1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza automata la A4 B9 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de mada1971, 24 Ian 2018.

  1. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Fara suparare, dar asta pur si simplu nu e adevarat. Eu am avut pana acum alte 3 masini cu cutii automate (una inca o am) si nici una nu facea asa ceva. De asta nu mi se pare normal.
     
    ValentinRFO și (utilizator șters) apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ba toate cutiile automate montate pe grupul VAG subtureaza dar ai tu pretentii prea mari. Aici discutam despre marca Audi si atat.
    Vezi ca nu suntem mizeria aia de facebook sau alt forum. Incheiem aici polemica asta pentru ca deja s-a despicat firul in patru si nu facem acum o discutie de zeci de pagini pentru un lucru care asa functioneza el, adica prost din fabrica, dar care nu este recunoscut ca un defect de fabricatie de catre producator.
     
  3. HMiller 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 Tfsi 2020 + Honda Accord 2.0 i-Vtec 2007
    Probabil premium inseamna nu doar finisaje, nume, emblema etc, ci si motorizari, cutii si alte componente care sa functioneze corespunzator, se nu se defecteze prea des, sa ai parte de service-uri de calitate, care isi fac treaba. Eu cred ca asa te definesti ca marca auto premium: iesind in evidenta prin chestii pozitive, nu negative. Altfel ...
    Deja ma iau gandurile negre cand vad aici atatea opinii nu prea pro cutii automate VAG si motoare benzina, in special. :(
    Cum masinuta mea are atat cutie automata, cat si motorizare Tfsi, ambele productie VAG, de maine incerc sa gasesc "solutii" pentru prevenirea eventualelor probleme.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Toate subtureaza. Eu vad zilnic a 4-a la 50km/h si 1400 rpm la tiptronic-ul din dotare.
    Sta in a 4-a pana la 1200 rpm, cand scade sub, retrogradeaza in a 3-a.
    Sunt gandite sa ajute la consum, dar la un diesel il distrugi pe alta parte cu depunerile aferente.
     
    Mihaiu600 apreciază asta.
  5. Guest 114006 Guest

    Eu nu înțeleg pentru ce mai există modul "comfort" în drive select. Să merg cu 45 la oră în treapta a 5 a și să îmi retrogradeze aproape la 1000 de turații? Audi a dat-o în bară grav cu optimizarea cutiei de viteze, eu înțeleg că trebuie să scoată consum bun și noxe reduse, dar au ruinat plăcerea condusului.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Placerea condusului e ruinata oricum din cauza cutiei automate.
    Poate voiai sa zici ca au diminuat si bucatica aia de placere existenta.
     
    Gabriel Tudorescu și djxme200 apreciază asta.
  7. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Nu are legatura cu quattro, am avut A6 C7 2.0 190 stronic si am condus b9 tot 2.0 stronic, ambele fara quattro si comportamentul cutiei e identic cu b9'le meu quattro. Cutia e setata prost si subtureaza in D = vibratii. Si cu manuala poti sa schimbi incat sa o tii subturata.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    V-am rugat sa incetati cu discutia asta privind vibratiile la subturare. Cutia automata subtureaza la toate masinile din grupul VAG si automat apar vibratiile. Nu vreti sa intelegeti asta sau trebuie sa va sterg mesajele ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca trebuie sa le desenezi, si tot e riscul sa nu inteleaga. :)))
     
  10. crissdj4u

    crissdj4u 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.6, 2002
    Salutare,
    Am citit integral acest topic. Am un A4 B9 motor diesel 150 cp si S-tronic 7. Momentan sunt la service reprezentanta cu cele doua probleme discutate, in mare, in topic.
    1. Dublu click la viteza de aprox 40km/h se pare ca e normal - calibrare/ self check zic cei de la reprezentanta.
    2. Tremurat la rece in D sau R- inca verifica dar au banuiala spre cutie / un anume rulment sau posibil volanta etc. Revin cu rezolvare / cauza. Masina are 50.000 km.
     
