1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    A folosit cineva un vizor baie de ulei de acest fel: https://www.machinerylubrication.com/oil-sight-glass-31561 In Romania nu am gasit cu filet de 18 x 1.5 mm.

    Stamel are M16 sau M20: https://stamel.ro/files/produse/fise-tehnice/1505302219_743_24030200.pdf

    Kipp face ce cred ca ar potrivi: https://www.kipp.com/ro/en/Products...ght-glasses.html?search_keywords=K0448.241815

    Asa ceva ar fi interesant dar e extraordinar de scump: https://www.luneta.com/products/con...7460048&__hsfp=3314592920&variant=20305579206

    Am mai gasit si la Kramp https://nordic.kramp.com/store/dk/en/item/LCPM1815M Inteleg ga ar fi ceva distribuitori in Romania. Doar ca nu gasesc date tehnice legate de temperatura maxima de functionare.

    Si am mai gasit cele de 22 x 1.5mm: https://www.kramp.com/shop-gb/en/p/oil-level-st-glass-m22x15-alu--LCPM2215M
     
    Iustin24 apreciază asta.
  2. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Si vizorul gata montat la cutia 5HP19

    upload_2020-7-11_10-21-20.jpeg
     
    Iustin24 și Aurel G apreciază asta.
  3. Nighty

    Nighty 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 170 Cp Manual, CAH, 2011
    Salut,
    Masina in cauza Audi A6 C6 3.0 TDI 240 cp an 2010.

    Probleme cu cutia de viteze, s-a schimbat ulei + filtre...tot probleme. Cod cutie KJC. 1071040103
    Am luat alta cutie + convertizor, cod 1071301252.

    Cand s-a pus cutia "noua" nu o gasea sa imperecheze cu masina. Asta ori ca ceva nu era ok ori nu a stiut cum.
    S-a montat calculatorul de pe cutia veche, pe cea noua ... a recunoscut-o si s-a montat.

    S-a mers 20 minute, schimba perfect, toate problemele au disparut ... apoi, a revenit exact cum facea cutia veche.

    Ce sfat imi dati, ce nu este ok ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie sa ghicim noi ce inseamna “probleme” si “cum facea cutia veche” ?
     
  5. Nighty

    Nighty 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 170 Cp Manual, CAH, 2011
    Nu schimba ok si trepideaza cand da de un deal.
    Is acele socuri la schimbarea treptelor.

    Dar e ciudat ca asta a mers super ok vreo 20 minute apoi a inceput sa faca precum cea veche.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citeste tot topicul. Chiar nu am starea necesara pentru a ma repeta cu aceleasi raspunsuri.
    Si sper sa nici nu primesti alt raspuns pana nu citesti tot topicul si pui in aplicare ce scrie aici.
     
  7. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Iustin24 apreciază asta.
  8. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
  9. Nighty

    Nighty 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 170 Cp Manual, CAH, 2011
    Revin cu un update.
    S-au rezolvat problemele cutiei prin clonarea softului de pe cutia de Facelift pe cea Non-facelift. Nu mai smunceste, are putere masina insa vibreaza masina foarte tare.
    Initial am zis ca e din convertizor ( convertizor tot non-facelift), l-am inlocuit cu un alt convertizor non-facelift si masina vibreaza la fel de tare.

    Vibreaza doar in sarcina. De schimbat, cutia schimba bine.. Turele nu fluctueaza, nu patineaza, doar vibreaza, urat!
    Ce cauze ar putea fi? Cutia poate dezvolta un astfel de vibratii?
    Posibil sa fie totusi din convertizor ? Ambele erau SH deci nu se stia starea lor, cat erau de Ok sau nu, cu toate ca provin de pe cutii cu km putini.

    Ce altceva se mai poate face?

    Cutia originala pe masina avea codul KJC, cutia ce a fost montata ulterior e una de non-facelift, tot de 3.0, tot 6HP19...
    Trebuie neaparat sa fie acelasi cod? Totusi dupa clonarea softului din cutia KJC in cea non-facelift nu mai sunt probleme cu schimbatul treptelor sau smuncitori din N in D si invers.
    Dar Vibreaza.....
     
  10. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Ce vezi pe tester când sunt trepidațiile ? Patinează convertizorul ? vezi filmulețul asta:

     
  11. George09199 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 3.0 TDI, 2006
    Salut,
    Am și eu o problema cu schimbatul vitezelor la al meu a6 3.0 tdi. Las mai jos un video pentru a va da seama despre ce este vorba..

    Este posibil sa fie din cauza convertizorului ?

    Menționez ca revizia la cutie (ulei și filtru) le-am schimbat acum 1000 km

     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se intelege nimic, mergi normal, dupa dai kick-down, tu stii cum ai mers acolo.
    Explica problema. Convertizorul il testezi cum este scris in acest topic.
     
  13. George09199 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 3.0 TDI, 2006
    Tocmai ca eu am mers normal. Asa face turometrul când schimba vitezele. Uneori smuceste, uneori nu. Dimineața dacă o pornesc și plec direct, când e rece, schimba vitezele perfect. Nici nu simți când le schimba. Cum se încălzește, începe sa schimbe vitezele urat. Are și un vibrat când e la turație de 1600 7000 de zici ca e rulmentul intermediar defect. Dar este nou.
    Nu am probleme sa îmi patineze. Vibrația este doar la turație joasa. La peste 2000 ture nu mai vibrează deloc
    Și problema de sacadare la schimbarea treptelor e tot de la convertizor ? Face sub 2000 ture.
    Zici ca calc ambreiaj-ul și ii dau drumul de câteva ori, după schimba treapta.
    Dacă bag piciorul în ea sa schimbe peste 2200 2500 3000 ture, schimba perfect
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vibratia pana in 2000 rpm este 100% de la convertizor. Daca o pui pe pilot la 90 km/h in treapta 6 (pe D, nu pe manual) o sa vezi cum iti fluctueaza acul turometrului.
    Convertizorul tine locul de volanta.
    Daca ai smuncituri sunt din cauza tampoanelor motor/cutie/jug sau blocului de valve (murdar, solenoizii nu lucreaza corect, etc.).

    Daca ai cod motor BMK si cutie GZW cumpara asta :

    https://m.auto-doc.it/zf-getriebe/8817963

    Daca tot demontezi cutia si baia, demonteaza si blocul de valve pentru a fi curatat/verificat si inlocuieste garnitura superioara (este intre blocul de valve si corpul cutiei).
    Curatat/verificat solenoizi, curatat corp bloc, verificat placa si pucuri.

    Convertizor reconditionat + kit ulei ZF.

    Vreo 250-300 €uro reconditionat convertizor, 200-250 €uro kit-ul ZF, demontat/montat cutie + schimb ulei + verificat/curatat bloc valve 300-350 €uro.

    Odata cu toata treaba asta eu unul as recomanda si suporti motor OE, suporti cutie Lemforder si bucse cadru motor Lemforder.

    O sa simti o diferenta sesizabila dupa.

    P.S.:

    Mare grija la suruburile de la flansele cardanului, sa nu puna pistolul pe ele ca le distruge si ajungi sa dai 2-300 ron pe niste suruburi care vin doar pe comanda in 2-5 zile.

    Convertizorul il reconditionezi unde vrei, Samer de la Timisoara vrea 250 €uro si al tau la schimb, cel putin asta era pretul acum aproape 2 ani.
     
    hercheacatalin apreciază asta.
  15. George09199 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 3.0 TDI, 2006
    Mulțumesc mult pentru ajutor.
     
  16. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    George09199, la fel facea si inainte de a face revizia?
     
  17. George09199 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 3.0 TDI, 2006
    Face exact la fel cum făcea și înainte de revizie
     
  18. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    George09199, fa-i o adaptare. Daca nu se schimba nimic, trebuie sa te ocupi de convertizor, dupa cu spunea si colegul audi66 mai sus.
     
  19. George09199 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 3.0 TDI, 2006
    Adaptare merge făcuta și cu tester VCDS sau doar în reprezentanta ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu VCDS.
     
    George09199 apreciază asta.

Distribuie pagina asta