1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la Audi A4 B7 - modificare/inlocuire cu unele sport

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bogdel.david, 13 Noi 2010.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ce vrei sa faci? Ai o suspensie S-line obosita si vrei sa o innoiesti?
     
  2. Dragos Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 2.0TDI BPW 2007
    Exact! E... terminata!
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Arcuri pune Lesjofors.
    La amortizoare alegi din Sachs, Bilstein, KYB, Boge sau Monroe.
     
  4. BEN PAVEL 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B7
    va salut
    Am si eu doua intrebari va rog.
    Am un audi A4 B7 an 2007 serie WAUZZZ8E38A080933 . 1.9TDI 85KW .Vreau sa schimb amortizoarele de pe fata pot sa pe schimb doar amortizoarele daca arcurile nu sunt rupte? Am luat niste amortizoare de la KYB cu presiune pe Gaz pentru suspensie standard. Nu stiu daca am luat bine pentru ca nu stiu unde sa ma uit ca sa vad ce suspensie am.
    Atasat aveti o poza cu condul de pe arc poate ajuta. Vreau sa pastrez confortul in masina. rlRulez 80% in oras.
    Si as mai vrea sa schimb pe spate amortizoaele si arcurile ce imi recomandati sa merg tot pe KYB pt amortizoare?si ce arcuri sa cumpar.
    Multumesc
     
    Ultima editare: 24 Dec 2019
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Chiar mai sus ai raspunsul. Citeste si reciteste acest topic integral de mai multe ori. Inainte sa scrii pe forum am marea rugaminte sa citesti toate ariile astea integral fara intrebari inutile si care se repeta. Invata masina si citeste manualul de utilizare si intretinere.
    Este scris codul suspensiei in decodarea VIN (avem topic dedicat) si in stickerul din cartea service (sau aflat in masina in portbagaj)
     
  6. Cristian Razvan

    Cristian Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2020
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    AUDI 2.0TDI 2008
    Eu am 245 40 R18 si am amortizoarele Monroe AUDI. Uite cum arata:

    2020-02-13 14.31.38.jpg
     
  7. Dragos Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 2.0TDI BPW 2007
    Salutare!
    Am schimbat suspensia S line cu un Eibach B12 Pro Kit.
    Suspensia veche era cea originala S line, iar amortizoarele era terminate!!! (Avand in vedere ca sunt din 2007).
    Pareri pro:
    - masina este mai rigida, ceea ce imi place, sincer, deoarece lasa impresia ca nu are o suspensie terminata.
    - controlul, evident, mai bun, pe care il simti atat la viteza mica, cat si la viteza mai mare.
    - imi place cum arata acum, desi este un pic mai joasa decat cea originala. Codul suspensiei (oem) este 1BV (-3cm), iar kitul B12 coboara tot 3 cm. Cu toate astea, dupa ceva timp s-a mai lasat un pic, acum fiind mai joasa. Arata foarte bine. Sunt curios cum va arata cu jantele de vara care sunt de 18".
    - pretul: 2600 lei(autodoc). Normal ca pretul este foarte important... Nu stiu daca pt o masina veche de 13 ani ati mai achizitiona amortizoare/arcuri oem... care ar costa peste 4500lei...si mai ales la ce drumuri avem, de exemplu, in Bucuresti.

    Păreri contra:
    - nu sunt!
    Evident, am vrut ceva cat mai aproape de original.. nu stiu cum ar fi fost alte optiuni. Raportul pret/calitate mi se pare foarte bun!

    Bafta tuturor!
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Merita.. daca ai grija de masina si esti cat de cat "maniac".

    Eu am luat setul de arcuri Eibach Sportline alaturi de amortizoarele spate Bilstein B8 Performance Plus. Am schimbat spatele, ramane sa fac acelasi lucru cu fata. A coborat cu aproximativ 0.5 cm fata de sport OE (1BV).

    E ce trebuie :)

    Daca tot faceti o "aroganta", luati-va si talerele de arcuri inferioare si superioare de pe puntea spate.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Cele vechi fiind "calcate"...
     
    lowlife apreciază asta.
  9. hopeoverdosed 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 1.9 AVF, A4 2.0 BWE
    Salut,

    Am si eu o nelamurire.
    Am cumparat kit-ul de brate Lemforder S-Line 31913 01.
    Masina are suspensie 1BE, cand sa montez bratele surpriza, amortizoarele de 1BE nu intra pe brat.
    A mai patit cineva asta?
    Am cautat in etka si intr-adevar sunt coduri diferite pentru amortizoarele de 1BE si 1BV, credeam ca e vorba doar de rigiditate si lungime(poate) nu si de o diferenta la prindere.
    Masina este B7 tfsi quattro. Amortizorul de pe masina era 8E0413031DF, conform etka cel pentru 1BV ar fi 8E0413031DJ.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca sunt coduri diferite la suspensie si este logic sa fie asa de ce le-ai cumparat fara sa te documentezi inainte ? Le faci returi si cumperi exact dupa seria ta de caroserie.
     
