1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI (50) la Audi Q8 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi Q8' creată de Alin76, 2 Noi 2019.

  1. Alin76

    Alin76 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad 3.0 2012
    Salutare tuturor,

    Am cumpărat de cca 1 luna un Audi Q8 50 TDI cu motor de 3 litri și 286cp.
    Înainte de a cumpăra masina am avut una in test drive de 1 zi. Am constatat inca din test-drive ca masina reacționează cu întârziere la apăsarea pedalei de acceleratie; durează cca 3-4 sec de când apăs pedala pana când masina se accelerează și simți ca începe ”sa tragă“.
    In trafic, cele 3-4 secunde sunt esențiale mai ales intr-o depășire, așa ca este frustrant sa vezi ca nu te poți baza pe puterea mașinii exact atunci când ai nevoie de ea cel mai mult.
    Nu se pune problema ca nu are putere, cei 286 cp sunt suficienți sa crească viteza continuu lipsindu-te de scaun pana la peste 200 km/h.
    Am căutat și am găsit articole și pe alte forumuri discuții pe aceasta tema, deci problema este una reala și discutata.

    https://techcrunch.com/2019/06/10/review-the-stunning-2019-audi-q8-has-a-deal-breaking-flaw/

    http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/...-Q7-50-TDi-Hesitation-from-speed-sensor-issue


    https://www.audiworld.com/forums/audi-q8-227/intro-auto-start-major-throttle-lag-issue-2966888/

    https://www.audiworld.com/forums/audi-q8-227/q8-50tdi-total-disaster-throttle-lag-2980680/

    Din ce am citit, problema este din setarea generală a motorului hibrid și a cutiei de viteze care face ca transmisia puterii motorului către cutia de viteze și roti sa se facă cu aceasta întârziere 3-4 sec.

    In România a sesizat cineva aceasta problema?
    Ati găsit o soluție pentru ea la dealerii locali?
     
  2. ramvangidei 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2011
    Te salut. Eu am un Q7 din 2017 si as vrea sa il schimb pentru Q8. Am observat si eu in test-drive si ma sperie faptul ca e atat de deranjant.
    M-ar interesa si pe mine daca apare vreo rezolvare.
     
  3. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    E destul de veche discutia dar la un Touareg 2019 (acelasi motor de 3.0 si 286 cp) s-a rezolvat printr-un update de soft (update oficial VW) realizat recent (inceput de Oct 2020).
     
    Victor1480 și kisjoska apreciază asta.
  4. Bogdan Zaharia 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2022
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q8, 3.0 286CP, 2019
    Salutare,
    Aceeasi problema si la mine. Ajungi sa te obisnuiesti cu delay-ul asta al cutiei de viteze pana la urma, dar tare mi-as dori sa raspunda mai rapid. Am avut un Touareg 7P inainte, tot 3.0, 264CP, care oarca raspundea mai rapid. Poate se va rezolva cu un update candva...desi eu cred ca este lasata intentionat setarea, pentru a diferentia net standardul de SQ8.

    Ce dilema am: am achizitionat anul trecut aceasta masina, la 73.000 km (100 % reali si verificati) de la un dealer din Germania. Nicio indoiala cu privire la km.
    Avand 3.0 pe acel Touareg inainte, eram uimit de cat de silentios era motorul, aproape ca unul pe benzina. Am observat din start ca cel de Audi nu este la fel de silentions, "tacanitul" injectoarelor auzindu-se mai tare la Audi. Am pus asta pe seama faptului ca sunt generatii diferite de motor, CVVA fata de CHXA. Oricum, nu cu mult mai zgomotos. Problema este insa ca tot auzeam un rattle noise, un rontait/clampanit marunt la partea din fata a motorului si ma deranja. Am fost cu masina la mecanic si am descoperit ca ansamblul coroana cu role intinzatoare ce vine pe starter/generator, se misca/trepida usor in lungul curelei. Cum puneai mana pe el si il sustineai, disparea zgomotul. Evident ca am comandat imediat ansamblul acela rola si cureaua pe original. Trepidatia a aparut si dupa inlocuire. Am concluzionat ca este fulia care, cu interiorul ei de cauciuc, ramanea singura care ar mai fi putut da aceasta vibratie/oscilatie. Am inlocuit si fulia (desi am vazut ca la inlocuire cea veche era in perfecta stare). Masina are acum 98.000 km si vibratia/zgomotul persista. Acum cred ca, poate, ansamblul role inlocuit in prima faza a fost defectuos de nou.
    Mai are cineva problema asta ? Trebuie intr-adevar ascultat cu atentie in fata.
    Imi cer scuze pentru textul lung, dar am vrut sa dau detalii pentru a ma face inteles.

    Multumesc mult.
     

Distribuie pagina asta