B9 este ceva genul B7 pentru B6. Aceeasi Marie ... cu alta palarie. Oglinda exterioara fixata pe fata de usa, model Seat, si catadioptrii din bara spate ( total nepractic) vor sa reprezinte revolutia Audii in materie de design? Sunt utilizator de Audi, simpatizez aceasta marca, dar in ultimii ani au batut pasul pe loc comparativ cu cei de la 80 km sud de ei.
@Teko, agree with you . Zicea cineva de motorizari, adica pe passat e 2.0 biturbo de 200+ cai iar pe audi nu e ? Cred ca era singura evolutie reala. Mai incercam si bmw.
Ai dreptate...la B9 au adus imbunatatiri fata de B8 la fel cum au facut cu B7 fata de B6. La B9 au schimbat mai mult la interior si au pastrat 90% exteriorul de la B8, pe cand la B7 au pastrat 99% interiorul de la B6 si au schimbat la exterior mai mult.
... cu diferenta ca B8 se fabrica de 8 ani si deja a avut parte de un facelift. Cam asta se intampla cand faci modificari doar de dragul de-a nu lasa lucrurile cum sunt. Fata masinii mi se pare mai kitchoasa decat la un Leon tunat in parcare. Imi aduce aminte de: Referitor la concurenta: ii doare in c*r. Chiar daca se trezesc 2-3 oripilati ca vor sa schimbe marca, si in taberele adverse sunt aceiasi nemultumiti care vor sa treaca la Audi. In final, doar clientul pierde.
Mie unul imi place B9, fiind foarte asemanatoare cu B8-ul fl nu o sa iasa prea mult in evidenta iar la partea tehnologica am inteles ca au lucrat destul de mult.
Un review pentru a4 b9 de la Auto Express in care este explicat printre altele si de ce a fost mutata prinderea oglinzii pe usa: https://www.youtube.com/watch?v=7MSY-Cq3l58 Se pare ca este cel mai bun a4 facut vreodata .
S4 si S4 Avant prezentate oficial la IAA Frankfurt; 3.0 TFSI, 260 kW (354 CP), 0 la100 km/h in 4.7 secunde, consum mixt 7,4 l
au scos logoul cu audi Vorsprung durch Technik au bagat audi communications. e cam rusinos la fel si cu das auto
Audi A4 Named 2018 Cars.com Luxury Car of the Year https://media.audiusa.com/en-us/releases/220 Personal, nu-mi place design-ul farurilor si al stopurilor. Mi se pare ca imita niste modele de masini non-premium si existente de cativa ani. Audi ar trebui (teoretic) sa inoveze si nu sa imite. Am condus in spatele unui B9 si din cauza stopurilor pare mai putin premium/impunator, partea de stop de pe portbagaj e subdimensionata/prea subtire. La fel in trafic ziua am vazut un B9 cu faruri LED simplu (cred), dadeau impresia a niste luminite obosite de Craciun. Dungile LED de pe B8 erau cu mult mai reusite, repet e o parere personala. La fel ca cineva de mai sus, am fost mirat sa vad ca exista Passat cu 2.0 TDI mai puternic decat la A4. Nu stiu care a fost motivul din spatele acestei decizii, dar ma gandesc ca probabil Audi ca si marca premium considera ca un client alege 2.0 TDI nu pentru putere/acceleratie in primul rand. 2.0 TDI prin definitie pe nici o masina nu e gandit pentru performante sportive, nici macar 3.0 TDI de la Audi (unele variante de 3.0 TDI la viteze peste 100km/h sunt mai slabe ca un 2.0TFSI). Deci un client premium daca isi doreste cu adevarat sportivitate nu va alege oricum 2.0 TDI, va alege benzina si/sau eventual se va orienta catre S4,S5 samd. Daca isi doreste neaparat diesel mai puternic, se va orienta catre varianta 3.0TDI, care oricum va trage mult mai elegant decat un 2.0TDI cu indiferent cate turbine. Desigur din punctul meu de vedere mi-ar conveni ca Audi sa bage cat mai multa putere intr-un 2.0TDI pentru ca nu dispun de fondurile necesare achizionarii/intretinerii unui 3.0TDI sau al unui S4, dar din pacate se pare ca Audi are de gand sa suprataxeze cresterile de performante.