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a6 c6 facelift 2010 motor 2.7 diesel
    Am citit tot ce ai postat despre masina. Noi ne stim si de pe celelalte grupuri. Bravo tie ! Masina a iesit si este super . Cel mai tare imi place ca aproximativ toate sunt facute de mana ta si au iesit super .
    Poate vreodata o sa ma incumet sa fac si eu interiorul carbon.
     
  15. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Mulțumesc @Cosmin Cercel . Facem și noi ce putem pt pasiunea asta. Anul acesta mă opresc. Vreau sa mai schimb cel de-al doilea termostat și cam atât. Ne-a luat Rca-ul urat
     
  16. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Felicitari pentru rezultat:applaus: au iesit super. Imi place faptul ca ai mers pe calea aceasta de a le face tu si nu a le cumpara de-a gata.
    De apreciat ca ai scris si modul cum le-ai facut:hi:
    Am cumparat si eu un set de ornamente de mahon, le-am desfacut complet si le-am dus la vopsit piano black. Sunt gata din August dar inca nu mi-am gasit timp sa le asamblez la loc, poate vazand la tine ma ambitionez si eu mai mult:p.
    La tine ornamentul de pe bord, cel deasupra torpedo-ului are rama de aluminiu sau de plastic? Eu am fost surprins sa vad ca la mine era de plastic/ABS vopsit:faint: cele de pe portiere sunt de aluminiu
     
  17. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    @turbo_diessel Multumesc. Daca le iei pe cele de RS6 OE sau le dai sa le faca cineva cum le-am facut eu, pretul e in jur de 500 Euro. Sincer, sunt foarte multumit de cum au iesit. In afara de cateva locuri care nu sunt in zone vizibile, in rest au iesit foarte bine in opinia mea. Da, nu sunt ca unele facute de un specialist, dar sunt pe aproape.
    Nu cred ca e nimic din aluminiu. Toate sunt din plastic si au o foita de aluminiu peste. Si cele de la usi se topesc ... pentru ca le-am topit eu pe spate unde se prind.

    Am reusit sa le pun pe masina in seara asta. Vin wow. Mai am de lucru putin la emblema de la cel de la torpedou, vreau sa o mai subtiez putin. Am luat una de A5 cu cercuri. Va las cateva poze facute in garaj. O sa mai revin si cu alte poze.

    IMG_1162.jpg IMG_1161.jpg IMG_1160.jpg IMG_1159.jpg IMG_1156.jpg
     
    stefan550, George Stoica, Alex845 și alți 8 apreciază asta.
  18. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Pentru ca am primit intrebarea de mai multe ori, postez si aici codurile la diuzele tip perdea:
    4G0955988A dreapta
    4G0955987A stanga
     
  19. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Salut, cat te-a ajuns hidrotransferul la toate trimurile?
     
  20. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    @gigi70moldo la primele trimuri te referi ? Sau astea ultimele postate ? Primele au fost hidro si a fost in jur de 500 lei. Astea ultimele sunt laminate cu fibra de carbon.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta