1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. Alecsone 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2020
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4F 3.0 TDI Sedan
    Salutare,
    Am tot citit topicul si cred ca ma incadrez cu problema asta. De cateva zile nu-i dau de cap nici pe la service. Tin sa menționez ca am schimbat tampoane și bujii după care băieții au spus sa-mi spele si motorul. Zis și făcut, după ce am plecat din service ... limp mode :( Am facut diagnoza si eroarea asta o am , o atașez in postare. Precizez ca am anulat din soft (clapete admisie, egr off, dpf off si shutoff valve) asta când am luat mașina. Acum a apărut problema asta. Aveți vreo idee ce sa mai verificam ? E bine venită.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Actuator turbo.
     
    ovidiutm apreciază asta.
  3. Alecsone 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2020
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4F 3.0 TDI Sedan
    Deci schimbat zici ? Crezi ca ar avea legatura cu spalatul motorului ?
     
    Ultima editare: 18 Feb 2020
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Nu , nu are treaba, il cumperi la audi si tot acolo il calibrezi si adaptezi pe turbina ta.
     
  5. Alecsone 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2020
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4F 3.0 TDI Sedan
    Am înteles. Mulțumesc pentru răspunsuri băieți. Mâine ma ocup și va mai scriu ce am rezolvat. Seara faina sa aveți.
     
  6. Ciucie

    Ciucie 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 170cp
    Salut, va scriu cu o problema la revenirea din sarcina a motorului, respectiv scoate 1-2 sunete ce seamana cu un schelalit de caine.
    Ceea este ciudat este ca nu face tot timpul si nu face cand este accelerata pe liber, doar pe revenire in mers (sarcina). Mecanicul de casa presupune ca ar fi o problema la geometria variabila pe revenire a turbinei si ca nu se merita data jos si verificata, decat cand pica de tot !

    Daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema si ce rezolvare a aplicat ?
    Multumesc.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mecanicul tau e un idiot. Daca ai geometria murdara, se da turbina jos, se desface in 2, se curata geometria si se monteaza la loc.
    Dar, daca aveai probleme la geometria, masina nu ar trebui sa traga liniar. Un log in mers ai facut ?
     
  8. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salut,

    Al meu 3.0 simt ca nu mai are putere. Am verificat-o pe tester nu am nicio eroare, de curand am schimbat egr+racitorul de gaze, ma gandesc sa nu fie plin DPF-ul cu toate ca isi face regenerare la 300-350km, ce nu am facut pana acum este un log la turbina. Lipsa de putere se simte in turatii joase, daca geometria turbinei este murdara/blocata da erori pe tester? Actuatorul functioneaza.
    Orice sfat este de folos.
    Multumesc.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca aveai probleme la DPF, nu isi mai facea regenerare si ti se aprindea martorul in bord.

    Simti tu ca numai are putere sau isi ia Limp Mode ?
    Daca se blocheaza geometria ai eroare de Boost Pressure sau pe actuator (ca numai poate misca geometria).
    Scoate mufa debitmetrului si vezi daca merge mai rau, mai bine sau la fel.

    Fa un log in mers, posteaza-l in topicul dedicat si o sa afli cauza lipsei de putere.
     
  10. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Nu am nicio eroare, o sa verific cele transmise de tine.
     
  11. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salut,

    Ma poate ajuta cineva cu o schema de la filtru de aer la turbina? Am exact pe turbina un manson care este copt si nu-l pot identifica ca si cod.
    Multumesc.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en asta pentru ca sa afli singur codul. Bafta.
     
  13. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Super OK site-urile dar nu gasesc zona intre debitmetru si turbo. Garnitura respectiva se regaseste pe turbo, pe partea cu debitmetru, arata ca un triunghi.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @MrFler Daca ai nevoie din poza, are cod 059 129 193 C si costa in jur de 130 ron.

    upload_2021-5-8_14-5-41.png
     
    MrFler apreciază asta.
  15. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Multumesc, am rezolvat, era copt si pufaia vapori de ulei .
     
  16. hamza 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant 8EC 2.0 BPW 2007 140 HP, A6 C6 4F Sedan 2.0 BLB 2005 140 HP
    Buna ziua, o confirmare as dori daca este posibil, de la colegii mai experimentati, legata de niste valori ale turbinei . De ceva timp masina da niste rateuri sa zic asa (nu are erori pe partea de motor deci banuiesc ceva mecanic), imediat peste 3000 de ture , am suspecat turbina de la inceput ca nu respecta turatia specificata, am atasat un log de azi dimineata. Am gasit la cineva o turbina reparata, nemontata dupa reconditionare, cu garantie la AWD cu 1000 lei. Merita mai mult sa o reconditionez pe a mea oare? Multumesc
    A6 C6 4F 2.0 BLB 2005 103 kw
    image_2021-05-27_121224.png
     
    Ultima editare: 27 Mai 2021
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Verifica geometria variabila, face overboost si apoi incearca sa mentina presiunea. Posibil ca angrejanul sa agate putin si de asta simti 'acel dat in nas'. In rest, din loguri,turbina raspunde bine.
    Daca agata putin geometria, curat-o
    In niciun caz sa nu dai turbina ta pe una reconditionata(mai ales la AVD turbo). Garantia e apa de ploaie la ei, schimbi motorul si turbina lor tot e buna. In plus folosesc cartuse de origine China sau Polonia(in niciun caz Garret cum sustin ei).
    P.s cand mai faci log calc-o 100% de la 1700 pana la 4000rpm.
     
    hamza apreciază asta.
  18. hamza 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant 8EC 2.0 BPW 2007 140 HP, A6 C6 4F Sedan 2.0 BLB 2005 140 HP
    Multumesc f mult
     
  19. hamza 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant 8EC 2.0 BPW 2007 140 HP, A6 C6 4F Sedan 2.0 BLB 2005 140 HP
    Inca o data multumesc foarte mult. Intradevar geometria agata. Am reusit sa o curat deocamdata cu un spray de curatare pe care am dat 45 lei, pana o sa o demontez si sa-i fac o revizie mai amanuntita. Toate cele bune.
     
  20. Borzo90 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2021
    Locație:
    Targu Mureș
    Masina:
    A6 c6 3.0 2008
    Salut,
    Poti sa ne zici cum ai rezolvat ? Am aceiasi problema.
     

Distribuie pagina asta