    Mariusp și skypee apreciază asta.
  11. scoTTy

    scoTTy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2016, 1.4 tfsi
    Chiar sunt curios ce iti vor spune..
    Dublu click ul e ceva normal, intr adevar.
    In schimb sa aiba probleme volanta la doar 50k , asta nu mi se mai pare ceva normal.
    Eu am sesizat o pocnitura/sunet metalic cand schimba treptele inferioare/cand cupleaza. Mai ales cand schimba din 1 in 2 si din 3 in 2.
    Am citit ca si volanta ar provoca ceva sunete in mers..
    Si eu am 60k, iar la reprezentanta mi au zis ca e normal sa se mai auda cate ceva ...
    Verificat suporti motor/cutie/articulatii si totul e ok.
     
    crissdj4u apreciază asta.
  12. crissdj4u

    crissdj4u 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.6, 2002
    Salutare. Asa cum am promis, revin cu rezultatul dupa remedierea in service a celor sesizate anterior.
    1 - dublu click ( zgomot metalic) zona pedalier la viteza de 40km/h - info de la producator ca este un self check - ceva normal, cu toate ca acest lucru mi se pare inadmisibil la un audi. Masina mea conform codurilor de optiuni are: X4N - National program sales Romania. Sunt curios daca acelasi autovehicul facut pentru alta tara/Germania prezinta acest click? Daca are cineva si poate confirma ar fi ok!
    2 - Tremuratul la rece in D sau R: - au fost inlocuite: ambreajul (dual), un rulment din zona ambreajului (nu stiu exact care), uleiul la cutie si cele doua filtre de ulei din interiorul cutiei zona mecatronic si un suport motor (pt ca motorul “se scutura” la pornire).
    Nu am apucat sa fac prea multi km azi, dar se pare ca s-a schimbat ceva, nu mai tremura in D sau R in stationare. Astept sa vad dimineata “la rece”. Baietii de la service au facut treaba buna!
     
    Ultima editare: 24 Iul 2020
    Mihai Marius și Alex.F apreciază asta.
  13. Liviu Coman 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2016
    Salut,

    Masina cumparata din Olanda, acelasi zgomot de self check la 40 km/h
     
    crissdj4u apreciază asta.
  14. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Nu pune nimeni piese mai proaste ca este comandata pentru romania... am masina din DE pentru DE si face la fel.
     
  15. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Confirm si eu, face si a mea la fel, si e normal la modelul asta.
     
    crissdj4u apreciază asta.
  16. Sofocle 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 2.0 tdi 140kw, 2016
    Salut,
    Am și eu exact același zgomot ca al colegului, se aude în treptele 1-2 când treci peste denivelari/gropi/etc.
    Masina este Audi A4 B9 an 2016, 2.0 tdi 140 kw, cutie cod PHQ
    Am verificat toată partea de suspensie. Unii spun ca este zgomot tehnic de la ambreiaj /volanta când accelerezi/decelerezi și nu este cuplat 100%.
    Colegul nu a răspuns și nu găsesc un alt răspuns de la el. Aveți idee ce ar putea fi ?
     
  17. Alin Virjoghe

    Alin Virjoghe 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2019
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4 2.0 2016 quattro
    Salutare,
    Am un Audi A4 B9 Avant 2016 Quattro 190 cp cu 177.000 Km cutie automata. A avut toate schimburile facute la cutie la 60.000 km (ultima la 120.000 km). Ieri am facut schimbul de ulei la motor si am observat urme de ulei pe scut, in partea cutiei de viteza, cutia se comporta foarte bine. Am programat-o pentru schimb ulei cutie la reprezentanta Audi dar am gasit programare abia Marti (15.09.2020). Vreau sa stiu daca mai pot circula sau nu cu masina ? Nu prea as vrea sa risc sa stric cutia. Nu imi dau seama cat ulei pierde sau a pierdut. Multumesc.
     
  18. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Cred a ti-ai raspuns singur la intrebare
     
  19. Alin Virjoghe

    Alin Virjoghe 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2019
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4 2.0 2016 quattro
    Am rezolvat problema la reprezentanta Audi, aveam pierderi de ulei pe la garnitura de la baie de ulei de la cutie. Intr-o zi au schimbat si uleiul la cutie si garnitura.
     
    rominika apreciază asta.
  20. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Felicitări. Pierduse mult ulei?
     

Distribuie pagina asta