  11. hopeoverdosed 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 1.9 AVF, A4 2.0 BWE
    Am luat bratele ca upgrade ca sunt mai ok decat celelalte si pentru ca o sa renunt la 1BE, doar ca nu sunt inca sigur daca ar trebui sa fie diferenta aia sau nu la amortizoare. Sunt foarte putine firme care se pare ca fabrica amortizoare pentru codul de 1BV. O sa iau alte amortizoare care sunt compatibile cu 1BV.
     
  12. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Buna ziua.
    Am citit topicul de cateva ori inainte si m-am hotarat sa imi exprim o nedumerire referitoare la amortizoarele spate compatibile cu masina mea:
    - A4 B7 1.9 TDI cod motor BRB
    - vin WAUZZZ8E17A238944
    Masina are suspense standard, 1BA. Consultand ETKA online, la codul pentru amortizor spate am gasit 8E0513036R. (si v-as ruga sa ma corectati daca gresesc)
    In urma celor citite in acest topic, din punct de vedere al producatorului, primul in lista este Monroe, urmat de Kyb.
    Totusi, (aici intervine nedumerirea), cautand pe saituri ale mai multor magazine online, pe codul de amortizor specificat nu am gasit producatorul Monroe, doar Kyb. Asadar, nu se fabrica amortizor cu codul mentionat, de catre Monroe?
    Daca nu, imi puteti recomanda un cod de amortizor compatibil, fabricat de Monroe?
    Multumesc.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este corect codul. Acelasi cod il am si eu pe masina avand suspensie tot 1BA. Intradevar amortizoarele originale sunt fabricate de Monroe ca prima echipare. Mai cauta. Este imposibil sa nu gasesti amortizoare Monroe conform codului original. In schimb eu ti-as recomanda sa montezi, incadrandu-te intr-un buget rezonabil, marca Sachs, Bilstein sau Lesjöfors. Nu altceva adica alte marci (bine daca ai bani de KW, Ohlins sau alte "avioane" nu este problema), asta cu toate ca am acum Kayaba = KYB montate pe masina si nu sunt chiar ceea ce trebuie, din pacate. Poate daca nimeresti, sa aiba pe stoc, la un mare importator amortizoare KYB originale fabricate la mama lor in Japonia. Bafta.
     
    badilosu apreciază asta.
  14. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    @Cristi , iti multumesc foarte mult pentru raspunsul prompt si concis. Iti voi urma indicatiile.
     
  15. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Confirm ce a zis Cristi despre KYB. La mine imi dau senzatia de barca (nu sunt made in Japan).Niste mizerii.Urmeaza sa le dau jos si pun Sachs. Din pacate din ce in ce mai multe service-uri "recomanda" aceasta amortizoare. . Cand am cerut arcuri Lesjöfors pe spate au intrebat de ce asta si nu KYB.
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am verificat si eu. Nu echivaleaza codul cu R cu nimic pe Monroe. Singurul lucru ce l-am gasit prin compararea codului KYB si gasire echivalenta ar fi 376007SP (MONROE OESpectrum "Premium") dar are la numere comparative codul oem cu terminatie AD. Conform specificatiilor produsului Monroe e destinat pentru vehicul cu suspensia standard.
     
  17. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    De câteva zile am montat Monroe 376007SP. Sunt foarte mulțumit de ele. Am ajuns la ele in felul următor: conform sfaturilor lui Cristi, am cerut Sachs, compatibil cu codul OE terminația R. Am găsit, iar la cele Sachs scria ca sunt compatibile și cu cele OE având terminația AD. Prin urmare, am concluzionat ca și Monroe cu terminația AD sunt compatibile cu ele având terminația OE R. Și le-am montat. Sunt foarte mulțumit. Mașina a câștigat mai multă stabilitate.
     
    florin_mandy și lowlife apreciază asta.
  18. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    Salutare! amortizoarele de S-line, cele rosii, oare merg cu arcurile Eibach Sportline? as dori sa pun pe b7, dar sunt in dilema daca nu cumva sunt arcurile prea scurte sa termine amortizoarele. Sau in opinia voastra, ce arcuri ar merge mai bine? mai sunt variante ProKit si ceva de la H&R
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt ok, poti pune linistit arcuri Eibach.
    Cu toate ca, dupa 13 ani amortizoarele tale numai sunt la prima tinerete.
    Amortizoarele fiind consumabile, au termen de utilizare de 60-80.000km, tinand cont de cum a fost exploatata masina si pe ce drumuri.

    Daca esti curios, fa-le un test dar mai mult de 35-40% cu indulgenta nu cred ca va rezulta.
     
  20. Vio4

    Vio4 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 DTM ,2.0 tfsi,cod motor BUL,06.2007
    Salut,
    Am inlocuit amortizoarele fata si spate originale Monroe pentru 1BV, S-line cu unele echivalente de la TRW deoarece erau foarte uzate dupa 240.000 km. Acum constat ca masina este foarte rigida. Am si eu o intrebare: pentru cei care au o suspensie 1BV originala in stare foarte buna, este la fel de rigida ? Multumesc.
     

Distribuie pagina asta