1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scule auto - chei - SDV-uri - profesionale sau semiprofesionale - sfaturi si recomandari

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de apokalypsm, 31 Ian 2018.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Mi-am facut si eu un pic mai inainte de craciun un mic cadou, sa imi usureze munca la masina.

    avvtat.jpg ein.jpg
     
    cata181 apreciază asta.
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Revin si eu cu un feedback pozitiv pt cadoul primit de la Mos Niculae.
     
    Cosmin.ungureanu apreciază asta.
  3. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O am si eu. :) Pentru cei care nu inteleg ce inseamna 360 grade = se invarte doar manerul si se desurubeaza sau insurubeaza fara a mai fi nevoit sa misti de clichet stanga sau dreapta.
     
    lowlife apreciază asta.
  5. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Treaba interesanta e ca se poate folosi si precum traditionalul crichet, sa dai stanga-dreapta de maner, pt cei obisnuiti cu sistemul classic.
    Iar o alta parte destul de tare la crichetul 360 o reprezinta faptul ca indiferent cum rotesti/rasucesti/invarti manerul (stanga sau dreapta) se intampla acelasi lucru (strangi sau desfaci, depinde cum e setata cheia in momentul respectiv, doar ca e cu 'viteza' diferita).
    De ex: daca e crichetul setat pe desurubat, in momentul in care rotesti manerul se roteste se intampla acelasi lucru (se desurubeaza) dar cu 'trepte de viteza diferita'.
     
    lowlife apreciază asta.
  6. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    As vrea sa imi iau si eu o trusa Yato, pentru a inlocui cele 10543 de chei si cheite si biti atarnati care pe unde. Dar, ma gandeam sa imi iau si o cheie dinamometrica, ceva mai pentru home use. Puteti recomanda ceva?
    Intreb pentru ca am vazut mai multe variante, cu diverse range-uri de cuplu, unele pleaca de la 28Nm pana la 210, altele de la 0 la 300. Sa inteleg ca cele care au ca range 28-210 nu pot strange ceva sub 28Nm? De exemplu: https://www.emag.ro/cheie-dinamomet...&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Iti dai seama cu cat range ul e mai mare cu atat mai mult calitatea scade.
    O cheie dinamometrica buna nu poate sa aiba un range atat de mare, din acest motiv ele sunt pe categorii. Asa toata lumea si-ar lua o singura cheie for all purposes ca sa scape de alte griji.
    Mare atentie sa nu fie decalibrate, am mai auzit cazuri cu chei cumparate noi - ce i drept, de low budget.
     
    bx3m apreciază asta.
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    bx3m apreciază asta.
  9. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Aha, tocmai ca nu stiam, doar banuiam. Multumesc de info, nu stiu daca as avea ce sa fac neaparat cu o cheie dinamometrica, dar ca idee nu e o scula care strica, cateodata e necesara.
     
  10. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Am pățit eu cu una 19-110 nm cumpărată decalibrata. Am vrut să strâng bujiile la un motor benzina la 25 nm și aproape am luat filetul jos. Simțeam eu la mana ca trag prea tare . Am rezolvat-o ca mi-am calibrato singur . Se gaseste formula de calcul pe net cu lungimea cheii și un cântar electronic.
     
  11. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Daca mi-as lua dinamometrica, as cauta ceva tot de Yato, sa vina gata calibrata etc. si sa am incredere ca atunci cand o pun pe 25, acolo ramane. Multumesc de sfaturi!
     
  12. dcris 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4, avant, B8/ACAGAF1 , 2.0 tdi, 143cp, 2010
    Salut,
    Vreau sa cumpar o cheie de roti telescopica sau in cruce, de calitate si un cric auto pentru uz personal, in caz de nevoie. Imi recomandati va rog, o marca anume. Multumesc
     
  13. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Bune sunt amandoua, eu as merge pe Yato in cazul asta pentru ca l-am gasit (acum, cu google) cu o trusa de imbusuri cadou la aproximativ acelasi pret.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  17. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Eu am cumparat trusa de la Yato, am si pus-o la lucru..momentan sunt multumit si cred ca si pe viitor o sa fiu mai ales ca nu o folosesc in conditii grele.
     
  18. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Am o intrebare pentru cei care sunt in domeniu: care este diferenta, obiectiva, dintre Yato si Mannesmann? Vad ca aceeasi trusa, la cei doi, vine cu o diferenta de pret, pozitiva in favoarea Yato.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu trag de o trusa Yato de vreo 5 ani.
    Pun teava pe clicheti ori de cate ori dau de greu si n-am stricat nici unul pana acum.
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Si noi avem la fabrica niste seturi Yato, de care tot asa se trage de cativa ani buni in conditii de utilizare zilnica intensa. Si Mannesmann? Sa fie doar o chestie de marketing, la aceeasi calitate cresti pretul pentru a fi considerat mai bun decat celalalt?
     

Distribuie pagina asta